View Full Version : Beste Acteur/ Actrice
Shandril
26th September 2002, 19:57
Wat vinden jullie nou de beste acteur of actrice, of beide.
Bij mij: de beste acteur vind in Tom Hanks, van The Green Mile, Saviong Pirvate Ryan, rede: hij kan zich in heel verschillende rollen heel goed inleven en uiten. Hij heeft een speciale manier van acteren als je het mij vraagt.
De beste actrice vind ik Julia Roberts, van Pretty Women, of Nothing Hill. Zij kan enorm grappig zijn of juist vol emotie. Dr is een film van haar met Dolly Parton, ik weet niet hoe hij heet, maar daar speelt ze een suikerpatiente, een echte vrouwenfilm. Deze rol heeft ze heel goed vertolkt.
Nou dit is dan een thread van mij, eens kijken hoe hij loopt.
Shandril
Mr G. Bears
26th September 2002, 20:01
mijn favo actrice is Talisa Soto, duh
maar ja dat zal wel met mijn Hormonen te maken hebben;J
nee beste Acteur/Actrice
euh, ik denk wel, hoe heet die gast, euh, van lord of the rings vind ik er eentje wel goed,
Harrison Ford vind ik erg goed
Yavanna
26th September 2002, 20:14
Juist... beste acteur/ actrice...
Sean Connery vind ik supergoed, ook al is hij nu al een oud mannetje... Hij heeft gewoon zo'n uitstraling...
Meer recent... jah dan kom ik toch uit bij lord of the rings...
Viggo Mortensen (juist, Aragorn) :D
Hij is cool maar ik kende m al eerder van andere films (Vanishing Point, nog 1 hele goeie waar ik ff de titel van kwijt ben :S )
Beste actrice... ehm... ff denken... ik kan altijd wel lachen met Cameron Diaz maar verder weet ik zo ff geen goeie actrice.
Mesgien komt er nog wel iemand boven maar dan laat ik het wel weten!
Yavanna
Shandril
26th September 2002, 20:26
Viggo, natuurlijk ik kon niet op zijn naam komen, ja dat is wel een goede acteur ;)
Shandril
Yavanna
26th September 2002, 20:29
Dat wilde ik zeggen jah!!!:D
Planetouched
26th September 2002, 20:43
Kyan Reeves:)
Planetouched
Nitro
27th September 2002, 00:03
ja ik heb er geen verstand van en ik ken ook bijna geen namen. Als ik moet kiezen zou ik alleen een Actrice weten maar daar kijk ik eigenlijk toch alleen maar naar hoe knap ze zijn en als ze erg slecht acteren dan niet natuurlijk
Pyro
27th September 2002, 00:36
Tja, ik vind Samuel L. Jackson altijd wel stoer acteren eigenlijk. Ik vond hem in Star Wars weer ietsje minder, dat vind ik niet echt een rol voor hem, maar goed. Christopher Lambert is trouwens ook gaaf...
En over actrices, same problem for me; Angelina Jolie is wel gaaf maar dan ga ik eigenlijk ook wel redelijk veel op het uiterlijk af eigenlijk. Maar ze kan zeker goed acteren hoor...
Chrono
4th October 2002, 22:48
Nou zeg, deze thread moet wat beter
dus dan moet ik maar eens posten
beste acteur: Flea
beste acrtice: Denise Richards
Nitro
17th October 2002, 00:33
in welke film speelt Flea?
Shandril
17th October 2002, 21:24
vraag ik me ook af?
verveel me.........
Shandril
Laevid
17th October 2002, 23:06
Acteur: will smith/jim carrey/jacky chan
actrice: geeneen nou ja die shannon shounidingetje uit 40 days 40 nights von ik wel leuk...
Kolky
17th October 2002, 23:56
Beste Acteurs:
- Arnold Schwarznegger (die stem is zo cool!)
- Keanu Reeves (o.a. Matrix-Neo)
- Wesley Snipes (o.a. Blade I en II)
- Sean Connery (o.a. James Bond e.d.)
Beste Actrices:
- Carrie-Anne Moss (o.a. Matrix-Trinity)
- Sigourney Weaver (o.a. Alien 2 en 3)
- Milla Jovovich (o.a. Resident Evil)
Opnieuw gepost
Yavanna
18th October 2002, 11:37
Originally posted by Kolky
Beste Acteurs:
- Arnold Schwarznegger (die stem is zo cool!)
- Keanu Reeves (o.a. Matrix-Neo)
- Wesley Snipes (o.a. Blade I en II)
- Sean Connery (o.a. James Bond e.d.)
Beste Actrices:
- Carrie-Anne Moss (o.a. Matrix-Trinity)
- Sigourney Weaver (o.a. Alien 2 en 3)
- Milla Jovovich (o.a. Resident Evil)
Opnieuw gepost
Okee dan post ik ook ff opnieuw...
Milla Jovovich uit Resident Evil... is dat ook de actrice die in "The Fifth Element" the fifth element speelt ???
Dat wist ik namelijk ff niet meer zeker... :)
Yavanna
Kolky
18th October 2002, 16:51
O ja dat heb ik vorige keer ook gezegt.. ja idd zij speelt ook in de Fifth Element!
