PDA

View Full Version : SERIEUZE Poll: Beste Nummer Aller Tijden

Chrono
23rd September 2002, 22:14
In navolging op Elminster zijn bullshit poll over het beste nummer aller tijden, dacht ik eens een ECHTE thread te starten. Het is geen echte poll, dus je hoeft uit niks te kiezen; vul zelf maar in.

Mijn beste nummer aller tijden is Under The Bridge

(en kolky, is het nou Tier? Of toch niet?)

Nitro
23rd September 2002, 23:40
iedereen heeft zijn top 10/20 al ergens anders staan dus dit is eigenlijk een beetje overbodig

aekold
23rd September 2002, 23:50
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit welk nummer nou beter is:

Metallica - Master of Puppets
Rhapsody - Power of the Dragonflame

Ik kom er maar niet aan uit. Eigenlijk zijn ze allebei even goed, maar als ik echt moest kiezen zou ik toch zeggen Master of Puppets

Laevid
24th September 2002, 00:04
Het beste nummer voor mij allertijde is denk wel No Good (start the dance) - the prodigy daar krijg ik nog steeds kippevel bij als ik dat heb opstaan......

Nitro
24th September 2002, 00:05
Nog steeds Kick Him When He's Down van The Offspring

Carnage
24th September 2002, 00:15
Hehe, Such is Life van Rank1 is mijn favoriet moet ik eerlijk zeggen. En nog een goede video clip ook.

Pyro
24th September 2002, 00:32
Broaden Our Minds van DJ Promo: Industrial Hardcore op zijn best! Lekker vaag, beukend en hij wordt nooit saai!

Helaas geen video-clip daarbij, maar ja dat was de vraag ook niet natuurlijk. Misschien kunnen we daar ook een thread over opstarten, wat de beste videoclip allertijden is?

Nitro
24th September 2002, 01:51
Goed idee Pyro, Ik ga morgen is ff mijn top .. videoclips samenstellen

Mr G. Bears
24th September 2002, 07:21
AVRIL LAVIGNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn Favoriete nummer vind ik nog steeds moeilijk
sommige vind ik op bepaalde tijden echt super maar soms denk ik, en bij mij verandert het echt steeds weer,
ik denk dat ik dan toch voor Nirvana - Smells like teen spirit moet kiezen
maar toch, eigenlijk is dit voor mij niet invulbaar

Kolky
24th September 2002, 10:08
Nou ik moet eigenlijk ook nog kiezen tussen:
Rammstein - Asche zu Asche
en
Muse - New Born
en
Nirvana - Smells like teen spirit

Het zijn gewoon alledrie Goede nummers, misschien is zelfs Asche zu Asche nog wel slechter als die andere twee...
Maar ik denk dat ik ga voor MUSE - New Born

Nitro
24th September 2002, 15:17
Je zou een keer een nummer afkunnen luisteren Marcel;)

Mr G. Bears
24th September 2002, 17:27
Kolky, waar zijn
Rammstein - Tier
System of a down - War
gebleven

ach ja, ik luister gewoon bijna nooit cd's en computeren gaat ook niet altijd onafgebroken dus ja, dan wil je toch veel nummers horen

Chrono
24th September 2002, 20:25
Kolky is gewoon een slijmbal!!!
Nu dat Nitro en ik een beetje bezig zijn met New Born vindt hij het ineens het beste nummer aller tijden.

Yeah, right

Mr G. Bears
24th September 2002, 20:27
had jij ook al die gedachte yuri, dat vond ik ook al zo vreemd ja
ik heb et em er NOOIT over horen praten, dus ja, toch raar

Chrono
24th September 2002, 20:29
waarschijnlijk heeft hij het vorige week voor het eerst gehoord
en toen dacht hij: oh, dat is best leuk
en michel en yuri vinden het ook leuk
-> dan vind ik het ook goed

Shandril
24th September 2002, 20:29
Mijn lievelingsliedje hangt samen met mijn stemming, de ene keer Too much love will kill you, de andere keer Feuer Frei, en dan weer de gehele collectie van U2. Dus heb geen favoriet.

Shandril

Mr G. Bears
24th September 2002, 20:33
zoiets heb ik nou ook
soms heb ik gewoon echt geen zin in Coal Chamber of Slipknot, maar soms moek daar gewoon ff naar luisteren

Yavanna
24th September 2002, 20:33
Hm ff denken... Kan ook nie echt kiezen...

