View Full Version : Dance to the PARTY!!
Planetouched
19th September 2002, 20:31
Geachte mensen,
Het is nog niet helemaal 100% zeker maar ik denk dat ik toch al wel alvast kan aangeven dat er binnenkort een feestje komt. Ter ere van meerdere verjaardagen hebben we(groep van 6) besloten toch maar weer eens een "bescheiden" (vorig jaar hadden we de politie op ons dak omdat de muziek tot 1.5 km hoorbaar was en hadden er volgens mij 3 gekotst) feestje te houden onder de naam Dance to the party.
De locatie is ditmaal niet zoals vorig jaar bij mij thuis maar in de zaal van de Roosendaalse Drumband(Gedetailleerde info komt nog als alles zeker is), vlak bij het centrum van Roosendaal, iedereen die de Pitt kent hoeft maar minuutje te lopen en je bent er, vlakbij dus.
De leeftijd van de meeste die uitgenodigd zullen worden is zo rond de 17, sommigen zijn jonger sommige ouder maar dan hebben jullie alvast een gem. leeftijd. Natuurlijk is iedereen die wil uitgenodigd, vrienden meenemen mag zeker en is misschien zelfs voordelig(we willen misschien iets doen van 1 vriend mee, 1 euro korting ofso maar dat is nog niet zeker), anyway hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Het feest zal gehouden worden op vrijdag 11 Oktober aanstaande, er zal waarschijnlijk een mix van Rock, Trance etc worden gedraaid. Ligt aan wat het publiek wil. We beginnen zo rond 21.00 uur en gaan door tot 02.00, helaas kunnen we niet later omdat de drumband die dag erna weer moet repeteren. Toegang zal een klein bedrag kosten(nog niet zeker hoeveel maar neem maar aan dat het meevalt:))
Iedereen die zin heeft, check dit forumdeel over een paar dagen nog eens dan staan als het goed is alle gegevens hier. Op www.geocities.com/roel1985/Party zal dan ook een uitnodiging staan met alle info.(Haal de http:// weg, deze zorgt er om de een of andere manier voor dat de link niet werkt, alleen www.geoc etc.)
Hopelijk wordt het druk,
Groetjes Roel Frietman
Elminster
19th September 2002, 20:45
kewl...
hey w8 ik ben ook in november jarig en was vorig jaar ook organisator...!!;J
Planetouched
19th September 2002, 20:50
Als het net zo leuk wordt als vorig jaar hebben we een groot succes feest:) Zuipuh!
Planetouched
Kolky
19th September 2002, 21:03
Kan ik ook komen???
Is wel cool, mijn feestie was maar een bietje bescheiden he...;)
Nitro
19th September 2002, 21:15
klinkt goed, heb er wel zin in
Carnage
19th September 2002, 22:35
Hehe altijd leuk zo'n feessie.
Net zoals in de Oude Danserije, hey Elminster :)
Elminster
19th September 2002, 22:39
probeer ik m trots de oude te laten zien, roosendaals trots (eh...?) draaien ze nog meer skihut dan normaal, niet te pruimen gewoon!! geen wonder dat het er zo leeg was (zelfs voor pit'-begrippen!!)
Pyro
19th September 2002, 23:21
Heej, daar heb ik ook wel zin in eigenlijk! En een mix van Rock en Trance, dat klinkt hartstikke goed! Als het een beetje uitkomt zal ik er zijn hoor!
Mr G. Bears
20th September 2002, 08:20
Wat bedoel je precies met een 'mix van rock en trance'
is dat
trance trance trance rock trance trance trance
of trance rock trance rock trance trance rock trance rock????
ja bietje vaag
ik kom iig maar sla dan ook wat cola in ofzo, want je snapt dat ik geen bier drink
Planetouched
20th September 2002, 20:14
Ok verdere infromatie voor degene die willen komen.
-Feest wordt dus gehouden in het gebouw van de Drumband van Roosendaal, volgens mij was het adres Prinsenbeeksestraat nummer 62 maar dat weet ik niet zeker.(Er hangt een groot bord van drumband zelf dus dat zit wel ok, het ligt naast basisschool de singel ofsoiets)
-Er is een plaats om je fietsen en je jas te dumpen dus je hoeft geen lange afstanden te lopen.
