View Full Version : City of the spider queen
Outcast
23rd September 2002, 00:56
Heb voor het eerst een quest besteld, niet zwart/wit zoals altijd maar deze is subliem en in kleur afgedrukt. (damn die hoge prijs)
City of the spider queen is superb.
Werkelijk een topquest voor lvl 10 die je brengt naar lvl 18!!
En geloof me het is drowmania!!
Errug cool, subliem detail en erg mooi uitgevoerd.
Kan niet wachten om dit te gaan DM-en.!!!!
Nitro
23rd September 2002, 01:34
naar lv 18?? Das wel erg hoog, hoe sterk ben je dan wel niet joh. Het zal trouwens wel een dik boek zijn als je 8 levels up moet vanaf lv 10.
Elminster
23rd September 2002, 17:15
ja, ik vond het altijd al zo duur, maar als het je 8 levels lift, is het het overwegen waard om zo'n boekje te koopen (er zijn er toch nog veel meer of niet)
Bremmer
23rd September 2002, 18:25
En nu is het afwachten totdat we onze huidige drow campaign zat zijn en we deze quest kunnen spelen.....
Elminster
23rd September 2002, 22:44
komt het drow-gebeuren jullie strot uit :D
NO MORE DROW ;J!!!!
Planetouched
3rd November 2002, 22:01
Nou Taco verwacht maar dat de drow je ook de neus uitkomt, ik ga de City of the spider queen ook kopen denk. Eens kijken wat we er allemaal uit kunnen gebruiken...
Bremmer
5th November 2002, 13:59
die heeft onze DM ook in de planning staan voor onze huidige karakters maar dan moeten we nog ff wachten want we zijn nu lvl 2 :S
Planetouched
9th November 2002, 01:41
ha kijk bij mij zijn ze al level 3:) jawel het schiet al op
Bremmer
9th November 2002, 12:49
ehe.........gisteren hebben we weer gespeeld, maar we hebben niet zo gek veel xp verdient, maar dat lag aan ons zelf. Maar nog 700 xp ofzo dan ben ik ook lvl up en mag eindelijk een nieuwe lvl 1 spell uitkiezen!
Planetouched
10th November 2002, 15:23
heb city nu ook binnen, op pdf dan. Ik ga hem denk ik ook gebruiken, maarja eerst moeten ze die eerste 10 levels doorkomen...:)
Kolky
10th November 2002, 21:10
Ej Kan'k dan ook meedoen met die Party??
Of gaan we nog verder met de Zondag D&D party?
Planetouched
10th November 2002, 22:03
is dat in reactie op mijn post?
Carnage
11th November 2002, 17:49
Zondag D&D...wat mij betreft gaat 't door, maar volgens mij is The Demon een beetje in slaap gevallen. Mail 'm anders ff (niet PM-en dus he).
Planetouched
11th November 2002, 17:59
zondag, ik wil wel...eindelijk...tis alweer een tijdje geleden.
Kolky
11th November 2002, 19:36
is dat in reactie op mijn post?
JA..
Zondag D&D...wat mij betreft gaat 't door,
Probleem is... het is altijd in combinatie met een Magic Tournooi, en ik Magic toch liever...
Planetouched
11th November 2002, 19:38
Sorry maar mijn quest zie QUESTS->ERATHIA, zit al hardstikke vol, heb al een party van 6. Nog meer kan ik helaas niet aan, dan wordt het te rommelig. Misschien als er iemand uitvalt dat je zijn plaats kan innemen?
Bremmer
11th November 2002, 20:16
wij hebben nog nooit een grotere party gehad dan 5 en dat is eingelijk het perfect aantal omdat je dan een gevarieerde party heb, dus ik kan best begrijpen dat 7 een beetje veel wordt ja voor een DM. Jammer Kolky :(
Ik en Untouchable hebben weleens een keer gespeeld met 2 party members (maar dan wel aangepast natuurlijk) en toen Outcast als DM. Dus ik denk dat ergens tussen 2-6 spelers te doen is, en het liefste 3,4 of 5 players
Carnage
12th November 2002, 17:26
Ik ben er sterk voor om een spellenmiddag te gaan houden naast Magic....
D&D en dan ook nog b.v. Machiavelli (leuk he, Bremmer??), Kolonisten, etc.
Dit zou beteken dat 1 * in de 4 weken magic zou worden en 1 * in de 4 weken een spellenmiddag, met dan zo'n volgorde van 1e week niets, 2e week Magic, 3e week niets, 4e week Spellenmiddag.
Kolky, zullen we een soort Poll maken ergens?
Planetouched
12th November 2002, 18:04
Dnd is vol te houden tot groep van 6 man lijkt me idd. Wel moet je vaak even iedereen weer tot de tafel terugroepen en gesprekken onderling afbreken, je wordt omdat je langzamer aan de beurt bent sneller afgeleid. Ik probeer dat een tegen te gaan door de combats veelal vantevoor te plannen, init rollen ze stuk of 10 keer na elkaar, weet ik al wie wanneer is voor de volgende 10 encounters, encounters heb ik meestal grotendeels uitgewerkt. Ook vraag ik de characters zelf zoveel mogelijk vooruit te denken wat ze zullen gaan doen, en attackroll+damage etc. tegelijkertijd te rollen. Het gaat nu nog best goed, hopelijk blijft het een beetje zo, afgelopen sessie was gewoon 100% lol hebben en toch goed dnd(goed doorgespeeld)
Voordeel aan een grote party is dat je makkelijker monsters op je party kan afsturen, ze kunnen gemakkelijker aan dingen zoals scrolls komen, ze bedenken meer oplossingen en backen elkaar meer op. Nadeel is dat de xp minder wordt en de DM dus minder aandacht aan een persoon kan schenken.
