View Full Version : prijsvragen
Shandril
22nd October 2002, 11:06
Ik keek net op www.hi.nl om ff een prijsje te winnen van U2. (laten we hopen dat ik geluk heb)
Maar ik las daar de vraag, de volgende vraag
Prijsvraag: Hoe heet de huidige single van U2? (Zie Hi Top 100)
Mail je antwoord (met je naam en adres) naar U2 Prijsvraag. (info@himusic.nl)
wat is dit voor vraag???
dat weet iedereen die een beetje TMF kijkt. Ik vind dat de vraag wel wat moelijker mag. Graag hier jullie reactie erover.
groetjes Shandril
Blade of Darkness
22nd October 2002, 11:17
(E)Ik vind ook wel dat het moeilijker mag, het antwoord staat er gewoon bij, want er staan een link naar een of andere top 100 waar de single ook instaat. Dus nu kan echt iedereen die prijs winnen. Dus iemand die denkt van, ik heb toch nog een jas nodig, dus vul maar ff in. De echte fans (shandril;) o.a.) maken nu veel minder kans. (E)
Mr G. Bears
22nd October 2002, 11:38
We gaan met zijn alleen et invullen en als we winnen geven we Shandril gewoon alles,
ik vind het echt nerges op slana dat ook gewoon de menesen die er helemaal geen fan van zijn ook et antwoord kunnen weten. Zo krijgen de echte fans minder kans
Shandril
22nd October 2002, 13:03
das lief, dank je wel
I'm touched
Shandril
Carnage
22nd October 2002, 15:03
..ooit een date win met Bono krijg jij 'm ook wel hoor, Shandril (Y)
Shandril
22nd October 2002, 18:59
hm das ook wel aardig.
maar je kan nu op www.hi.nl alle albums van U2 winnen en dan maak je ook nog eens kans op een exclusieve U2 jas....
maar thanx anyway
Shandril
Mr G. Bears
22nd October 2002, 20:25
Nou nu nog hopen dat je wint, nee ik ze het verkeerd, JE WINT GEWOON
thumbs up
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Laevid
22nd October 2002, 22:59
Originally posted by Shandril
wat is dit voor vraag???
dat weet iedereen die een beetje TMF kijkt. Ik vind dat de vraag wel wat moelijker mag. Graag hier jullie reactie erover.
groetjes Shandril
ja da's altijd met dat sooort dingen had ik ook tot 2 keer toe bij the box...met prijsvragen over wu-tang en cypress hill....volgens mij ook diezelfde vraag: wat is de nieuwe single....en dan aan het eind van zoon spotje nog van "wil je de nieuwe clip bla blabla horen bel dan de clipcode XXX" ja dan krijg je meer inkomsten voor al die bellers maar dan vallen de echte fans helaas af.....
maar zou jij nooit meer op het muziek-forum komen???
Nitro
22nd October 2002, 23:45
ja ik heb ook gestemd maar ik hou die jas zelf wel want ik kan wel een nieuwe jas gebruiken.
ik heb ook die prijsvraag van tatu ingevuld, ja die wil ik ook wel winnen
Laevid
22nd October 2002, 23:56
kun je tatu winnen?....ja wie wil dat nu niet eej... 2 van die potjes....
Nitro
23rd October 2002, 00:03
alleen de single maar hoor, ik zat hier niet te posten als het dat de hoofdprijs was
Laevid
23rd October 2002, 00:14
Originally posted by Nitro
alleen de single maar hoor, ik zat hier niet te posten als het dat de hoofdprijs was
Ik was al bijna onderweg....maar ja als het alleen de single is....dan hoef het van mij niet meer zo....wel leuk nummertje maar ook weer niet zoooo leuk om daar al die moeite voor te doen....ik had liever een nummertje ge....uhm laat maar :&
Nitro
23rd October 2002, 00:17
Originally posted by Laevid
uhm laat maar :&
ja idd, gelukkig want dit liep anders helemaal uit de hand
Laevid
23rd October 2002, 00:22
ik wil soms net iets te veel zeggen en dan is de hele forum weer in rep en roer....en dat wil je ook niet.....al is dat nou misschien wel nodig om ze wakker te schudden....dat het hier weer supergezellig wordt.....
Mr G. Bears
23rd October 2002, 08:29
LV LV LV LV toch,
et is niet gezond meer hoor
die gedachen van jou ook,
dit is een normaal forum geen
18+ forum
Laevid
23rd October 2002, 22:35
Originally posted by Mr G. Bears
LV LV LV LV toch,
et is niet gezond meer hoor
die gedachen van jou ook,
dit is een normaal forum geen
18+ forum
dan is het weer laat aan het worden en ja dan kom ik helemaal los eej :D....maar ik kon me nu nog net inhouden....ik weet ook niet hoe dat steeds komt, ik doe me best hoor....me gedachten verzetten enzo...maar ja soms gaat het dan toch nog mis...sorry dat ik 18+ ben en me soms ook zo gedraag ;)...maar jij bent het over een paar jaar ook....