(er gebeurd nu erg weinig op het forum, we missen toch een aantal goed posters :( )
Blade of Darkness
18th October 2002, 20:07
(E)I'm back, of denk ik alleen maar dat ik goed ben;)
Mr G. Bears
20th October 2002, 12:23
ik zal heus niet meer zoveel gaan posten, of je et nu leuk vind of niet, had et maar niet mis moeten gaan
Je benty Pyro en mij ongeveer zo'n beetje voor het grootste gedeelte kwijt, dus veel plz dermee om et forum weer op de rails te krijgen. Ik kan wel veel gaan posten mar daar heb ik toch echt geen zin in
Tenzij je mij een goede reden geeft om et te doen,
Nitro
20th October 2002, 17:03
dan wordt het forum weer interessant
Laevid
20th October 2002, 23:07
Originally posted by Mr G. Bears
ik zal heus niet meer zoveel gaan posten, of je et nu leuk vind of niet, had et maar niet mis moeten gaan
Je benty Pyro en mij ongeveer zo'n beetje voor het grootste gedeelte kwijt, dus veel plz dermee om et forum weer op de rails te krijgen. Ik kan wel veel gaan posten mar daar heb ik toch echt geen zin in
Tenzij je mij een goede reden geeft om et te doen,
ik ga met nitro mee.....dan wor het hier weer interresant...doe het voor iedereen op het forum als je het niet voor kolky wil doen :D.....want als ik alleen maar met nitro op het forum zit (en een enkele keer BoD en wat anderen)....dan is er op een gegeven moment ook nix meer te zggn vrees ik....(niet persoonlijk bedoeld hoor andere posters, maar ik denk dat jullie het ook wel begrijpen)
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:33
vooruit dan, ik zal wel weer komen dan
maar alleen voor de anderen en zeker NIEt voor Kolky
Blade of Darkness
21st October 2002, 10:41
(E)Ik kom altijd gewoon even kijken op het forum, maar ja, er waren zoveel threads waar ik op kon reageren dat ik altijd als ik op internet zat ook naar het forum ging, maar veel van die discussies zijn nu over en dat is wel jammer, misschien moeten we maar eens een paar nieuwe onderwerpen verzinnen.(E)
Mr G. Bears
21st October 2002, 19:47
Of je wil eindelijk bij gaan postenen et forum ligt weer een dag plat
Blade of Darkness
21st October 2002, 21:34
(E)Als ik erop kan komen;J
Laevid
22nd October 2002, 00:09
vooruit dan, ik zal wel weer komen dan
maar alleen voor de anderen en zeker NIEt voor Kolky
nu "die dikke broer van je" nog (@thomas oooooovaaaaa) ;)
maar idd NIET voor kolky maar voor ons....dank u.....:D
Kolky
23rd October 2002, 17:32
ej alsof ik er wat aan kan doen. Ik moet de hele site al in mijn eentje onderhouden (JDB was aan het verhuizen!). En ik heb mijn best gedaan. Jullie mogen eigenlijk al blij zijn dat ik nog alle posts tot 4 oktober heb kunnen redden. Want dat had er ook nog om gespannt. Want die file was ook niet helemaal compleet.
Maar ik zal nu geen ruzie meer zoeken. En ik blijf natuurlijk ook gewoon posten. Hoop dat de rest ook gewoon doorgaat. Het is en blijft een Magic en D&D forum. Dus als je gaat treuren om de posts uit het muziek forum vind ik het wel jammer.
Maar nu nog eens: "Ik zal geen ruzie maken!"
Post gewoon verder... moest dit ff zeggen!
Laevid
23rd October 2002, 22:52
ej alsof ik er wat aan kan doen. Ik moet de hele site al in mijn eentje onderhouden (JDB was aan het verhuizen!). En ik heb mijn best gedaan. Jullie mogen eigenlijk al blij zijn dat ik nog alle posts tot 4 oktober heb kunnen redden. Want dat had er ook nog om gespannt. Want die file was ook niet helemaal compleet.
Maar ik zal nu geen ruzie meer zoeken. En ik blijf natuurlijk ook gewoon posten. Hoop dat de rest ook gewoon doorgaat. Het is en blijft een Magic en D&D forum. Dus als je gaat treuren om de posts uit het muziek forum vind ik het wel jammer.
Maar nu nog eens: "Ik zal geen ruzie maken!"
Post gewoon verder... moest dit ff zeggen!
1) het muziek-forum is toevallig wel het best-lopende forum hier!
2) wij gaan er vanuit dat jij GOEDE back-ups maakt! dat is toch je taak?
3) wij respecteren jou werk natuurlijk
4) als jij geen ruzie wilt als op het Stop the war forum, dan komt er dus volgens jezelf wel ruzie, of is het deze keer toch niet zo bedoeld? :S
5) ik blijf in ieder geval wel doorgaan met posten en nitro en ik hebben Mr G bears in ieder geval kunnen "over/terughalen"
Kolky
24th October 2002, 01:42
Originally posted by Laevid
1) het muziek-forum is toevallig wel het best-lopende forum hier!
Snap ik.. maar dat was niet mijn idee van het forum toen ik het starte.. maar ik heb er geen problemen mee.
2) wij gaan er vanuit dat jij GOEDE back-ups maakt! dat is toch je taak?
Ja dat is mijn taak ja, dat denk ik... maar alsik het alleen moet doen kan er zich wel eens een probleempje voordoen.
3) wij respecteren jou werk natuurlijk
Bedankt!
4) als jij geen ruzie wilt als op het Stop the war forum, dan komt er dus volgens jezelf wel ruzie, of is het deze keer toch niet zo bedoeld? :S
Nee ik wil geen ruzie over dat de posts weggegaan zijn enzo. En over die verkeerde Back-up. Ik weet het is mijn schuld. Maar jullie (niet iedereen) vatten het heel erg op. Alsof er een stuk van hun leven weg is. En dat vind ik een beetje stom.
5) ik blijf in ieder geval wel doorgaan met posten en nitro en ik hebben Mr G bears in ieder geval kunnen "over/terughalen"
Goed zo! (Y)
Nitro
24th October 2002, 01:50
Ja dat is mijn taak ja, dat denk ik... maar alsik het alleen moet doen kan er zich wel eens een probleempje voordoen.
ja lekkere coordinatie met Firstblood, die er gewoon ff eerder mee stopt. en ja alleen met hoeveel man wil jij een backup gaan maken alleen ff met Firstblood soms wat bespreken en thats it. en bovendien ben jij Webmaster en dat wil je ook zijn en daar zitten nou eenmaal taken bij
Maar jullie (niet iedereen) vatten het heel erg op. Alsof er een stuk van hun leven weg is. En dat vind ik een beetje stom.
en hoe vat jij trefpuntmagic.nl ook alweer op...:S
Laevid
24th October 2002, 22:33
die thread zou ik ook graag weer terugzien...von ik wel erg leuke....is met al die oude tekenfilms en series enzo....
Kolky
25th October 2002, 00:41
die thread zou ik ook graag weer terugzien...von ik wel erg leuke....is met al die oude tekenfilms en series enzo....
Goed idee LV... zal ik doen.. was idd een goede thread!
ja lekkere coordinatie met Firstblood, die er gewoon ff eerder mee stopt. en ja alleen met hoeveel man wil jij een backup gaan maken alleen ff met Firstblood soms wat bespreken en thats it. en bovendien ben jij Webmaster en dat wil je ook zijn en daar zitten nou eenmaal taken bij
Snap ik... Zal het voortaan doen, heb nu de gevolgen ontdekt..
en hoe vat jij trefpuntmagic.nl ook alweer op...
Als een Levenswerk idd. Maar daar hoort het Muziek Forum helaas niet bij, sorry.
Nitro
25th October 2002, 01:55
Als een Levenswerk idd. Maar daar hoort het Muziek Forum helaas niet bij, sorry.
