View Full Version : STOP THE WAR!!
Kolky
29th September 2002, 23:52
Oke, ik probeer het nu nog vriendelijk!
Maar kunnen jullie eens stoppen met die ruzie tussen:
het Trance Front:
Elminster, Laevid, Pyro en Carnage
en het Rock Front:
Nitro, Aekold en Mr G Bears
Ik en een aantal andere mensen worden er ziek van. Quote is best maar je hoeft niet nog eens een hele thread hieraan te spenderen. We weten heus wel dat iedereen zijn EIGEN muzieksmaak heeft, en dat anderen die niet kunnen uitstaan. Dus bemoei je dan ook niet met de smaak van anderen. Iedereen kijkt vanuit zijn eigen Optiek naar de muziek.
GRTZ Kolky.
Nitro
30th September 2002, 00:32
Als je er niet aan meewilt doen ga je maar niet meer naar dit forum, maar laat ons hier gewoon DISCUSSI?REN, geen oorlog dus
Mr G. Bears
30th September 2002, 08:29
en waar zit jij opeens in het plaatje Kolky, sorry hoor maar nu heb je zelf opeens er helemaal nix mee te maken, ik durf te wedden dat ik zo een post vind van jou die er vrolijk aan mee doet, dus zet jezelf ook ff in et Rock front of het Trance front
ik kan je post ook wel editen, maar blijkbaar is het ook nog niet duidelijk waar je nu bij moet
Mr G. Bears
30th September 2002, 09:13
ok ik geef toe, bij waar luister jij naar is het inderdaad niet echt veel bezaaid met posts van jou, maar toch, je hebt je er vast wel es ingemengd,
en ten tweede, je had et al veel eerder gezien dat het zo ging dus et is onzin om het nu ( nu Chrono En Shandril et erover hadden, belangrijk detail voor de mensen die er wat meer over weten) pas te gaan zeggen, want ga niet zeggen dat opeens toen Chrono En Shandril et erover hadden je zei, ow dat vind ik dus ook, ik ga er wat aan doen, want toen was et zogenaamde kwaad al geschied
Kolky
30th September 2002, 14:26
Originally posted by Mr G. Bears
want ga niet zeggen dat opeens toen Chrono En Shandril et erover hadden je zei, ow dat vind ik dus ook, ik ga er wat aan doen, want toen was et zogenaamde kwaad al geschied
Zeg ik ook niet, daarvoor zat ik er ook al mee.. maar nu meerdere mensen het vinden...
vandaar ook:
Ik en een aantal andere mensen worden er ziek van
Bremmer
30th September 2002, 15:25
Aangezien Kolky Adm. is vind ik dat hij mag zeggen als iets hem niet aanstaat op het forum, toch?
Kolky
30th September 2002, 16:09
Originally posted by Bremmer
Aangezien Kolky Adm. is vind ik dat hij mag zeggen als iets hem niet aanstaat op het forum, toch?
Ja oke, maar dan vergeet je iets wat veel mensen niet weten!
Jeroen heeft de site betaald.. ik werk er veel aan, Firstblood host de site en Mr G bears is ook admin maar wat die doet is nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt nog hoop ik!
Hij is in ieder geval de beste Poster en die kan dus veel lullen en zo iemand hebben we ook altijd nodig :D
Laevid
30th September 2002, 17:36
Originally posted by Nitro
Als je er niet aan meewilt doen ga je maar niet meer naar dit forum, maar laat ons hier gewoon DISCUSSI?REN, geen oorlog dus
Helemaal mee eens, zonder discussie is er dus geen forum...
en discussie is leuk
posten op het muziek-forum is als slammen....als je zin hebt doe je mee en als je geen zin hebt doe je niet mee....maar ALS je meedoed moet je wel "klappen" verwachtten en kunnen incasseren...maar oorlog...das wel een beetje overdreven kolky!
Mr G. Bears
30th September 2002, 17:37
ja ik ben ook best nuttig voor et forum hoor, ik ben tenslotte de publiekstrekker met mijn sexy berenlijf.PROEST;) ;) :D :D
mischien moeten we hier ook maar politieke partijen oprichten
zo van, IK STREEF naar een muziek forum zonder gescheld
of ik streef naar een forum waar ik de touwtjes in handen heb,
wat denk je daarvan
een soort clan met de naam
TD
trefpunt democraten
en dan krijg je ook guerilla admins, die gaan op momenten van afqwezigheid van members posts deleten
sorry ik draai door
Carnage
30th September 2002, 22:49
Originally posted by Kolky
Ja oke, maar dan vergeet je iets wat veel mensen niet weten!
