View Full Version : Instrument(aal)
Shandril
1st October 2002, 18:27
Aangezien ik het verzoek kreeg om terug te komen op het muziekforum, en aangezien een aantal van de forumleden een muziek instrument spelen. Heb ik besloten om terug te komen met een thread om verschillende dingen uit te wisselen over verschillende instrumenten. Maar het zou misschien ook leuk zijn, om elkaar wat sites door te geven over muziekstukken, bijvoorbeeld voor de pianisten/toetsenisten onder ons een site over bladmuziek voor de piano/keyboard. En voor de gitaristen onders ons (ik onder andere) verschillende sites met Tabs.
leuk idee?
Shandril
Mr G. Bears
1st October 2002, 20:42
Ik vind et een heel goed idee, complimenten
alleen bespeel ik helaas geen instrument, behalve het instrument genaamd mijn stembanden
maar ja, daar zal je wel geen Tabs voor kunnen vinden
Shandril
1st October 2002, 20:43
Een vraagje, klopt het dan rocking bells, jingle bells, alleen maar accoorden zijn? Of heb ik de verkeerde gevonden?
Shandril
Shandril
1st October 2002, 20:44
Originally posted by Mr G. Bears
Ik vind et een heel goed idee, complimenten
alleen bespeel ik helaas geen instrument, behalve het instrument genaamd mijn stembanden
maar ja, daar zal je wel geen Tabs voor kunnen vinden
Do Re Mi Fa Sol La Ti Do
Shandril
Mr G. Bears
1st October 2002, 20:45
ow dankjewel Shandril, ik ga gelijk oefenen
Nitro
1st October 2002, 20:53
Originally posted by Shandril
Een vraagje, klopt het dan rocking bells, jingle bells, alleen maar accoorden zijn? Of heb ik de verkeerde gevonden?
Shandril
Ik heb gewoon alleen maar noten, met zijn 2en is het wel leuk dat je er dan akkoorden bij doet, maar ja blijft een saai liedje
Chrono
1st October 2002, 20:58
Leuk man, eindelijk is een thread waar geen oorlogen van komen :)
ik speel dus basgitaar zoals de meesten van jullie wel weten
waar ik meestal zit voor tabs is
www.mxtabs.net
het is best een goeie site voor guitar/bass/drums tabs, beetje traag, maar je kan er praktisch alles vinden
alle tabs zijn wel door users gemaakt, dus soms klopt er geen zak van, maar elke tab heeft een rating, dus tabs met rating 5 zijn meestal wel goed
Check it out!
Mr G. Bears
kan iemand mij de tekst sturen van et nummer
op Darklyrics.com kon ik et niet vinden
van welke band is et eigenlijk, daarom kon ik et zeker niet vinden8)
Shandril
Mag ik daar een kopie van, als dat mogelijk is, iemand kwam hier thuis met het belachelijke idee dat we met kerst iets gaan spelen. En Painted Black lijkt me niet zo'n goed idee....
Thanks alvast
Shandril
Nitro
1st October 2002, 20:59
Nou voor mijn keyboard gebruik ik eigenlijk altijd www.midi.com om daar te zoeken naar de midi's die ik wil. Je vindt er meestal erg weinig maar ja het is te doen. De midi's open ik dan met NoteWorthy Composer een programma'tje waarmee je de midi uitgeschreven krijgt tot noten.
En voor mijn gitaar gebruik ik altijd http://www.mysongbook.com/. Er is veel te krijgen en er zijn soms meerdere versies van liedjes. Je moet om de bestandjes te openen wel Guitar Pro hebben. Werkt beter dan gewoon tab, want het lijkt op een soort midi, je kan het ook afspelen enzo, erg handig.
Shandril
1st October 2002, 21:03
euhm mis ik wat? Ja ik mis wat, welk nummer bedoel je?
Shandril
Chrono
1st October 2002, 21:06
ja dat viel mij ook op
over welk nummer heb je het in godsnaam nitro? jingle bells?
dat gaat toch zo:
Jingle bells, batman smells
robin legs an egg
batmobile lost his wheel
commisionar broke his leg
HEY!
Shandril
1st October 2002, 21:09
no comments to that, thank you.
Shandril
Chrono
1st October 2002, 21:11
nu weten we nog steeds niet over welk nummer ie 't heeft
zeg 's wat, je bent online for crying out loud!
Nitro
1st October 2002, 21:13
je mag ook dingen posten die ergens op slaan
Nitro
1st October 2002, 21:14
Mag ik daar een kopie van, als dat mogelijk is, iemand kwam hier thuis met het belachelijke idee dat we met kerst iets gaan spelen. En Painted Black lijkt me niet zo'n goed idee....
Thanks alvast
Shandril
Ik neem morgen dat boek wel mee
Nitro
1st October 2002, 21:16
Originally posted by Chrono
Leuk man, eindelijk is een thread waar geen oorlogen van komen :)
Ja maar het is soms 'oorlog' geworden in de raarste threads
Shandril
1st October 2002, 21:16
dank je wel,
enne Mr. G. Bears is offline, maar omdat de compu daar nog aan staat is hij het eerste halfuur nog online.
Hij zou toch niet de tekst van jingle bells bedoelen, die kent toch iedereen??(?)