Ja maar mijn levenswerk wel, al die quotes...
Laevid
26th October 2002, 17:11
das toch ook een onderdeel van trefpuntmagic.nl??? dan is dat toch DEEL van je levenswerk....
en het is ook een deel van mijn leven geworden!
Blade of Darkness
28th October 2002, 13:38
das toch ook een onderdeel van trefpuntmagic.nl??? dan is dat toch DEEL van je levenswerk....
en het is ook een deel van mijn leven geworden!
Zo wanhopig LV, ik kom ook vaak op het muziekforum, maar alleen omdat ik bij magic en dnd niets te zoeken heb, omdat er toch maar zeer weinig van snap. En aangezien ze daar on-topic blijven;J , blijft er niet veel over(E)
Laevid
28th October 2002, 22:17
Originally posted by Blade of Darkness
Zo wanhopig LV, ik kom ook vaak op het muziekforum, maar alleen omdat ik bij magic en dnd niets te zoeken heb, omdat er toch maar zeer weinig van snap. En aangezien ze daar on-topic blijven;J , blijft er niet veel over(E)
nou wat moet ik anders 's avonds tussen 9 en 11 doen? :)
Nitro
29th October 2002, 00:50
leren dan kun je vaker mee:)
Laevid
29th October 2002, 23:33
Originally posted by Nitro
leren dan kun je vaker mee:)
nou tussen 9 en 11 uur 's avonds leer ik (bijna) nooit....alleen dan ga ik wel vroeg slapen als ik de volgende dag vroeg op moet...
Nitro
30th October 2002, 02:47
o ja dat herken ik wel, van 9-11 geen huiswerk, gewoon lekker vroeg naar bed.
Shandril
30th October 2002, 21:18
Eej dit is niet de bedoeling van mijn thread.
Het is al helemaal niet de bedoeling om ruzie te maken, want ik HAAT RUZIE, om persoonlijke redenen,
So please keep it down, or argue somewhere where I can't read it.
Shandril
Mr G. Bears
31st October 2002, 08:58
Beste acteur/actrice: euhm als ik moet kiezen zou ik voor Nitro kiezen, die komt op dit moment met de beste quotes, en heeft overal eigenlijk wel een reactie op. Actrice, ja dan moet ik shandril kiezen, ten eerste die post et meest van de dames, en ze es een soort peacemaker op dit forum, een belangrijke taak die ook vervuld moet worden, of ging het daar in deze thread niet meer over. Nee maar het is echt geen ruzie hier hoor. et is enkel en alleen een pittige discussie die te vergelijken is met discussies op et muziek forum, alleen dan een ander onderwerp
Shandril
31st October 2002, 18:25
Beste acteur/actrice: euhm als ik moet kiezen zou ik voor Nitro kiezen, die komt op dit moment met de beste quotes, en heeft overal eigenlijk wel een reactie op. Actrice, ja dan moet ik shandril kiezen, ten eerste die post et meest van de dames, en ze es een soort peacemaker op dit forum, een belangrijke taak die ook vervuld moet worden, of ging het daar in deze thread niet meer over. Nee maar het is echt geen ruzie hier hoor. et is enkel en alleen een pittige discussie die te vergelijken is met discussies op et muziek forum, alleen dan een ander onderwerp
ik voel me zeer vereerd....
Shandril
Nitro
31st October 2002, 19:35
ja en ik ook, alleen vind ik het wel jammer dat ik niet de beste actrice ben geworden, nou beste acteur is ook leuk
Shandril
31st October 2002, 21:14
je kan niet alles hebben eej michel...
Shandril
Shandril
31st October 2002, 21:16
zit er nog geld aan verbonden? Een prijs ofzo.....
Shandril
Mr G. Bears
1st November 2002, 15:55
Tja, een prijs, nou ja, euhm , je hebt erkenning, das al genoeg lijkt me zo
we konden et ook gewoon onopgemerkt laten
maar Nitro met dat geld voor beste acteur kun je ook een heel eind komen voor beste actrice hoor
Shandril
2nd November 2002, 12:11
Tja, een prijs, nou ja, euhm , je hebt erkenning, das al genoeg lijkt me zo
we konden et ook gewoon onopgemerkt laten
maar Nitro met dat geld voor beste acteur kun je ook een heel eind komen voor beste actrice hoor
waarom krijgt nitro wel een prijs??
we zien wel wie de Oscars gaat winnen met de trefpuntfilm gna
(Niet persoonlijk opvatten nitro)
Shandril
Mr G. Bears
2nd November 2002, 12:29
eej shandril jij hebt al genoeg gekregen he, voor het computerfonds
Shandril
4th November 2002, 11:48
eej shandril jij hebt al genoeg gekregen he, voor het computerfonds
ow ok, je hebt gelijk...sorry (nummer 10.503)
Shandril
dutchbitch
4th November 2002, 15:05
O ja , um "shandri" of hoe je ook heet. Ut is Viggo Mortenstein, van die uhhhhhhh
film met de ringen
EN als ik mee mag spreken over beste acteur, kies ik Elijah Wood.
Mr G. Bears
4th November 2002, 17:05
Shandril is het, Bijna goed
maar goed
wederom
Je kunt voortaan beter De EDIT knop onderaan je post gebruiken
Bedankt
Shandril
4th November 2002, 21:08
Originally posted by dutchbitch
O ja , um "shandri" of hoe je ook heet. Ut is Viggo Mortenstein, van die uhhhhhhh
film met de ringen
het is Shandril met een L
en het is Viggo Mortensen
http://www.theonering.net/movie/cast/mortensen.html
kijk maar :&
Shandril
Shandril
4th November 2002, 21:12
ff voor de dames onder ons (Yavanna en ik in ieder geval) die Viggo wel een lekker ding vinden (sorry)
http://www.frostyland.com/Viggo/viggo.index.shtml
persoonlijke site van 'm
Shandril
Kolky
4th November 2002, 22:39
Ik vind hem echt kei goed in LOTR... Hij is ook een van mijn favo characters. (L)
Laevid
4th November 2002, 23:21
Dat was ff een heel raar iets om Kolky's post daar gelijk onder te lezen...
eerst shandril: "die Viggo wel een lekker ding vinden"
en dan kolky: "ja hij is ook een van mijn favo characters"
maar ik denk volgens mij iets te ver nu :D
Maar leg een leek (lees: een man) es uit wat er nu zo knap is aan die Viggo kerel...ik zie et er nie in (dat tie knap is)...
hij is trouwes al 44 zie ik en dan nog zo populair bij het vrouwlijke publiek :D
Nitro
4th November 2002, 23:59
nou Laevid lag niet aan jou hoor dat idee krijg ik er eigenlijk ook wel bij:S
Shandril
5th November 2002, 11:45
Dat was ff een heel raar iets om Kolky's post daar gelijk onder te lezen...
eerst shandril: "die Viggo wel een lekker ding vinden"
en dan kolky: "ja hij is ook een van mijn favo characters"
maar ik denk volgens mij iets te ver nu :D
Maar leg een leek (lees: een man) es uit wat er nu zo knap is aan die Viggo kerel...ik zie et er nie in (dat tie knap is)...
hij is trouwes al 44 zie ik en dan nog zo populair bij het vrouwlijke publiek :D
ja kweenie hij heeft een mysterieuze uitstraling, iet geheimzinnigs, en dat bevalt me wel. Ik weet niet hoe het zit bij de andere dames (vrouwen).