Nitro
24th October 2002, 01:28
sorry dat ik 18+ ben en me soms ook zo gedraag ;)...maar jij bent het over een paar jaar ook....
O ik dacht dat die gedachtes bij jongere leeftijden hoorde maar vanaf 18 kennelijk, nou ja
Blade of Darkness
24th October 2002, 11:18
O ik dacht dat die gedachtes bij jongere leeftijden hoorde maar vanaf 18 kennelijk, nou ja
Je kijkt naar je eigen dan ofzo???:D
Laevid
24th October 2002, 22:55
nou die worden alleen maar heviger.....dus er staat jou ook nog een hoop te w8ten kerel ;)
Nitro
25th October 2002, 02:06
Originally posted by Blade of Darkness
Je kijkt naar je eigen dan ofzo???:D
heb ik voorbeelden/namen genoemd?
Nou dan :O
nou die worden alleen maar heviger.....dus er staat jou ook nog een hoop te w8ten kerel ;)
gelukkig is iedereen anders ej andere kerel :)
Mr G. Bears
25th October 2002, 09:48
Ok prijsvragen
Als je weet waar de zanger van de Foo Fighters vroeger als drummer heeft gefunctioneerd dan maak je kans op 2 kaartjes voor het concert op 9 december, waar weet ik niet meer.
Laevid
26th October 2002, 17:28
Was dat toevallig bij de Queens of the stone age....ik zag die namelijk bij de dagtop5 en ja ik kijk daar altijd naar en toen zei dus ??n van die presentatoren iets van "Kurt Koppijn is de zanger van de Queens of the stone age die drumt ook bij de foo fighters" dat von ik zo lief van die presentator om dat ff voor te zeggen...ik zal gauw een antwoordje insturen, maar eiglijk hou ik niet zo van die gitaarlawaai-muziek geef mij maar de hardcore van boozywoozy...maar ja maakt mij niet als ik maar WIN!!!
Pyro
29th October 2002, 02:44
Laevid > Het is allemaal heel errug lollig hierboven, maar wil je PLEASE die BoozyWoozy NIET meer met het woord Hardcore in verband brengen. Bezorgt mij ook weer een goede nachtrust...
Thanx alvast...:D
Blade of Darkness
29th October 2002, 20:26
(E)En mij(E)
Shandril
29th October 2002, 20:31
maar zou jij nooit meer op het muziek-forum komen???
als je wilt dat ik ga moet je het zeggen :|, zou alleen geen mening meer geven over de verschillende soorten muziek stijlen....
Shandril
Shandril
29th October 2002, 20:34
kurt koppijn zanger van de queens of the stone age? ik geloof dat ik het neit helemaal snap......(?) :+ 8)
Shandril
(is er nog iemand met geduld die het mij wil uitleggen, of ligt het deze keer serieus niet aan mij....?)
Nitro
29th October 2002, 22:32
nou ja die rare Laevid ook maakt allemaal van ingewikkelde post. Maar Queen of the Stone Age die hebben officeel geen drummer, maar voor het nummer was ze nu hebben, No One Knows, hadden ze ff een drummer nodig nou en dat is de zanger van de Foo Fighters geworden die vroeger drumde bij Nirvana waar de zanger Kurt Cobian van is, en Laevid maakt er koppijn van omdat hij ff 'dom'(gewoon gekeken vanuit de gemiddelde kijker van dat soort programma's) wil overkomen, want ja hij kijkt naar de dag top 5 op tmf/mtv waar al die mensen ook naar kijken die van die commercieele muziek houden zoals DJ Boozy Woozy en ja koppijn krijg je natuurlijk van die harde rock muziek zoals Nirvana, Queen of the Stone Age. en gooit dus ook nog ff een paar dingen expres door elkaar omdat die rare gasten van tmf/mtv dat ook allemaal niet weten en ook maar wat zeggen. Nou ik hoop dat ik het ook allemaal goed begrepen heb, ik zie net LV online komen dus die kan het altijd nog verbeteren
Laevid
30th October 2002, 00:19
nou ja antwoorden.....eiglijk heeft Nitro het allemaal al verduidelijkt...die jongen begrijpt mij helemaal :D en hij staat nu op 999...dus hij gaat de 1000 denk ik wel halen :D
shandril> nee ik ben juist blij je weer op het muziek-forum aan te treffen...bedoelde er nix negatiefs mee....