Shandril
Chrono
1st October 2002, 21:18
zoiets
zeg nitro, kan je teen spirit all spelen?
ikke wel (gniffelgniffel lol)
Shandril
1st October 2002, 21:37
een vraagje, ja alweer, hoe krijg ik van die sterrekes achter mijn thread??
ziet er wel populair uit ;J
Shandril
Mr G. Bears
1st October 2002, 22:48
dat gebeurt als iemand de Thread een beoordeling geeft
maar goed, ik was danet op een dolgezellige verjaardag vandaar
ja ik heb et over jinglebells ja
als je het wou weten
en mijn zinnigheid van posts, ik probeer er veel humor in te verwerken
en ik ben nog nooit zover achtergelopen door posts die erbij zijn gekomen dan in deze thread, daarom geef ik em 5 sterren
Shandril
1st October 2002, 22:50
aja,
ok das aardig,
tnx
I'm touched :+
Nitro
1st October 2002, 23:02
Originally posted by Chrono
zoiets
zeg nitro, kan je teen spirit all spelen?
ikke wel (gniffelgniffel lol)
Ja lukt wel een beetje, soms wou ik dat dat ik ook een bas had...
Mr G. Bears
1st October 2002, 23:06
haha, dat wensen we allemaal wel es he
nee ik kan geen instrument bespelen, ik heb volges mij iets wat niet helemaal hoort
ik kan met mijn twee handen apart bijv geen andere ritme spelen, dus als ik met mijn ene hand iets wil doen moet ik eerst met de anders stoppen om dat te kunnen doen
is dat normaal???
Nitro
1st October 2002, 23:12
Je moteriek (of hoe je het ook schrijft) is kennelijk erg slecht.
P.S. Daar gaat mijn mooie aantal posts ((E)666(E))
Mr G. Bears
1st October 2002, 23:17
ow dat is dus niet gewoon, nee das heel irri
dan tik ik met mijn ene hand, wil ik mijn andere dat ook laten doen, begin ik, stopt de andere hand er tegen mijn wil mee, en dan ga ik daar mee verder, en jahoor de andere kapt, dat is dus vrij irritant, daar gaat mijn verdere ontwikkeling in instrumenten als die er ooit mocht komen
Nitro
1st October 2002, 23:56
ach ja je bent wat minder in sport dan, ik heb dat rare gedoe ook en kan daarom ook niet super goed tennisen
Laevid
1st October 2002, 23:57
Geen id of ik het goed schijf (al rij ik er iedere dag langs :S, die winkel tegenover de ABN AMRO) maar daar komt bijna alle bladmuziek die wij thuis hebben vandaan (een boekje of 60-70) die zijn meestal voor piano/keyboard maar in bijv. Innuendo-queen staan ook de gitaartabs en drumpatronen...en nog vanalles meer waardoor er net 10 maten per bladzijde staan.... 8)
Nitro
1st October 2002, 23:59
ja ik heb ook een paar van die dingen gekocht bij van Gorp, de betere muziekzaak in roosendaal trouwens, maar die dingen zijn erg duur en zoveel heb je er niet aan
Laevid
2nd October 2002, 00:05
"in mijn tijd" was van gorp meer de winkel voor de klassieke piano enzo en tierolff meer voor de modernere muziekinstrumenten....
Nitro
2nd October 2002, 00:10
Nou ik het bij van Gorp al een stuk leuker eruit zien en het is klantvriendelijker
Pyro
2nd October 2002, 00:38
Het lijkt mij wel leuk om een instrument te bespelen, maar ze zijn niet echt geschikt voor de muziek die ik graag wil maken. Dus als er een instrument is wat ik graag wil gebruiken dan is dat de PC.
Maar voor de rest lijkt een keyboard me ook wel lollig...
Op sites van bands kun je trouwens ook nog wel eens tabs vinden. Dat is handig als die bands niet op die algemene sites staan...
Kolky
2nd October 2002, 00:47
Jezus wat kunnen jullie veel posten in die 4 uur dat ik weg was!
Maar laat ik ook eens wat zeggen:
Als drummer heb je het makkelijk. je heb vaak geen tabs of dergelijken nodig. je hoort het makkelijk! En dan zit in bijna elk Rock nummer hetzelfde idee, er is wel veel variatie. Maar he heeft telkens dezelfde basis. Het RITME. Snare Drum, Bas Trom, Snare Drum, Bas Trom telkens weer herhalen. en daar zitten dan variaties tussen met verschillende Bekkens en trommels.. sneller, langzamer, intro's en outro's dubbele ritme's Snare Drum Snare Drum, Bas Trom Bas Trom in dezelfde tijd als eerst. En het leukste is nog het overstappen van ritmes. Dit gebeurt vaak bij SOAD en R+ zover ik weet. Vandaar dat dat een van mijn eerste Rock-bands waren. Hier speelde ik op, en Phil Collins natuurlijk!
Maar ik zit zwaar te twijfelen om een drumstel te kopen. Als ik d'r een koop duurt het nog zeker tot Kerst. want met geld zit ik een bietje krap. En wil geen Shit-drumstel wel een beetje kwalitiet. Ik ben alleen voor een ding bang. Dat als ik klaar ben hier op school. Alles weer stopt. Dan zien we elkaar allemaal minder, wordt er minder gespeeld op instrumenten enzo, dus ik weet nog niet of ik het wel moet doen. Als ik hem heb, is ie meteen al bijna de helft minder waard. Dussuh..