Shandril
Yavanna
5th November 2002, 11:54
ff voor de dames onder ons (Yavanna en ik in ieder geval) die Viggo wel een lekker ding vinden (sorry)
Hahaha juist enneh... kolky... jij mag m ook best leuk vinden hoor... dat vinden wij niet erg :P
Hmmmm ja okee hij is wel gaaf en leuk enzo maarre... ik vind hem een beetje vaag doen alstie pijn heb zegmaar... een beetje overdreven :|
Actrice, ja dan moet ik shandril kiezen, ten eerste die post et meest van de dames
Het spijt me dat ik niet meer post mr. beer maarre... ik gun shandril de eer hoor :D
Greetzzz!
Yavanna
5th November 2002, 11:55
Gave site trouwes Shandril, die van Viggo!
Shandril
5th November 2002, 12:00
Originally posted by Yavanna
Gave site trouwes Shandril, die van Viggo!
dr zijn er vast nog meer, gewoon ff bij google in typen en je hebt hem zo...
Of misschien zijn er ook wel leuke foto's van hem;)
Shandril
Yavanna
5th November 2002, 12:00
Hihi okee... nou hij is in Lord of the Rings gewoon zo gaaf omdat hij een ranger is... beetje ruige kerel dus met zn lange haar en omdattie natuurlijk zo supergoed is in zwaardvechten en het feit dattie 44 is... DAAR PRAAT JE NIET OVER!!!
;) Greetzzz!
Carnage
5th November 2002, 17:56
Als jullie het over lekkere mannen gaan hebben, doe dat dan lekker in een eigen thread, wil je ;) :D (geintje).
Nitro
5th November 2002, 18:14
hou je rustig Carnage;J
aekold
5th November 2002, 19:00
Volgens mij is Carnage bang dat ze hem overslaan ;J
Yavanna
5th November 2002, 20:25
Dat denk ik nou ook aekold...
Carnage... commentaar daarop?? ;J
(owjah shandril... veel plaatjes te vinden op internet :D)
greetzzz
Shandril
5th November 2002, 22:03
Originally posted by Carnage
Als jullie het over lekkere mannen gaan hebben, doe dat dan lekker in een eigen thread, wil je ;) :D (geintje).
euh??
we vergeten je heus niet....:S
Shandril
PS ik zal eens kijken voor plaatjes....;)
aekold
6th November 2002, 11:35
Zie je Carnage, ze zijn je heus niet vergeten (T)
Mr G. Bears
6th November 2002, 17:12
IK ga gewoon vergelijken wat hij heeft en wat ik niet heb , dan kom ik er vast wel wachter wat ze precies sexy vinden aan een man
En Vergeet beren niet he, ze zijn dan wel erg ruw van vacht , maar toch, come on, get serious , who needs humans
Yavanna
6th November 2002, 17:35
Ruw van vacht?
Pfoe ik dacht dat beren een hoog aaibaarheidsgehalte hadden (als ze dan je hand er niet afbijten ;))
Noujaah t zal wel jij kan t weten heej :D
Greetzzz
Nitro
6th November 2002, 18:07
oeee soft en smooth teddy bears;J
Carnage
6th November 2002, 18:23
Originally posted by aekold
Zie je Carnage, ze zijn je heus niet vergeten (T)
Gelukkig, kan ik weer slapen 's nachts :d
Shandril
6th November 2002, 19:49
typische uitspraken
maar we zijn blij dat je weer kan slapen Carnage...;J
Shandril
Yavanna
6th November 2002, 20:07
Ja daar moet ik natuurlijk ff mee instemmen: we zijn blij dat je weer rustig kan slapen...
Ja die beer is trouwes wel heeeeeeeeeeel pluizig nitro :D zo een heb jij dr zeker in je bed liggen ;J tis wel een lieve trouwes 8)
greetz
Mr G. Bears
7th November 2002, 21:43
Haha, waar het allemaal over kan gaan he
maar das mooi dat je nachtrust weer terug is.
Onze nieuwe pc heeft internet en et forum gaat weer snel
JEEEEEUUUJ
Nitro
7th November 2002, 21:52
Beren zijn cool and ofcourse sooo soft en smooth;J
en leuk dat je weer op het forum bent dan kan er eindelijk weer wat gepost worden ook door die broer van je.
Laevid
7th November 2002, 23:09
Originally posted by Carnage
Ik vroeg er naar eej :D...
Maar in LOTR is die kerel toch niet zoals tie altijd is.....ik heb em volgens mij toen bij een special met een hanekam gezien niet echt elfjes-achtig....
Ik ben nu wel blij dat we weten waarom die kerel knap is....dus een man moet mysterieus zijn....ik vrees trouwes dat niemand dat meer is als je er een jaar een relatie mee hebt....
Yavanna
8th November 2002, 11:13
HAHAHAHAHAHAHA jij haalt 2 mensen door elkaar
Orlando Bloom = Legolas = Elf = hanekam
Viggo Mortensen = Aragorn = Ranger = cooooooooooool :D
Greetzzz
Shandril
8th November 2002, 18:45
Greetzzz
there you go,
ik wou eigenlijk bijna hetzelfde replyen
Shandril
Nitro
8th November 2002, 20:17
ja het is idd Viggo Bloom dat legde Shanvanna goed uit, snap je het nu Laelas ook al ben je maar een simpele ranger met een hanekam
Yavanna
9th November 2002, 17:10
ja het is idd Viggo Bloom dat legde Shanvanna goed uit, snap je het nu Laelas ook al ben je maar een simpele ranger met een hanekam
wow! :) dies bestwel diepzinnig zeg, hoog niveau = ff nadenken hahaha!