Jeroen heeft de site betaald.. ik werk er veel aan, Firstblood host de site en Mr G bears is ook admin maar wat die doet is nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt nog hoop ik!
Hij is in ieder geval de beste Poster en die kan dus veel lullen en zo iemand hebben we ook altijd nodig :D
Ach ja, ik hoor dan tot het trance kamp, maar ik ga inderdaad niet met posts strooien...
En ik ben zeker van plan weer wat meer te gaan PHP-en / HTML-en enzo...moet ook wel lukken. After al heb ik vroeger de basis van de huidige site gelegd (hoewel Kolky 'm al flink verbouwd heeft (Y) ).
Pyro
1st October 2002, 00:29
Gezonde discussie zul je bedoelen! Het LIJKT er wel eens te hard aan toe te gaan, maar zie je ons buiten het forum ruzie maken over muziek? Nee! Dan maak je wel eens een afzeikende opmerking, maar dat gaat ook met een lolletje, en daar kan je eigenlijk altijd wel om lachen...
Misschien kunnen we het bij onze posts rustig aan doen, maar sluiten vind ik een slecht idee. OK, het is een Magic-forum, maar ik zit toch het liefste op dit onderdeel hoor...
Nitro
1st October 2002, 00:47
ja bij het Magic forum is het erg saai en er wordt weinig geposts, tegenwoordig is de politieke discussie ook erg leuk maar het muziek forum is toch 1 van de betere onderdelen
Mr G. Bears
1st October 2002, 08:24
sluiten moet je zeker niet doen
hier gebeurt echt et meeste hoor, dan is et forum pas nix meer, dan delf je je eigen onderspit
Elminster
1st October 2002, 11:45
hey beer niet te hypocriet, je zegt zelf de hele tijd dat je discussie niet leuk meer vind en nu vind je het weer het leukste!! 8)
Yavanna
1st October 2002, 12:02
het Trance Front:
en het Rock Front:
Heeeeeej!!!
Mag ik ook bij het rockfront (L) plzzz
Vind ik wel gaaf... maar dan ga ik nie meej discussieren, ruzieen, oorlog voeren of whatever jullie ook allemaal doen... want dat is zonde van mijn tijd(T) neejor ik vind t wel lachuh om te lezen allemaal eigenlijk, ik bedoel... boeiend dat iemand van andere muziek houdt en dattie dat zegt, dan mag de ander toch ook zijn mening geven?
okee... ehm wat ik dus bedoelde... zolang je maar muziek luistert is het goed.. toch...
(Okee en als dat nou trance is dan is dat natuurlijk iets minder maarjaaaaaah :D)
Ow w8 ik zou niet meedoen ;) Sorry trance-front :D
Greetzzz Yavanna(C)
Nitro
1st October 2002, 13:38
Ja je stond er niet bij omdat je nog niet had meegedaan bij de discussie. Maar iig weer iemand bij
Kolky
1st October 2002, 14:36
Slimme post ej;)
Weer een heerlijke discussie op gewekt!
helaas is Taco weinig op het forum!
Mr G. Bears
1st October 2002, 17:37
hey beer niet te hypocriet, je zegt zelf de hele tijd dat je discussie niet leuk meer vind en nu vind je het weer het leukste!!
ik heb dat niet gezegd, althans ik vind et niet
ik heb alleen gezegd, et gaat er leuk aan toe
en ik zei dat er niet geflamed MOEST worden, want dat ZOU niet leuk zijn
Laevid
1st October 2002, 22:51
Oke, ik probeer het nu nog vriendelijk!
Maar kunnen jullie eens stoppen met die ruzie tussen:
het Trance Front:
en het Rock Front:
Eeh het Trance front ik luister denk meer rock dan echte trance kerel...meer alternatieve dance en hardcore ik ben als het waren meer een hybrid-form-firm....en zo krijg je adverse selection zonder het te willen en moral hazard om U tegen te zeggen... :D (die is voor ingewijden, sorry)....