Bremmer
2nd October 2002, 02:30
*****off-topic********
en al deze posts in 6 uurtjes??? wow, ik zal nog eens biertje gaan drinken. Ik kom terug en ik moet gelijk een hele bladzij gaan lezen....merde
*****off-topic********
Nitro
2nd October 2002, 02:45
je erg populair onderwerp waar we het nog niet over gehad hebben
Mr G. Bears
2nd October 2002, 07:56
Maar ik zit zwaar te twijfelen om een drumstel te kopen. Als ik d'r een koop duurt het nog zeker tot Kerst. want met geld zit ik een bietje krap. En wil geen Shit-drumstel wel een beetje kwalitiet. Ik ben alleen voor een ding bang. Dat als ik klaar ben hier op school. Alles weer stopt. Dan zien we elkaar allemaal minder, wordt er minder gespeeld op instrumenten enzo, dus ik weet nog niet of ik het wel moet doen. Als ik hem heb, is ie meteen al bijna de helft minder waard. Dussuh..
ja hallo, je moet natuurlijk et drumstel kopen omdat je et zelf leuk vind
want nu is et net, ja als ik niet in et bandje mag of et bandje stopt er mee dan hoef ik em niet meer, klopt dat, anders moet je em niet kopen dus he, je moet et zelf ook heel leuk vinden
Kolky
2nd October 2002, 09:19
Ik vind het ook wel cool, alleen het is zo saai in mijn uppie. Dan heb ik d'r zo weinig aan.
Mr G. Bears
2nd October 2002, 10:20
ja ok, das waar maar ja, als je et goed kan moet je jezelf gewoon gaan promoten he, dat helpt stukken
Shandril
2nd October 2002, 15:22
Dan krijg je net zoiets als safri duo, maar dan solo kolky.
Shandril
Kolky
2nd October 2002, 17:45
Is ook cool, maar dan moet ik ook weer van die andere dingen kopen (kom ff niet op de naam) en die zijn ook niet goedkoop!
Shandril
2nd October 2002, 20:02
een gamma pijp en een zaag?? die heeft safri duo ook ;J
je bedoelt een pauk right?
Shandril
Planetouched
2nd October 2002, 20:07
neem een kiki, great accoustic.
Planetouched
Shandril
2nd October 2002, 22:00
een kiki, was da?
hm vandaag gaat het hier niet zo snel....:(
Shandril
Mr G. Bears
2nd October 2002, 22:05
weet je waardoor et komt ,mijn forumpje laad nog al lang, GRRR
nee maar binnenkort gaan we ook panfluiten bouwen bij ANW, dus mijn talent komt voldoende tot expressie
Shandril
2nd October 2002, 22:19
aah dus je gaat wel een instrument bespelen, zie je nou wel
mag ik op je eerste concert komen, ik hou wel van die celtische muziek.
Shandril
Blade of Darkness
2nd October 2002, 22:21
(E) Ik ook??
Met jorning en langeberg als achtergrondkoor(E)
Shandril
2nd October 2002, 22:31
hee Mr. G Bear, ik weet wel een mooi liedje voor een duet,
if god will send his angels. Die is van U2 (duh)
moet je de tekst maar ff opzoeken op www.u2.com
shandril
Pyro
2nd October 2002, 23:58
BoD > Dan moet je Meijers van ANW er ook nog maar bij gooien, die kan geloof ik instrumenten bespelen: een saxofoon en een gitaar dacht ik. Nou ja, hij kan ze vasthouden en dat is ook al wat he...:D
Nitro
3rd October 2002, 02:36
Originally posted by Kolky
Is ook cool, maar dan moet ik ook weer van die andere dingen kopen (kom ff niet op de naam) en die zijn ook niet goedkoop!
een drumstel opzich kost ook geld en je moet het doen omdat je het leuk vindt!!!
Nitro
3rd October 2002, 02:38
Wij hebben een panfluit gemaakt een dinsdag, met tussentonen natuurlijk ik heb hem hier thuis liggen en in de tussenuurtjes ga ik snel naar huis om hem meetenemen want ik ga vervolgens naar de stad toe. (ja ben creatief met bijbaantjes;) )
Nitro
3rd October 2002, 02:42
een kiki, was da?
Ik wou het voor je opzoeken bij google, maar alles wat ik tegen kom is dat Kiki een naam is, een muziekformatie, een naam voor allerlei instelling (cafes, restaurant), een zangeres, en ik heb het goeie nog niet gevonden:(
Mr G. Bears
3rd October 2002, 09:35
ja tuurlijk ga ik ook een instrument bespelen
desnoods doe ik de regenpiip bespelen, die hebben we iig al thuis liggen
Shandril
3rd October 2002, 21:36
Je kan een zaag gaan bespelen, al heb ik gehoord dat dat niet zo makkelijk is, maar wel goedkoop en makkelijk, volgensmij heeft iedereen wel een zaag thuis liggen.
Shandril
Mr G. Bears
3rd October 2002, 21:45
ow, ja maar wat doe ik dan met mijn vingers na gebruik, weggooien???
Planetouched
3rd October 2002, 21:45
is zo'n groot stenen hoofd op paaseiland, weet wel...nouja anyway die dingen zijn geloof ik hol, geven toch denk wel aardig geluidje. En anders kunnie altijd nog gebruiken om op te trommelen.
Planetouched
Shandril
3rd October 2002, 21:54
idd nou je het zegt.... komt me wel bekent voor
eej beer, een zaag bespeel je niet met je vingers, maar met een strijkstok
Shandril
Mr G. Bears
3rd October 2002, 21:56
goh deze post heb ik meer gezien(Y) ( voor de outsiders)8)
ow vandaar, ik dacht al , ik heb maar een stel vingers, en ze zijn niet eens genummerd
Blade of Darkness
3rd October 2002, 21:57
(E)Een strijkstok van staalkabel zeker(E)
Nitro
17th October 2002, 00:30
pak gewoon wat stiekjes en flesjes
Shandril
17th October 2002, 21:19
aaah nou mis ik hier weer een hoop posts :+
ach ja je kan niet alles hebben
Shandril
Mr G. Bears
17th October 2002, 21:42
tis sonde voor je
ik ben verdomme 300 posts kwijt, daar gaat je leven:D
nee maar eugm, wat denk je van Electrical storm of One ( Love ) ?????