Shandril
10th November 2002, 02:56
ff op de vroege morgen
Shandril
Mr G. Bears
10th November 2002, 13:36
heeej das mijn taak
Laevid
10th November 2002, 18:23
Greetzzz
Ok dank voor deze uitleg....dan zijn we er weer helemaal bij :D....maar op die site van die viggo daar stond zoon tekening precies lijkend op die Legolas...dus ik d8 ooooooo die......maar dat moes ik dus niet denken ;)
Shandril
10th November 2002, 20:55
Weet je, sinds dat we deze backup van het forum hebben lopen mijn threads ineens heel goed, Ik ben er trots op.
Shandril
wel blijven posten nu eej....:&
Laevid
10th November 2002, 22:04
Maar is die meneer Bloom van die hanekam niet cool....of ook cool?
Mr G. Bears
11th November 2002, 09:19
The forum is recovering, et gaat al weer veel lekkerder als van te voren gelukkig
ja tuurlijk blijf ik hier posten
Shandril
11th November 2002, 19:02
dit is orlando bloom:
Shandril
plaatje is een beeeeeetje te groot moment
Shandril
11th November 2002, 19:07
ok Lv dis dus Orlando Bloom
ik moet wel toegeven, in Lord of the Rings ziet hij er beter uit
Shandril
11th November 2002, 19:11
en nog ff voor Yavanna, (en mij natuurlijk)
dit is Viggo:
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 19:12
euhm wat moet ik hierop zeggen\
een heel scherpe afbeelding, dat zijn zeker enorm veel pixels8)
nee sorry, deze laat ik voor de vrouwen onder ons ,
iemand bezwaar tegen, niemand, MOOI!
Nitro
11th November 2002, 19:44
ej die foto komt bekend voor, weet je zeker dat je de goeie persoon hebt(R);)
Laevid
11th November 2002, 22:37
Originally posted by Shandril
en nog ff voor Yavanna, (en mij natuurlijk)
dit is Viggo:
Shandril
Nu moet je dat toch es ff uitleggen Shandril...jij vin het altijd "groose" (schrijf ik het zo goed?) zoon baard zoals die viggo en ik hebben..;)..maar dan is hij toch ook "groose"?
Yavanna
12th November 2002, 12:34
Jajajaja dat is nog eens een plaatje ;)
- Viggo is nog steeds de gaafste
- Orlando vin ik echt een doos maar is in de film wel archer, gelukkig dat viggo in de film ook pijl en boog gebruikt :D :D :D
- wat moet ik zeggen over die baard??? Ik vin m nie te vergelijken ;J (maar ik laat in het midden welke ik de mooiste vin)
Greetingz
Yavanna
12th November 2002, 12:35
P.S. Shandril ik blijf gewoon posten hoor ;)
Mr G. Bears
13th November 2002, 08:40
Laevids Baard, denk je dat et de moeite is om er een nieuwe thread of forum voor op te richten?:& :&
Laevid
14th November 2002, 17:34
Laevids Baard, denk je dat et de moeite is om er een nieuwe thread of forum voor op te richten?:& :&
Ja tof als je mij maar niet, boven een kloof hangend, aan mijn baard naar de overkant trekt :D
Kolky
14th November 2002, 18:09
Nee hoor... weet je wat.. ik speel gewoon met jouw zondag... kan ik alle kaarten in je baard verstoppen.. winnen we zeker :D
Shandril
14th November 2002, 19:13
ik weet wel wat te zeggen:
kijk jij hebt een sikje, dat vind ik smerig
maar wat Viggo heeft is nou ja, gewoon best wel sexy.
Kweenie, bij hem staat het beter....
*sorry*
Shandril
Mr G. Bears
14th November 2002, 19:57
En daar gaat Lv, hij is zojuist in die eerder genoemde kloof gestort:D
Nitro
14th November 2002, 21:44
ja en je vind die Viggo dude ook waarschijnlijk al veel knapper
Pyro
14th November 2002, 23:45
Haha, volgens mij ben ik echt de enige die de baard van LV nog wel redelijk vind staan. Niet dat ik zelf er eentje laat staan...ik krijg mijn eigen kapsel al nooit goed en als ik dan ook nog een baard moet gaan bijhouden...das niet te doen!
Nitro
15th November 2002, 00:00
ja doe die pet dan ook is af en pleur is wat gel in je haar, je moet er wel wat aan doen natuurlijk
Pyro
15th November 2002, 00:21
Ik heb al een paar keertjes gel geprobeerd, maar dat schiet bij mij toch niet op, zit het nog voor geen meter. Misschien is millimeteren of kaalscheren nog niet zo'n slecht idee, ben je tenminste van het gedonder af...;)
Yavanna
15th November 2002, 00:21
:D:D:D:D:D
Jongens, jongens.... rustig maar ;J
Jullie halen het wat dat baardje betreft geen van allen bij Viggo, ook al zou je dr een laten groeien ;) en qua haar ook nie want dan moet je t eerst lang laten groeien en dan wet-look gel gebruiken blablabla allemaal veel te veel werk ;)
Dus laat dat maar aan Viggo (en de mevrouwtjes van de opmaak) over (R)
Greetzzz!
Laevid
15th November 2002, 00:38
Originally posted by Pyro
Haha, volgens mij ben ik echt de enige die de baard van LV nog wel redelijk vind staan. Niet dat ik zelf er eentje laat staan...ik krijg mijn eigen kapsel al nooit goed en als ik dan ook nog een baard moet gaan bijhouden...das niet te doen!
Thanks.....maar ik vin't echt vreemd buiten het trefpuntmagic-forum-vriendengroep gebeuren is eiglijk iedereen er zeer positief over maar hier eiglijk niemand.....komt dat omdat jullie mij beter kennen en daarom maar moeilijk wennen of wat is dat....jullie zijn toch licht alternatief en daar is dat toch ook niet zo vreemd???
Maar Pyro, dat gel is idd geen suc6 bij je dan heb je net zoon kapsel als Tijhaar....of als peter v.h. die dat toen ook zo had....en daar moest je toen zelf ook om lachen.....dus doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg....
