PDA

View Full Version : voorspellingen

aekold
23rd September 2002, 23:59
Naar aanleiding van de ruzie met mijn broertje ben ik ook maar deze thread begonnen.

Hij beweerdt dat nelly en al die andere rap/nep negers het zelfde lukt als Iron Maiden, Metallica en Iced Earth, namelijk 20 jaar nadat ze hun eerste album hebben uitgebracht dat dat album nog steeds verkocht wordt en ook met grote cijfers.

Persoonlijk gezegt zie ik dat nooit gebeuren, want in mijn ogen is de muziek die die negers maken maar tijdelijk, terwijl deze muziek van de bovengenoemde bands tijdloos is en altijd mee kan gaan.

Dit zelfde vraag ik mij ook af voor Dj's zoals barthezz en tiesto.

Spuw hier uw commentaar en ik ben benieuwd waar we uitkomen

Nitro
24th September 2002, 00:02
R&M en Rap zal denk ik wel iets langer bestaan als trance. Maar toch altijd raar dat er nooit trance in de top 100 allertijde, kennelijk is het dus populair voor 1 maand hoogstens en daarna niet meer

Pyro
24th September 2002, 00:07
Jippie, we mogen weer!
Om over Barthezz te beginnen, nee, die zie ik inderdaad over 20 jaar geen muziek meer maken. Daarvoor lijken zijn nummers nu al te veel op elkaar. Want na On The Move rook hij het grote geld en daar gaat het meestal fout met die mensen.
Dan Tiesto: Die zie ik wel nog heel lang bezig zijn. Hij heeft nu wel een beetje een eigen stijl gekregen, en er zit ook zeker vooruitgang in zijn muziek. Je kan horen dat hij er echt veel tijd in stopt, tenminste, dat kan IK horen en een aantal zullen het wel met me eens zijn...
Nelly, nee dat is eventjes en dan is ie ook weer opgemieterd. Maar andere rap-acts, zoals de Wu-Tang Clan, Public Enemy etc. kunnen nog heel lang doorgaan hoor. Die zijn al tien of meer jaar bezig, dus daar kunnen gerust nog een aantal jaren bijkomen volgens mij...

aekold
24th September 2002, 00:13
ff voor de duidelijkheid. Het is niet de bedoeling dat deze thread ook verandert in een slagveld tussen trance en metal.

Dat van de WTC en public enemy klopt, maar die maken in mijn ogen ook vele malen betere muziek dan usher en nelly.

Dat van die trance geloof ik je op je woord, aangezien ik me daar absoluut niet in verdiep, ik ben nog steeds op zoek naar die ontvindbare climax. Pyro zou tegen mij afgelopen zaterdag in de Pitt zeggen wanner hij kwam, toen er een trance nummer voorbij kwam huppelen, maar dat nummer werd toen weggedraaid voor een beter nummer

Laevid
24th September 2002, 00:22
die zitte denk al aan de 20 jaar....

en nelly uhm ja we zulle wel zien....ik heb geen glazen bol....

aekold
24th September 2002, 00:24
ff nog wat andere voorspellingen. Wie is de volgende rapper die omgelegdt wordt. Ik vind het veel te lang stil daar in (c)rapland. Misschien moeten we er zelf maar wat aan doen.

Michel, Alex hebben jullie zondag nog wat te doen(T)

Nitro
24th September 2002, 01:49
Als je het door Alex laat doen zijn er op zondagavond geen rappers meer;)

Nitro
24th September 2002, 01:50
Originally posted by Laevid
die zitte denk al aan de 20 jaar....

en nelly uhm ja we zulle wel zien....ik heb geen glazen bol....
Naja heb ook geen glazen bol, maar wel gezond verstand en die zegt me dat het nooit lang kan duren

Bremmer
24th September 2002, 02:00
Rap/R&B....tja....wat zal ik ervan zeggen.......het volgende dan:

WTC bijvoorbeeld bestaat geloof ik uit 400 en nog wat leden! dat gaat helemaal nergens over, zo kan ik het ook langer als 10 jaar uithouden

De volgende rapper die doodgaat? ik zou het niet weten. R Kelly? omdat hij dit keer het verkeerde 14 jarige meisje gepakt heeft? of toch Eminem omdat hij door gelovigen als de duivel wordt gezien en door psychologen voorspeld is dat als eminem geen superster zou zijn, hij hoogstwaarschijnlijk een seriemoordenaar zou zijn geworden?. Of toch Jay-Z omdat hij, voordat hij begon als rapper, drugsdealer en een pooier was en al flink wat 'hard time' heeft gedaan en dus een verleden heeft? Of misschien Puff Daddy omdat hij nu als 'gay' P. Diddy door het leven gaat en zo lomp is geweest om J-Lo te laten gaan?

Laatst is er trouwens bekend geworden dat Notorious B.I.G. waarschijnlijk de opdracht heeft gegeven tot de moord op Tupac Shakur. De moordenaar zelf kan het trouwens ook niet meer navertellen want die is 6 maanden na de moord op Tupac zelf vermoord en Biggie is een 6 maanden daarna zelf ook een kopje kleiner gemaakt.

