View Full Version : Star Wars II : Attack of the Clones Discussion
Mr G. Bears
19th May 2002, 17:53
hier kunnen jullie al jullie opmerkingen kwijt over deel twee van STAR WARS : Attack of the Clones dus,
Ik heb de film al gezien en jullie moeten dat zeker ook gaan doen als je dat nog nie gedaan hebt
Kick ass Yoda!!!!!!!!!!!
Kolky
20th May 2002, 20:16
Wat the... Dacht ik toen ik die film zag.
DIT IS HET BETERE WERK!!!!
Veel Gave scene's. Ik noem er een paar:
- mooie achtervolging tussen astroieden door.
- opbouwing van clones leger, op de onbekende planeet.
- gevecht tussen jedi's en droids in de arena op genesis.
- yoda's gevecht tegen dooku.
- achtervolging in de stad.
En wat ook mooi is, het laatste stuk van de film, dat verklaart bijna alle andere delen van de films. Wanneer de clones de destroyers ingaan. Die zelfde destroyers zijn later van Senator Palpatine en die wordt dan weer emperor. En de clones dat worden later stormtroopers!
:D :D :D :D :D :D
Mr G. Bears
20th May 2002, 21:42
Ik ken al nie wachten op Star Wars 3
daarin krijg je het legendarishe ( ja mensen) gevecht tussen mr. B. Kenobi en Darth Anakin, waarin Anakin Darth Vader wordt en waarin je ziet hoe Anakin Vader aan al die verwondingen komt.
Dat deel moet echt zo gaaf worden , je kent nu anakin voor zijn transformatie naar Darth Vader en Anakin Daarna, maar je weet nog niks van wat er tussen zit. Wat ik graag zou willen zien is de tijd van Darth Vader en Emperor Palpatine die bijna heel de Jedi Council uitmoorden en bijna alle Jedi's behalve Yoda en Obi Wan Kenobi, en natuurlijk de dark side Jedi's, Sith's dus, Darth Vader en Palpatine,
en ik verheug me al op de geboorte van Leia en Luke , want dat moet allemaal nog komen, Tot 2005
Carnage
20th May 2002, 23:13
..is echt een goed plot inderdaad.
Palpatine speelt een dubbel-rol: hij is nu nog supreme-councelor van de Republic, en ondertussen stookt ie de separatisten op (via Tyranusus) om een oorlog te beginnen tegen de Republic.
Hij moest natuurlijk eerst nog aan de macht komen om deze plannen in werking te zetten (dat gebeurt in de Phantom Menace)....de dreigende oorlog rechtvaardigt het bestaan van de clones. Die clones zijn al 10 jaar geleden besteld, dus allemaal goed uitgedoktert...
Leuk is dat de Jedi dus indirect Palpatine steunen in zijn plannen...en dat die Tyranusus geniepig hints daarvoor aan het geven was.
Gaaf is dat de Death Star al in planvorm aanwezig is in de film :).
Ook cool was dat Boba Fett al aanwezig was - en gekilled wordt...maar zijn clone-zoon wordt de latere Boba Fett die Han Solo gevangen neemt in The Empire Strikes Back.
En, mr G. Bears, in episode 3 moet ook Amadila vermoord worden, ik neem aan dat dit door Tyranusus gebeurt. Anakin gaat dan beserk en vermoordt Tyranusus, aangemoedigd door Palpatine (denk ik tenminste). Daardoor wordt ie aangetrokken door ' The dark side of the Force'.
Kolky
21st May 2002, 16:13
Zoiets vertelde Timmetje van Toren ook al. Die probeert alles er van te zien en lezen wat ie maar kan.
Ik vind zowiezo elke film van de Star Wars Trioligie gaaf!
Alleen deel 4 valt een beetje tegen. Weinig actie. Het heeft wel een goed verhaal. Alleen het had toch wel iets beter uitgewerkt kunnen worden, zelfs toen hoor. Ik hoop dat ze die nog ooit eens een beetje met de pc gaan aanpassen. Zodat ie nog wat beter wordt. Want zo zijn die Laser gevechten net TL-buis gevechten.;)
Elminster
21st August 2002, 13:31
ik kijk gewoon naar dat filmpje en vind het leuk... blijkt er toch een partij kennis en complot achter te zitten! het lijkt wel literatuur...
Nitro
31st August 2002, 21:43
heb de film ook gezien en het idd een hele goeie film. Ik wil ook zeker de volgende delen zien.
En al die namen die jullie noemen zeggen me niets ik wacht dus wel tot ik er ook een plaatje bij krijg, de nieuwe film dus
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.