Nitro
15th November 2002, 01:01
Originally posted by Pyro
Misschien is millimeteren of kaalscheren nog niet zo'n slecht idee, ben je tenminste van het gedonder af...;)
je hebt misschien al een idee hoe ik je dan wil gaan noemen. in combinatie met je muziek. ja sorry klopt niet helemaal maar toch. IIG vind ik dan je petje weer beter. ;)
Mr G. Bears
15th November 2002, 08:34
Mark, je moet niet na een keer gel in je haar opgeven, want bij mij stond et toen ook niet
want jouw haar is al jaren gewend om in dat kapsel van nu te staan, denk je dat die gel et in EEN keer weg krijgt, dat heeft tijd nodig, in de grote vakantie, iedere dag proberen en et lukt wel hoor
Shandril
15th November 2002, 09:58
:D:D:D:D:D
Jongens, jongens.... rustig maar ;J
Jullie halen het wat dat baardje betreft geen van allen bij Viggo, ook al zou je dr een laten groeien ;) en qua haar ook nie want dan moet je t eerst lang laten groeien en dan wet-look gel gebruiken blablabla allemaal veel te veel werk ;)
Dus laat dat maar aan Viggo (en de mevrouwtjes van de opmaak) over (R)
Greetzzz!
exactly my point
Shandril
Yavanna
20th November 2002, 00:10
En nu durft het mannelijke deel van dit forum niet meer te antwoorden want ze kunnen nooit winnen....
...hahaha! :D
Greetz!
Kolky
20th November 2002, 00:20
ow jahoor ik durf wel te antwoorden!
Ik wil helemaal geen baard dus zou ik hem ook niet laten groeien, en al helemaal niet willen vergelijken met die viggo.
En mijn haar, tsja... dat is gewoon onhandig... het beste zitten mijn haren als het kort is... hoeft er ook geen gel in en zo!
Laevid
20th November 2002, 22:07
En nu durft het mannelijke deel van dit forum niet meer te antwoorden want ze kunnen nooit winnen....
...hahaha! :D
Greetz!
Nou ja waar moeten we op regeren?
Viggo ja als jullie dat een lekker ding vinden ja dan kunnen wij daar niet tegenop heh, wat we ook proberen ;).....
Yavanna
20th November 2002, 22:45
Viggo ja als jullie dat een lekker ding vinden ja dan kunnen wij
daar niet tegenop heh, wat we ook proberen ;).....
hahahahahahaha je kunt nog wel iets doen: ons gelijk geven...
Gewoon een kwestie van zeggen:
jaaaaaaah Viggo is een lekkere kerel :D:D:D
....maarjah... ik verwacht niet echt dat jullie dat met zn allen zullen doen... toch jammer (L)
Greetzzz!
Laevid
20th November 2002, 22:53
hahahahahahaha je kunt nog wel iets doen: ons gelijk geven...
Gewoon een kwestie van zeggen:
jaaaaaaah Viggo is een lekkere kerel :D:D:D
....maarjah... ik verwacht niet echt dat jullie dat met zn allen zullen doen... toch jammer (L)
Greetzzz!
Nou als dat alles is:
Jaaaaaaah Viggo is een lekkere kerel......
het hoge woord is eruit ;J
Yavanna
20th November 2002, 22:56
Nou als dat alles is:
Jaaaaaaah Viggo is een lekkere kerel......
het hoge woord is eruit :P
Woehoew! wat een openbaring... als nou de rest ook nog volgt :D:D:D
Ik w8 af in spanning ;J ... of er nog meer mensjes zo raar zijn als LV :D, maar in elk geval toch bedankt dat Shandril en ik gelijk krijgen van je :)
Greetz!
Laevid
20th November 2002, 23:05
Woehoew! wat een openbaring... als nou de rest ook nog volgt :D:D:D
Ik w8 af in spanning ;J ... of er nog meer mensjes zo raar zijn als LV :D,
Nou weet ik nie of d'r nog iemand zoon openbaring doet....maar zo raar als mij.....zouden die bestaan ;).....
maar in elk geval toch bedankt dat Shandril en ik gelijk krijgen van je :)
Greetz!
Graag gedaan....en ja de groetjes (het val me op dat nooit iemand de groetjes aan jou terugdoet dus hierbij :)) of trouwes carnage toen met de hebzucccccccht...of zowiet...maar ja die jongen is ook goed opgevoed :D
Yavanna
20th November 2002, 23:11
Nou weet ik nie of d'r nog iemand zoon openbaring doet....maar zo raar als mij.....zouden die bestaan ;).....
Nee dat betwijfel ik...
Graag gedaan....en ja de groetjes (het val me op dat nooit iemand de groetjes aan jou terugdoet dus hierbij :)) of trouwes carnage toen met de hebzucccccccht...of zowiet...maar ja die jongen is ook goed opgevoed :D
yes! bedankt ja ik zet altijd maar ff groetjes onder mijn posts omdat ik aardig wil blijven ;) --> jij doet aardig trug :D
Ennuh dat hebzucht hahaha dat komt omdat ik ook wel is 'greedz' onder mn posts zet dus jah.... logiese reactie dan ;J
Hahaha volgens mij durft de rest hier nu niet meer te posten en hebben wij een prive-thread = ook best grappig :D
Greedz! (:D)
Laevid
21st November 2002, 00:11
Nee dat betwijfel ik...
Dank je wel (A) (Ok ik vroeg erom :D)
yes! bedankt ja ik zet altijd maar ff groetjes onder mijn posts omdat ik aardig wil blijven ;) --> jij doet aardig trug
Altijd heh ;)
Ennuh dat hebzucht hahaha dat komt omdat ik ook wel is 'greedz' onder mn posts zet dus jah.... logiese reactie dan
Hahaha volgens mij durft de rest hier nu niet meer te posten en hebben wij een prive-thread = ook best grappig
Klinkt spannend ;J
Greedz!
Ja de hebzucht (copyright @ carnage) dan maar heh ;).....
Dit is trouwes al 6 keer Re:.....interresant subject (C) :D....ik moes trouwes smilies weghalen omdat tie dat niet aankon :(
Nitro
21st November 2002, 00:43
Van mij mag die Viggo gewoon maar lekker bloemetjes met hannekammen plukken en in LOTR nuttige dingen doen en voor de rest is het een kerel dus ik vind hem niet lekker, maar dat jullie vrouwen+Laevid het wel een lekker ding vinden vind ik best.
Yavanna
21st November 2002, 15:12
Dank je wel (Ok ik vroeg erom :D)
Yes you did, that's right ;J
Altijd heh ;)
En terecht :D
Klinkt spannend
Nou en of, alleen is Nitro nu aan het vervelend zijn en onze thread aan het irriteren :) (geefnie hoor nitro;))
Dit is trouwes al 6 keer Re:.....interresant subject :D....ik moes trouwes smilies weghalen omdat tie dat niet aankon :(
En dat is zeheven :) ik moet ook smilies deleten...
