PDA

View Full Version : Discussie forum

Planetouched
4th October 2002, 22:25
Ok, alle posts over de quest graag HIER! Laten we het een beetje netjes houden zodat er niet constant bij de storyline posts tussen staan ok?

Planetouched

Planetouched
27th October 2002, 23:22
en hij gaat van start, na een thrilling einde bij Taco's quest die eindigde in een meteor swarm+time-stop+4 delayed blast fireballs+gebruik van een artifact zal vanaf maandag mijn quest van start gaan. Degenen die meedoen zijn:

-Taco
-Koen
-Ferry
-Tim
-Marianne
-David

een party van 6 dus. zover ik het weet is Taco nog niet zeker over wat hij wordt. Koen is een Bab 1/Figh 2, Ferry een Assimar Clr 2, Tim een sun elf wiz 3 en Marianne wou een fighter worden(met een toekomst in arcane archer) en david daar heb ik nog niets van gehoord.

De tijd+dag van spelen moet nog bepaald worden, ik ben eigenlijk tegen maandag en dinsdag. woensdag misschien iets? Post even wanneer het jullie het best uitkomt, dat scheelt moeite. De characters maken we af op sessie 1, we beginnen dan ook met de quest als het goed is. Nouja succes mensen, you're gonna need it:d

Planetouched
30th October 2002, 00:08
Ok, update na 1ste sessie:

David, Sor 3, Human
Ferry, Clr 2, Assimar(Planetouched)
Koen, Bbr 1/Fgh 2, Half-orc
Marianne, Fgh 3, ???
Taco, Pal 3, Gold dwarf
Tim, Wiz 3, Sun elf

Als iedereen het dus goed vindt houden we de sessies voortaan op maandag, de tijd en plaats spreken we destijds wel af.
Owja, iedereen die het nog niet had gedaan:
->Kies een deity
->Maak een background
->kies je items

Welcome to the realm of Erathia.

Bremmer
30th October 2002, 16:07
interessante party mensen. 2 Arcane Casters das altijd leuk natuurlijk. Ik ben ook net begonnen met het spelen van een sorcerer (halfling,lvl), dus ben wel benieuw naar je vorderingen met dit karakter. Een Aasimar is weer eens wat anders, en een dwarven paladin is gewoon heel cool (speciale mount uitzoeken). Een Half-Orc in je party is ook wel lachen.

Bremmer

Carnage
31st October 2002, 11:02
Originally posted by Bremmer
Een Half-Orc in je party is ook wel lachen.

Bremmer

Volgens mij ben ik toch gewoon weer human geworden i.v.m. de extra feat. :)

Bremmer
31st October 2002, 14:30
das wel een voordeel ja, maar ik het ging nog over hun party:)

Planetouched
31st October 2002, 16:01
:)oke, hey iedereen die meedoet met mijn quest(Elminster, Raging Goblin en Yavanna op dit forum) hoe zouden jullie het vinden om aanstaande zondag sessie 2 te houden? Ik bedoel dan kan tenminste iedereen aanwezig zijn voor de eerste sessie en kunnen we dus een goede start maken. Nu hopen dat Taco, Koen en Marianne het zien hierro...ach wordt waarschijnlijk weer bellen.

Carnage
31st October 2002, 21:25
raging_goblin heb ik al lang niet meer gezien hierzo...

Nitro
31st October 2002, 23:08
hij is misschien een paar keer ffkes geweest en heeft 1 post, dus

Planetouched
31st October 2002, 23:44
Idd, hij kijkt zo af en toe wel eens maar posten niet echt. Ach ik bel wel weer, het leven als DM is zwaar:D

Yavanna
5th November 2002, 12:12
Mensjes van de party: ik wil ff zeggen dat t echt gaaf was gisteren... en gezellig :D
Ik hoop dat jullie dat ook vonden ;)

Greetzz!

Planetouched
6th November 2002, 15:49
Mooi zo:D, zit nu vanaf Norbertus college, mijn computer thuis krijgt net ADSL dus ik kan nog even niet al te breed de gang van zaken weergeven tot nu toe maar wees gerust, het duurt niet lang of ik zal 24/7 online zijn en dan komt het gehele verslag erop.

Ow en Taco ik wil dus wel binnenkort BoVD, DM-screen(FR-versie) en City of Spider Queen kopen, misschien dat we Ferry even kunnen overhalen voor Defenders of Faith en jij wou toch Silver Marches....hmm nog een mooi gridje erbij, misschien dat Koen nog iets wilt hebben, Tim wou een Players Handbook,...lijkt me al aardige bestellijst...miss dat anderen van Forum ook iets willen kopen?Lijkt me handig als ze dan gelijk meebestellen. Ik zet zodirekt wel even een thread op in The DM Speaks.

Planetouched
9th November 2002, 01:44
Ok, maandag sessie 3, Taco's place, enne ik heb Gladiator nu binnen, de volledige soundtrack,...en zie die lijst groeien, nu ik eenmaal adsl heb gaat alles zoveel sneller, strax mijn pas gedownloade 'SIGNS' dvd-rip bekijken...gotta love it.

Planetouched
10th November 2002, 13:05
Ok...dit is echt mooi, City of the spider queen en BoVD als pdfjes binnen...ik denk dat ik nu alleen nog BoVD ga kopen...City staat nu op papier(printen ja) en natuurlijk een DM's screen

Carnage
11th November 2002, 17:46
Hej Planetouched,

Noem eens een paar leraren van 't Norbertus die je hebt....daar heb ik ook nog opgezeten :)

Bremmer
11th November 2002, 18:31
ziet er leuk uit jullie quest, leuk gedaan vind ik de manier waarop de karakters elkaar ontmoeten en bijelkaar komen. Ben benieuwd wat die trainingsdungeon inhoudt.