Shandril
18th October 2002, 15:56
wil je die zingen?? ik vind het allemaal best, maar dan wordt het wel tijd dat je je songteksten gaat leren, ik ken ze namelijk al bijna uit mijn hoofd, ik ken (zelfs) the zephyr song al.....:S
Shandril
Nitro
18th October 2002, 16:48
das niet zo bijzonder hoor
Kolky
18th October 2002, 16:57
Ej Marcel, je hoeft niet in elke post duidelijk te maken dat je 300 posts kwijt bent.. dat weten we allemaal wel.. ik ben er ook een aantal kwijt.. en iedereen is er een hoop kwijt. Maar er zijn ook gewoon mensen die doorgaan en die posts weer proberen in te halen!
KOP OP (Y) Je staat nog steeds bovenaan ;)
Blade of Darkness
18th October 2002, 19:50
(E)Ik ben slecht 150 posts kwijt:P Maar er zat, zoals gewoonlijk bij mij, ook een hoop onzin tussen(E)
Nitro
18th October 2002, 21:30
ja het muziek forum staat gelukkig niet meer vol met die onzin dingen van jou en Marcel
Mr G. Bears
19th October 2002, 04:38
et kwaad is dan eindelijk geschied, Shandril heeft het gehoord, mijn zang(kwaliteiten)
maar goed
nee ik zal er over op houden, maari k zal hier hoogstens maar 4 posts per dag doen ofzo wantr meer hou ik niet vol, et gaaat zoooo langzaam nu juist op zo'n moment he
Kolky
19th October 2002, 20:11
Daar klopt dus geen ene F*ck van marcel.. bij mij is tie gewoon op normale snelheid...
Mr G. Bears
20th October 2002, 03:41
Hoe kan jij nou weer weten dat dat niet waar is,
denk je dat ik dat voor de grap zeg he, dat ik denk van, zo dat leugentje maakt alles nog ietsje pittiger,
als je zo al over me gaat denken, opeens ook gaan zeggen dat ik nu al die onzin posts kwijt ben, terwijl je er nooit commentaar op had
vreemd vind ik et maar
Shandril
20th October 2002, 13:29
Eeej dr wordt hier geen ruzie gemaakt, dat doe je maar in een andere thread.
Marcel je kan goed zingen
Shandril
Mr G. Bears
20th October 2002, 13:40
thnx, jij ook , das dan weer geweldig dus,
2 talenten
Shandril
20th October 2002, 13:49
nu moet je alleen nog songteksten gaan leren.
Shandril
PS. het maakt mij niet uit welk liedje ik heb ze snel genoeg geleerd
Mr G. Bears
20th October 2002, 13:51
dat heb ik dan weer niet, maar leren kan ik wel dus ja
Blade of Darkness
20th October 2002, 18:31
(E)Heb je wat te doen in de vakantie(R) (E)
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:06
ja, ik weet het , ik weet het
maar sorry shandril, et schijnt , dat heb ik van Yuri gehoord dan dat ze mij niet meer hoeven, gister hebben ze mijn zang aangehoord, en tja, ze konden et niet waarderen
ik denk dat ik erges anders dan op Nightwish moet gaan zingen:&
Blade of Darkness
21st October 2002, 21:41
(E)Gewoon doorgaan, als jij straks een superster ben staan hun met hun mond vol tanden(E)
Laevid
22nd October 2002, 00:13
ja, ik weet het , ik weet het
maar sorry shandril, et schijnt , dat heb ik van Yuri gehoord dan dat ze mij niet meer hoeven, gister hebben ze mijn zang aangehoord, en tja, ze konden et niet waarderen
ik denk dat ik erges anders dan op Nightwish moet gaan zingen:&
was het zo erg dan? ja nightwish als dat allemaal net als bless the child is dan is dat niet zoon goed id om dat met een mannenstem na te doen....maar ik kan maar 1 tip geven: blijven oefenen...maar was't voor serieus? want ik "zing" normaal in de pitt niergeval niet voor serieus...
Nitro
22nd October 2002, 01:46
Originally posted by Laevid
want ik "zing" normaal in de pitt niergeval niet voor serieus...
o dus je hebt nog wat verborgen talent dat je alleen thuis laat zien, nou dat willen we toch echt wel een keertje horen
Blade of Darkness
22nd October 2002, 10:57
We hebben binnenkorten wat verjaardagen(T)
Shandril
22nd October 2002, 11:03
Ik loop echt achter.
- Mr G bears je zou niet zingen in het openbaar, niet dat je niet mag, maar dat zei je. Sommige mensen kunnen beginnende zangers zangeressen niet geheel waarderen.
- Nitro, songteksten leren is niet voor iedereen eenvoudig en vooral niet als je ook nogeens op je toonhoogtes en dergelijke moet letten.
- wat gaan we doen met de verjaardagen
Shandril
Mr G. Bears
22nd October 2002, 11:36
Ja dat zingenv oor hun was nou niet bepaald seriues te noemen, op Nightwish zingen laat ik over aan de vrouwelijke onder ons, en songsteksten leren kan heel lastig zijn
Destroyer, Destroyer!!!!!!
ja ik ben pas heel laat jarig dus ik zou et niet weten
Shandril
22nd October 2002, 13:10
destroyer? waar heb jij het over?