-Het feest duurt van 21.00 tot 1.45, later kan niet want we moesten ook nog opruimen voordat die gasten weer weg gingen.
-Het feest is ten ere van 4 verjaardagen
-De Dj van deze avond is DJ Niels, draaide in de ouwe danserije, Damuca, Dakota etc... anyway hij draait wat het publiek wil, geef het door aan hem en als het goed is komt het wel langs die avond. Wel niet van die speciale mix-nummers of de alleronbekenste rock/techno/etc. bands gaan vragen. Niels heeft veel cd's maar niet alle.
-Er is een gehele bar ter u beschikking(alles tegen inkoopprijs, dus ongeveer 1/3 van wat je in de stad betaald geloof ik, jupiler bijv. kost iets van 1 euro en cola is nog goedkoper geloof ik(50 cent ofso denk). Reken maar uit wat je verdient als je op dit feestje komt i.p.v. uit te gaan.
-Eten is er en is gratis. (Denk aan bitterballen, komkommers etc.)
-Het feest wordt op vrijdag 11 oktober gehouden.
-Het is nog niet helemaal zeker of er entree geld betaald moet worden, als het zo zou zijn dan is dat een euro of 2, kan je niet versukkelen denk ik zo.
Roel Frietman
Enne eehm nouja kom en enjoy yourself.
Nitro
20th September 2002, 20:44
klinkt erg goed, alleen DJ Niels vertrouw ik niet zo, waarschijnlijk alleen maar trance dus
Pyro
20th September 2002, 23:36
Het klinkt nu nog veel beter! Drankjes die bijna worden WEGGEGEVEN en er zijn ook nog eens gratis hapjes.
En mocht die DJ alleen maar Trance draaien, dan heb ik het ook prima naar mijn zin hoor. Dat is dan weer eens wat anders dan een avondje The Pitt...:D
Mr G. Bears
21st September 2002, 09:55
dan heb jij et wel naar je zin ja, maar ja, de rest ook he?
niet alleen aan jezelf denken he, (Y)
zo'n feestje is natuurlijk niet voor de poes he(K)
Want ik weiger op ALLEEN maar trance/dance/alternative en af en toe zulke skihut feestjes te komen, hoe gezellig et ook is dus ja8)
Blade of Darkness
21st September 2002, 11:22
(E)G Bears, gewoon de hele avond bij de dj gaan staan en de hele tijd hardrock aanvragen;)
Of anders je principes aan de kant zetten(E)
aekold
21st September 2002, 13:57
He Mr. G Bears, je moet niet zo zeuren. Vorig jaar was ik ook op dat feest en het was wel supergaaf, ookal draaide de DJ f*cking slecht, althans wat ik me ervan herinner :|
Maar zo'n feest is altijd gewoon gezellig en als het drinken idd zo goedkoop is als beweerdt wordt is dat opzich al een reden om te gaan.
En nu het belangrijkste, er zijn gratis hapjes(T) (T)
Ze zullen er spijt van krijgen dat ze dat gedaan hebben (T)
Nitro
21st September 2002, 16:08
Je eet je eigen gewoon helemaal misselijk net als bij kolky's party, dan maakt die muziek je nog maar erg weinig uit hoor
Carnage
22nd September 2002, 14:01
Ziek eten bij Kolky's Party? Dan heb ik toch wat gemist volgens mij ;)
Genoeg Jupiler was er wel volgens mij (A)
Pyro
22nd September 2002, 23:32
Omdat jij zo laat binnen kwam vallen, Carnage, heb je alleen nog maar de hapjes meegekregen. Daarvoor regende het bij wijze van spreken al borrelnootjes en dat lag niet lekker op de maag bij veel mensen, he Mr. G Bears?