Btw de storyline thread is niet meer echt clean nu

Planetouched
11th November 2002, 18:55
paar leraren:

Dhr. Gijzen, economie en M&O
Dhr. v. Bemmelen, Wiskunde
eehm Mellise, Houdt, Eekelen, Voeten, Otten(nu niet meer want hij is met pensioen), Thielen, Wijnen, v. Schaik, Emmen, Postma nog meer nodig:)

en die storyline zal ik ff cleanen:)

Carnage
12th November 2002, 17:45
Originally posted by Planetouched
paar leraren:

Dhr. Gijzen, economie en M&O
Dhr. v. Bemmelen, Wiskunde
eehm Mellise, Houdt, Eekelen, Voeten, Otten(nu niet meer want hij is met pensioen), Thielen, Wijnen, v. Schaik, Emmen, Postma nog meer nodig:)

en die storyline zal ik ff cleanen:)

Hehe, v Bemmelen, Houdt, Emmen kennen me misschien nog wel :D

Planetouched
12th November 2002, 18:05
lol, die gasten blijven maar les geven.

Planetouched
20th November 2002, 17:20
Ok zoals jullie bij erathia.tk kunnen lezen heeft dot tk em eraf gegooid, ach wij is dus nog te bezichtigen op www.geocities.com/roel1985

verder, de storyline is weer grootendeels bijgewerkt, tot aan sessie 3 is dat(4 niet, zie storyline hier)

Verder, de 156 Prestige classes, heb er vandaag weer es eentje afgemaakt. Staan nu stuk of 10 online, de rest komt wel, ooit...het kost gewoon zoveel tijd en dat is precies iets wat ik niet al teveel heb.

Er komt op mijn site een equipment list die ook in de PHB te vinden is, ik ga (als het goed is) een lijst, in javascript vorm waarschijnlijk, erop zetten van alle feats.

enne eehm, nouja leave a message in 't gastenboek of hier als je iets wilt vragen.

Planetouched
12th March 2003, 23:21
Eej jongens ik heb een mededeling, eehm aangezien ik ga meedoen met de 10 km marathon in roosendaal in Juni is er een kans dat we de sessies van maandag avond moeten verplaatsen naar een andere dag, donderdag bijv. Dit omdat de trainingen nu van 1 dag naar 2 verschuiven per week. Het staat nog niet helemaal vast maar dan weten jullie het alvast. Willen jullie anders alvast aangeven welke dagen jullie goed uitkomen. We kunnen bijv. ook elke vrijdag gaan maar dan heeft Taco al zijn sessies. Al moet ik zeggen dat vrijdag mij wel erg goed uitkomt. Nouja greetz, jullie horen het nog.

Planetouched
16th April 2003, 22:16
ok...zaterdag zijn Taco, Tim en ik nu altijd vrij...dusse aanstaande zaterdag een lekker lange sessie dan maar?

aekold
17th April 2003, 00:23
Eej jongens ik heb een mededeling, eehm aangezien ik ga meedoen met de 10 km marathon in roosendaal in Juni is er een kans dat we de sessies van maandag avond moeten verplaatsen naar een andere dag, donderdag bijv. Dit omdat de trainingen nu van 1 dag naar 2 verschuiven per week. Het staat nog niet helemaal vast maar dan weten jullie het alvast. Willen jullie anders alvast aangeven welke dagen jullie goed uitkomen. We kunnen bijv. ook elke vrijdag gaan maar dan heeft Taco al zijn sessies. Al moet ik zeggen dat vrijdag mij wel erg goed uitkomt. Nouja greetz, jullie horen het nog.

Ga jij ook de 10 lopen??? AAAARRRGH concurrentie. Moeten we maar zo snel mogelijk uitschakelen. Liefst nog voor de start van de wedstrijd :D.

Nitro
17th April 2003, 00:26
hee ja idd nog meer concurentie, maar ja ik loop jullie er toch allemaal uit;)

Carnage
17th April 2003, 00:28
cast maar een Creeping Doom tijdens de loop, dat helpt :D

Nitro
17th April 2003, 00:31
of cast haste :D

Planetouched
17th April 2003, 00:34
hehe...wij trainer slechts 1x per week nog...9.980 meter in 42 min nogwat...althans dat was 2 weken geleden geloof...achja jullie zien ons wel...althans onze ruggen...flink veel time stop casten.

aekold
17th April 2003, 00:39
Dimension door is veel makkelijker en altijd nog geloofwaardiger dan een teleport :D

Bremmer
17th April 2003, 00:54
10 km......wordt al moe als ik eraan denk.....8)

Nitro
17th April 2003, 01:17
joepie, nu al iemand uitgeschakeld:D

aekold
17th April 2003, 12:21
We gaan goed, houden zo. Zou Carnage trouwens niet mee willen doen?? Ik vind het echt iets voor hem :D

Elminster
17th April 2003, 12:44
Ik denkd at ik maar wat potions of slow ga uitdelen voor de wedstrijd, wordt lachen :D!

Planetouched
17th April 2003, 14:36
maar kun je nou aanstaande zaterdag Taco?

Bremmer
23rd April 2003, 23:47
ok wat is tijdens sessie 24 gebeurt?

Yavanna
24th April 2003, 01:00
Ehm.... niet veel???

Planetouched
24th April 2003, 19:00
Laten we hopen dat er volgende sessie wel serieus gespeeld kan worden, ik besteed mijn tijd wel op een andere manier als het zo moet.

Bremmer
24th April 2003, 20:48
dat gebeurt, ben ik bang, in elke groep weleens. Bij ons ook idd en ik snap wel waarom het niet leuk is omdat je als dm er veel tijd aan besteed, maar het is niet zo dat de dingen die je gedaan hebt verloren gaan toch? je kunt ze volgende keer wel spelen.....

Planetouched
24th April 2003, 21:38
Ach, volgende keer beginnen we waar we stopten. Hopelijk houden ze dan es op met de kritiek van hoe alles toch zomaar bijv. uit een muur kan komen, accepteren die hap en verzin er maar een oplossing voor. Ik verzin die dingen heus niet zomaar. Daarbij als ze nou es allemaal even zouden luisteren naar wat ik uitleg over de kamers etc, nee hop de een aant internetten, de ander ff naar de wc en de andere ff naar boven een cdtje pakken...Nouja boeie, volgende keer beter, volgende keer erbij blijven en niet gaan dralen.

Bremmer
24th April 2003, 23:51
damn internetten tijdens d&d....... hmmm dat zou ik als dm ook niet leuk vinden......maar je hebt goede sessies en slechte sessies das waar.....

en tja het zeiken op elkaar hoort er een beetje bij, maar het moet wel leuk blijven idd en als de dobbelstenen opgeborgen zijn moet het over zijn........