Shandril
Mr G. Bears
22nd October 2002, 20:23
Nou kijk, Alex die zingt altijd als System of a down - Toxicity mkomt DESTROYER DESTROYEr, maar et is DISORDER DISORDER!!!! Vandaar
Laevid
22nd October 2002, 23:14
Ja dat zingenv oor hun was nou niet bepaald seriues te noemen, op Nightwish zingen laat ik over aan de vrouwelijke onder ons, en songsteksten leren kan heel lastig zijn
Destroyer, Destroyer!!!!!!
ja ik ben pas heel laat jarig dus ik zou et niet weten
ja songteksten zijn soms idd lastig te leren....vooral als je ze al jaren fout zingt...en er dan pas achter komt dat het fout is...maar ook zelfgeschreven teksten zijn niet altijd even makkelijk...je zingt dan soms wel es wat anders wat dan weer beter klinkt maar dan schakel je toch soms weer per ongeluk over op een oudere versie....
maar het moeilijkste vin ik persoonlijk "het begin" vooral dat je niet 2 keer met hetzelfde begint in een ander couplet....
maar ik zing altijd het liefst: me ook cold - cold chamber....of de rock van k-otic...of natuurlijk underneath the bridge - RHCP (met verborgen zang van shakira) (?) :D (T) (C)
Nitro
22nd October 2002, 23:42
Nitro, songteksten leren is niet voor iedereen eenvoudig en vooral niet als je ook nogeens op je toonhoogtes en dergelijke moet letten.
o ik dacht je alleen de tekst bedoelde, die is vrij snel te leren maar met toonhoogtes enzo wordt het moeilijker
wat gaan we doen met de verjaardagen
We kunnen er 1 feest van maken...:O
Mr G. Bears
23rd October 2002, 08:45
Headbang to the party??????(Y) (Y)
Zou wel supergezellig worden denk ik zo
Nitro
25th October 2002, 02:07
wie zegt dat er rock enzo wordt gedraaid
Mr G. Bears
25th October 2002, 09:43
Dat was een grapje!!!
Je snapt wel: Dance to the Party
dus dan zit in de organisatie het meeste deel rock dus dan wordt het met logisch nadenken en een beetje, een klein beetje maar, humor , Headbang to the party!
Nitro
25th October 2002, 19:58
ja dat snap ik wel, maar daar spreek ik je niet op aan hoor.
Shandril
25th October 2002, 20:57
ik vin d het allemaal best, als er iemand zijn huis eschikbaar wilt stellen......
Shandril
Blade of Darkness
27th October 2002, 15:41
(E)Feestjuh;)
LoUNgeR
27th October 2002, 16:40
Ik heb HIER (http://www.jostiband.nl) nog een goeie link voor de muziekanten onder ons.
enjoy
Mr G. Bears
28th October 2002, 07:58
gelukkig dat ik altijd onder aan internet explorer alsvast zie waar de link naar toe gaat.fjew. dat was ff een geluk.:D
Shandril
28th October 2002, 09:19
eigenlijk is die link niet grappig......
die mensen kunnen er ook niks aan doen..
Shandril
LoUNgeR
28th October 2002, 11:42
respect to da jostiband.
toch knap wat ze doen.
ik probeer ze niet te dissen.
grapje mag toch?
Bremmer
28th October 2002, 12:33
een grapje maakt toch niet uit, ik bedoel geeft toe: iedereen heeft wel een keer moeten lachen om een van de vele jostiband grapjes, toch? ikke wel in ieder geval
Blade of Darkness
28th October 2002, 13:23
(E)Ik kan er ook om lachen hoor, luister maar naar Hans teewen. :D
Nitro
28th October 2002, 14:02
ja die is hard, maar wel lache
Bremmer
28th October 2002, 14:39
die is een stuk harder wat dat betreft ja......eigenlijk in alles wel :D
Laevid
28th October 2002, 22:41
gelukkig dat ik altijd onder aan internet explorer alsvast zie waar de link naar toe gaat.fjew. dat was ff een geluk.:D
Gelukkig ben ik (bijna) net zo slim als g bears....en keek ik eerst ook ff waar die hyperlink naartoe verwees....
maar volgens mij heeft Lounger echt de hele cd-collectie van de josti-band....gewoon een die-hard fan....
Shandril
28th October 2002, 22:46
ow de honderste reply, dat wil wat zeggen (right)
anywayz, ik heb respect voor de jostibandleden....
Shandril
Bremmer
29th October 2002, 00:12
idd ook ik keek naar waar de link naar toe ging, en daarom ben ik juist naar toe gegaan.....is lachuh.....heeft er iemand die intro gehoord...grappig.....;J
Nitro
29th October 2002, 00:54
Nou je het zegt zal ik er ook is naar toe gaan, want ik heb ook alleen maar naar de link gekeken, want ja zo maar klikken op een link die Lounger geeft, niet te vertrouwen. Maar dat intro'tje is echt melig, maar wat ik nu heb opstaan is toch veel beter
LoUNgeR
29th October 2002, 01:05
ik kan heel het repetoir met mijn woodblock spelen.
nu ben ik aan het oefenen met de triangel.
fuck fc utreg--> don't immitate but innovate, respect to the real josti-band
Pyro
29th October 2002, 02:13
Het is gewoon goed dat er zo'n band bestaat, al vind ik wel dat gehandicapten die het niveau hebben om in een echte band te spelen, en die zullen er vast zijn, dat ook gewoon moeten kunnen en dat zie je eigenlijk nooit...
Maar ik vind een lolletje erover ook geen probleem hoor, zolang het een beetje onschuldig blijft...
Bremmer
29th October 2002, 10:18
ben ik de enigste die als een bezetene heeft zitten oefenen op het keyboard gedeelte op de jostiband site? altijd is kortjakje (??) ziek gaat al best goed (met wat hulp) (Y)
Shandril
29th October 2002, 20:37
eej G bears, je kan in de band ook triangel of woodblock of tambourijn (zo'n rond ding met die belletjes aan de zijkant (kweet namelijk niet hoe je het schrijft)) gaan bespelen
Shandril
155
Blade of Darkness
29th October 2002, 20:44
(E)OF gewoon dirigent:D
Shandril
29th October 2002, 21:13
ik weet niet naar wat voor muziek jij luisterd maar een hardrock band met een dirigent....? Nog nooit van gehoord en was ook niet van plan om er aan mee te doen....