Nitro
1st October 2002, 22:55
o harstikke leuk allemaal maar je dat valt voor het gemak ff onder trance. Ook omdat je de muziek verdedigt
Mr G. Bears
1st October 2002, 23:11
ik wordt zo in een vakje geplaatst , en ik dat vind ik helemaal niet fijn, ach ja ik kan er mee leven
maar ik wil een ding duidelijk maken
ik hou zeker niet ALLEEN van rock, hoeveel rock ik ook luister
er zijn ook nog genoeg nummers die niet-rock zijn namelijk
al noem ik die niet vaak, dat geef ik toe
Nitro
1st October 2002, 23:45
ja ik luister eigenlijk alleen maar rock (ff lekker algemeen doen)
Pyro
2nd October 2002, 00:33
Tja, ik zou ook net zo goed bij het Rock-front kunnen zitten, omdat ik dat ook goede muziek vind. Maar ik vind Trance, Hardcore, en eigenlijk alle andere dance-vormen beter dan Rock dus vind ik dat ik dat moet verdedigen. Behalve op Metal dan, zal ik ook bijna geen kritiek op Rock: ik probeer alleen te laten zien dat Dance geen simpele muziek is en als het dat wel zou zijn, je Rock ook simpel zou kunnen noemen...
Mr G. Bears
2nd October 2002, 07:53
de niet rock die ik luister is metal(Y)
ja je mag gerust commentaar hebben op metal, ik weet dat et maar slechte argumenten zijn waar jij de vorige keer meekwam dus ik heb nix te vrezen
Kolky
2nd October 2002, 09:27
Reken jij metal dan niet bij de category Rock?
Mr G. Bears
2nd October 2002, 10:29
nee Rock is echt zoooooveeeel anders als Metal he
en Metal zelf heeft al zoveel verschillende stromingen dat je het moeilijk ook nog es onder rock kan rekenen.
wat vinden jullie btw van de uitdrukking Nu-Metal waar veel nieuwe bands ondervallen
ik vind het onzin want met Metal hebben die NIKS te maken
aekold
2nd October 2002, 12:40
ik wordt in een vakje rock geplaatst en daar pas ik niet. Geef mij maar mijn eigen vakje power-metal (T)
Elminster
2nd October 2002, 20:00
ik kan ook wel rock gaan verdedigen, maar dat is niet echt nodig lijkt mij..
nee ik blijf proberen iedereen RESPECT VOOR TRANCE erin te beuken
ik nodig iedereen weer uit voor een gezellige slachtpartij op HET muziek-forum (ja die met die 11 bladzijdes ja) (T)
Planetouched
2nd October 2002, 20:04
Yee let the wars begin.
Arise my minions, arise and set those non-believers that love rock in fire and flame. Burn them, burn them to ashes.
Planetouched
Pyro
3rd October 2002, 00:04
Even voor de goede orde; Planetouched > Mensen die rock goed vinden zijn lang niet altijd non-believers, tenminste ik zeker niet! Maar over het algemeen heb je wel redelijk gelijk, een paar uitzonderingen daargelaten.
Over hokjes, ik WIL juist graag in het hokje gabber gestopt worden want zo VOEL ik me ook, want hardcore-liefhebber vind ik een te zwak woord omdat Hardcore mijn absolute #1 is, maar ik heb geen zin om me compleet volgens het stereotype te gaan kleden. Dan maar niet...
Elminster, Planetouched > Ik zal er weer zijn hoor! Het Trance-front moet maar weer eens van zich laten horen!
Nitro
3rd October 2002, 02:33
Originally posted by Pyro
Even voor de goede orde; Planetouched > Mensen die rock goed vinden zijn lang niet altijd non-believers
idd
Over hokjes, ik WIL juist graag in het hokje gabber gestopt worden want zo VOEL ik me ook, want hardcore-liefhebber vind ik een te zwak woord omdat Hardcore mijn absolute #1 is, maar ik heb geen zin om me compleet volgens het stereotype te gaan kleden. Dan maar niet...
Soms zijn hokjes nodig, en als ze nodig zijn heb ik liever dat mensen met verstand van zaken ze bedenken
Elminster, Planetouched > Ik zal er weer zijn hoor! Het Trance-front moet maar weer eens van zich laten horen!