Yavanna
9th May 2003, 23:36
Ej Roel, foutje in de storyline...

Too bad, maar ik ben niet level up, hoe graag ik het ook zou willen :( Volgende keer wel :D ik zal mn sheet alvast klaarmaken Yeah! Arcane Archer lvl 1!

Grtzz!

Planetouched
9th May 2003, 23:56
hehe...I'll fix it.

Planetouched
13th May 2003, 19:33
de party nu:
-Tim, Sun elf, Wiz 6 of Wiz 7, weet ik niet zeker.
-David, Human, Sor 6/Blood magus 1
-Ferry, Assimar, Clr 6
-Koen, Half-orc, Bbr 2/Fgh 4/Devoted defender 1
-Taco, Gold dwarf, Pal 6/Fgh 1
-Marianne, Moon elf, Fgh 6/Wiz 1

raging_goblin
16th May 2003, 23:01
eej roel je heb een fout gemaakt het is bbn2/fig4/devoted devender1 half orc

Planetouched
17th May 2003, 00:39
alweer veranderd, ga je trouwens morgen mee?

Kolky
17th May 2003, 02:03
Beetje aan de Late kant roel.... maar het kan wel, plek zat in de auto! Bij Sebastien dan..:)

Elminster
17th May 2003, 15:28
Niet meer geloof ik, Gerard gaat immers mee?

Yavanna
20th May 2003, 12:44
Zo zo Roel, leg dat laatste maar es ff uit :D Koens relatie upgespiced? Details??? :D

Elminster
20th May 2003, 12:52
Welk laatste Yavanna? Ben ook wel benieuwd eigenlijk Koen maar heb er al laaang niets meer van gehoord!

Yavanna
20th May 2003, 12:53
Ehm... owjah sorry, ik bedoelde de laatste zin van de storyline ;)

Elminster
20th May 2003, 12:54
Hm is ff lezen hoor...

Lees die nooit eerlijk gezegd :& ;)

Elminster
20th May 2003, 12:57
Ow DnD is dus doorgegaan :S

Wie waren er? Jij Mar? Je hebt examen scheikunde vandaag!! :S

Yavanna
20th May 2003, 12:58
neeeeeej joh ik was er nie pfffffft, idd niet als ik de volgende dag sk heb duh ;)

Kweenie wie wel, de rest denk ik...

Elminster
20th May 2003, 13:02
Hoe weet jij dan dat de storyline niet klopt?

Yavanna
20th May 2003, 13:03
Keb nie gezegd dattie niet klopt, Roel hoeft alleen maar ff uit te leggen van 'Koens relatie upgespiced'

That's all ;)

Planetouched
20th May 2003, 13:17
yup ging door, en ik heb Koen alleen beetje geholpen met zijn relatie met de koningin:)

Elminster
20th May 2003, 18:10
Ja leg nou maar uit hoe! Is het nu weer/nog wat of niet? had ze nog gereageerd op dat SMSje? :D wanna know wanna know!

Yavanna
20th May 2003, 23:38
Ja Roel kom op VERTEL MEEEEERRRRRRRR :P:D

(we zijn ook verder nie nieuwsgierig)

Anders maandag zelf maar aan Koeneke vragen ;)

Yavanna
23rd May 2003, 00:21
Roehoel! Vertel nou! Taco en ik willen het ook echt weten hoor, we hebben het er al vaak over gehad en we vinden dat je nu meer moet vertellen! Plies.........

Grtzz! :D

Planetouched
23rd May 2003, 01:04
ze wilden allebei nog geloof ik, ik heb Koen alleen aangespoord er wel werk van te maken. Dus hij stuurt smsje, krijgt reactie dat ze wil en snel af te spreken, alleen exames zitten in de weg maar ik neem aan dat hij tijd vrij voor der heeft genomen. Horen we zaterdag wel denk.

Yavanna
23rd May 2003, 01:08
hmmm okee dis best wel cool, knipperlichtrelatie in de mist :D

"To Be Continued" dan maar? ;)

aekold
23rd May 2003, 12:32
Laat die arme jongen nou eens met rust. Kan hij er wat aan doen dat hij zo'n moeilijke relatie heeft.

Na enig denkwerk, ja eigenlijk wel.

Planetouched
23rd May 2003, 12:36
we zullen wel zien, ik neem aan dat hij zaterdag ook komt opdraven.

Elminster
23rd May 2003, 18:05
Wat zaterdag? Waar zaterdag? Het blijkt dat het niet eens KAN bij David 8)8)8) En jij hebt 10 mensen uitgenodigd.... :S

Planetouched
24th May 2003, 12:22
ik heb niemand uitgenodigd. Alleen kolky heb ik gevraagd oftie ook kwam. Daarbij hoezo kan het niet bij david? Donderdag zat Jutta nog van wel?

Planetouched
25th May 2003, 23:19
oke dit gebruik ik in mijn quest om de rondes in de battle bij te houden.

Planetouched
25th May 2003, 23:20
en deze om alle items van de party bij te houden..al werkt deze methode niet optimaal...

Planetouched
25th May 2003, 23:26
Dit deel van mijn quest heeft mijn party al afgelegd en wil ik graag delen met anderen die het willen gebruiken. In mijn quest was dit deel een klein beetje anders gedaan. Waarom alles zo is staat er niet bij maar zal ook niet erg moeilijk te bedenken zijn. Veel plezier als je het wil gebruiken. De kaart van de kerk heb ik zelf getekend en ik heb momenteel geen scanner dus die komt er niet op te staan.

Btw...hoe bereiden jullie quests voor? Dit bestandje is nogal uitgebreid verteld ten opzichte wat ik normaal voorbereid. Ik had gewoon meer tijd voor deze.

Planetouched
25th May 2003, 23:35
zelde als hierboven. Dit is weer een deel uit mijn quest met mijn voorbereidingen. Weer gratis, de kaart heb ik van wizards ergens gepakt..zal em nog wellus opzoeken. Weer zijn de achtergrond redenen niet uitgewerkt. Ook deze keer week de quest er iets van af. Deze is wel van eerder uit mijn quest en ik had hier iets minder tijd om het voor te bereiden.