Shandril
(sorry this is not my best day :+ )
Mr G. Bears
30th October 2002, 08:10
RHapsody gaat binnenkort met een orkest optreden dus het kan wekl. Want van te voren konden de speciale muziek stukken in hun nummers live niet gespeeld worden en moesten dus als SAMPLES gebruikt worden.
maar dan kan een Dirigent dus wel
maar ja, das niet bij Hardrock, das bij MEtal, dus das weer anders he.
Nitro
30th October 2002, 10:44
een dirigent hoort bij een orkest niet bij een band, dus heb je er nog niks aan om dirigent te worden
Shandril
31st October 2002, 18:28
euhm .....
ow ja, metallica heeft ook met een orkest gespeelt, en die had waarschijnlijk ook een dirigent. Maar dan is het nog steeds het orkest dat een dirigent heeft, moet je je eens voorstellen een band (rock waarschijnlijk) met een dirigent...:)
Nee lijkt me niet zo'n succes
Shandril
Nitro
31st October 2002, 19:45
nee die zijn allemaal zelfstandig en weten wat ze moeten doen, die hebben geen vent nodig die met een stokje staat te zwaaien.
Shandril
31st October 2002, 21:13
wat is nu eigenlijk een functie van een dirigent...?
Shandril
Nitro
31st October 2002, 23:15
duidelijk maken wanneer het tempo omhoog moet, het volume en dat voor elke orkest groep apart met aanwijzen enzo, bv strijkers komen op slagwerk zwakt nu af. o ja en hij geeft dus ook de maat aan.
Shandril
1st November 2002, 09:43
aah ok
weten we dat ook weer.
Shandril
Blade of Darkness
1st November 2002, 15:08
(E)Ik heb nog een clip van metallica met orkest EN dirigent. Van master of puppets. Het klinkt niet slecht moet ik zeggen(E)
Nitro
1st November 2002, 17:01
Bij Master of Puppets een orkest?
Shandril
2nd November 2002, 11:59
ik dacht dat dr alleen bij euhm hoe heet hij nou ook al weer......nothing else matters een orkest was
Shandril
Nitro
2nd November 2002, 17:15
Ja bij Nothing Else Matters zit een orkerst, maar mij Master of Puppets toch niet ik heb nog nooit een viool ofzo gehoord in dat nummer
Shandril
4th November 2002, 11:40
ik ook niet
btw dit is post 200, kolky wel updaten die aback up eej ;)
Shandril
Mr G. Bears
4th November 2002, 16:50
gefeliciteerd he, je gaat lekker zo, maar master of puppets, tja, ik kan me er wel een orkest bij denken, maar dan is het voor de show, wat ze zouden moeten doen:O
Shandril
4th November 2002, 18:20
tegen woordig kan een orkest overal bij, ik zag laatst een orkest op tv en zij speelden lord of the dance. Was wel mooi om te horen moet ik zeggen....
Leuke opmerking: Mijn zusje zat afgelopen zondag in de kerk, en toen het koor (including my Omi) begon te zingen zei ze: ,, hee das Rammstein."
Werkt mijn propaganda of niet?? :)
Shandril
Mr G. Bears
10th November 2002, 12:54
Het lijkt erop he.
Dan zet ik een rustig nummer van Nirvana op, bij voorkeur Unplugged, en dan zeggen ze iets wat ik niet leuk vind om te horen.
Kijk, die marcel die komt nog wel es op et goeie pad.
Zo van, nu Nirvana, en morgen ecuadoriaanse volksmuziek
Wie weet he
Shandril
10th November 2002, 13:40
compromise that's nothong new to us
beetje euhm diepzinnig
Shandril
Mr G. Bears
10th November 2002, 13:47
niks op tegen, diepzinningheid, filosofie, harstikke gezellig
Shandril
10th November 2002, 20:31
we zijn diepzinnig. kijk maar naar mijn msn namen
of een creatie van mezelf:
"Am I really save here or is this just a reflection of my mind?
"Evolution starts in your heart" (evolutie bedoel ik hier kweetniet of ik dat goed heb geschreven)
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 09:28
MY Mind has fallen apart. It is a puzzle I can't solve, Can you collect al the pieces???
als dat niet diepzinnig meer is
Shandril
11th November 2002, 18:47
I close my eyes, only for a moment and the moments gone. All my dreams pass before my eyes in curiousity....
ik zag dat ze bij ons op school leden zochten voor een bandje?
ze zoeken een (bas)gitarist (zie je wel Chrono), ze zoeken een zanger(es) trompetist, en nog een hele hoop andere dat zijn die drie die ik heb onthouden.
Vraag me niet waarom...
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 18:50
ja sorry, Shandril Chrono en ik kunnen al niet meer, we zitten al vast aan ShipWrecked, right?
Nitro
15th November 2002, 00:04
Waar heb je dat gezien Shandril?
Mr G. Bears
15th November 2002, 08:27
Ik zie altijd alleen maar, We zoeken mensen voor een koor
HEt koor repeteren gaat niet door, maar over een bandje?
Shandril
15th November 2002, 09:42
dat ding hangt op de publikator, waar vroeger, lang geleden de roosterwijzigingen hingen...
ik zal het wel aan wijzen als je er op school naar vraagt
Shandril
Shandril
9th May 2003, 18:24
uit het stof, dankzij (indirect) Nitro. Heb ik mijn thread weer gevonden...
Alexje hoe zit het met je drumstel.