Of rap het lang uit gaat houden?? Dat ligt eraan. Het is in de jaren '80 komen opzetten en het is er nu nog. De iets ouderen herinneren misschien nog Snap met de originele bezetting, Master B als rapper. Die kerel zit nu 5x levenslang uit voor verschillende geweldsdelicten waaronder moord en verkrachting geloof ik. Dat was zo'n kleine 20 jaar geleden en het bestaat nu nog. Toch knap met al dat geweld. Conclusie? Ze zullen het nog wel 20 jaar uithouden. De sterren van nu zullen er niet allemaal meer bij zijn denk ik, maar ach.........lekkere donkere vrouwen zullen nog steeds in clips op willen treden en producers willen nog steeds geld verdienen, dus Rap/R&B sterren zullen er ook nog wel zijn

Waar dit overgaat...........? weet ik eigenlijk ook niet meer...maaruh weltrusten

Bremmer

Mr G. Bears
24th September 2002, 07:17
Ik weet zeker dat Nelly het niet lang uit gaat houden, hij is nu populair, maar Nelly wordt ook oud, en dan is ie nix meer waard, dat kunnen alleen de ECHT goeie artiesten, et zo lang uithouden, want je moet ook een beetje leut hebben in je muziek maken, en dat kan ik me in zijn geval niet voorstellen eigenlijk
wie de volgende rapper wordt die vermoord word?
Euh, NElly niet, daar is ie te braaf voor dusja
ik denk dat et nu wel afgelopen is, tenminste dat hoop ik, ja et zal nooit afgelopen zijn, maar et komt niet in het nieuws:)

aekold
24th September 2002, 12:49
Ik stel voor om usher om te leggen. Die kerel heeft zulke capsones, hij scoort een paar hits en denkt gelijk dat de wereld aan zijn voeten ligt. We liggen hooguit kotsend aan zijn voeten en zelfs dat is te goed voor hem.
Dus als we op een dag niks te doen hebben kunnen we dat nog altijd gaan doen

Laevid
24th September 2002, 15:06
Originally posted by Bremmer
Rap/R&B....tja....wat zal ik ervan zeggen.......het volgende dan:

WTC bijvoorbeeld bestaat geloof ik uit 400 en nog wat leden! dat gaat helemaal nergens over, zo kan ik het ook langer als 10 jaar uithouden

WTC zijn met z'n 10 en en omdat ze goeie muziek maken houden ze het zo lang uit!

De volgende rapper die doodgaat? ik zou het niet weten. R Kelly?

Da is geen rapper kerel!

Laatst is er trouwens bekend geworden dat Notorious B.I.G. waarschijnlijk de opdracht heeft gegeven tot de moord op Tupac Shakur. De moordenaar zelf kan het trouwens ook niet meer navertellen want die is 6 maanden na de moord op Tupac zelf vermoord en Biggie is een 6 maanden daarna zelf ook een kopje kleiner gemaakt.

Dat is al lang bekend maar dat is de verklaring volgens de west-coast mensen....ik zelf denk dat b.i.g. er nie achter heb gezeten want ze waren niet echt grote vijanden in werkelijkheid en biggie was in werkelijkheid ook niet zoon gevaarlijk persoon als wat hij leek.hij speelde meer, dan hij het echt was...

Of rap het lang uit gaat houden?? Dat ligt eraan. Het is in de jaren '80 komen opzetten en het is er nu nog. De iets ouderen herinneren misschien nog Snap met de originele bezetting, Master B als rapper. Die kerel zit nu 5x levenslang uit voor verschillende geweldsdelicten waaronder moord en verkrachting geloof ik. Dat was zo'n kleine 20 jaar geleden en het bestaat nu nog. Toch knap met al dat geweld. Conclusie? Ze zullen het nog wel 20 jaar uithouden. De sterren van nu zullen er niet allemaal meer bij zijn denk ik, maar ach.........lekkere donkere vrouwen zullen nog steeds in clips op willen treden en producers willen nog steeds geld verdienen, dus Rap/R&B sterren zullen er ook nog wel zijn

Dit gaat weer erg de steroetiepen kant op....ken je brainpower?...ik denk dat dat wel een mooi voorbeeld is van hoe het dus ook kan.....en vaak ook is.......ik zie de la soul al mensen vermoorden.......of too tall.......meeste mensen zijn gewoon relaxed daarow hoor...eiglijk een beetje zelfde als mee voetbalsupporters, er zijn een paar hooligans en gelijk krijgen alle supporters waaronder ook opa's en oma's ;) een slechte naam.....

Nitro
24th September 2002, 15:09
NERD mag van mij ook wel weg

Bremmer
24th September 2002, 15:56

Da is geen rapper kerel!

Ja ok we hadden het over R&B en Rap, maar ik had geen zin omdat nog een keer te spellen, mijn fout ik dacht dat het duidelijk was....