Planetouched
25th May 2003, 23:40
dit is de brief die de party op Alak's lichaam(zie questdeel - Castle) vond.

Planetouched
25th May 2003, 23:41
Alak stats en een powerup suit...alleen haste moet aangepast worden met de nieuwe regels.

Planetouched
26th May 2003, 00:02
Dis de brief die de party in het begin kreeg.

Elminster
27th May 2003, 13:48
Ze staan online..

Zal er eens wat printen dan!

Planetouched
29th May 2003, 16:09
oke...binnenkort alweer sessie 30, wat gaat het toch snel. In 30 sessies 4 levels omhoog gegaan en jullie moeten er nog een stuk of 11...mwa tijd zat:D

Btw, kolky wanneer gaat uw quest beginnen, beloof dat ik dit keer geen wizard ga spelen. Ik dacht meer aan een rogue type, zal wel halfling worden denk ik.

Planetouched
29th May 2003, 18:25
als het goed is komt deze stukkies gratis stuff strax ook op de mainsite en gaat de dnd sectie uitgebreid worden(Character bouwen enso dan)

Elminster
30th May 2003, 13:24
Ow ok dan..

Tijd teveel zeker nu de vakantie eraan komt Planetouched :P
Maar dat is wel beter te dl-en dan ipv van dit forum, da's waar (Y)

Planetouched
3rd June 2003, 23:06
volgende sessie is nummer 30...als jullie taart regelen ofso(en ja dan wel lekkere dus) ben ik bereid de party een donatie van 500 xp per persoon te doen(dit getal is niet onderhandelbaar:))...enne ik wil het grootste stukkie:D

Yavanna
4th June 2003, 00:55
Hoppa isgoeoeoeod marianne regelt de taart wel, volgende week bij mij???

Planetouched
4th June 2003, 01:26
zoals jij altijd zegt:"Is goed'':)

aekold
4th June 2003, 12:43
volgende sessie is nummer 30...als jullie taart regelen ofso(en ja dan wel lekkere dus) ben ik bereid de party een donatie van 500 xp per persoon te doen(dit getal is niet onderhandelbaar:))...enne ik wil het grootste stukkie:D

Ik geloof dat zulke dingen te boek staan als chantage (T).

Planetouched
4th June 2003, 16:50
damn right they are...hehe I love being DM

Planetouched
5th June 2003, 01:28
eej marianne heb je al een beetje de weapon sectie van Arms and Equipment guide doorgebladerd? Al die mooie pijltjes zijn beschikbaar hoor:)

heb zin in sessie 30

Planetouched
5th June 2003, 01:29
en de bogen natuurlijk ook (C)

Yavanna
5th June 2003, 18:32
Ja echt wel heel erg vet :D Staan echt gave dingen in

Maargoed... over maandag... wat eigenlijk een zondag is (2e pinksterdag) is het goed als het een zelfgemaakte appeltaart is?? :D

Planetouched
5th June 2003, 20:14
o vet...ik stem voor:D...waar blijft taco/david/koen nou met hun antwoorden?:)

aekold
5th June 2003, 21:11
Heeft er iemand arms and equipment??? Als pdf dan wel. Wil dat wel eens inkijken.

Planetouched
5th June 2003, 21:48
Ik heb em int echt...momenteel uitgeleend aan marianne alleen

Bremmer
5th June 2003, 22:15
yup ik heb hem op pfd, maar ja het is niet zo dat ik hem kan mailen :S......maar je kunt hem via KazaA best makkelijk vinden..

aekold
6th June 2003, 11:51
Bedankt voor deze info. Eens kijken of er nog leuke wapentje in staan.

Elminster
6th June 2003, 17:05
Wat moet ik antwoorden Planetouched? Dat ik me ook laat omkopen, 20 taarten ga bakken en 10 kopen en dus reken op 30x500=15000 xp :P?

Ach wat waarom ook niet, doen we!

Planetouched
30th June 2003, 13:33
vanaaf eindelijk weer eens een sessie. Hoeveel weken was het geleden? 2, 3?

Elminster
30th June 2003, 15:07
Ehm je hebt op de e-mail van steef over het biosje pakken geantwoord: 'oki :D'
Dus ik hoop dat de sessie wel doorgaat? Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, dnd bijna niet meer laatste tijd, alleen magic!

Planetouched
30th June 2003, 15:46
jup alleen ga ik vanaaf niet mee naar de film..geldproblemen zullen we maar zeggen.

Elminster
30th June 2003, 15:58
Gek he, met die hoeveelheid inkopen die jij laatst heb gedaan :)!
Maar mooi, dan wordt het dus D&D!!

Planetouched
1st July 2003, 01:45
hehe...moet zeggen dat het toch een van de vetste sessies tot nu toe is geweest...man een als mind flayer verklede elf die zo 6 golems misleidt en zo snel mogelijk 10 gnomes+party naar een waterval probeert te brengen die de enigste escape manier is. Hehe...vet, morgen zet ik de sessie erop.

Elminster
1st July 2003, 14:40
Was heel vet idd

Maar GVD hoe komen we hier ??it uit! Zooi golems, vliegende Mind Flayer, zucht... en dan de gnomes die zo kwetsbaar zijn als wat...

Planetouched
1st July 2003, 14:45
vond dat jullie toch al een leuke oplossing hadden met die mind flayer kop:D Use diplomacy..hehe alleen die andere 5 gnomes die nog vastzitten met kettingen...moorden dan maar? Of toch maar je eruit lullen?

Elminster
1st July 2003, 15:12
Lullen lukt no way volgens mij... Maar we gaan ze wel redden (ben paladdin ej :)) dus die golems, die mind flayer, die us :( :D

Elminster
3rd July 2003, 16:03
Paar opmerkingen roel :D:D:

De gnomes zaten met al hun handjes in de lucht, de leider van het stel gevangenen pakte de sleutel van de Mind flayer af en maakte bij ieder de sloten los.

Dat deden wij lijkt mij :D (dat met die sloten, niet dat met die handjes :))

Hallo zei hij, ik heet Gerell. Wij zijn van de clan Karim. Onze clan staat erom bekend dat we harde werkers zijn, zelf maken we velen verschillende soorten machines en dranken.

