View Full Version : Reign of fire.
Planetouched
21st September 2002, 12:56
Ok, net uitgekomen stond ik gister natuurlijk gelijk klaar om deze met dnd-gerelate film te bekijken. En eerlijk gezegd heb ik nu een geheel ander beeld bij de Draak. De film zelf was wel ok, mooie scenes en alles was op plekken opgenomen die perfect in die styl pasten. Nog iets wat ik positief vond was dat de AMERKIAAN ditmaal niet de held was. Nee een engelse jongen slayde het beessie. Maja natuurlijk was het een soort priemere in roosendaal dus er zat flink wat klein grut achterin de zaal.(Mazzel voor ze dat ik Bart, vriend van me tegen kon houden toen ie zijn combat-knife te voorschijn haalde.) Maarja al met al vond ik het een verhaal met veel vuur, erg veel vuur, weinig bloed, veel mooie acties, en vooral een freaking leuke kijk op hoe het in de dnd wereld zou zijn met een horde draken die alsmaar honger zouden hebben, al miste ik de magic:)
Een aanrader.
Planetouched
Nitro
21st September 2002, 16:41
Zo die Bart leeft zich ook helemaal in in de film. Maar ik had al een idee dat het een toffe film zou worden want in zo'n reclame filmpje zag het er erg goed uit. En zeker als je ook nog is D&D en Magic speelt is dat natuurlijk nog extra leuk
Planetouched
21st September 2002, 16:54
'Tis Roel hoor:)
Planetouched
Nitro
21st September 2002, 17:19
ja ik weet dat je Roel heet, maar je zei dat je Bart tegenhield of lees ik dat nou verkeerd
Planetouched
21st September 2002, 18:15
:) ow ok.,...lol jah het was een soort horror night idee. Dan loopt iedereen ook in van zulke scream pakken enzo...trouwens wie wil er mee? Horror night is op 2 november geloof ik. van 12 uur 's nachts tot 7, 4 films horror!!!...Ik, bart en Teun(andere vriend) gaan al.
Planetouched
Nitro
17th October 2002, 00:43
Is Reign of fire nou al in de bios?
Blade of Darkness
17th October 2002, 20:42
;J Nog maar een week of 2 ofzo, maar iemand uit mijn klas was ernaartoe gegaan en hij zei dat het een klotefilm was(E)
Bremmer
18th October 2002, 02:15
al een tijdje maar ik hoef hem ok niet persee te zien, de rest (outcast, demon, carnage, dark mage en untouchable) zeiden wel dat het een goeie was, maar er draaien te veel leuke dingen tegenwoordig....
bv 'Road to Perdition' met Tom Hanks
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.