View Full Version : Leeg
Planetouched
17th October 2002, 19:48
zucht...om depressief van te worden
Blade of Darkness
17th October 2002, 20:41
Heel erg leeg, maar ja daar gaan we weer:
Ja, ehm, waar leef je nu eigenlijk naartoe?
W-W-Waar leef je nu eigenlijk zo'n beetje het hele jaar naartoe
..nee...
JA CARNAVAL!!!!!!
Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
H? meidje, h? meidje, ben je al een beetje nat
falderie, faldera
H? meidje, h? meidje, ben je al een beetje nat
falderie, faldera
Ja, ja, ja
Kotsen in een kut is 't mooiste wat er is
't mooiste wat er is, 't mooiste wat er is
Ja, ja, ja
Kotsen in een kut is 't mooiste wat er is
't mooiste wat er is
Zeg meisje, zeg meisje, ben je al een beetje nat
ritsiepie ritsiepa ritsiepoe
H? meisje!, zeg meisje, ben je al een beetje nat
ritsiepie ritsiepa ritsiepoe
Een harde lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Een harde lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Ja, ja ja
Braken in een doos is 't mooiste wat er is
't mooiste wat er is, 't mooiste wat er is
Ja ja ja
Braken in een doos is 't mooiste wat er is
't mooiste wat er is
Ja 't is toch zo of nie dan? Nee maar hohohoho, wacht wacht zeg. Een stijve lul die is toch gemaakt om mee te pompen of nie dan? H?? Probeer maar eens te pissen met een stijve lul, dan kom-de wel achter!
Hahahahhaha, godver kut man, Haha. Godver kutje bef man. Ik eh, ik had laatst h?, had ik een eh, had ik een eh, een eh meiske, 'n meiske mee naar huis genomen. En ik eh kom thuis, en ik zeg vanne: "Eh ja eh, wat wil je nou eigenlijk?" Ja. Ja. Toen zeg ze vanne: "Nou" zeg ze vanne: "Ik eh hou heel erg van SM." Ik zeg: "Oh da's goed." Heb ik d'r vastgebonden aan het bed, ben ik met een paar vrienden op stap gegaan.
Jahahahahahahahahaha, godver kut man. Jahajaha, jonge jonge man. W-w-w-weet je wa'k ok mooi vin? Dan ga ik zo eh ene keer in de week h?, dan ga ik dannuh altijd langs bij zo'n blijf-van-me-lijf-huis. Geh...enne..jaha...en danne, danneh...jahahahaha...en dan trap ik die deur in en dan roep ik: "H? VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKE!!!"
Hahahaha jaha. Godverdomme man. Kutje bef. Jahahahahahaha. Ja. Maarre, eh ja, godverdomme man. Laatst ok h?, loop ik hier eh, loop ik hier door Amsterdam. Zie'k eh, zie'k eh, zie'k een junk staan man.
Staat een junk te kotsen. Dus jaha, ik loop naar hem toe, ik zeg: "H?, h?, h?(...)h? psst, fiets kope?"
Kolky
18th October 2002, 00:00
*ROFL*
Waar haal je die teksten toch vandaan??
Nitro
18th October 2002, 01:42
Carnavalsmedley - Hans Teeuwen - Hard en Zielig - A - nr. 16
Kolky
18th October 2002, 01:50
Ja dat snap ik.. maar ik bedoel van een internet site ofzo...
Blade of Darkness
18th October 2002, 19:35
(E)Tot nu toe heb ik ze allemaal getypt met hans teeuwen aan, maar ik ben aan het zoeken naar een site waar die teksten opstaan(C) (E)
Shandril
4th November 2002, 21:18
ik heb me eigen voorgenomen hier niks te posten na deze post, dus als jullie je afvragen waarom, lees bovenstaande tekst.
Hans Teeuwen is SOMS wel grappig....Liever Youp dan
Shandril
Bremmer
5th November 2002, 02:28
Originally posted by Blade of Darkness
Jahahahahahahahahaha, godver kut man. Jahajaha, jonge jonge man. W-w-w-weet je wa'k ok mooi vin? Dan ga ik zo eh ene keer in de week h?, dan ga ik dannuh altijd langs bij zo'n blijf-van-me-lijf-huis. Geh...enne..jaha...en danne, danneh...jahahahaha...en dan trap ik die deur in en dan roep ik: "H? VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKE!!!"