De al een paar keer eerder genoemde Nirvana - smells like teen spirit is zeer goed
Maar ook MuSe - Dark shines is gaaf
en SOAD - Sugar is nog altijd supergaaf als je vrolijk bent
Metallica - One maar daarvan vind ik de clip eigenlijk beter

Hmm... noujah mijn lijstje kan eigenlijk nog wel groeien dus ik stop maar ;)

Greetzzz,
Yavanna (C)

Mr G. Bears
24th September 2002, 20:36
ja dat heb ik ook

Coal Chamber - Loco vind ik nog steeds erg goed
Foo Fighters - learn to fly komt ook dicht in de buurt
Rhapsody - Warrior of Ice is ook erg leuk om te luisteren
en zooi Sonata nummers, zo kan je nog eeuwen doorgaan ja

Shandril
24th September 2002, 20:49
ken ik op dit moment geen van alle

Shandril

Mr G. Bears
24th September 2002, 20:51
ow ja ik zou jou nog wat mooie sonata nummers doorgeven he

Pyro
25th September 2002, 00:20
Beste Rock-nummer: Brackish - Kittie (Duh!)
Beste Trance-nummer: Keep On Dancing (Let's Go) - Perpetual Motion, al komt Waterfall van Atlantic Ocean heel erg in de buurt.
Beste Hip-hop: He Got Game - Public Enemy
Beste Nederlandstalig: Dansen Aan Zee - Blof (Zeker wel, die gasten maken echt goede muziek!)

Moet ik nog doorgaan?

Nitro
25th September 2002, 01:28
Originally posted by Pyro
Beste Rock-nummer: Brackish - Kittie (Duh!)
Beste Trance-nummer: Keep On Dancing (Let's Go) - Perpetual Motion, al komt Waterfall van Atlantic Ocean heel erg in de buurt.
Beste Hip-hop: He Got Game - Public Enemy
Beste Nederlandstalig: Dansen Aan Zee - Blof (Zeker wel, die gasten maken echt goede muziek!)

Moet ik nog doorgaan?
die laatste 3 mag je weglaten

Mr G. Bears
25th September 2002, 09:21
NIX TEGEN BLOF HE!!!!!!!!
Nou Shandril , das helemaal niet erg, tis geen schande dat je ze niet kent
de enige die je zou kunnen kennen zijn Foo Fighters - Learn to Fly
en Coal Chamber - Loco
komen geregeld in de Pitt, ik zal em de volgende keer wel zeggen als ie komt

Nitro
25th September 2002, 11:40
Originally posted by Mr G. Bears
NIX TEGEN BLOF HE!!!!!!!!
Nou Shandril , das helemaal niet erg, tis geen schande dat je ze niet kent
de enige die je zou kunnen kennen zijn Foo Fighters - Learn to Fly
en Coal Chamber - Loco
komen geregeld in de Pitt, ik zal em de volgende keer wel zeggen als ie komt
Learn to Fly is alleen de laatste paar weken een paar keer gekomen hoor, maar maakt nie uit.
Blof is kennelijk erg populair hier

Mr G. Bears
25th September 2002, 15:09
ja ok , Learn to Fly is nog maar 3 keer gekomen, maar dat noem ik geregeld eigenlijk, et is meer als de meeste nummers he
Linkin Park - My december vind ik ook nog steeds gaaf, alleen op bepaalde momenten, ik ben nu veel te happy, geef me nu maar
euh, Runaway van Linkin Park, het hele Linkin Park Album hoort ook eigenlijk wel bij mijn favorieten

Pyro
26th September 2002, 00:27
Blof is zeker populair, maar dat komt ook omdat ze goede muziek maken. Vraag maar aan Laevid, die vindt dat ook en ik geloof dat Shandril ze ook wel leuk vindt, toch? Dat is misschien een van de weinige bands waar Shandril en ik het over eens zullen zijn...;)

Nitro
26th September 2002, 03:43
Ja ik vind Blof niet echt super maar ja maakt niet uit. Ben ook geen liefhebber van pop muziek. Tenzijn het van Avril Lavigne is natuurlijk.

Mr G. Bears
26th September 2002, 08:16
Pyro, wat denk je van Rammstein, Avril Lavigne, zijn er toch al weer 2 bij he

Carnage
26th September 2002, 13:45
Blof vind ik ook goede muziek maken, al vanaf hun eerste nummer (Liefs uit Londen) vind ik die gozers goed.

Mr G. Bears
26th September 2002, 16:49
Tot hun laatste single, een mooie dag
das gewoon een gaaf nummer, normaal ben ik absoluut tegen Nederlands

Yavanna
26th September 2002, 20:39
Ehm... vraagje...

Waarom vinden jullie Avril Lavigne allemaal zo goed en Puddle of Mudd dan niet???

Ik bedoel... PoM is ook nie echt goed (kgeloof dat we t erover eens waren dat t een slap aftreksel is van Nirvana) maar waarom is Avril Lavigne dan volgens jullie zo geweldig?