En over dat aan mezelf denken, ik zie veel mensen ook chagrijnig kijken als bijvoorbeeld Faithless of U.T.I komt, terwijl ik daar dan juist weer super-happy van wordt. Is dat dan niet alleen aan jezelf denken? Ik heb er absoluut geen problemen mee hoor, daar niet van...
aekold
23rd September 2002, 00:50
FF over die muziek. Ik ken DJ Niels niet echt, maar aangezien hij volgens mij nooit in een tent draait waar rock/metal wordt gedraaid heeft hij volgens mij niet echt veel CD's waar een beetje kwaliteit rock op staat. Hij zal vast iets hebben van Blink 182 of The Offspring, maar ik moet nog zien of hij SOAD of rammstein heeft. Om nog maar te zwijgen van Coal Chamber of Rage Against The Machine.
Nu vroeg ik het mij af of wij ook zelf CD;s mee mochten nemen enn nu komt het belangrijkste: Dat hij ze ook echt draait en niet aanneemt, ergens weg legt en aan het einde van de avond hopelijk weer terug geeft.
Carnage
23rd September 2002, 10:22
Zolang hij er maar niet mee gaat frisbee?n he ;)
Elminster
23rd September 2002, 17:06
onderzettertje, voor z'n bier
nee ik denk inderdaad dat dat toch wel hard nodig is om de hele avond te vullen;
meer hey vergeet de vele trance-liefhebbers niet eej!
Nitro
23rd September 2002, 18:38
Originally posted by Elminster
meer hey vergeet de vele trance-liefhebbers niet eej!
vergeet de rock liefhebbers ook niet, zullen er misschien wel minder zijn maar nog wel steeds een belangrijke groep, het moet niet de hele avond trance of de hele avond rock zijn, moet een beetje een mix worden
Planetouched
23rd September 2002, 18:47
Ik wou net al eigenlijk een poast posten over dit onderwerp, als ik jullie was zou ik inderdaad een paar cd's meenemen van je favo-band, naamtagje erop. Ik weet echter niet of ie ze ook zal draaien. Neem aan dat als er een aantal mensen zijn die et willen het ook wel zal worden gedraaid hoor. Maja like i said, niet zeker dus. Dat moet je aan hem vragen. O het adres is dus Prinsensingel 93.:P Woei dat koste moeite om het juiste adres te vinden;)
Planetouched
Pyro
23rd September 2002, 23:45
...heeft hij volgens mij niet echt veel CD's waar een beetje kwaliteit rock op staat. Hij zal vast iets hebben van Blink 182 of The Offspring...
Oh boy! Deze opmerking gaat niet goed vallen bij Nitro vrees ik! Misschien is het leuk dat er wat relletjes komen in het anti-Trance-kamp. Want dat is natuurlijk ook een strategie: je tegenstanders uitschakelen door ze tegen elkaar op te zetten...;)
Damn...nou heb ik het weer verklapt...:&
Nitro
23rd September 2002, 23:56
ja idd geen beste opmerkingen, kan er ook niets aan doen dat ze wat commercieler zijn geworden, maar het blijft gewoon super muziek
aekold
24th September 2002, 00:46
Ik bedoel het niet verkeerd, ik wil ook niet zeggen dat ze slechte muziek maken. Nog altijd beter dan trance, maar das niet moeilijk (back at U Pyro). Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de kans vrij klein is dat we echt stevige metal tegenkomen vrij klein is, tenzij we er zelf dus wat aan doen.
Dus Metal/Rock kamp (ook wel bekend als anti-trance) verenigdt u en stoot de kwade koning niels van de troon en neem zelf controle van de draai tafel en LET METAL RULE THE PARTY.
Sorry, ik liet mij ff gaan, maar ik geloof dat het duidelijk is wat ik bedoel
Mr G. Bears
24th September 2002, 07:40
I join you in death, well, in live too !!!!!
maar goed, ik snap dus wat pieter bedoelt, dat het Rock wordt die je inweze in de ouwe ook nog kan tegenkomen, want ik kan bijna op zeker zeggen dat blink wel es in de ouwe is gekomen, bijna zeker!
het worden dus geen bands zoals Kittie, Slipknot en Mudvane bijvoorbeeld, denk ik dan
en al zekerz geen MEtal ,maar daar gaan wij verandering in brengen
Planetouched
25th September 2002, 18:14
Ok even een mededeling, Het feest is vanwege de afwezigheid van de bazen van het gebouw(die zijn de 11de naar new york voor een paar dagen) verschoven naar 1 week later. De 18de dus. Het entree is gezet op 2 euro, drank is nog steeds tegen inkoopprijs maar wordt waarschijnlijk met bonnen geregeld, enne eehm voor de rest is alles nog zo'n beetje hetzelfde.