Dat is al lang bekend maar dat is de verklaring volgens de west-coast mensen....ik zelf denk dat b.i.g. er nie achter heb gezeten want ze waren niet echt grote vijanden in werkelijkheid en biggie was in werkelijkheid ook niet zoon gevaarlijk persoon als wat hij leek.hij speelde meer, dan hij het echt was...

Tja dit nieuw kwam nu dus op de radio en tevens werd er verteld dat de politie er nu onderzoek naar de aanklacht gaat doen naar de wandelgangen van biggie, die toch iets gevaarlijker lijkt dan eerst

Dit gaat weer erg de steroetiepen kant op....ken je brainpower?

Hmmmmm.......brainpower wil nou eigenlijk niet vergelijken met de amerikaanse R&B/Rap scene, dus die was niet bij mijn verhaal inbegrepen. De nederlandse scene is qua geweld idd niks vergeleken met die in de VS

...ik denk dat dat wel een mooi voorbeeld is van hoe het dus ook kan.....en vaak ook is.......ik zie de la soul al mensen vermoorden

Maken die nog muziek dan? :)

.......of too tall.......meeste mensen zijn gewoon relaxed daarow hoor

Dat geloof ik best ja, maar ik beschuldig die mensen ook nergens van, ik bedoel ik heb zelf de cd van Biggie (Life after Death) en ik luister hem weliswaar niet meer maar 5 jaren geleden was tie wel ok om te luisteren. Hoe ze muziek maken moeten ze zelf weten btw, maar het is een feit dat er meer geweld plaats vind in dit gedeelte van de muziekindustrie dan in andere gedeeltes.

...eiglijk een beetje zelfde als mee voetbalsupporters, er zijn een paar hooligans en gelijk krijgen alle supporters waaronder ook opa's en oma's ;) een slechte naam.....

Ja die krijgen wel een slechte naam ja, maar er krijgen er maar een paar een stadionverbod!

Mr G. Bears
24th September 2002, 17:25
NERD vind ik echt butmuziek, die mogen van mij ook gerust wel weg

I'm from N.E.R.D aren't you britney?????

en dan dat 'ROCK' star, een star zal ie in mijn ogen nooit worden

Nitro
24th September 2002, 18:06
ja je 2e liedje wat je uitbrengt en dan je eigen al bestempelen met de titel rock star erg aso. en ego.

Shandril
24th September 2002, 19:11
Deze post moest ik deleten van Claudia! Zij wil geen ruzie!

Mr G. Bears
24th September 2002, 19:17
Is dat Kritiek, Is dat kritiek
goed zo , ach ja, ik ben et er mee eens, ik heb maar voor weinig dance acts respect, dus ja
meeste is troep, maar ik ga zekerz niet ontkennen dak sommige dance nummers goed vind, dat nooit,
dan moet ik wel heel narrowminded worden
maar dat voel ik al aan het gebeuren

Laevid
24th September 2002, 22:13
Originally posted by Shandril
Ik vind (en denk) dat Trance, maar zoiets is als schoenen. (leuk bedacht eej)

Maar kijk....: Op een gegeven moment is er niks meer aan, je kent het liedje, het ritme, de climax. Als je het te vaak hoort wordt het naar mijn mening eentonig. Hetzelfde geldt voor schoenen die doe je ook niet jarenlang aan, ik denk niet dat trance zolang mee gaat als de bovenste genoemde bands.

Uhm ja dat id heb ik bij de meeste nummers van U2 ook.....dus ik begrijp het gevoel....maar ja das persoonlijk....

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor rap, want waar gaat dat nu eigenlijk over? Over moord, f*ck, drugs, f*ck, verloren liefde en niet te vergeten f*ck. Ik ben zoals jullie wel zien helemaal geen voorstander van rap, dan nog liever trance.

Ooit een nummer goed geluisterd? en dan wel een fatsoenlijk nummer eeh....en ja als mensen boos zijn dan willen ze wel es gaan schelden eeh, maar hoe zou jij het vinden om onderdrukt te worden door bijv. je huidskleur...

Het maakt niet uit van welke muziek je houd en wat je er over denkt, het is gewoon een kwestie van smaak. De ene muzieksoort zal het langer volhouden dan de ander. Trance dus langer dan rap, want die rappers leven toch nooit lang.

zolang pyro en ik leven (en nog een aantal mensen hierow o.a. carnage en elminster) zal er niergeval nog rap en trance zijn ;)

Carnage
24th September 2002, 22:41
Helemaal mee eens, Laevid.

Trouwens, ik vond Blackstreet vroeger ook wel ruig, nu je het over Rap hebt.

Laevid
24th September 2002, 23:27
Blackstreet is idd wel cool vooral no diggity en the fix....maar ik ken ze pas vanaf no diggity en vanaf toen was't alleen maar r&b....