Hahahaha jaha. Godverdomme man. Kutje bef. Jahahahahahaha.
dan vond ik het mooiste stukje, heb keihard gelachen!!
Bremmer
5th November 2002, 02:29
Originally posted by Shandril
ik heb me eigen voorgenomen hier niks te posten na deze post, dus als jullie je afvragen waarom, lees bovenstaande tekst.
Hans Teeuwen is SOMS wel grappig....Liever Youp dan
Shandril
youp komt naar Roosendaal eej, of heb ik dit al verteld?
Blade of Darkness
5th November 2002, 09:36
(E)30 april; 2003, Hans teeuwen op tv:D
Yavanna
5th November 2002, 12:03
(E)30 april; 2003, Hans teeuwen op tv:D
Ow gaaf welke? Dat dan weer wel zeker? die heb ik lekker live gezien in de kring, vorig jaar. Wel moeilijk om aan kaartjes te komen :S maarja het was de moeite waard :D
Blade of Darkness
5th November 2002, 14:46
Originally posted by Yavanna
Ow gaaf welke? Dat dan weer wel zeker? die heb ik lekker live gezien in de kring, vorig jaar. Wel moeilijk om aan kaartjes te komen :S maarja het was de moeite waard :D
Aah houd op, ik was te laat:(
Yavanna
5th November 2002, 20:13
haha oeps wel jammer ja ik had nog net geluk... wij hadden de bijna-laatste kaarten (of hoe zeg je dat in normaal nederlands???(R))
Blade of Darkness
5th November 2002, 22:28
Voor de liefhebbers:
Liefduuuuuuu..liefduuuuu..liefde..liefduuu
O, ooooohhhhhmmm..liefde
(??.)
Ik heb zoveel liefde in me..ik kan zoveel van mensen houden, maar ik vind het altijd heel moeilijk om die liefde te uiten.. Op een uuh..op een fysieke manier, snap je..
He uuh, ja ik ben gewoon een hele slechte minnaar, ik kan er niks aan doen, maar ik uuh..ik bak er echt helemaal niks van, vrouwen komen zo tekort bij mij..
Ik weet nog wel, het was de eerste keer he..dat ik met een meisje naar bed ging toen lagen we daarna, lagen, lagen wij uuh samen op bed ..en toen begon zij in een keer heel erg te huilen..
Maar echt zo, zo intens verdrietig en ik vroeg..wat is er?
En toen zei ze: Hans..ik voel me zo leeg, ik voel me zo koud.. Hans, ik voel me zo vies.
En ik zei, ja maar waarom dan?
En zij zei.Hans, .ik had zo gehoopt dat als wij met elkaar naar bed zouden gaan, dat wij dan dichter bij elkaar zouden komen.. Maar in plaats daarvan voel ik me nu alleen eenzaam en ongelukkiger dan ik mij ooit in mijn h?le leven heb gevoeld.
Ik zei: Kan ik iets voor je doen?
En ze zei :Nou Hans, zou je alsjeblieft weg willen gaan en nooit meer terug willen komen? Want jij doet me meer pijn dan goed..
En toen ben ik gegaan en toen kreeg ik 3 weken later, kreeg ik een brief van d'r.
En daar schreef ze in:
Hans, ik heb nu iemand anders ontmoet..het is een jongen, hij heet Paul en ik ben ook met hem naar bed geweest en oooohhh Hans..het was zo fijn.. Het was zo warm, het was zo intens..dat ik eigenlijk nu pas met terugwerkende kracht, ten volle besef dat jij..met je klunzige gefrunnik, dat jij de seksualiteit in een kwaad daglicht stelt.. Maar Hans, er is 1 ding waar ik je dankbaar voor ben..jij hebt mij geleerd dat ik nooit meer met iemand naar bed moet gaan uit medelijden..
Uuuhhhmmmmm..