Planetouched
Mr G. Bears
25th September 2002, 19:27
ow jot, ik kan denk ik wel hoor, wanneer kan ik nou niet
Pyro
25th September 2002, 23:42
Het is dan geloof ik aan het begin van de herfstvakantie, dan moet ik wel voor mijn tentamens leren maar ik zou toch al een aantal avonden vrijhouden. Ik zal er zijn!
Nitro
26th September 2002, 00:30
Voor mij ook geen probleem
aekold
26th September 2002, 13:52
Ik denk dat ik er ook wel ben, maar dan moet je doen wat je hebt beloofd en zorgen dat er ook muziek wordt gedraaid die wij (anti-trance kamp) ook goed vinden. Desnoods moet niels maar CD's van ons gaan draaien, want ik neem er toch wel een paar mee en als dit niet zou gebeuren zou ik dat toch een beetje zielig vinden, want dan kom je je belofte niet na
Mr G. Bears
26th September 2002, 16:53
Dat vind ik ook, ik vind dat als ik die cd's meeneem dat ie ze wel moet draaien, anders heb ik er nix aan en is et zonde om ze mee te nemen
Planetouched
26th September 2002, 18:18
Belofte?:P
Ik zou zeggen neem ze mee en vraag et em. Ik geef geen zekerheid. Maar als je et em vraagt zal hij er denk geen probleem over maken hoor.
Planetouched
Mr G. Bears
26th September 2002, 18:40
ik hoop et ja, want ik snap dat et heel gezellig wordt waarschijnlijk, maar weet je wat ik wil, een opblaas krokodil is toch net iets te hoog voor mij gegrepen
Nitro
26th September 2002, 23:19
Ik ga wel ff een cd'tje branden want voor je het weet is ie mijn originele cd's kwijt
Pyro
27th September 2002, 00:04
Ik heb thuis nog gebrande versies van Spit en Oracle van Kittie liggen en nu moet ik nog ff wat goede Hardcore-nummers op CD branden dan. Probleem is altijd dat ik dan toch niet kan kiezen welke er op moeten, maar goed dat komt wel in orde...:D
Kolky
27th September 2002, 00:17
Ik moet nog 3 cd's branden:
Issues - Korn, Sehnsucht - Rammstein en weer zo'n MIXED cd :!
<NU KOMT DE CLUE>
IK HEB nog maar 2 cd's :( :(
Nitro
27th September 2002, 00:32
voor jou wordt er al genoeg gedraaid, Pyro. en ik heb het niet over Kittie
Mr G. Bears
27th September 2002, 08:49
idd et zou oneerlijk zijn als er eerst 3 trance nummers komen en mark denkt, laten we es wat hardcore draaien, dat klopt niet, want dan heb jij 4 goeie nummers en wij 4 slechte
en als ie normaal 3 trance nummers draait en 1 rock hebben wij dan tenminste ook nog 1 goed nummer
et beste is dat ie alleen maar rock draait maar dat zit er niet in, want dan snap je, dan is bijna iedereen tevreden
want Pyro is met alles tevreden Rock trance of HC dus dat maakt hem niet uit, en de rest is eigenlijk voor rock
ik vergeet terecht Planetouched en Elminster omdat die in mijn betoog niet goed pasen(Y)
LoUNgeR
27th September 2002, 14:51
ooow jeee,
Dit gaat helemaal verkeerd. Ik denk dat je nog beter 2 zalen kunt nemen.
Maar als het dan toch in 1 zaal is dan kun je echt niet trance met rock mixen.