Pyro
24th September 2002, 23:55
Tja, ik ben het met Laevid eens, rap-teksten zijn misschien wel de beste teksten die er zijn, want die gaan tenminste nog ergens over! Een flink aantal raps zijn ook geschreven uit protest; en wie kunnen nu beter zien hoe de wereld soms naar de kloten gaat dan mensen die uit de ghetto's komen? Daarnaast vind ik hip-hop ook lekkere muziek om bij te relaxen, dus ik ben best bereid om het te verdedigen hoor, mocht dat nodig zijn...

Blackstreet, tja die hadden altijd wel iets. Het was wel R&B, maar toch was het altijd stukken beter dan vergelijkbare acts. En Fix, das inderdaad een stoer nummer; gooi twee van die gekken (Slash en ODB - positief bedoeld) bij elkaar en je hebt sowieso al een sterk plaatje...

Nitro
25th September 2002, 01:41
Originally posted by Pyro
Tja, ik ben het met Laevid eens, rap-teksten zijn misschien wel de beste teksten die er zijn, want die gaan tenminste nog ergens over! Een flink aantal raps zijn ook geschreven uit protest; en wie kunnen nu beter zien hoe de wereld soms naar de kloten gaat dan mensen die uit de ghetto's komen? Daarnaast vind ik hip-hop ook lekkere muziek om bij te relaxen, dus ik ben best bereid om het te verdedigen hoor, mocht dat nodig zijn...

Ja haha goeie teksten missen jullie wel in trance enzo. Een goeie tekst is ook 1 van de dingen waarom rock zo goed is

Mr G. Bears
25th September 2002, 09:10
Uhm ja dat id heb ik bij de meeste nummers van U2 ook
ja hallo
EIGENLIJK, zijn we nu heel triest bezig, Claudia valt rap en trance aan, en wat doet degene die daar door geraakt wordt, die valt van ALLE bands die er bestaan in de rock/pop wereld, U2 , claudia's favoriete band aan, ik denk kun je geen beter voorbeeld verzinnen
Als ik Rap ga afkraken dan zal ik dat zekerz niet bij de WTC doen, omdat die gewoon simpelweg veruit niet de slechtste zijn, en als ik Dance ga afzeiken zal ik dat alleen maar doen bij triestelingen zoals NovaSpace, En dat sex me up wijf

Eigenlijk Lv is dat heel zwak vind je niet, want ik weet zeker dat jij miljoenen bands zoutelozere en slechtere muziek als U2 vindt maken

Bremmer
25th September 2002, 10:35
Originally posted by aekold
Naar aanleiding van de ruzie met mijn broertje ben ik ook maar deze thread begonnen.

Hij beweerdt dat nelly en al die andere rap/nep negers het zelfde lukt als Iron Maiden, Metallica en Iced Earth, namelijk 20 jaar nadat ze hun eerste album hebben uitgebracht dat dat album nog steeds verkocht wordt en ook met grote cijfers.

Persoonlijk gezegt zie ik dat nooit gebeuren, want in mijn ogen is de muziek die die negers maken maar tijdelijk, terwijl deze muziek van de bovengenoemde bands tijdloos is en altijd mee kan gaan.

Dit zelfde vraag ik mij ook af voor Dj's zoals barthezz en tiesto.

Spuw hier uw commentaar en ik ben benieuwd waar we uitkomen

Het was toch de bedoeling dat we commentaar spuwde over de stelling of Rap en R&B net zo tijdloos zou worden als bovengenoemde bands. Nu.......dit hebben we gedaan. We hebben er onze mening over gegeven. Het is niet zo dat we R&B en Rap af hebben gekraakt. Persoonlijk interesseert het mij niets of iemand R&B, Trance, Metal, Hardcore etc. luisterd. Iedereen zijn eigen muziekvoorkeur, toch? Het commentaar had dus betrekking op het feit of die muziek het wel of niet 20 jaar zal uithouden.

Shandril
25th September 2002, 17:05
Originally posted by Mr G. Bears

ja hallo
EIGENLIJK, zijn we nu heel triest bezig, Claudia valt rap en trance aan, en wat doet degene die daar door geraakt wordt, die valt van ALLE bands die er bestaan in de rock/pop wereld, U2 , claudia's favoriete band aan, ik denk kun je geen beter voorbeeld verzinnen

Eigenlijk Lv is dat heel zwak vind je niet, want ik weet zeker dat jij miljoenen bands zoutelozere en slechtere muziek als U2 vindt maken

Ik heb volgens mij gezegd dat ik NIKS aanval, ik geef alleen mijn mening, wat mag. Dat wil niet gelijk zeggen dat LV gelijk de tegenaanval in moet, en idd G. Bears heeft gelijk, er zijn slechtere bands dan U2, ze zijn ook niet de beste geef ik toe, dr zijn misschien betere bands, maar zoals Aekold al aangaf het is niet de bedoeling dat de discussie over rap/trance/dance en rock hier verder gaat. Nog een keer ik geef alleen mijn mening, en iemand zijn mening moet gerespecteerd worden. Ik vind niet dat je dan gelijk zo moet gaan reageren, ik zeg niks over de Wu Tang CLan, en ja sommige rap muziek is wel leuk ja, net als Puff Daddy (of hoe zijn naam ook mag zijn) I'll be missing you.
Een mening is persoonlijk, die moet je niet gaan aanvallen. Dr zijn namelijk al genoeg meningsverschillen in de wereld als wij er dan nog eentje gaan invoeren over muziek dan is het einde wijd zoek denk je ook niet. Dus, rap is niet slecht het gaat alleen NAAR MIJN MENING vaak nergens over. (btw ik ben niet kwaad, vind het alleen niet leuk van je LV)

Shandril

Shandril
25th September 2002, 17:07
Komt dus eigenlijk op neer wat Bremmer zegt.