Dat middelste is nieuw :). Toch maar goed dat ik dit ff lees...

3 weken geleden toen we onderweg naar de stad waren om daar onze goederen te verkopen toen we door een vlaag van die Mind flayer allemaal werden neergeslagen, toen we bijkwamen waren we hier, in dit complex.

Hoe weet je dan dat je erheen bent geteleport? :P

Tot nu toe is er een rescueparty langsgeweest. Onze dierbare vrienden hadden een party ingehuurd om ons te vinden. Deze waren echter geen partij voor de mind flayer en de golems. Tot nu toe hebben we moeten werken aan onderdelen, we vermoeden ook golems. De wacht bestaat uit 2 mind flayers en een stuk of 2 a 4 golems.

Ja bedankt gnoompjes, 2 a 4... bijna onze dood!

Enige uitgangen hebben we tot nu toe niet gevonden, er is een kamer die de energie opwekt maar daar mochten we tot nu toe nog niet komen. Astublieft help ons en de rest van onze groep, 5 worden nog vastgehouden aan een lopende band niet ver van hier.

Zucht en als we die nog moeten redden word thet al helemaal moeilijk. Lijkt lemmings wel :(

De party kreeg een schets van een map in hun handen gedrukt. Ook werd een amulet dat de mind flayer om had afgepakt, een kevertje? Nouja misschien heeft het nut zei Eberk en plaatste het op zijn gewaad.

? Ik geloof je zo :D maar heb wel een vow of poverty en heb m ook niet opgeschreven :S

[...] De party dacht snel en sneed het hoofd van de mind flayer af.

Geniaal is het niet *jump**jump**jump*? Hadden we trouwens al vantevoren wel gedaan, dat was tenminste het plan...

Aravilar deed de cloak om en hield het hoofd boven zich. Met ongelofelijk veel geluk ..

En wat rerollen en DM-bedreigen ;)

...draaide de golem zich om en ging terug richting de fabriek. De party was voor dit moment veilig.

Behalve Andreas dan die op dit moment aangevallen wordt door een golem van was! *brrr*

Planetouched
3rd July 2003, 16:08
owja:D was wel vet eej:D

Elminster
3rd July 2003, 16:40
Dat was het zekers!!!

Kan niet wachten tot de volgende sessie over 5 weken :(

Planetouched
5th July 2003, 14:00
voor jou wel ja...sessie 32 is namelijk aanstaande maandag al.

Elminster
6th July 2003, 16:02
Oh shit ik heb mn sheet niet gegeven :|

Ik leg m klaar en licht mn ouders in, kan iemand hem komen halen?

Planetouched
25th July 2003, 21:01
xie de post zowat nu pas maar oke...tja, we hebben niet stilgezeten...een sessie staat ook nog niet eens online...maarja ik merk ook dat door de vakantie er veel minder wordt gednd-ed etc...achja...dan maar een mooi plaatje om iedereen op te vrolijken, tribute to michel:

http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/attachment.php?s=&postid=25852

Nitro
25th July 2003, 22:05
dank je wel Planetouched, maar ze blijven bezig ej, ze hebben ook andere dingen te doen;)

aekold
27th July 2003, 15:21
Somebody shoot me, I can't take it any more.

Planetouched
27th July 2003, 17:02
i will gladly apply:)
*shoot* *knife*

Mr G. Bears
27th July 2003, 17:23
op een of andere manier draaien steeds meer threads uit op 18+ threads, dit is geen goeie verandering..............

Yavanna
28th July 2003, 11:42
Whahaha het is gewoon een invasie, en Steef vraagt steeds maar of we erover willen praten in de sex and lifestyle-thread, maar das de enige thread waar er nog niet over gepraat wordt onderhand hahaha (Y) :D *bier* _O_

Planetouched
1st August 2003, 19:29
ik wil denk ik aanstaande maandag maar weer een sessie houden...als er genoeg mensen zijn dan he:)

Mr G. Bears
1st August 2003, 19:36
mag ik dan komen kijken :D
wil wel weer es dnden meemaken, :D

Planetouched
1st August 2003, 19:37
jot, hoe meer zielen hoe meer vreugd

Mr G. Bears
1st August 2003, 19:46
yeah, hopen dat et doorgaat, kheb er zin in :D

Planetouched
1st August 2003, 19:47
ok, kolky heeft ook iets van 2 keer meegekeken.

Mr G. Bears
1st August 2003, 19:50
daar was ik me van bewust, tis dat die kolky en taco nu op vakantie zijn, anders konden we dnden (E)

Planetouched
1st August 2003, 20:04
achja, taco is ook zovaak niet gaan dnd als er eentje miste ofso...achja ik speel zelfs als er 2 missen...tis maar hoe snel je je quest wilt afmaken.

Mr G. Bears
1st August 2003, 20:06
ja idd, op zich is er wel wa voor te zeggen dat et dan nie doorgaat
maar ook net zo goed dat et als er 1 mist niet doorgaat
das ook zo klote

Planetouched
1st August 2003, 20:20
mwa, ik vind dat het doorgaan met de quest voorop staat...ik bedoel kijk maar eens naar jullie...al een hele tijd geen sessie...dan raak je toch uit het verhaal? Bij mij haal je het maar in en anders heb je pech, the story continous no matter what...

Mr G. Bears
1st August 2003, 20:37
op zich ben ik et daar mee eens, maar als ik zelf dan es een keer nie kan zou ik et zo ontzettend rot vinden dak een stuk mis, en dan wil ik ook nie dat als ik er wel ben iemand anders et moet missen, en da weet bij mij zwaarder

Nitro
2nd August 2003, 06:16
nou ja kolky is het probleem niet meer, want ja als je dood bent kun je niet veel meer

Planetouched
11th August 2003, 13:06
vanaaf maar weer eens een sessie jongens?

Elminster
11th August 2003, 14:16
JAAAAAAAAAAAAAA

eindelijk weer!

En magic mee natuurlijk...

oja ik moet wel werken tot 8 :S... daarna kom ik gelijk (Y)

Planetouched
11th August 2003, 15:31
ja alleen...magic ligt nog bij Michel momenteel...