Laevid
30th October 2002, 00:20
Originally posted by Pyro
Laevid > Het is allemaal heel errug lollig hierboven, maar wil je PLEASE die BoozyWoozy NIET meer met het woord Hardcore in verband brengen. Bezorgt mij ook weer een goede nachtrust...
Thanx alvast...:D
Jullie weten toch dat ik Hardcore ook goed vin?....lees verder de uitleg van Nitro...
Mr G. Bears
30th October 2002, 17:19
IK had net een uur of zo voor Nitro ook een heel verhaal getypt maar dat is helaas verloren gegaan, maar Nitro heeft et al goed genoeg uitgelegd dus
Shandril
30th October 2002, 21:35
rede nummer 2354321 waarom ik mijn lange posts in word typ :)
Shandril
Verveel me weer want msn doet het niet......:+
ben nou bij post wat zou het zijn 170?
Pyro
31st October 2002, 00:47
Jullie weten toch dat ik Hardcore ook goed vin?....lees verder de uitleg van Nitro...
Ja, ik snapte dat het voor de lol was, maar het idee alleen al om die twee woorden gecombineerd te zien staan...brrr! En dan te bedenken dat die gozer nog echt Hardcore heeft gemaakt ook in een ver verleden...8)
Shandril
31st October 2002, 18:19
weer een nieuwe prijsvraag
over een of andere roadshow, zag ik op de box, ik weet niet meer waar het oevr ging. Ik geloof dat je moest insturen uit welk land een bepaalde band komt. Ik had nog nooit van deze band gehoord....
Oew ik weet het weer 36 angry fists of zoiets
Shandril
Nitro
31st October 2002, 19:47
o is dat niet die ene prijsvraag die je vaak tijdens on the roxx ziet?
Shandril
31st October 2002, 21:09
ja die
Shandril
Nitro
31st October 2002, 23:18
ja die is er alweer wat langer. het antwoord is Alaska, daar komen ze vandaan. Joepie nu kun je kaartje winnen en een intervieuw met een van die bands ofzo
Shandril
1st November 2002, 09:42
jee daar zit ik op te wachten,
een meet en greet met een band waar ik nog nooit van heb gehoord....
Shandril
Laevid
1st November 2002, 23:00
ja die is er alweer wat langer. het antwoord is Alaska, daar komen ze vandaan. Joepie nu kun je kaartje winnen en een intervieuw met een van die bands ofzo
Sinds wanneer is Alaska een land? nou heb ik vandaag het nieuws vanavond nog niet gezien/gehoord dus ik weet niet of de eskimo's vandaag in opstand gekomen zijn :D....maar ze leven volgens mij nog steeds onder de terreur van de U S(uck) A....
o ze heten de 36 angry fists...nou dat zijn dan 36:2 zijn 18 opstandige eskimo's...als daar nou ??ntje van goed met zijn speer kan gooien kan tie gelijk Bush neerhalen....zou dat niet mooi zijn....waarom heeft die schutter eiglijk 13 onschuldigen neergehaald?....hij had beter iets verder op in washington kunnen toeslaan....
sorry deze thread brengt mij op de ??n of andere manier altijd op rare gedachte(kronkels)....ik zal es met Lounger moeten gaan spreken, volgens mij is dat de enige die mij nog kan begrijpen ;)....allhoewel Nitro natuurlijk ook heel goed is :D
Shandril
2nd November 2002, 11:51
kijk maar uit straks krijg je weer een boze reactie, maar een keer niet van mij ;) maar van dutchbitch (zie de thread over George W Bush)
Shandril
Laevid
2nd November 2002, 15:58
kijk maar uit straks krijg je weer een boze reactie, maar een keer niet van mij ;)
Shandril
dat is mooi...
maar van dutchbitch (zie de thread over George W Bush)
Shandril
o jee...ik ben al een hele lange tijd niet meer bij de GWB-thread geweest...maar je wil toch niet zeggen dat er iemand VOORstander van Bush is...(buiten z'n eigen papa)
Nitro
2nd November 2002, 17:11
ja je zou wel kunnen zeggen is Alaska een land, maar ja het is natuurlijk erg raar en ook wel knap dat in dat land een band is die harde rock maakt want ik zie dat land ook alleen maar als eskimo's met speren en niet als een band die daar muziek staat te spelen.
Shandril
4th November 2002, 11:44
o jee...ik ben al een hele lange tijd niet meer bij de GWB-thread geweest...maar je wil toch niet zeggen dat er iemand VOORstander van Bush is...(buiten z'n eigen papa)
heb je al gekeken?
In alaska is trouwens een aardbeving geweest eej, heeft misschien wel een invloed op de muziekindustrie voor zover die dr was
Shandril
4th November 2002, 18:32
kijk hier hebben we een prijsvraag:
- Name each U2 song that features a number in the title ?