Nitro ken je een goede gitaarleraar, ik mag eindelijk
En hoe gaat het eigenlijk met de band...(of wat er nog van over is....:S)
Shandril
ej das mooi Shandril. Nou je moet maar eens naar Van Gorp gaan en vragen of je wat informatie kan krijgen over muzieklessen, dan vertellen ze wat en geven je nog een foldertje. Dan moet je het maar aan je ouders geven, die gaan dan zeuren over de prijs en hopelijk mag je je dan opgeven.
en ja met de band gaat het wel goed, jammer genoeg maar 2 leden. en heel veel onafgemaakte liedjes, maar dat zal wel goed komen
Carnage
9th May 2003, 22:24
Het schijnt dat deze jongen toch wel redelijk kan zingen (ik heb het gehoord van een Alien en een Chronologisch figuur, dus ik weet niet zeker :))......
en ik kan ook nog keyboard spelen :)
dussssssssssssss
Shandril
10th May 2003, 01:18
hm ik denk dat iemand hier iets probeerd duidelijk te maken?
maar wat...:P
Shandril
bedankt voor de tip Nitro, maak er morgen gelijk werk van (denk ik)
Shandril
10th May 2003, 10:15
wie is er eigenlijk allemaal uit de band dan?
ik, Bear, .... als wij nou verder gaan...? (mijn solocarriere wil niet echt goed lukken ;):P)
Shandril
Mr G. Bears
10th May 2003, 11:42
ik vind het goed hoor, ik ben er achter gekomen dat mijn zang toch nie echt geschikt is voor een rock bandje, denk ik dan, tis meer een ballad stem, sorry, :D maar da geeft niks he schotje
Shandril
10th May 2003, 11:43
de mijne ook... Dan maken we zulk soort muziek. Zijn er nog meer mensen ge?nteresseerd? :)
Shandril
Mr G. Bears
10th May 2003, 11:48
carnage komt er nie in, strax word ik weer vervangen
Carnage
10th May 2003, 12:41
Heej eeeh Ex-Goldfish, beetje rustig aan tegen deze jongen he ;)
Ik heb eigenlijk ook een ballad stem, al zeg ik het zelf....Bon Jovi moet nog kunnen denk :D
Insane Alien
10th May 2003, 13:17
Nou, zoals de meestal al wel zullen weten, speel ik dus ook sinds kort basgitaar. Enne rustige muziek is nu eenmaal meestal makkelijker te spelen dus.... Net als Coldplay enzo (ook nie alle stukken)
Enne ja carnage, je heb een ballad stem, al kun je die mss wel omvoren tot een metal band stem :P
Maar ik heb gisteravond ook al een ander aanbod gehad voor een band dus....
greetz
(A)
Mr G. Bears
10th May 2003, 14:03
tja en danet begon ik zomaar ineens te zingen, harstikke schreeuwend en et klonk nie slecht, maar ja, da was maar een opwelling van klein beetje aggressie in men stem krijgen, maar ook weer omdak schreeuw muziek hoorde enzo, bla bla
Shandril
10th May 2003, 14:19
drie zangers? geen probleem? Basgitariste, welkom...(als je wilt) ;)
Shandril
Nitro
10th May 2003, 15:49
Chrono en ik hadden al een tracklist op gesteld van liedjes die Carnage zou kunnen gaan zingen. De preciese volgorde weet ik niet meer, maar de liedjes nog wel.:
1 The Offspring - Come Out And Play
2 Green Day - Basket Case
3 The Offspring - Self Esteem
4 Muse - Death Star
5 Nirvana - Come As You Are
6 Red Hot Chili Peppers - Can't Stop
7 Nirvana - About A Girl
8 Sum 41 - Fat Lip
9 Avril Lavigne - Sk8ter Boi
10 Good Charlotte - Little Things
11 New Found Glory - My Friends Over You
12 Shipwrecked - PeeAgePee
Nou Carnage we wisten dat je Offspring en Green Day wel cool vond, das hebben we geprobeerd om de rest van de band daar een beetje op te laten lijken
Laevid
10th May 2003, 15:57
pis-tijd-pis ;)
Carnage
10th May 2003, 18:57
1 The Offspring - Come Out And Play
2 Green Day - Basket Case
3 The Offspring - Self Esteem
5 Nirvana - Come As You Are
--> deze zijn vet
Wat ik zelf ook mooie nummers vind maar jullie waarschijnlijk niet:
De Poema's - Zij maakt het verschil
Lighthouse Family - High
Backstreet Boys - Shape of My Heart
Volumia - Afscheid
Radiohead - Karma Police
en nog veel meer maar dat komt wel
Nitro
10th May 2003, 18:59
dat vinden wij heel waarschijnlijk niet zo goed nee:D. Maar ja toch 4 nummers:)
Planetouched
10th May 2003, 19:00
BSB?? you're fucked up man..:D
Shandril
10th May 2003, 19:08
hm jeroen die skaterboi zingt, dat wil ik mee maken, wanneer is jullie eerste optreden?
Eej plane heb jij niet toevallig geen verborgen talenten op muziek gebied?
Shandril
aekold
10th May 2003, 19:56
High en Karma Police zijn echt super vette nummers. Lijkt me wel gaaf als Jeroen die zingt.
Planetouched
10th May 2003, 20:33
hehe, Keyboard gespeeld tot ik mijn diploma had, daarna niet meer. Heb ook nog voor onze klas als Producent(tmf mailen/krant artiekel verzorgen etc.) voor het liedje dat we hadden(we hebben trouwens gewonnen toen) met Norpop.
