PDA

View Full Version : :(

Planetouched
17th October 2002, 19:36
Mijn god, zie de schade....nouja beginnen weer van voor af aan. Zucht...

LoUNgeR
27th October 2002, 15:22
niet normaal, zo erg heb ik het nog nooit gezien.
Overal magic en d&d....verschrikkelijk.
we moeten er iets aan doen.

giro 555;)

Planetouched
27th October 2002, 23:15
:) ik verwacht grote stortingen....nouja anyway binnenkort ga ik weer eens wat dingen hiero posten, mijn quest gaat ook nog van start dus dat wordt weer veel werk:)

Bremmer
5th November 2002, 16:28
het begint nu al weer wat voller te lopen :)

Planetouched
6th November 2002, 15:40
Idd, mooi zo. Ik vind velen dingen toch apart en moeilijk te vatten(AoO en bijv. de Haste spell, wanneer zou je nu die extra partial action krijgen, op de ronde dat je hem cast of die ronde erna? en zo nog veel meer.)
Ik heb trouwens een idee om zowat alle feats te gaan collecteren, ik heb er nu al een aardige zooi en ben van plan ze hiero neer te zetten als ik ze zowat allemaal heb. Dus ook die uit dragon-magazines enzo

Bremmer
6th November 2002, 17:38
beter! heb je al die dragonmagazines? ik heb er op de beurs 2 gekocht maar dan houdt het ook op voor wat ik heb.
Bovendien kostten ze 7,50 euro per stuk daar door de importkosten. Maar het is wel ideaal om bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen en het is erg leuk om te lezen.

Nitro
19th November 2002, 21:15
Ik heb ff een vraagje en ik zet het hier maar neer aangezin in geen zin heb om er een nieuwe thread voor aantemaken.
Ik zit NWN te spelen en daar ben ik level 7 fighter maar het leek me ook wel leuk om wizard te worden maar is dit wel verstandig want zijn toch wel 2 uiteenlopende classes

Outcast
19th November 2002, 21:33
Wizard is erg leuk maar zorg ervoor dat je veel summonspells gebruikt en wat defensieve spells hebt. Dan moet het vast wel lukken. En als maatje neem je gewoon een fighter mee

Kolky
19th November 2002, 22:01
Volgens mij wil ie weten wat je nou voor nadelen krijgt als je een level 1 wizard level 7 fighter bent

En ik zou een Cleric als maatje nemen, ik heb NWN tot chapter 3 bijna gespeeld, en dat leek me het beste!

Planetouched
20th November 2002, 00:07
wiz+fight is niet echt de perfecte combi, je krijgt problemen met arcane failure vanwege je armor, ik zou zelf meer voor een fighter/rogue kiezen, die vullen elkaar mooi aan(sneak erbij). Of een fighter/paladin, die krijgt mooie bonussen voor vanalles, maarja als je Fighter/Wizard kiest zou ik je adviseren de spells te nemen die je ac verhogen(mage armor is deflection bonus en stacks dus met armor bonus), shield is volgens mij ook deflection maar dat weet ik niet zeker. True strike is een handige spreuk(+20 op volgende attack), op latere levels is improved invisibility hard, greater magic weapon wil dan ook nog wel eens helpen(al heb je als level 7 fighter waarschijnlijk al een aardig goed zwaard), je kunt wel bijv. met feats zoals Create wonderous item, create ring, create magic weapon/armor jezelf erg goedkoop equipment aanmaken. Belt of giant strenght of misschien een +2, flaming, keen greatsword nodig? Bouw hem zelf. Maar dat is allemaal op latere levels. Je moet het zelf weten. In het begin wordt het lastig maar je kunt wel bijv. gaan denken aan een prestige class zoals bijv. de Arcane archer, en die is wel erg vet.

Nitro
20th November 2002, 18:12
op latere levels wordt het met een wizard functie erbij wel leuk maar in het begin is het dus helemaal niks.

Planetouched
20th November 2002, 18:34
voor zover ik het zie wel ja.

Nitro
20th November 2002, 20:40
kan ik trouwens ook sorcerer erbij worden of kan dat niet

Planetouched
20th November 2002, 23:16
eeh ik denk het wel maar wat schiet je daar mee op? Die heeft basically dezelfde problemen maar dan nog erger want bij de sorcerer duurt het nog langer voordat hij hoge level spreuken kan casten.

Nitro
21st November 2002, 00:34
ik bedoel dan fighter+sorcerer GEEN fighter+wizard+sorcerer

Planetouched
22nd November 2002, 20:31
dat had ik door hoor, maar ik bedoel een sor kan nog later pas handige spreuken casten. Moet je nog eens een extra level langer wachten...ik zou voor rogue gaan.