En ik weet nog wel, was..een paar maanden later was, was ik, was ik, was ik daarzo zo over aan het denken zo.. Ja dacht ik nog vanne..nou uuh, zo'n, zo'n brief, da's, ja.. da's ook uuh totaal niet goed voor je uuh.. zelfvertrouwen..
Toen kreeg ik pas 2 jaar later, kreeg ik weer een vriendin, maar dat was verschrikkelijk!
Dat meisje die krabte tijdens het vrijen m'n hele gezicht open, anders voelde ze niks zei ze..
Een vrouw zei ook tegen mij: Hans..je moet je meer ontspannen, je moet je meer laten gaan.. Nou, ik heb het hele bed onder gescheten..
En ik krijg allemaal tips van vrienden weet je nie.. vrienden die zeggen wat ik wel moet doen en wat ik niet moet doen.. Hadden ze bijvoorbeeld tegen me gezegd van: Nou Hans, vrouwen vinden het niet fijn als je je sokken aanhoudt in bed.. Nou, ik panty's aangetrokken en daarna..
En toen zeiden ze ook vrouwen vinden het niet fijn als je na het vrijen je meteen afrolt en in slaap valt.. Nou, dat had ik onthouden en toen de volgende keer en ik overdrijf niet he.. Toen ben ik echt minstens drie uur zo op blijven liggen zo.. en haar strak aan blijven kijken..en toen kreeg ik achteraf te horen dat ze heel erg bang was geweest..
Een probleem van mij is ook..ik maak vrij veel uuh geluid als ik seksueel uuhm ja opgewonden raak.. HAAAAAAAAAAAAAAA!! HAAAAAAAAAAAAAAA!! HAAAAAAAAAAAAAAA!! HAAAAAAAAAAAAAAA!! HAAAAAAAAAAAAAAA!!
Ik vind seks moeilijk, weet je..ik weet alles wel te vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen.. Borsten..ik weet niet, dan heb je van die borsten zo wee nie.. die hangen er dan met zijn 2-en.. En ja, dan moet ik iets, en dan..hmmm.. Jahaaaaaaaa..
Zij..iemand zei op een gegeven moment tegen mij van: Nou hans, uuhm.. misschien ben je wel homofiel.. Gggg..haha, nou dat uitgeprobeerd.. kreeg ook alleen maar commentaar.. Dit was niet goed, dat was niet goed, dat was niet mooi, dat was niet lekker, dat deed ik niet fijn, mijn anus was te wijd..pfff..
Ik zou gewoon zo graag he..ik zou zo graag gewoon uuhm..het gewoon een keer leuk met haar houden snap je?
Dat het gewoon leuk was en het uuhm, ja dat het niet helemaal uuhm zo moeilijk was, maar dat ik.. Ja snap je, dat het gewoon voor haar leuk was, hmm en voor mij, mij.. Snik..snik..
(Hans gaat huilen..)
Ik weet het gewoon ook niet meer..snif snif..ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Ik wil alleen maar normaal zijn.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..Snif..
Ik weet niet meer wat ik moet doen, wat moet ik nou doen? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Ikkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
Wil je niet lachen alsjeblieft.. Niet lachen om mij.. niet lachen om mij.. alsjeblieft.. ikkeaaaaaaaaaaa..
Ik wil uuh..snif snif.. Uhh uuuuuuuh uuuuuuuhh.. Huuuuh huuuuuuuuuhh hhuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaa JAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!