Persoonlijk hoor ik PoM dan toch nog liever maarjah.... (?)
Da wil ik gewoon wel is ff weten ;)

Greetzzz!

Mr G. Bears
26th September 2002, 20:45
Avril is ten eerste een mooi meisje
en ten tweede, ja er muziek ligt me gewoon, weet ook niet waarom
ik vind haar album dus echt goed

Laevid
26th September 2002, 22:23
BLOF> die zijn echt goed, vooral de teksten (net als bij van dik hout)...ook dat nieuwe nummer van pascal jakobsen met frank boeyen vin ik echt goed

PoM> Vin ik eiglijk niet echt zo slechte muziek maken, lijken ze op nirvana?....ik von nirvana steviger en meer variatie hebbe....en ik denk ook niet echt dat dat de bedoeling was van PoM om daar op te lijken...het kan ze wel be?nvloed hebbe, maar ja wie is er nu niet be?nvloed? (en dat laatste stukje bij she hates me dan? een eerbetoon den'k)

Avril Lavigne> lijkt me wel een leuk meisje, knap niet echt (vooral die veels te opvallende lenzen staan me tegen), en die muziek ja iets te slap (geef mij maar kittie dan)....maar niet slecht...

Nitro
27th September 2002, 00:15
ja PoM dat zijn gewoon Nirvana wanabees, ze zijn erg slecht veel en veel slechter dan Nirvana, ik wil ze trouwens niet eens met Nirvana gaan vergelijken.
en ja Avril Lavigne, eu ja heel erg knap meisje, en die lenzen vallen mij niet op hoor Laevid heb daar geen verstand van dus dat komt ff goed uit nu, maar die muziek ik misschien wel commercieel maar is ondanks dat erg goed. Op haar album staan wel veel rustigere nummers Sk8ter Boi is zegmaar de drukste, valt natuurlijk ook onder de muziekstijl punk en ja dat is vaak goed, en de rest van de nummers is heel wat rustiger dan ik gewend ben maar is zeker lekker om ff te relaxen, goeie gitaarmuziek en een geweldige stem met evt een cd boekje erbij ja ok(Y).

Pyro
27th September 2002, 00:55
Damn, hoe kon ik die nou weer vergeten?

Maar over Avril, ze is inderdaad redelijk knap (OK, daar zijn de meesten het nu wel over eens), maar daarnaast maakt ze ook nog eens leuke muziek. Over dat commercieel zijn, volgens mij is ze zo ook een beetje gemaakt omdat ze constant op de reclame is, maar daar zit meestal iemand anders achter. Ze is verre van underground, maar ook niet rete-commercieel gelukkig. En veel heb ik nog niet echt van haar gehoord, maar vooral de wat langzamere nummers klonken wel lekker. Sk8er Boi vind ik daarentegen weer een van de mindere hoor...

Over CD-boekjes, ik krijg binnenkort het boekje van Spit (Kittie) natuurlijk, maar of ik daar nou lekker bij ga zitten. Volgens mij steken die meiden op iedere pagina de middelvingers naar je op...:D

Nitro
27th September 2002, 01:29
Originally posted by Pyro
Over CD-boekjes, ik krijg binnenkort het boekje van Spit (Kittie) natuurlijk, maar of ik daar nou lekker bij ga zitten. Volgens mij steken die meiden op iedere pagina de middelvingers naar je op...:D
Nou dat valt mee hoor Pyro er staan 2 groepfoto's in (incl cover) en nog een klein plaatje van elk bandlid

Nitro
27th September 2002, 01:32
Er zijn trouwens hier wel veel mensen die Avril wel knap vinden ik ken andere meningen op bv het DutchOffspring forum. Daar sta ik vrij alleen tegen de rest ben de enigste die de muziek goed vind en haar ook nog is knap vind, maar daar is ook de "afschuwelijk foto gepost"(T) (T) (T) mhwaaha

Mr G. Bears
27th September 2002, 08:33
ach ja, gelukkig is er Black Sheep die je komt vergezellen
maar goed, De Clips van Avril zijn natuurlijk ook een genot

ok, nou komt mijn erge kant weer boven

ik zou et dus ook niet erg vinden als ze een clip ging maken van het nummer 'NAKED' :) :) :) :) :)

sorry

Laevid
27th September 2002, 22:56
Geef mij maar het cd-boekje van Ill nana van foxy brown ;J

Kittie beelden die niet uit wat ze zijn? (hou je in vriend);J ;J ;J

Nitro
28th September 2002, 02:06
Ik kan het boekje inscannen en op het forum zetten Pyro, maar misschien kun je nog wachten tot de Large bestelling

Pyro
30th September 2002, 00:05
Nee joh, ik download het wel op...OK, niet dus! :D
Ik wacht wel joh, het heeft niet zo'n haast. Maar dat jij die CD zelf had heb ik dus nooit geweten. Waar heb jij die eigenlijk vandaan?