Mijn voorstel: Rock en als je dan toch richting dance wil, neem dan muziek van:
-Chemical Brothers
-Leftfield
-Prodigy
-Orbital
-Underworld
-Moby
-Fatboy Slim
en weet ik veel wat nog meer.
Want trance en rock; dan krijg je zo'n schuif-effect
Rock-liefhebbers aan de bar, trance-liefhebbers dansvloer
Trance-liefhebbers aan de bar, rock-liefhebbers dansvloer
Kolky
27th September 2002, 16:48
Kom je ook??
Is wel kewl?
Elminster
27th September 2002, 19:54
Originally posted by Mr G. Bears
ik hoop et ja, want ik snap dat et heel gezellig wordt waarschijnlijk, maar weet je wat ik wil, een opblaas krokodil is toch net iets te hoog voor mij gegrepen
je kunt de ware schoonheid van zulke 'muziek' niet waarderen, jij...
nou eigenlijk niemand, misschien komt het omdat die er niet is
verander het maar in 'het is voor mij iets te laag gegrepen'...:)
anyways ik ben dr ook en ik heb al veeel mensen uigenodigd ;J ik zou graag uitnodigingen hebben dat werkt wat makkelijker...
Nitro
27th September 2002, 20:05
Originally posted by Mr G. Bears
et beste is dat ie alleen maar rock draait maar dat zit er niet in, want dan snap je, dan is bijna iedereen tevreden
Er komen meer mensen dan jij denkt dus dan vergeet je meer dan alleen Elminster en Planetouched
Elminster
27th September 2002, 20:12
ik wil geen roet in het eten gooien maar ik vrees dat jullie wel in de minderheid zullen zijn, trance is nou eenmaal populairder...
dus er zal zeker wel trance zijn
ik ben trouwens benieuwd hoe niels de rock met de trance mixed :) is best wel lastig denk ik, past voor geen meter door elkaar
we will see
Planetouched
27th September 2002, 20:38
:) minderheid...joh als ik et zo moet schatten 1 op de 10 ofso...achja als, en de nadruk op als niels rock meemixed wordt het wel komisch denk ik. Ach ik maak me niet druk, het gaat om de stemming, de mensen en de drank. Owja en een klein beetje om de muziek:) Ach ik zou zeggen als je et niet leuk vindt daarbinnen is er altijd nog een zogenaamde Pitt op 1/2 minuut lopen...die is wel duurder maja:)
Planetouched
Nitro
27th September 2002, 21:01
ja maar de pitt kan elke week nog dit feestje wordt niet elke week gegeven
Planetouched
27th September 2002, 21:05
Daarom des te meer redenen om naar m'n feestje te komen:)
Planetouched
Carnage
27th September 2002, 21:36
Dan probeer ik ook nog wel ff de tent onveilig te maken :)
Hoe laat, waar en wanneer eigenlijk ook al weer?
Pyro
27th September 2002, 23:43
Jeroen, trek je nu dan wel je spiegelbloes aan? Want ik heb geen idee wat het nou eigenlijk is, dus dan weet ik dat ook gelijk. Of is het maar beter zo dat ik nu er nog niets vanaf weet? :)
Nitro
28th September 2002, 01:40
Hier is het op te zien: www.geocities.com/roel1985/Party
Planetouched
28th September 2002, 12:36
En wat vinden jullie van de door mij gemaakte uitnodiging? Beetje duidelijk?:)
Planetouched
Nitro
28th September 2002, 15:36
Duidelijk zat hij is leesbaar, leuk plaatje erbij en alles staat erop
Mr G. Bears
29th September 2002, 19:27
kan iemand plz ff et plaatje op zijn pc zetten en dan attachen want IK KAN DAT NIET.............ow en toen kwam paint en ik kon et toch wel zien, bless paint
leuk plaatje, wel ziek hoor;J
Pyro
29th September 2002, 23:20
Stoere uitnodiging hoor! Ik zou hem zo laten in ieder geval...