Yavanna
11th August 2003, 18:20
...en de rest van de week :D maar... ik kom ook, ook wel wa later denk ;) Vet keb er weer zin in :D

Planetouched
11th August 2003, 18:23
hmmz, geen magic dus vanaaf..of ik moet ff een van pieters decks gaan spelen...achja heb er toch nog 3 hier liggen..:)

Yavanna
11th August 2003, 18:36
Owjah nog van P@PP4 toch? Hij had zn lunchtrommel eeeeeh.... MagicKit laten liggen geloof ik ej?

Planetouched
11th August 2003, 20:54
lu doosje ja...hmm koen, tim en ferry nemen niet op....balen...wordt dus weer magic

Planetouched
12th August 2003, 01:58
damn, alweer niet gednded....duurt me allemaal een beetje lang zo..:) miss dat we na de vakantie eindelijk weer eens fatsoenlijk kunnen..

Yavanna
12th August 2003, 18:59
Nijmegen.... damn na de vakantie kan ik nie meer :+:+:+:+:+

Elminster
12th August 2003, 23:02
Damn schiet echt niet op zo...

Je hebt toch OV Mar :) (R)

Planetouched
13th August 2003, 01:15
hehe...:)komt ze elke weer terug voor magic...denk et niet helaas...maar in dat geval zouden we et naar vrijdag-zaterdag-zondag moeten verplaatsen.

Yavanna
13th August 2003, 09:51
Jah maar daar is David vast nie zo heel gelukkig mee ;)

Mr G. Bears
13th August 2003, 10:25
ik vind niet zo gelukkig mee zijn toch iets minder belangrijk dan dat er iemand helemaal niet meer kan...........maarre. ik weet er niks vanaf, en heb er ook niks mee te maken dus ga maar weer weg hier *jump*

Planetouched
13th August 2003, 16:00
tja dan gaat david maar een dagje minder naar jutta hoor. Als dat betekend dat jij wel mee kan doen heb ik het dat er graag voor over.

Yavanna
13th August 2003, 20:06
:& Thnx guys... *love*

Elminster
13th August 2003, 21:42
guySSS? Heb ik gezegd dat ik het daarmee eens ben (T) (T) ?!

Nouja ik denk dat endran dan de helft van de tijd niet komt. Maarja Yavanna komt dan heel de tijd niet, dus vooruit dan maar :)

Yavanna
13th August 2003, 22:41
Met GUYS bedoelde ik Mr Beer en Planey! NIET JIJ (T)

Haha maar ik vin je stiekem toch wel lief hoor ;)

Planetouched
13th August 2003, 23:03
planey 8)

:)

Yavanna
14th August 2003, 10:21
Whaha jup, that's you :P:D Okee... kzal het nie meer doen... :&

Nitro
15th August 2003, 15:09
ja alleen...magic ligt nog bij Michel momenteel...

en ik ben ermeer naar het buitenland vertrokken.:D

guys?? gays? o nee dan gaan we die kant weer op doe dat maar niet dan

Planetouched
19th August 2003, 01:19
gelukkig zaten er geen witte vlekken op mijn kaarten...ben blij dat ik ze terugheb:)

Planetouched
28th August 2003, 18:17
zondag 7 september gaan we weer verder hoorde ik? Fijn, heb wel weer zin in een aantal sessies. Ik dacht eraan een middagsessie te houden, beginnen rond een uur of 1 tot een uur of 5 a 6, en daarna misschien naar de kermis in roosendaal? Leek me wel tof idee.

Elminster
29th August 2003, 14:02
Zoiets wilde ik eigenlijk net zelf voorstellen :) M.A.W: (Y)!

Planetouched
29th August 2003, 14:23
good :D

Kolky
29th August 2003, 18:35
good :D

I will be there 2

Planetouched
31st August 2003, 23:37
ik hoorde trouwens dat david maandag wilde miss..maarja taco kan dan niet zo goed. naja, zien we wel. Desnoods gaan we magiccen. Mijn wake deck is zoiezo bijna af.

Planetouched
1st September 2003, 02:09
oeh marianne is denk ook nog weg morgen ofniet? anders is ze wel totally wasted van lowlands. Hmm nouja morgen zien we wel verder.

Planetouched
7th September 2003, 18:49
blaat 3 mensen lv. 8, verslag volgt. Nu eerst naar bart en dan kermis.

Elminster
9th September 2003, 21:17
Ben ik lvl 8?

Planetouched
9th September 2003, 21:40
noop, david, marianne en koen geloof ik..al wist koen het nog niet zeker. Tim was ook level up geloof ik waar het niet dat hij gedraind was van een leveltje of 2:)

Planetouched
9th September 2003, 22:08
volgende sessie is dus aanstaande zaterdag als het goed is. In plaats van uitgaan dat is. Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat onze david er niet bij kan zijn i.v.m. jutta en hia enso. Maar koen, taco en ik kunnen zoiezo. Tim zal vast op zaterdag nooit iets doen en ferry/marianne moeten we ook wel kunnen strikken i hope...en anders vinden we wel wat erop. Miss dat kolk invalt voor iemand?

Nitro
10th September 2003, 00:34
as zaterdag is het grote kolky feest dus ik denk niet dat D&D er in zit

Kolky
10th September 2003, 00:35
volgende sessie is dus aanstaande zaterdag als het goed is. In plaats van uitgaan dat is. Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat onze david er niet bij kan zijn i.v.m. jutta en hia enso. Maar koen, taco en ik kunnen zoiezo. Tim zal vast op zaterdag nooit iets doen en ferry/marianne moeten we ook wel kunnen strikken i hope...en anders vinden we wel wat erop. Miss dat kolk invalt voor iemand?

Euuh dan is me feestje.... :S

Elminster
10th September 2003, 10:55
Damn da's waar ook. Was zondag mogelijk?

Kolky
10th September 2003, 17:17
Originally posted by Elminster
Damn da's waar ook. Was zondag mogelijk?

Dan kan ik niet, nog steeds feestje maar dan voor wat kennissen..