Owjah en nitro --> flauw hoor dat je niet ook gewoon toegeeft dat je viggo gaaf vindt want ik weet wel dat je dat vindt, maar je durft het niet te zeggen heej ;) geeft ook niet hoor!
Greetzz!
Shandril
21st November 2002, 15:52
hm....
kweetniet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Shandril
Kolky
21st November 2002, 16:16
Haha, jij gebruikt ook altijd zoveel smilies! :D :D :D :D :D :D :D :D
Zal ik eens instellen dat je er meer mag?
Nitro
21st November 2002, 17:51
Nou en of, alleen is Nitro nu aan het vervelend zijn en onze thread aan het irriteren :) (geefnie hoor nitro;))
dan hoor je het ook is van een ander
Owjah en nitro --> flauw hoor dat je niet ook gewoon toegeeft dat je viggo gaaf vindt want ik weet wel dat je dat vindt, maar je durft het niet te zeggen heej ;) geeft ook niet hoor!
ik heb dat niet gezegd, ik zei alleen dat ik hem niet lekker vond omdat het een vent is
Laevid
21st November 2002, 22:17
Nouuuuuu....daar gaat onze prive-thread :(.....
Zo hee ik wis nie eens hoeveel het er mochten zijn...maar ja Kolky zet het maar op oneindig dan kunnen we es een hoop lachen hierow :D
maar dat jullie vrouwen+Laevid het wel een lekker ding vinden vind ik best.
Da's nou aardig van je :D
En dat was 8x RE: 8)
Nitro
22nd November 2002, 00:04
Nouuuuuu....daar gaat onze prive-thread :(.....
ja anders is er niemand meer om dit weer te gaan quoten-->9x re
Zo hee ik wis nie eens hoeveel het er mochten zijn...maar ja Kolky zet het maar op oneindig dan kunnen we es een hoop lachen hierow :D
smilies moeten gewoon oneindig gebruikt kunnen worden
Da's nou aardig van je :D
ja je hoort er nou eenmaal ook bij ej
Shandril
22nd November 2002, 20:41
oki doki
Shandril
Nitro
22nd November 2002, 20:51
oki doki
Shandril
je post mag ook wel inhoud hebben hoor
Kolky
22nd November 2002, 21:01
je post mag ook wel inhoud hebben hoor
Die van jouw ook... ;)
Maak je niet zo druk....
Kunnen we wel hebben hoor.. het gaat hier niet om het aantal posts!
Behalve als er Asociaal veel onzin gepost wordt door 1 enkel persoon, en dat merk ik nou niet zo bij Shandril
Shandril
23rd November 2002, 11:50
Inhoud???
hm ff denken
(I)
Is er tegenwoordig nog een film met echte inhoud, een film die nog ergens over gaat. Nee vind ik. Niet veel meer... Harry Potter en Lotr nog wel, maar waar gaat xXx nu over? En sommige actuers (om toch maar ff in deze thread te blijven) sommige actuers zijn echt slecht. Ik zat van de week te zappen en kwam toen langs de serie Costa! daar speelde een meiske in, dat acteerde als iemand van groep acht, weet je wel bij de musical..overdreven articuleren ed. Graag reacties..
Shandril
Mr G. Bears
23rd November 2002, 11:54
Films met inhoud, er zijn er genoeg, maar die worden overstemd door de films zonder inhoud maar met veel bekende mensen die "acteren" maar eigenlijk rechtstreeks uit de muziekwereld of soapwereld komen en een bekende kop hadden dus ook gelijk konden acteren
Onze Arnold is nog steeds een vreselijke acteur:D :D
Nitro
23rd November 2002, 13:54
je verwacht toch niet dat die soaps en series als Costa nog enige inhoud hebben en ook een film als Harry Potter heeft weinig inhoud tis ook voor kiddos gemaakt dus moet niet te moeilijk zijn
Laevid
23rd November 2002, 18:51
ja anders is er niemand meer om dit weer te gaan quoten-->9x re
Ja Yavanna en ik konden elkaar toch blijven quoten???
en trouwes 10x re ;J
smilies moeten gewoon oneindig gebruikt kunnen worden
En kolky, heb je dat al ingesteld?
ja je hoort er nou eenmaal ook bij ej
Joepie! :D....ja ik kom met een handleiding maar ja de meesten hebben die al gelezen denk ;)....
O inhoud van films (om deze thread niet verder te verneuken)....ja Harry Potter dat zuigt....voor mensen van onze leeftijd dan.....die kiddies vinden het allemaal wel leuk....
en inhoud...heeft terminator veel inhoud? of Mortal Kombat? of of....ja wat heeft nog wel inhoud....nix......da's niet veel....lees dan maar een (goed) boek ofzow....daar zit wel inhoud in....maar in 1,5 tot 3 uur kun je nu eenmaal niet zo diep gaan....
Kolky
23rd November 2002, 19:19
Eerlijk gezegt vind ik alle wat nieuwere James Bond films ook maar slecht geacteerd... Mensen kijken alleen maar omdat het bond is. En niet omdat het nou zo'n mooie film is.
Dat heb je idd bij zeer veel films. Vind ik wel jammer.
Nitro
23rd November 2002, 19:27
Ja Yavanna en ik konden elkaar toch blijven quoten???
en trouwes 10x re ;J
it's bad to break traditions
je had hier in je post al antwoord op kunnen geven
Joepie! :D....ja ik kom met een handleiding maar ja de meesten hebben die al gelezen denk ;)....
O inhoud van films (om deze thread niet verder te verneuken)....ja Harry Potter dat zuigt....voor mensen van onze leeftijd dan.....die kiddies vinden het allemaal wel leuk....
en inhoud...heeft terminator veel inhoud? of Mortal Kombat? of of....ja wat heeft nog wel inhoud....nix......da's niet veel....lees dan maar een (goed) boek ofzow....daar zit wel inhoud in....maar in 1,5 tot 3 uur kun je nu eenmaal niet zo diep gaan....
een film is eigenlijk ook voor luie mensen die het boek niet willen lezen, want het boek is veel spanender. Immers een boek is een paar honderde blz dik en het is onmogelijk dat allemaal uittebeelden in die 2-3 uur van een film of het moet wel een heel slecht boek zijn maar daar worden weer geen films van gemaakt
Kolky
23rd November 2002, 19:39
JAJA:
(A) :D :D :D (A) :D :D :D (A) :D :D :D (A) :D :D :D (A) :D :D :D (A)
(A) :D (A) :D (A) :D (A) (A) (A) :D (A) :D (A) :D (A) (A) (A) :D (A) (A) (A)
(A) :D :D :D (A) :D :D :D (A) :D :D :D (A) :D (A) (A) (A) :D :D :D (A)
(A) :D (A) (A) (A) :D (A) (A) (A) :D (A) :D (A) :D (A) (A) (A) :D (A) (A) (A)
(A) :D (A) (A) (A) :D :D :D (A) :D (A) :D (A) :D :D :D (A) :D :D :D (A)
Nitro
23rd November 2002, 19:47
Nee grapje... mag hier eigenlijk niet..... (T) (T)
ach ja waarom niet ej, je bent immers zelf webby.
maar ja maak die "grapjes" van je dan maar ergens anders
LoUNgeR
6th March 2003, 16:46
Hell yeah Spice World!!!!!:D
Nee geef mij maar de psychedelische filmpjes van de Beatles.