Shandril

Bremmer
25th September 2002, 19:14
NERD vind ik echt butmuziek, die mogen van mij ook gerust wel weg

I'm from N.E.R.D aren't you britney?????

en dan dat 'ROCK' star, een star zal ie in mijn ogen nooit worden

Kijk dat vind ik dus wel lachen, die muziek van NERD. Het eerste nummer was cool, leuk deuntje, stoere clip en rockstar vindt ook wel een ruig nummer, ja zelfs die met britney vind ik wel ok, ook al ben echt ik geen britney fan.......

Over een tijdje ben je zo'n nummer tuurlijk vergeten, maar nu vind ik het wel ok

Iedereen zijn eigen muziek toch?

Mr G. Bears
25th September 2002, 19:21
ja precies, dat vind ik ook, maar toch, ik wil het ff kwijt

Mr G. Bears
25th September 2002, 19:30
ik ben het dus eens met claudia, het gaat hier niet om om elkaar aan te vallen ,want daar lijkt het op
et gaat er nu aan toe van:
hoe kan ik em et beste hebben, en met welke bands en stijl, zo lijkt het, dan ben je heel fout bezig en waarschijnlijk ongemeend ook

Nitro
25th September 2002, 20:13
ja hallo ik wil gewoon mensen blijven quoten en ze overtuigen van mijn standpunt

Shandril
25th September 2002, 20:54
Ja kijk, van jou kunnen we dat verwachten, en we weten dan ook wat daar uitkomt. :P

Shandril

Shandril
25th September 2002, 22:14
dr staat trouwens ook bij mijn post ik hoop dat ik niemand hiermee op de tenen trap, dat is echt niet mijn bedoeling (ja nogmaals)

Shandril

Chrono
25th September 2002, 22:15
mensen mensen, laat iedereen toch lekker zijn eigen muziek leuk vinden.

Ik heb ook zo mijn voorkeuren en afkeuren (met name tegen trance, die goeiekope vijfminutenwerk zuigmuziek zonderclimax)

nee geintje, maar echt: laat iedereen toch lekker zijn eigen muziek leuk vinden, dan zeurt er niemand en is iedereen gelukkig.

of is dit te filosofisch?

Shandril
25th September 2002, 22:17
excactly my point., nou leeg je inbox

Mr G. Bears
25th September 2002, 23:08
ja ok, maar er komt toch nix van , anders zou et Muziek forum niet bestaan denk ik

Carnage
25th September 2002, 23:40
excactly my point., nou leeg je inbox

Heejeeeh, we gaan niet stiekem achter iemands rug om flamen he ;)

Maareh, ieder zijn eigen standpunt inderdaad, en Bremmer en ik gaan nog steeds vrijdag's naar Chagall, so sew me (T)

Laevid
26th September 2002, 00:02
Originally posted by Bremmer

Kijk dat vind ik dus wel lachen, die muziek van NERD. Het eerste nummer was cool, leuk deuntje, stoere clip en rockstar vindt ook wel een ruig nummer, ja zelfs die met britney vind ik wel ok, ook al ben echt ik geen britney fan.......

Over een tijdje ben je zo'n nummer tuurlijk vergeten, maar nu vind ik het wel ok

Iedereen zijn eigen muziek toch?

N.E.R.D. maakt altijd vette beats....lapdance was echt een geweldig nummer en "helaas" vin ik bijna ieder nummer dat ze produceren leuk....maar dat ze voor britney enzo werken vin'k eiglijk nie zo leuk...daar vin'kt ook nie echt types voor

Pyro
26th September 2002, 00:10
Ik vind de muziek van N.E.R.D ook wel stoer; maar het duurt meestal wel een tijdje voordat ik de nummers leuk ga vinden. Lap Dance duurde al een tijdje en van Rockstar moest ik eerst ook nix hebben, maar nu vind ik die echt goed! Vooral die crashes bij iedere break, bij "It's Almost Over Now...". Veel van de mensen hier kunnen N.E.R.D door dat nummer niet uitstaan, maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo...

Het is wel minder dat ze naast Britney ook nog achter Nelly zitten. Dat is dan toch weer de verkeerde mensen uitkiezen om voor te produceren...