Enne hierzo is spellenmiddag dus :|
Check:
http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Tournooi/Agenda/

Planetouched
10th September 2003, 18:26
we houden een dnd sessie van paar uurtjes op de spellenmiddag? En daarna lekker doen wat je zelf nog wilt.

Planetouched
14th September 2003, 20:21
hmm...geen dnd vandaag gehad dus...mage knight was ook gewoon heel vet. Maare aanstaande zaterdag gaat dus ook niet lukken, zowel taco als david zijn weg. Ik dacht er aan om anders of morgenavond een sessie te houden of over een week maandag? Even kijken dat mensen kunnen met huiswerk enso...

Planetouched
14th September 2003, 20:27
ik kreeg net het fijne nieuws dat david en jutta aanstaande zaterdag toch in roosendaal zijn. Dat wordt dus dnd-en bij Koen zonder ouders en met drank:D

Planetouched
18th September 2003, 18:23
afgelopen zaterdag een aantal dungeons gekocht...zat een dm screen bij. En een hele hoop toffe adventures. Jammer dat we al zover zijn en binnenkort toch al overgaan op city. Nouja..jammer hehe, ik kijk er al een hele tijd naar uit. Maare zaterdag is character aanpas avond en daarna gaan we een flink stuk sessie doen. Met een beetje mazzel is onze healer aka Ferry er weer bij en Taco's character wordt gespeeld door of Jutta of Kolky als die aanwezig is. Tijd volgt nog. Owja, ik zou graag vragen dat degenen die spells casten/rage abilities etc gebruiken bij ons in de party hiervoor een apart vel gaan gebruiken en het afstrepen voor elke keer dat ze ze gebruiken. Elke keer dat er een dag voorbij is kun je ze dan weer uitgummen en opnieuw gebruiken. Want op deze manier voorkom ik het dat bijv. David altijd zijn spells vol heeft aan het begin van de sessie en de meesten ook nooit last hebben van de in de vorige sessie niet gehealde hitpoints....achja, niet dat de helft et lees hiero..zucht wordt weer erop wijzen...

Planetouched
29th September 2003, 18:55
en alweer een sessie gehad, ditmaal volledig a la 3.5 stijl, man heb ik het mis of is summon monster stukken beter geworden? Nouja anyways, met het year of the drow afgelopen nemen wij strax een tijdsprongetje terug, City komt eraan:)
Mijn Dm screen ook weer es uitgeprobeerd, ik vind hem idd handig maar alleen als je een beetje grote tafel hebt.

owja, er komt uitleg aan over Indo's item geloof ik, althans met een beetje research..:)en misschien dat Eberks achtergrond ook eindelijk eens wordt verduidelijkt. Btw, in de players staat een zeer mooie pic van Eberk, niet Taco?:D

Sessie volgt als ik weer ff tijd heb.

Planetouched
29th September 2003, 18:56
owja, ferry was er weer sinds lange tijd wel eens bij:P

Planetouched
2nd October 2003, 23:51
jongens, over een paar dagen(4 oktober) mag ik het heugelijke feit geven dat onze party en deze quest al een vol jaar aan de gang is. Een klein applaus voor de party en voor mij) *bier* *bier* *drum* *gitar* *vocal* *music* *nasty*

Nitro
3rd October 2003, 00:36
jongens, over een paar dagen(4 oktober) mag ik het heugelijke feit geven dat onze party en deze quest al een vol jaar aan de gang is. Een klein applaus voor de party en voor mij) *bier* *bier* *drum* *gitar* *vocal* *music* *nasty*

tijd voor een feest zeker :D )

Planetouched
3rd October 2003, 00:47
kijk, jij begrijpt et:)

raging_goblin
3rd October 2003, 23:56
Haha de laatste sessie was echt vet, raging and intimidating de healer om hem te laten vertellen over z'n doosje.(E) *nasty*

Planetouched
4th October 2003, 16:02
morgen weer een sessie?
even kijken waar en wie er allemaal kunnen

Planetouched
6th October 2003, 19:28
woei...feest:D 1 jaar al:)

hehe, finally uit de mines...hehe, dat duurde lang:)

jongens, kunnen jullie die op het forum zitten misschien hun gehele character naar me toe meelen, dan kan men zien wat er in 1 jaar tijd is geworden van jullie level 3 characters.

btw, 1 jaar voor 5 levels:D, achja de vakantie was wel een pauze van 8 weken ofso.

Yavanna
7th October 2003, 16:50
tsjah ik heb taco gevraagd mij die sheet te meelen, dus zodra ik die krijg (geen haast hoor )) krijgje m wel

Planetouched
21st October 2003, 13:10
owke,...hmm vanaaf wilden we miss weer een sessie houden, alleen volgens mij zijn der een aantal weg. Achja, het is een soort inkoopsessie dus dat valt weer mee.

Yavanna
21st October 2003, 20:58
ik ben er...
heel de week :D

Planetouched
30th October 2003, 18:14
helaas geen kans gezien vorige week, aankomend weekend ook niet denk, maar de week erna beginnen we met jawel COTSQ:D

Kolky
30th October 2003, 20:21
YEAH....

Here i come .... )

Yavanna
31st October 2003, 00:14
o......

Nitro
31st October 2003, 00:19
Originally posted by Kolky
YEAH....

Here i come .... )

NO....

And there I go ....

Planetouched
31st October 2003, 00:58
uh...problemen?

Yavanna
31st October 2003, 00:59
neejor... jij?

Planetouched
31st October 2003, 01:00
nee maar als ik zo naar de 2 reactie hierboven kijk...(?)

Yavanna
31st October 2003, 01:01
ja we hebben het er al over gehad ej....

Je hebt sowieso geen winst aan partymembers dat weet je

Planetouched
20th November 2003, 16:44
nuttig...nouja blijkbaar verliezen we marianne als partymember, ik moet even gaan kijken hoe het nou verder moet. Kolky gaat namelijk niet een partymember/rol spelen, zeker niet in het begin...
We houden over:
Koen, Taco, David, Tim en Ferry(die ook maar af en toe kan).

dit wordt dus een geforced level-up denk ik. Met 5 man of minder halen jullie het begin nooit.