BTW die indeling is wel ok(spellenmiddag enso) maar miss dat dnd op een aparte dag kan, want zo zullen er veel liever bijv. kolonisten van Catan gaan spelen dan dnd....BTW Het is alweer 3 maanden geleden dat de laatste sessie gespeeld werdt...lekker ritme zo.
Mr G. Bears
13th November 2002, 08:47
Carnage, das wel een goed idee ja, is wel koel, gewoon om de 2 weken iets
Nitro
13th November 2002, 11:41
ja als de spellenmiddag een succes is kan het elke maand terugkomen anders kunnen we altijd nog gaan Magicen
Kolky
13th November 2002, 18:39
Ja hoor, dat idee van spellenmiddag is wel oke... maar alleen als het een succes is...
Dit spreken we dus echt af he.. zondag??
En dan gaan we meteen een Verslagje van dat tournooi maken.. want dat wil ik nu toch eigenlijk weleens!!!!:S
Carnage
13th November 2002, 18:46
Okay, deze zondag spreken we af wanneer spellenmiddag dan.
Bremmer
15th November 2002, 02:17
noem maar een datum...
Nitro
15th November 2002, 02:22
zullen we hier (http://forum.trefpuntmagic.nl/showthread.php?s=&threadid=171&pagenumber=3) maar ff verder gaan. Er is niet voor niets een speciale thread ervoor
Elminster
23rd March 2003, 21:40
intussen heeft zowel Outcast als Planetouched de City binnen, Outcast is em gestart geloof ik, en nog 4 levels ongeveer (nu 5 m/v lvl 6) dan duiken wij er ook in... toch maar eerst even een voorraadje magische zooi aanleggen :)
Als Outcast nou eens zijn quest online zet, weten we wat te verwachten. Een paar tips weten we al: uitkijken voor kampvuurtjes, ronde dingen, een verkenningsgroepje vooruit sturen, extra alert bij het water oversteken en oja resurrecten in De Stad... yeah
Elminster
28th March 2003, 23:04
we gaan hier (http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&threadid=639) verder ok...
Ik zal de thread niet sluiten mocht er iemand weer on-topic willen :)
Planetouched
29th March 2003, 19:27
hierbij maak ik daar gebruik van. Diegenen die SoTSQ hebben, gebruiken jullie ook de bijbehorende poppetjes? En zoja,heb je er profijt van?
Planetouched
28th August 2003, 22:12
anyone? nouja in ieder geval, dit jaar hoop ik nog aan het verhaal te beginnen. De party heeft al een tijd niet gednd maar daar komt straks weer verandering in, he guys?:D
Kolky
29th August 2003, 00:51
Gaan jullie dat weer s'maandags doen??
Mag ik dan es een paar keer komen kijken, wil errug graag meedoen/kijken!
Planetouched
29th August 2003, 01:25
aangezien marianne naar Nijmegen gaat en alleen in het weekend thuis is verplaatsen we alles naar de zondag, dit mede omdat meerdere van ons op zaterdag moeten volleyen etc. En jot, op zondagen mag je wat mij betreft wel komen kijken, miss zelfs meedoen, een party van 7 wordt lastig maar opzich wilde ik al een level eerder beginnen met SOTSQ en met 7 mensen is dat miss wel beter uit te houden, kolk, u krijgt straks een PM denk ik zo:D
Yavanna
18th September 2003, 23:07
Nog een extra party member? En je vond nu al dat et er veel waren... hmmmm.... naja :)
Planetouched
18th September 2003, 23:26
jup...achja komt wel goed. Kunnen we namelijk eerder ermee beginnen...en het komt heel tof uit:D
Planetouched
30th October 2003, 18:15
nog maar een paar sessies te gaan :P
Elminster
30th October 2003, 19:53
Tja we vermoedden al zoiets toen ineens elk antwoord op een vraag als 'hoe heet hij' en 'waar zijn we' beantwoord werd aan de hand van een paperback boekje... :D
Heb er zin in, ben benieuwd, zal wel lekker veel intrige enzo inzitten (Y)
Alleen jammer dat we zo zelden compleet zijn... :(
Kolky
30th October 2003, 20:19
Originally posted by Elminster
Tja we vermoedden al zoiets toen ineens elk antwoord op een vraag als 'hoe heet hij' en 'waar zijn we' beantwoord werd aan de hand van een paperback boekje... :D
Heb er zin in, ben benieuwd, zal wel lekker veel intrige enzo inzitten (Y)
Alleen jammer dat we zo zelden compleet zijn... :(
Denk wel dat je dat toch echt nodig hebt met City of the Spider Queen, dat je party een beetje vol zit. Met 2 tot 4 man zal het niet zo makkelijk gaan denk ik, omdat we al op een wat eerder level beginnen :S
Yavanna
31st October 2003, 00:13
WE?????
Elminster
8th November 2003, 17:11
yep...
Kolky
8th November 2003, 21:23
haha lol..
en roel blijft maar zeggen dat het nog 2 sessies duurt.... (R)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.