P.s. Wij hadden een van de laatste kaarten
;)
Yavanna
6th November 2002, 10:42
P.s. Wij hadden een van de laatste kaarten
;)
Hihi oeps ja dat is het :D
Laat ik het er maar op steken dat ik niet in een heldere bui was, want ik had net huiswerk gemaakt (:S)
;)
Greetz
Blade of Darkness
6th November 2002, 17:11
(E)Dan is iedereen wat verdwaasd ja. Hier een van mijn persoonlijke favorieten van hans teeuwen:
Kiekerjan:
DE VOS LOOPT DOOR HET BOS. Maar, is deze vos relaxed? Is deze vos at ease? Nee... deze vos is niet relaxed en niet at ease, want hij wordt achterna gezeten door een meute bloeddorstige honden en jagers. Het trompetgeschal nadert en hij is de uitputting nabij. Als hij even tegen een boom leunt om tot rust te komen, hoort hij boven zich een gelach: Hahahahaha. En als hij opkijkt, ziet-ie daar, zittend op een tak, met een pilsje in zijn hand... de raaf. H? voske, hoe is 't nou? Hahahahaa, hahaha. En de vos zegt: Raaf, raaf alsjeblieft, help me, alsjeblieft raaf, je mag me niet aan mijn lot overlaten. Als je me nu niet helpt, dan zullen ze me verscheuren in kleine stukjes. Alsjeblieft raaf, ik smeek je, vertel me waar het water is waar ik mijn sporen uit kan wissen, vertel me alsjeblieft waar een hol is waarin ik me kan verstoppen, ik-ik weet raaf, wij zijn nooit vrienden van elkaar geweest, altijd hebben we elkaar het leven zuur gemaakt, maar voor deze ene keer raaf, ik smeek je, ik smeek je op mijn knie?n, alsjeblieft raaf, help me...
Ja, dikke lul! zei de raaf. En de raaf vloog weg. En de raaf vloog helemaal naar de rand van het bos.
Aan de rand van het bos stond een grote boerderij, omgeven door velden. En midden op ??n van die velden prijkte fier: een vogelverschrikker. En dat was niet zomaar een vogelverschrikker, dat was ??n van de populairste vogelverschrikkers uit de regio. Zijn naam was: Kieker-Jan. En in heldendichten werden zijn heldendaden bezongen:
"Kieker-Jan, Kieker-Jan 't is een held,
Kieker-Jan, Kieker-Jan jaagt de vogels van het veld.
Kieker-Jan laat zich niet kisten,
Kieker-Jan is sterk,
Weer of niet, dag of nacht, altijd aan het werk,
Kieker-Jan, Kieker-Jan! - Jahahaa!"
Ja, en weet je, zelfs de vogels hadden respect voor Kieker-Jan en ze aten alleen maar de zaadjes buiten zijn gezichtsveld. Behalve de raaf. De raaf die ging altijd vlak voor Kieker-Jan staan en dan zei hij:
Hahahehe. H?, h?, Kieker-Jan. Hahahehehe. H?, Kieker-Jan, mietje. H? hahahaha. Hahahaha, h?, Kieker-Jan, verrekte zak hooi, h?, hahaha. H? let op h?, Kieker-Jan, zaadje, van het veld, jaahahaha, jahaha, zaadje van 't veld, hoppekee, hop, hmm, ja, ja... en nou?
En die arme Kieker-Jan die hing daar maar. Ja, wat moest-ie doen, wat moest Kieker-Jan doen? Het was maar een vogelverschrikker - maar... hij vertrok geen spier.
En ook vandaag h?, het was weer raak, en de raaf die ging weer tekeer:
H?, h?, Kieker-Jan! Lalalalalahahaha.
Maar plotseling, plotseling zag Kieker-Jan in de verte een gestalte naderen. En hij knipperde met zijn ogen en toen zag-ie wie het was. Het was... de vos. De vos was toch aan zijn belagers weten te ontsnappen, was naar de rand van het bos gelopen, had de raaf gehoord en sloop nu behoedzaam richting de raaf en hij dacht: Oh, man! I'm gonna fuck that motherfucker... Hij was tot op ??n meter genaderd, toen-ie met een sprong boven op de raaf dook, en toen gebeurde er iets ongelooflijks: Kieker-Jan de vogelverschrikker, die nog nooit bewogen had, voelde plotseling in zijn armen en benen een kracht die hij nog nooit gevoeld had, en hij stapt van zijn stok, loopt op de vos en de raaf af en de vos die schrok zo dat-ie de raaf helemaal vergat en de raaf die wilde wegvliegen, maar met een kat-achtige reflex greep Kieker-Jan de raaf uit de lucht, pleurt hem op de grond, samen met de vos beukte hij hem in elkaar en ze spijkerden hem vast aan de stok van Kieker-Jan - Fuck you!