Laevid
26th September 2002, 00:15
Ok ik ben te ver gegaan ik weet het....maar ik wilde daar ff nog wat over kwijt eiglijk hoe het zover kwam:

- shandril; de paar laatste posts die ik van jou gelezen had (over muziek dan) waren zo bot en sorry dat ik het zeg maar eiglijk ook zo ondoordacht (in mijn ogen)dat ik dus ook bot en ondoordacht reageerde...
- er zijn slechtere bands dan U2 maar het meeste nieuwe werk vin ik echt saai...maar dat had ik volgens mij al duidelijk gemaakt
- PARENTAL ADVISORY EXPLICIT CONTENT...staat er niet voor niks ;)
- het forum is eiglijk niet zo persoonlijk want als dat zo zou zijn dan zou volgens mij er een slaande ruzie zijn tijdens de magic-toermooien...

Hoop dat ik zo een beetje duidelijk geweest ben....

Nitro
26th September 2002, 00:46
zo wordt het saai, kan niemand me is gaan quote ofzo...Elminster!!

Bremmer
26th September 2002, 01:49

N.E.R.D. maakt altijd vette beats....lapdance was echt een geweldig nummer en "helaas" vin ik bijna ieder nummer dat ze produceren leuk....maar dat ze voor britney enzo werken vin'k eiglijk nie zo leuk...daar vin'kt ook nie echt types voor

Nee klopt wel denk ik. Die lead-zanger van NERD komt tegenwoordig in wel heel veel clips voor. (NERD/Britney/PDiddy) misschien dat tie het voor het geld doet of zo, ik weet het niet. Maar ik vind hem nog steeds ruig. En aan die clip van Britney en hem moest ik ook eerst wennen maar nu vind ik hem wel ok eigenlijk.

Mr G. Bears
26th September 2002, 08:22
Ok ik ben te ver gegaan ik weet het....maar ik wilde daar ff nog wat over kwijt eiglijk hoe het zover kwam:

dank je dat je et toegeeft want et was gewoon zo, ok, dat kun je best vinden, maar als je rock af wil kraken, pak dan gewoon alien ant farm ofzo, want je weet best dat die 10 x slechter zijn als U2

Nitro
26th September 2002, 13:46
AAF heeft geen zin om af te kraken, iedereen weet gewoon dat zij slecht zijn

Mr G. Bears
26th September 2002, 16:50
daar heb je gelijk in ja, maar ja, veel mensen zullen zeggen dat ze die juist wel goed vinden dusja
it won;t stop

LoUNgeR
26th September 2002, 20:24
Die 2 grote figuren achter NERD produceren heel veel.
Zowel voor hun eigen als voor de iets commercielere mensen, zoals britney S.
Deze mensen zijn zo intensief met muziek bezig, dat ze echt wel respect afdwingen.
Dat er een keer wat mindere dingen bijzitten is normaal.

Laevid
26th September 2002, 22:05
The Neptunes aka 2 van de 3 van N.E.R.D. en als het waren de producers dus (Pharrel Williams en Chad Hugo) zaten vorig jaar dus achter 25 van de 100 nummers in de jaarlijst in amerika...das denk echt nog nooit vertoont...

Laevid
26th September 2002, 22:12

als je rock af wil kraken, pak dan gewoon alien ant farm ofzo, want je weet best dat die 10 x slechter zijn als U2

Ik heb AAF op pinkpop live gezien en toen von'k ze eiglijk veel beter dan wat ik van de singles gewend was...dus als ik ze met het tegenwoordige werk van U2 moet vergelijke vin ik ze beter....en nee die uitspraak neem ik niet terug....begrijp me nie verkeerd, want ik heb wel veel respect voor U2, maar leuke muziek: over het algemeen, nee dus...

Maar ik wil rock niet afkraken want ik vin rock vreet goeie muziek....

Nitro
27th September 2002, 00:17
Maar ik wil rock niet afkraken want ik vin rock vreet goeie muziek....
ja met bands als AAF, hmm nou ja:|

Pyro
27th September 2002, 00:46
Tja, Smooth Criminal vond ik eerst nog wel lollig, gewoon als gimmick-plaatje. Maar dan komt het te vaak op TMF en dan weet je al hoe laat het is, dan vinden alle Top 40-trutjes het opeens een leuk nummer. En Movies en Attitude, tja die twee nummers waren echt om van te kotsen. Dus van mij hoeft het ook niet meer, dat AAF...

Mr G. Bears
27th September 2002, 08:37
en dan die onuitstaanbare clips van die kerels, dan weet je wel weer dat et prijs is

Blade of Darkness
27th September 2002, 09:26
(E)Het voorbeeld van een commerci?le band???(E)

Elminster
27th September 2002, 12:10
Originally posted by Nitro
zo wordt het saai, kan niemand me is gaan quote ofzo...Elminster!!

Ja laten we deze thread even wat op-spicen!!
Net als laevid en bremmer samen :)

Nee alles goed en wel maar er zijn wat mensen die hier ruzie aan het maken zijn om nixxx:

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor rap, want waar gaat dat nu eigenlijk over? Over moord, f*ck, drugs, f*ck, verloren liefde en niet te vergeten f*ck. Ik ben zoals jullie wel zien helemaal geen voorstander van rap, dan nog liever trance.