En tja, de douche luistert dagelijks naar mijn serenades maarja, die zegt nooit iets terug:D
Shandril
10th May 2003, 20:37
dan moeten morgenochtend Yavanna, Bear en Nitro, maar eens luisteren naar jou serenades.... ik ben namelijk bezig met een screening, en ik wil jou ook weleens horen...:P
Shandril
Carnage
11th May 2003, 05:12
dan sta ik ook zeker bij de nominaties :)
aekold
12th May 2003, 09:28
Idd, voor beste ramenbarster binnenland.
Angel
28th June 2003, 22:10
Ik heb een dringende oproep:
Ik ben DESPERATELY op zoek naar een basklarinet (grote klarinet dus :P ) Kent er iemand toevallig iemand anders die zo'n ding wil verkopen of die 'goede connecties' heeft of in een klarinetgroep zit?
PLEASE! I'm in love... (with the clarinet..)
Angel.
aekold
30th June 2003, 13:00
Zucht........
Nitro
30th June 2003, 15:58
hmm ik kan wel aan een dwarsfluit en een piccolo komen/jatten/liefdevol meenemen, maar ja daar heb je niet zoveel aan
Shandril
30th June 2003, 18:31
Ik geloof dat niemand hier zo'n euh instrument speelt.
Kunnen ze je daar op de muziekscho(o)l(en) niet mee helpen?
Shandril
Angel
5th July 2003, 20:47
Nee, niemand kan me helpen, daarom vraag ik het hier. Misschien dat iemand iemand anders kent ofzoiets. Ik verwacht ook niet dat er iemand is met zo'n instrument, maar misschien heb je zoektips voor mij?
(Internet heb ik al geprobeerd, Tierolff en Van Gorp ook).
Angel.
Eddy de Eagle
7th July 2003, 09:22
Op de muziekschool hangt wel een prikbord met allemaal aangeboden en gevaagde instrumenten. Misschien kun je zo aan een tweedehandse komen.
Bij Tierolf of Van Gorp kun je er toch wel een bestellen? ik bedoel als iemand aan instrumenten kan komen....
aekold
7th July 2003, 11:59
Probleem is alleen dat als je een nieuwe basklarinet besteld het je een groffe 8000 euro kost 8)
Vandaar dat ze dus naar een iets goedskopere op zoek is.
Eddy de Eagle
7th July 2003, 12:23
ZIE MARKTPLAATS.NL
Product Prijs Datum Gezien Foto
Aangeboden: klarinet merk F.ARTHUR UEBEL 75 euro 06-07-2003 17 Nee
Aangeboden: Prof.microfoonsysteem basklarinet n.o.v.t 06-07-2003 25 Nee
Aangeboden: Klarinet Eur 795 04-07-2003 48 Nee
Aangeboden: Clarinet oud systeem 75 04-07-2003 62 Ja
Aangeboden: Klarinet T.e.a.b. 03-07-2003 141 Ja
Aangeboden: Klarinet: Evette buffet Crampon Paris 99,00 03-07-2003 71 Nee
Aangeboden: Bes Klarinet ? 185,- 01-07-2003 79 Nee
Aangeboden: Buffet Crampon B 12 299 Euro 01-07-2003 66 Nee
Aangeboden: 5 x zijden stropdas met klarinet -nieuw- 150,00 euro 30-06-2003 46 Nee
Aangeboden: Klarinet n.o.t.k. 27-06-2003 227 Ja
Aangeboden: Klarinet Buffet Crampon E 13 E 875 25-06-2003 138 Nee
Aangeboden: Klarinet Buffet Crampon E11 Bied maar 24-06-2003 175 Nee
Aangeboden: Klarinet (bes) 150 euro 22-06-2003 138 Nee
Aangeboden: Klarinet Imperial J. Steyn Zaandam 250 22-06-2003 164 Ja
Aangeboden: Buffet Crampon B12 n.o.t.k. 21-06-2003 67 Nee
Nitro
7th July 2003, 15:05
ej Eddy dat zijn toch niet allemaal basklarinetten?
Eddy de Eagle
7th July 2003, 15:45
Originally posted by Nitro
ej Eddy dat zijn toch niet allemaal basklarinetten?
ze hoeft er toch maar 1 te hebben? Maar goed, dan moet ze zelf maar even gaan kijken op marktplaats.
Nitro
7th July 2003, 19:56
ik snap dat ze er maar 1 wilt, maar bij die lijst staan ook andere klarinetten
darkraver
7th July 2003, 22:57
haha ik vin muziek spelen maar niks luisteren naar dj's is alleen wel vreet maar om het zelf te doen nee.
lamaar zitte dan dat ken ik echt nie mee mijn 2 linker hande.
haha ik luister wel.*drum* *gitar* *vocal* nie voor mij doe mij maar een*bier*
greetzzz darkraver
Angel
14th July 2003, 22:01
Marktplaats.nl heb ik inderdaad al eerder gezien, daarin heb ik eerder 1 advertentie gevonden, maar dat was niks. En in Gelderland helemaal...
But thanx anyway!
Angel .
Insane Alien
15th July 2003, 16:01
mss heb je iets aan vergelijk.nl die site gaat gelijk een aantal van die veilingsite na..
gl
(A)
LoUNgeR
17th July 2003, 13:23
jullie kennen mijn zwoele zang nog niet.....
Angel
17th July 2003, 18:53
Originally posted by LoUNgeR
jullie kennen mijn zwoele zang nog niet.....
Ieuw....
Angel.
Elminster
9th August 2003, 20:58
Terug on-topic: Ik probeer op dit moment de mondharmonica onder de knie te krijgen. Ik kan wat simpele deuntjes spelen, van youp enzo, maar het valt nog best tegen. Daarnaast blijk ik een mondharmonica te hebben met een afwijkende indeling :S
Nouja ik vind het inmiddels wel een geinig instrument... hoef ik straks toch niet te jongleren voor in shipwrecked te mogen :P
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.