Yavanna
20th November 2003, 16:48
Hm njah sorry, maar ik geloof dat het niet uitmaakt of ik er nou officieel bijzit en nooit kom ofdat ik er gewoon nie meer bijzit ofwel? Als jullie een keer op zondagmiddag ofsow dnd'en wil ik best komen maar dat gebeurt ook nie zo vaak ej, sinds jij Hanneke hebt )

Planetouched
24th November 2003, 15:22
in al die tijd hebben we ook maar 2 keer gednded, dus zoveel heb je nou niet echt gemist lijkt me...maarja oke. Even een mededeling, iedereen van de party is zoiezo 1 level up, misschien gooi ik hier nog een level bij als het te zwaar is allemaal. Maar met level 9 moet het toch al aardig te doen zijn. Ik weet niet wat er vanavond is gepland, ikzelf heb morgen wel een toets maatschappijleer maar die is nou niet supergroot te noemen. Taco kan niet geloof ik? Twas de laatste theorieavond. Miss vanaaf anders peasent decks uittesten? Maar dan gelijk even een nieuwe afspraak:

Voortaan Maandag, van rond een uur of 7 a 8 tot 11 dnd. Locatie beslissen we op de dag zelf wel ofso.

Yavanna
24th November 2003, 15:27
Dus in zo'n 2,5 maand tijd heb je 2 keer gednded... Das toch erg weinig dan? En nu kun je inderdaad weer als vaste avond maandag nemen, omdat je geen rekening meer hoeft te houden met mij.. Kun je eindelijk weer door met je quest toch?

Kolky
24th November 2003, 15:43
Voortaan Maandag, van rond een uur of 7 a 8 tot 11 dnd. Locatie beslissen we op de dag zelf wel ofso.

Fine (Y)

Ikke kan wel vanaaf iig, zal strax es koen bellen!

Planetouched
24th November 2003, 15:44
Waren we wel van plan ja

Planetouched
24th November 2003, 15:45
vanaaf geen dnd kolk...taco kan zoiezo namelijk niet, die heeft laatste theorieavond...lees maar es goed die post.

Elminster
25th November 2003, 22:47
Eindelijk een vaste dag, perfect (Y)! Werkt 10 keer zo goed....

Enne als het goed is kan ik idd maandag as weer, dus zullen we met onze kick-ass lvl9 paladin fighter nogwat dwarf eens eventjes een hartig woordje gaan wisselen met de spinnenkoningin...

Beroemd persoontje btw, in 'the underdark' wordt ze ook genoemd. Maar we kunnen dr vast wel hebben )

Planetouched
8th December 2003, 01:23
nou de eerste sessie hebben jullie al gehad, al zijn jullie nog niet echt ondergronds geweest:) morgen de 2de, kijken hoever jullie dit keer komen.

Kolky
8th December 2003, 01:39
Volgende keer beetje tempo erin :D Jullie lopen achter op schema )

Planetouched
10th December 2003, 20:42
eehm der is een klein probleempje aanstaande maandag. Ik heb namelijk mijn theorieavond van dinsdag op die maandag, tis de laatste en we gaan veel situaties oefenen. Ik moet daar tot iets van 8 a 9 zitten. Dus miss naar dinsdag overzetten? Of na mijn theorie, en anders uitstellen.

Elminster
11th December 2003, 10:09
Uitstellen denk ik... bijna vakantie dus kunnne we inhalen

Planetouched
12th December 2003, 16:00
't kan misschien zaterdag nu? Volley is toch weggevallen voor jou, mij en tim. Ik ga toch niet uit dus miss dat we dat in de plaats kunnen doen? nouja we regelen wel wat...

Planetouched
8th January 2004, 20:28
wederom 2 sessie verder. Kolky als je dit leest, binnenkort zal ik nog ff de link geven van je character, kun je zelf nog aanpassingen voorstellen als je dat nog wilt.

Kolky
8th January 2004, 22:57
S'goed.. hoe was het trouwens gegaan maandag? Enige vorderingen )?
Enne kan Taco nu ook op maandag???

Elminster
8th January 2004, 23:01
Nee over enkele maandagen niet meer

Planetouched
9th January 2004, 15:04
lekker bezig...hoe gaan we dat oplossen?

Planetouched
12th January 2004, 17:11
Taco, reactie graag?

Elminster
13th January 2004, 10:43
Ehm ja alsof ik een idee heb :S?? ZOndag was geen optie, zaterdag voor uitgaan maybe, anders zou ik t niet weten!

Planetouched
13th January 2004, 15:49
ja zondag is namelijk voor zowel mij als david lastig...en zaterdag ook...nouja dat wordt dus nog afwachten...

Yavanna
14th January 2004, 14:11
Klinkt alsof taco hetzelfde probleem heeft als ik destijds heej...

Yavanna
28th January 2004, 10:44
[helaas meldt ik hier het verlies van party-member Marianne, de elf archer. Als een waardig partylid heeft ze samen met ons een zeer leuke tijd gehad, bedankt voor je avonden en je humor :+ :) ] Graag gedaan :) ik vond het ook leuk om met jullie te dnd'en, kan niet ontkennen dat ik erg veel (zo niet alles) bij jullie geleerd heb... THNX :D

Planetouched
4th April 2004, 14:46
lol, nog niet verwerkt in het verhaal maar al wel gebeurd. Koen is getransformeerd...in een gnome...lol:)

Elminster
6th April 2004, 20:50
_O_ Reincarnate _O_

Kolky
15th April 2004, 20:02
Haha idd.. maar stiekem wilt ie nu toch een Miracle )

Planetouched
25th May 2004, 17:48
idd...we moeten trouwens echt weer es binnenkort gaan dnden, na de exames ergens...want zo schieten we niet echt op...misschien wil ik zelfs eens kijken of Ferry te vervangen valt, die is nu echt zo supervaak afwezig, en hij heeft zelf ook vaak er gewoon geen tijd meer voor door zijn werk enso...naja ik kijk het nog wel eventjes aan, maar momenteel is het toch irritant dat er zo vaak eigenlijk teveel afwezig zijn.

Planetouched
10th June 2004, 18:33
woei, never mind that:).

naja, weer es een sessie gehad, nice fighting guys. Alleen zuur voor kolk van zijn zwaardje, maar wees gerust, de reis is nog lang.:)