Nitro
30th September 2002, 00:35
gewoon bij de van Leest voor ongeveer dezelfde prijs als dat jij hem hebt bestelt bij Large

Mr G. Bears
30th September 2002, 08:35
ow ik dacht dat je em bij V&D had gehaald, ow nee, zelfde prijs als in de large, haha, dan kan V&D al niet
GRRRRRR
Nellyville 22 EURO, hoe durven ze

Pyro
1st October 2002, 00:43
Want met zo'n prijs haal je het nooit in je hoofd om die CD te kopen. Ik bedoel, je was er zelf al fel op tegen en met zo'n prijs zal het al helemaal nooit gebeuren.

...kijkt naar de Album Top 100: er zijn dus WEL mensen zo gek genoeg om...

Nitro
1st October 2002, 00:49
welke idioot koopt er uberhaupt bij de V&D cds, dan moet je toch al zeker 40% korting hebben gekregen.

Mr G. Bears
1st October 2002, 08:20
welke idioot loopt er uberhaupt bij de V&D naar binnen
Nitro en ik om Rib-Fluwelen Broeken van Van Doorn look-a-like te aanschouwen

Nitro
17th October 2002, 00:34
we moeten nog een keer naar zo'n rommelmarkt gaan in de grotere steden daar schijnen ze goedkoop cds te hebben en veel zeldzaam materiaal zoals live cds of uberhaupt het album

Laevid
17th October 2002, 22:40
Originally posted by Nitro
we moeten nog een keer naar zo'n rommelmarkt gaan in de grotere steden daar schijnen ze goedkoop cds te hebben en veel zeldzaam materiaal zoals live cds of uberhaupt het album

goed id dus....kun je gelijk een "antieke" pleepot kopen of een halve lampekap....

Blade of Darkness
18th October 2002, 19:45
(E)Nounou, wat een taal, we kunnen beter eerst daar een paar oude verschoten kleren kopen en dan gaan bedelen(E)

Laevid
19th October 2002, 16:39
Originally posted by Blade of Darkness
(E)Nounou, wat een taal, we kunnen beter eerst daar een paar oude verschoten kleren kopen en dan gaan bedelen(E)

Het doel was oude CD's en die krijg je niet als je bedelt...wel geld om ze te kopen maar dan moet je toch weer naar die rommelmarkt en als je dan eerst gaat bedelen zijn die goeie oude CD's al weg....

Mr G. Bears
21st October 2002, 10:35
ja en hjet treinkaartje kost ook geld

Blade of Darkness
21st October 2002, 21:48
(E)Ik snapte wel wat jullie bedoelden hoor, mag ik dan geen geintjes meer maken, is het forum zo ver afgezakt:P, geintje hoor(E)

Pyro
22nd October 2002, 00:02
Als we in Rotterdam deze donderdag zoiets vinden, zou dat best wel stoer zijn! Ik ben eigenlijk niet echt op zoek naar bepaalde oude CD's maar wie weet wat ik daar nog zie liggen...

Laevid
22nd October 2002, 00:31
Originally posted by Blade of Darkness
(E)Ik snapte wel wat jullie bedoelden hoor, mag ik dan geen geintjes meer maken, is het forum zo ver afgezakt:P, geintje hoor(E)

ja duh....(?)

Nitro
22nd October 2002, 01:34
ja ik hoop dat die rommelmarkten op donderdag zijn

Blade of Darkness
22nd October 2002, 11:14
(E)Ik ook, misschien vinden we nog wel wat(E)

Nitro
23rd October 2002, 00:15
Rotterdam:O terror corps ja eigenlijk dit:(M) (N) maar ja:|

Pyro
29th October 2002, 02:58
De hoeveelheid Hardcore in Rotterdam is me toch wel een beetje tegengevallen eigenlijk. Aan de andere kant ook wel een goed teken, omdat nu de commerciele hype eromheen weer lang en breed achter de rug lijkt te zijn...

Blade of Darkness
29th October 2002, 20:29
(E)Ja daar heb je gelijk in. En er waren bij de free record shop nog wel een aantal goeie cd's. Die van dana bijvoorbeeld:D(E)

Nitro
29th October 2002, 22:37
Ik krijg 4 euro korting bij de FRS, ja kortingsbon, gevonden in mijn chipszak vandaag. Wel bij aankoop van 20 euro. Das dus een cd voor 16 euro nog steeds best wel duur maar toch wel beter