- What would the total be if you added them up and then subtracted the number of U2 studio albums (not including collaborations) released ?
- What is the grand total when you have added to your earlier total the number of singles U2 have released according to the U2.Com 'Singles' area ?
hier moet je een echte fan voor zijn, en nog goed zijn in wiskunde en engels.
vraag 2 is het moeilijkste die kun je namelijk nergens vinden.... Damn
Shandril
Goeie prijsvraag een 9 op de schaal van 10. (hij is alleen een beetje te moelijk :+
Laevid
4th November 2002, 22:51
heb je al gekeken?
In alaska is trouwens een aardbeving geweest eej, heeft misschien wel een invloed op de muziekindustrie voor zover die dr was
ik heb gekeken....wat een bitch zeg :D....maar jij bent lekker aan het re-plyen dus dat komt allemaal wel goed :)
hoe zou die aardbeving van invloed kunnen zijn op de muziekindustrie?
ja je zou wel kunnen zeggen is Alaska een land, maar ja het is natuurlijk erg raar en ook wel knap dat in dat land een band is die harde rock maakt want ik zie dat land ook alleen maar als eskimo's met speren en niet als een band die daar muziek staat te spelen.
Nou Alaska is voor het grootste deel gewoon zoals hier maar dan veel meer natuur en kouder....is groot geworden door z'n olievelden...da's ook het enige wat echt belangrijk is voor de Amerikanen...want ze hebben het ooit (volgens mij in WO II) afgenomen van Rusland...want wat dat betreft zijn de politieke leiders altijd net kleine kindjes...
Laevid
4th November 2002, 22:54
En ja hoor ik heb het antwoord op de QOTSA-prijsvraag gehoord op 3 FM toen ik No one knows opnam....wat zegt de presentator: "ja en dit waren de Queens of the stone age, in samenwerking met David Grohl, DE DRUMMER VAN DE FOO FIGHTERS...8) had ik dus alleen de naam verkeerd :D :D :D
Nitro
5th November 2002, 00:06
Goeie prijsvraag een 9 op de schaal van 10. (hij is alleen een beetje te moelijk :+
een echte fan moet die toch echt kunnen beantwoorden, Shandril
Shandril
5th November 2002, 21:59
een echte fan moet die toch echt kunnen beantwoorden, Shandril
nou sorry maar dan ben ik geen echte fan, want
1. hij is in het engels dat is al wat lastig
2. hij is moeilijk uit te rekenen
3. de studio-dingese weet ik niet, ik denk dat heel weinig mensen die weten.
Shandril
Nitro
6th November 2002, 01:43
1. Dat engels lijkt me toch echt geen probleem moet makkelijk te vertalen zijn.
2. Uitrekenen kan idd moeilijk worden omdat ze al zo lang bezig zijn.
3. ja de die-hards ej
Shandril
7th November 2002, 18:42
weeral een nieuwe avatar?
de prijsvraag maakt me niks meer uit, ik heb namelijk een mooi U2 kaart gekregen.....
Shandril
Nitro
7th November 2002, 18:57
je het werd iets teveel voor die kat en bovendien is het ook nog op een andere manier leuk...3x raden wat voor avatar ik morgen heb :)
Mr G. Bears
7th November 2002, 21:51
euhm 23,6?????
Laevid
7th November 2002, 23:03
een 16 met van die pac-mannetjes....die die 16 opeten...
Mr G. Bears
8th November 2002, 08:49
eej Nitro, ik hoop dat je je originele aantal posts nog weet, want je styaat nu op 22, wat ik btw helemaal niety erg vind
Shandril
8th November 2002, 09:47
hoe kom je op 22 posts, kan de server niet verder tellen dan 9999 ;J
Iemand intresse in het winnen van een meet en greet met Westlife? kun je winnen op TMF
Shandril
Chrono
8th November 2002, 15:39
Michel staat op 22 want hij stond eerst op 17 maar nu gaat die kneus nog posten.
Mijn vader wil wel een meet&greet met westlife :)
Nitro
8th November 2002, 20:31
I'm getting old here...
Shandril
9th November 2002, 12:06
?
Shandril
Nitro
9th November 2002, 17:31
als mijn post aantal mijn leeftijd is wordt ik dus met elke post een jaar ouder, nu dus weer
Shandril
10th November 2002, 02:48
hm dat gaat lekker dan
Shandril
Nitro
11th November 2002, 01:39
now I'm really feeling old:D
Shandril
11th November 2002, 09:10
laten we het er maar op houden dat je speciale krachten bezit
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 09:15
je staat weer op je eigenlijke post aantal NItro, anders kon ik niet goed zien hoe ver je was gekomen in de inhaal race(R)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.