Enne ik dacht echt dat 8mile een baggerfilm ging worden, maar die kerel kan ECHT acteren. Het verhaal is nie zo bijzonder, maar Eminem heeft zich bewezen als acteur.
Kolky
6th March 2003, 17:40
Originally posted by LoUNgeR
Hell yeah Spice World!!!!!:D
Nee geef mij maar de psychedelische filmpjes van de Beatles.
Enne ik dacht echt dat 8mile een baggerfilm ging worden, maar die kerel kan ECHT acteren. Het verhaal is nie zo bijzonder, maar Eminem heeft zich bewezen als acteur.
Ow als we mazzel hebben stopt ie dan met zijn zang karriere ;J :D (Y)
Laevid
6th March 2003, 23:46
Originally posted by LoUNgeR
Ja ik heb em zaterdag ook gezien (beetje laat, maar ja) en hij was echt zwaar OK....hij kon niet op tegen The Ring die ik een week eerder gezien had maar 8 mile (Y)
Ow als we mazzel hebben stopt ie dan met zijn zang karriere
a) eminem is geen zanger
b) hij is een zeer getalenteerde rapper
c) als je niet om hiphop geeft, luister er dan niet naar.....
Shandril
9th March 2003, 21:33
ik dacht al dat niemand ging posten...
8mile? geen idee niet gezien, ik hou niet van die muziek dus vast ook niet van die film.
Spice world? geen idee niet gezien...
Rattle and Hum, een film van U2, is gaaf. Die gaat namelijk over U2 zelf, het is een soort van concertregistratie met backstage opnamen, en ook hoe sommige liedjes tot stand zijn gekomen. Hij is echt gaaf, vind ik.
Maar ik zou er niet aan moeten denken dat U2 in een actie film gaat spelen, een soort van Arnold Schwarzenegger, "I'll Be Back". Nee dank je
Shandril
Laevid
9th March 2003, 22:29
8mile? geen idee niet gezien, ik hou niet van die muziek dus vast ook niet van die film.
nou de muziek heeft wel een centrale rol in de film, maar het verhaal eromheen is eigenlijk belangrijker...dus wat dat betreft kun je em denk ik ook wel zien als je niet van hip hop houdt...
Shandril
14th March 2003, 00:17
zou je denken? hm dan waag ik het er toch misschien op, maar niet in de bios, als mijn broertje hem heeft gedownload of zo. tnx
Shandril
Nitro
14th March 2003, 01:01
ik wil hem principieel niet zien, ookal heb je weinig last van die rare geluidjes met rap wat hip-hop heet
Mr G. Bears
14th March 2003, 13:41
ik wil hem niet zien omdat ik bang ben wat ik voor de rest nog voor publiek zal zien, maar dan bedoel ik dus in de bios, niet dak bang voor jullie allemaal ben hoor :D
nou ja......daar hebben we et later nog wel over
Pyro
14th March 2003, 16:25
Ik wil hem eigenlijk nog wel een keertje zien, maar ik heb er geen zin in om hem in de bioscoop te gaan bekijken en hem huren vind ik ook al niet de moeite waard. Misschien komt hij nog eens een keertje op TV voorbij, dan ga ik hem denk ik wel bekijken...
Nitro
14th March 2003, 19:35
download hem dan gewoon want als je gaat wachten totdat hij op tv komt, kun je lang wachten
Pyro
14th March 2003, 21:08
Ik vind hem eigenlijk ook niet leuk genoeg om te downloaden. Het neemt alleen maar een hoop schijfruimte in. Het heeft ook geen haast ofzo...
Laevid
15th March 2003, 17:40
ik wil hem niet zien omdat ik bang ben wat ik voor de rest nog voor publiek zal zien
Nou wij zaten toen meej ons 2'tjes met nog 5 andere personen in de zaal .....allemaal nederlandse jongetjes die er heel normaal uitzagen...dus zo bang hoef je nou ook weer niet te zijn :D
Nitro
27th April 2003, 19:16
hier is ie Shandril
Mr G. Bears
27th April 2003, 19:18
haha, je bent me echt te snel af Nitro, ik zocht em net, kon em onderaan nie vinden, staat ie al helemaal bovenaan he
Shandril
27th April 2003, 19:25
Yes yes, waar komtie ineens vandaan eigenlijk?
Shandril
Mr G. Bears
27th April 2003, 19:27
van de onderste planken van het film forum, onder het stof, vergeten door allen, maar nu issie terug, wiehiew
Shandril
27th April 2003, 20:05
Ik denk dat dit een van de weinige threads is met al 11 pagina's.
Maar bedankt voor het terughalen...
Shandril
Yavanna
4th May 2003, 14:05
Hahaha wowie idd maar nu moeten we nog wa boeiends gaan posten heej om de thread weer levend te houen :D
grtzz!
Shandril
4th May 2003, 14:10
Hee marianne iets boeiends:
Taggart, een Schotse Krimi (weet het nederlands er niet voor (?)) met Billy Boyd ergens erin, komt op tv, tenminste gisteren.. Als het goed is komt ie zaterdag op Canvas (Belgi? 2) om 21.00u.
Ik heb hem op genomen maar ze hebben de videoband weggehaald/verstopt :S
Shandril
Yavanna
4th May 2003, 16:22
heey echt? vet!
Damn ik was gisteren bij Michel een beetje aan het zappen en zag het steeds voorbij komen maar kwistnie dat die serie zo boeiend was ;)
grtzzz!
Planetouched
4th May 2003, 16:24
bij mij heeft ie pas 3 pagina's hoor:D
Shandril
4th May 2003, 19:48
Ik heb hem gevonden! Ik heb hem gevonden!
Ik moet nog wel ff kijke vanaf wanneer Billy mee speelt
Shandril
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.