Kijk hier kun je een reactie op verwachten, het is niet erg waar de teksten zijn beter dan de gemiddelde rock / trance (ja trance ja) - teksten

Ja haha goeie teksten missen jullie wel in trance enzo. Een goeie tekst is ook 1 van de dingen waarom rock zo goed is

Yeah right, dacht dat je dat inmiddels wel doorhad: RHCP, nieuwe album :D:D:D

Originally posted by Mr G Bears
ja hallo
Als ik Rap ga afkraken dan zal ik dat zekerz niet bij de WTC doen, omdat die gewoon simpelweg veruit niet de slechtste zijn, en als ik Dance ga afzeiken zal ik dat alleen maar doen bij triestelingen zoals NovaSpace, En dat sex me up wijf

kijk en hier gaat het dus fout... het was volgens mij toch echt een heel normale verdediging en hij noemt uiteraard U2 omdat Shandril daar fan van is; beetje nutteloos om lasKetchup aan te vallen eej? En trouwens het was geeneens een aanval!

moet naar de les, may be continued...

Laevid
27th September 2002, 23:08
Eliminster geeft het hele forum spankings...;J dat wordt weer quoten geblazen....

Maar goed.....heeft iemand AAF wel eens live bezig gezien?....want ik zei dus dat ik ze LIVE veel beter vond dan de singles.....

Pyro
28th September 2002, 00:01
Ik heb ze wel eens een paar nummers live zien spelen. Het is beter ja, maar ik vind het nog steeds nix hoor...

Nitro
28th September 2002, 01:59
heb je gezien toen ja vond het niet echt goed

Nitro
28th September 2002, 02:02
Originally posted by Elminster

Ja laten we deze thread even wat op-spicen!!
Net als laevid en bremmer samen :)

Yeah eindelijk weer wat actie

Kijk hier kun je een reactie op verwachten, het is niet erg waar de teksten zijn beter dan de gemiddelde rock / trance (ja trance ja) - teksten

trance heeft geen tekst, en rock heeft veel betere teksten dan je denkt. Je ziet misschien niet meteen de betekenis erachter, maar dat zijn soms dingen voor de echte fan of insider

Yeah right, dacht dat je dat inmiddels wel doorhad: RHCP, nieuwe album :D:D:D

Sorry heb geen verstand van de RHCP, ask Yuri

moet naar de les, may be continued...

Yeah, quote me:D

Laevid
29th September 2002, 16:15

trance heeft geen tekst, en rock heeft veel betere teksten dan je denkt. Je ziet misschien niet meteen de betekenis erachter, maar dat zijn soms dingen voor de echte fan of insider

Das dus bij hip hop precies hetzelfde....

Nitro
29th September 2002, 16:17
o die wil ik horen Laevid, noem is wat

Mr G. Bears
29th September 2002, 19:41
ja kijk bij rock, daar zijn nog es teksten
neem System of a Down, toch Kolky???
of neem nou, Sonata Arctica,HIM
ga daar niet van zeggen dat die teksten nerges op slaan

Nitro
29th September 2002, 22:17
Of pak iets van een punk band

Pyro
29th September 2002, 23:53
Teksten zoals Fuck Authority bijvoorbeeld, die gaan inderdaad nog ergens over. Maar dat zie je dus ook in Hip-hop terug. Daarbij merk je ook vaak dat mensen zich door middel van die teksten willen afzetten tegen iets waar ze het niet mee eens zijn...

Mr G. Bears
30th September 2002, 08:36
ja dat zijn gewoon teksten, daar heb je nog wat aan
dan kun je natuurlijk wel et probleem krijgen dat je een nummer goed vindt, maar de tekst is helemaal tegen je standpunten, tja wat moet je dan doen he. niet meezingen in de pitt denk ik maar;J

Shandril
30th September 2002, 16:20

THANK YOU VERY MUCH

Shandril

Kolky
30th September 2002, 16:27
Ik wou in deze thread eigenlijk niks posten, maar doe het toch!

Bedankt Shandril!

Mr G. Bears
30th September 2002, 17:39
en waarom dan wel niet

Laevid
30th September 2002, 18:06

Wie wil er wel ruzie?

Maar twee probleempjes:
- de andere posts die erna komen die gaan ook (deels) hier als reactie op verder
- iedereen weet toch al wat er stond...