Ja, en Kieker-Jan die wilde meteen een steen pakken en hem doodgooien, maar de vos zei: Relax. Is niet nodig Kieker-Jan. Geen kwaad met kwaad vergelden Kieker-Jan, dat hoef-nie. Jij hebt je kracht gevonden en hij heeft zijn lesje gehad. De rest is onbelangrijk, we laten hem vrij. En de raaf werd vrijgelaten. Goh, vos, zei Kieker-Jan. Vos, ik-ik heb zoveel van jou geleerd. Laten we samen de wijde wereld intrekken en maffe dingen gaan doen, kom op, dan gaan we!
Rustig, rustig, rustig, zei de vos, ik heb een vrouw en kinderen, ik kan niet zomaar weg! Maar weet je wat we doen, ik kom gewoon ??n keer in de week hierlangs, en dan praten we allebei over wat we meegemaakt hebben en dan worden we hartstikke goede vrienden.
Jottum! zei Kieker-Jan, en de vos ging op zijn achterpoten staan om Kieker-Jan te omhelzen... toen er plotseling een schot klonk. PANG! En de vos werd in zijn rug getroffen en viel dood in de armen van Kieker-Jan.
Ja, wat was er nou gebeurd? De raaf, toen die vrijgelaten was, die was met een bocht naar de boerderij gevlogen, was daar in het raam gaan zitten en had tegen de boer gezegd:
H? eh boer, d'r zit een vos op 't veld. Ja. Jahaa, en die valt Kieker-Jan lastig. Dus eh, jahaa, ik zou maar eens gaan kijken als ik jou was.
En de boer, die aarzelde niet, die pakte zijn geweer, zag de vos op zijn achterpoten staan en schoot meteen, maar toen hij aankwam, en Kieker-Jan huilend met zijn vriend op de grond zag liggen, begreep hij dat hij een afschuwelijke vergissing begaan had, en hij dacht: Oh, mijn God, hoe moet ik dit goedmaken, hoe moet ik dit OOIT goedmaken? En plots wist hij het, en hij zei: Kieker-Jan, we ruilen. We ruilen Kieker-Jan, voortaan zal ik hier hangen en de vogels van het veld jagen en jij... neem mijn boerderij, neem mijn akkers, neem mijn vrouw, neem alles wat ik heb, het is allemaal voor jou. En hij had de woorden nog niet uitgesproken of daar hing ie al.
En nu, nog steeds, elke nacht, als de geluiden van rauwe seks uit de boerderij over de akkers waaien, hangt de boer aan zijn stok en ziet hij de tijd aan zich voorbij gaan. En de raaf, leeft nog steeds... Hahaha.
Nitro
6th November 2002, 18:12
Ja, dikke lul! zei de raaf
D? uitspraak!;J
Pyro
8th November 2002, 01:03
Samen met Nostradamus en het Bijbelverhaal is die medley echt het stoerste stukje dat hij ooit heeft gemaakt. Mijn favoriete uitspraak is toch wel:
Ja. Maarre, eh ja, godverdomme man. Laatst ok h?, loop ik hier eh, loop ik hier door Amsterdam. Zie'k eh, zie'k eh, zie'k een junk staan man. Staat een junk te kotsen. Dus jaha, ik loop naar hem toe, ik zeg: "H?, h?, h?(...)h? psst, fiets kope?"
En dan ook die stukjes piano iedere x tussendoor! Echt geweldig!
Oja, ik was vorig (of was het al het jaar daarvoor) jaar ook naar Hans geweest in de Kring, voor CKV nog wel! Dat was het enige wat dat vak nog een beetje leuk heeft gemaakt...:D
Blade of Darkness
8th November 2002, 09:32
(E)AAAh, ik word gek, iedereen is al naar hans geweest en ik nog niet(T)
Yavanna
8th November 2002, 11:25
Jaja heeeeeeej Pyro was dat mesgien ook bij dat dan weer wel, 27 april 2001 in de kring? want dan heb je bij mij in de zaal gezeten (scary:D(voor jou))
Hij was goed he? en gaaf, en grappig, en cool en leuk en... (sorry Blade ;) :D (T)) hopen dat je wel kaartjes hebt alstie weer is in roosendaal komt maar volgens mij is dat nog niet binnenkort... ik weet t eigenlijk niet :S
Groetzz
Pyro
8th November 2002, 18:10
Eeuh...ik heb hier het kaartje op mijn kamer liggen...noop ik was op 28 april. Maar het was echt gaaf toen, het is toch veel leuker om hem in het echie te zien dan op CD te horen. Daarom wil ik ook naar Youp dit jaar!