Let the quotes begin!
Mr G. Bears
3rd October 2002, 09:39
Reign of a thousand Flames
Reign of a thousand Quotes
nou ja, ik verdedig natuurlijk rock,
maar ik ga eerst maar es metal geod verstigen
Elminster
3rd October 2002, 19:07
op naar het 'waar luister jij naar'-dinges met z'n allen!!!
and in the left corner.... etc :)
Nitro
3rd October 2002, 19:36
ja want voor je het weet gaan we in de 'STOP THE WAR!!' thread ruzie maken over muziek. over off topic gesproken:D
Elminster
3rd October 2002, 20:04
als ik Kolky goed heb begrepen was de STOP THE WAR juist bedoeld om te ruzi?n, niet?
Planetouched
3rd October 2002, 20:12
:)jah, was komisch bedoeld en als manier op de discussie weer op te laten waaien toch?
Planetouched
Yavanna
3rd October 2002, 20:40
Ja da d8 ik ook op te maken uit zijn posts --> goed gedaan kolky :D
Mzl!
Pyro
4th October 2002, 00:15
Mocht deze thread serieus bedoeld zijn, dan is het doel nou niet bepaald bereikt, en dat is nog zacht gezegd...
Nitro > Dat hokjes worden gemaakt door mensen met verstand van zaken is inderdaad wel belangrijk, anders krijg je het "Gothic"-effect...
Laevid
4th October 2002, 23:24
Ik wil GEEN hokjes....fuck de hokjes.....denk niet in hokjes......maar kies die marokaanse tandarts of die homofiele rijleraar of je oma van 183 en schei uit met in hokjes delen.....
FUCK HOKJES
FUCK HOKJES
FUCK HOKJES
zo duidelijk?
Blade of Darkness
16th October 2002, 22:23
(E)Ja het is duidelijk, maar wat voor taalgebruik:D (E)
Laevid
16th October 2002, 22:31
MAAR WAS DEZE THREAD NIET VEEL GROTER???
Laevid
16th October 2002, 22:33
ik zat al aan 370 en niet aan 300 en g bears aan 1200 en niet 100....enzovoort....
Laevid
16th October 2002, 22:43
Kut alle posts zijn dus weg vanaf de 4e....
Nitro
17th October 2002, 00:18
ja dit is nog erger als trance luisteren. zo dan kunnen we weer verder discusseren over muziek. dat kwijt zijn is in algemeen
Laevid
17th October 2002, 22:28
Nitro stop the war-thread this is hier mag dus niet gepraat worden....o nee sorry het was juist om ruzie te stoken bleek later....uhm ja WAT MOT JE! IK WEET JE HUIS TE WONEN!
Bremmer
18th October 2002, 02:48
eheh.........maar laten we eerlijk zijn: zullen we die hele zooi postjes over muziek nou echt missen? :D We kunnen elkaar toch nooit overhalen qua muziek smaak,
Nitro
18th October 2002, 02:50
ik mis elke post die weg is, ookal prijzen ze trance, want ja die kan ik weer gaan quote
Blade of Darkness
18th October 2002, 19:48
(E)Dat was allemaal goed voor de statistieken;)
Bremmer
19th October 2002, 14:56
das waar.....
Laevid
19th October 2002, 16:53
Originally posted by Nitro
ik mis elke post die weg is, ookal prijzen ze trance, want ja die kan ik weer gaan quote
Al die leuke quotes die gequote worden die weer gequote worden die weer gequote worden.....
Mr G. Bears
21st October 2002, 10:38
ook die ja
Blade of Darkness
21st October 2002, 21:43
Originally posted by Mr G. Bears
ook die ja
vind ik ook(E)
Pyro
22nd October 2002, 00:13
Nu al die posts weg zijn mis je inderdaad wel wat aan deze thread ja. Dat we off-topic gingen zijn we gewend, maar we hebben nu eigenlijk zelfs geen gespreksonderwerp meer...
Blade of Darkness
22nd October 2002, 10:53
(E)Ja, en dat is ook niet helemaal de bedoeling. Das is echt jammer vind ik. Dus als iemand een nieuw onderwerp weet. POSTUUUUUUUHHHHHH(E)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.