Mr G. Bears
30th September 2002, 18:09
ach ja, maar voor de openbare orde is et toch maar gedelete denk ik
laat et maar hangen joh
wat is gebeurd is gebeurd
nix aan te doen, laten we et gewoon maar es gezellig maken

Laevid
30th September 2002, 18:13
ach ja, maar voor de openbare orde is et toch maar gedelete denk ik
laat et maar hangen joh
wat is gebeurd is gebeurd
nix aan te doen, laten we et gewoon maar es gezellig maken

Misschien moeten we maar es allemaal een dag de muziek draaien die je zelf niet goed vindt....misschien heeft dan iedereen respect voor de andere zijn smaak :)

Mr G. Bears
30th September 2002, 23:17
of we moeten iedereen wekken uit hun slaap omdat het zo saai was, of iedereen had een kater omdat ze maar aan de drank gelsagn waren om het verdriet tegen te gaan

Pyro
1st October 2002, 00:34
Maak er een soort Big Brother van: je zet iedereen 24u in een kamer met muziek waar hij of zij een hekel aan heeft, camera's erbij en dan wachten op de reacties...:D

Nitro
1st October 2002, 00:56
Maak er een soort Big Brother van: je zet iedereen 24u in een kamer met muziek waar hij of zij een hekel aan heeft, camera's erbij en dan wachten op de reacties...:D
Dat wordt meer een Volkert van de G idee

Nitro
1st October 2002, 00:56
Maar twee probleempjes:
- de andere posts die erna komen die gaan ook (deels) hier als reactie op verder
- iedereen weet toch al wat er stond...

Als iemand er ooit om vraagt ze waren van mij, ok

Mr G. Bears
1st October 2002, 08:26
I have the right to remain silent, everyting I say CAN and WILL be used against YOU in the court of Trefpuntmagic

Laevid
1st October 2002, 22:36

24 uur in het oog gehouden worden lijkt me best vervelend eiglijk....en ik wil wel kunnen snaaien in de tussentijd ;)....maar verder hardstikke leuk plan :D

Mr G. Bears
1st October 2002, 22:43
snaaien??????????

Pyro
2nd October 2002, 00:59
Wat er dus gebeurt is dat mensen op dit forum een Dilemma (Nee, niet die nieuwe Nelly) krijgen waarin ze moeten beslissen of ze 24 uur willen worden opgesloten met muziek waar ze een hekel aan hebben. Diegenen die dat doen krijgen daarna een Confrontatie, waarin ze hun frustraties op elkaar afreageren. En zo krijg je het Trefpunt Magic Muziek-forum...:D

Sorry, beetje Big Brother-verslaafd inderdaad...;)

Mr G. Bears
2nd October 2002, 08:07
aha, mark jij kan beter bij BB gaan werken als die stomme psycholoog die ze daar nu aangenomen hebben
das weer et, zeg jij ook es wat effect ongeveer
dan gaat et toevallig over gedrag, komt die gast er weer doorheen praten
maar goed
maar wat is snaaien ook al weer,
kwam dat wordt niet van T.Ovaa af?

Blade of Darkness
2nd October 2002, 09:20
(E) Snaaien is eten, als werkwoord dan he(E)

Mr G. Bears
2nd October 2002, 10:21
ow ja, dat kan wel kloppen ja
want T.Ovaa gebruikte et in de vorm van stelen, gappen, jatten, bietsen

Pyro
3rd October 2002, 00:32
Ja, die vent weet volgens mij ook niet waar hij over lult. Pas ging hij vier fasen van een vriendschap tussen twee bewoners uitgebreid analyseren, je bent toch GEK man?!

Maar goed, ik zal er maar mee ophouden, voor de rest zitten hier toch geen BB-junks...:D

Nitro
3rd October 2002, 02:12
Wat er dus gebeurt is dat mensen op dit forum een Dilemma (Nee, niet die nieuwe Nelly) krijgen waarin ze moeten beslissen of ze 24 uur willen worden opgesloten met muziek waar ze een hekel aan hebben. Diegenen die dat doen krijgen daarna een Confrontatie, waarin ze hun frustraties op elkaar afreageren. En zo krijg je het Trefpunt Magic Muziek-forum...:D

Sorry, beetje Big Brother-verslaafd inderdaad...;)

ok ik doe mee

Naam: Michel Vergouwen (Nitro)
Adres: P.C.Hooftlaan 11 (kom is langs!)
Postcode en die zooi: 4707 BN Roosendaal (stuur is een kaartje vanuit je hot beach in Spanje)
Email: MMVergouwen@hotmail.com (doe is modern en stuur een mail)
fav muziek: ja eigenlijk alles van de top 40 Las Ketchup enzo en Nelly natuurlijk maar ik hou ik van Trance Jan Wayne (yeah!), maar stevige rock van Jive Jones is ook leuk bijna net zo leuk als hem;)
niet fav muziek: ja vooral gothic hoor, maar ze schijnen het punk te noemen, met bands als The Offspring, Pennywise, NOFX, Millencolin, No Use For A Name, Blink 182, Lagwagon, enz. o die zijn echt slecht, o I hate them

Elminster
3rd October 2002, 19:07
oh my god de vleesgeworden ouwe-ganger is ingelogd onder Nitro's naam!!!

Nitro
3rd October 2002, 19:38
jep, ik moet helaas nu wel de hele dag punk luisteren :(

Pyro
4th October 2002, 00:37
Ik kan me voorstellen dat jij er nu wel flink de pest in hebt he Nitro? ;)

Nitro
4th October 2002, 01:13
ja echt vervelend al die gothic shit, maar ik mag vast wel een keer Shakira luisteren, toch?