Blade of Darkness
10th November 2002, 16:47
(E)Ja das waar, echt is natuurlijk altijd beter. Een ex-collega van mij is naar al zijn shows geweest, dus daar benk ook wel jaloers op. Maar ik heb ondertussen niet stilgezeten. Het is nog van HEIST toen hij nog een duo vormde met Roland Smeenk:
Liesje
Liesje kreeg een mooie nieuwe pop van Sinterklaas,
eentje die kon plassen met een ingebouwde blaas.
Liesje was uitzinnig en ze danste in het rond,
maar ze was wat onvoorzichtig en sprong boven op de hond.
De hond schrok zich de tering, hapte Liesje in d'r been
en pakte toen de pop af en verscheurde die meteen.
Liesje schreeuwde moord en brand en papa greep de pook
en stapte op de hond af, die angstig in een hoekje dook.
Papa begon te hakken en het bloed spoot in het rond
en toen z'n drift gekoeld was, zat het huis onder de hond.
Liesje krijste: 'Papa, wat heb je nou gedaan!?'
en ze pakte hem de pook af en begon op hem in te slaan.
Papa vlucht het huis uit en zoekt toevlucht in de drank,
moeder las een boek van Thea Beckman op de bank.
Liesje ging zichzelf eens flink verwennen met de pook
en plots werd het hele kamertje nog best gezellig ook!
Mama deed haar tanden uit, want papa kwam weer thuis
en Liesje stopte hele stukken brandhout in d'r kruis.
De hond werd bij elkaar geveegd, verorberd en vergeten
en iedereen werd rustig, want ze hadden goed gegeten.
Toen werd er aan de deur geklopt en daar stond Sinterklaas.
Papa liet hem binnen en vertelde het relaas.
Sinterklaas begreep het, Liesje kreeg een nieuwe pop.
En toen zei hij: 'Ik moet weer gaan, ik moet de daken op.'
Nog even keek hij om en met een elegante zwaai
verdween hij in de nacht en iedereen dacht:
'Mwa, what a guy.'
Laevid
10th November 2002, 19:44
Originally posted by Pyro
Eeuh...ik heb hier het kaartje op mijn kamer liggen...noop ik was op 28 april. Maar het was echt gaaf toen, het is toch veel leuker om hem in het echie te zien dan op CD te horen. Daarom wil ik ook naar Youp dit jaar!
HEE TOF, daar was ik ook.....wat een toeval! :D
Angel
20th June 2003, 13:49
Wat een taalgebruik in deze thread.
Dus daar halen de mannen de inspiratie vandaan voor mijn thread "sex en lifestyle"!
Angel.
BERT VISSCHER RULEZZZZ!
*blink* *coin* *jump* *blink* *jump* *coin* *blink*
Elminster
20th June 2003, 14:37
Originally posted by Laevid
Ik wis dat ik iets zou gaan missen aan het gertrudis :D
Ik heb het interview :)
Nog best leuk trouwens ook... De Buckler komt nog even voorbij enz :P
Laevid
21st June 2003, 16:31
Heb het toen nog gelezenop internet...was wel cool.....
ook die foto's :D
Elminster
22nd June 2003, 22:31
Yep.. dat was gewoon helemaal 'Youp' :)(Y)!
Lang niets meer van hem gehoord trouwens.. ik bedoel, lang niet meer van hem geluisterd, weinig quotes gehoord (behalve 'en dat zeg jij?!' dan :))... beetje jammer!
Mr G. Bears
23rd June 2003, 09:37
idd, we zijn aan het afkicken, snik *no*
aekold
30th June 2003, 15:47
Toen we laatst weer terugreden uit duinrell waren jeffrey de waal en ik goed bezig anders.
Elminster
30th June 2003, 16:21
Hehe.. ik ga nu 'spelen met je leven' nog eens luisteren, als jullie dat nou ook doen, gaan we eerstvolgende keer los *jump* ;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.