Planetouched
30th September 2002, 00:33
thanks, photoshop doet wonderen
Planetouched
Nitro
30th September 2002, 00:44
Paint Shop Pro 7 kan er ook wat van hoor:D
Mr G. Bears
30th September 2002, 08:11
Paint shop Pro 5.0 ook hoor
Pyro
30th September 2002, 23:59
PSP7...Heeft toevallig iemand daar een CD'tje van? Want een upgrade zou wel handig zijn, ik ben errug tevreden over PSP5 maar wat extra functies is natuurlijk nooit weg. Of maakt het weinig verschil?
Nitro
1st October 2002, 00:02
Ik ken alleen 7.0 maar die heb ik gewoon gedownload. Duurt niet lang; gaat vrij snel, dus...
Mr G. Bears
1st October 2002, 07:50
waar heb je em gedownd, zeg niet op Kazaa, en hoe groot is ie????
Nitro
1st October 2002, 09:40
Ja wel op Kazaa, maar dat programma werkt gewoon goed alleen jullie pc is gewoon slecht. 52.5 mb
Shandril
1st October 2002, 12:01
Hee Planetouched,
Je hebt de groetjes van Weltings hier.
Wat ik verder moet posten weet ik niet, ik kom wel naar je feest, maar ik hoorde van Bart dat het een week op geschoven was, klopt dat??
Shandril
Mr G. Bears
1st October 2002, 17:21
Elminster zegt van wel,
Planetouched zei dat ook
later weer niet
Pyro
2nd October 2002, 00:17
Het maakt mij allemaal niet zo veel uit hoor, wanneer het feest wordt gegeven. Ik ben er denk ik toch wel...
Kolky
2nd October 2002, 00:26
IK OOK
en de muziek zul je toch niet onlopen. nergens niet. trance is nou eenmaal in de meerderheid. je ontkomt er niet aan.
Mr G. Bears
2nd October 2002, 07:39
das waar ja, maar ja als dat overal zou gelden, als we dan op taco's feestje komen ofzo, dan is dat ook, want dan is er altijd meer rock dan trance, dat kan niet anders,
in de groep zit gewoon meer rock
Planetouched
2nd October 2002, 19:33
Hij wordt de 18de gehouden....:)
Planetouched
Mr G. Bears
2nd October 2002, 21:09
mooi, that was all i needed to know, maar planetouched , ff onder ons, je wilt de mensen toch wel vertellen dat ik meegeorganiseerd heb he, want ik heb nu 1000 posts en shandril heeft mij al gedwongen een feestje te houden dus ja
leugentje op bestwil
Pyro
2nd October 2002, 23:16
Dan is het ook echt een goed plan om dat openbaar te gaan posten! ;)
Tja, Rock is in onze groep in de meerderheid, maar op mijn studie zit het vol met Hardcore/Trance-mensen. Dat is ook wel errug leuk voor de verandering...
Laevid
2nd October 2002, 23:35
Nou mijn groep is vooral van die dance-covers en lalala-muziek (geen id hoe je et moet noemen) van die muziek van elminsters poll van de beste plaat allertijde zeg maar....van die "gezellige" muziek.....heeeee baby enzo....
o dit is me eerste post hierow....uhm ja ik denk dat ik ook wel kom....
Nitro
3rd October 2002, 01:18
Ach ja er zijn nou eenmaal weinig mensen die van de alternatieve muziek houden. bv 1 alt. cafe The Pitt en eu ja vele pop-rap-r&b-trance cafes
Mr G. Bears
3rd October 2002, 09:02
Eej maar Pyro, nou vergeet je opeens die Edwin kerel , die van Dream theathre en vast nog van andere Metal houdt
aekold
3rd October 2002, 15:21
Op mijn school zijn best wel wat "gothic" mensen, zoals roland het dan noemt ;J
Best wel gaaf, lopen mensen rond die ook van Metallica houden, ook een paar die green lizard en pap roach goed vinden. Dat is dan wat minder, maar nog steeds beter dan alle andere muziek
Planetouched
3rd October 2002, 15:29
Sorry we draaien geen skihut...tenminste niet als het aan mij ligt...:)
Een marcel, is goed hoor, weet alleen niet of ze het gaan geloven:)
Planetouched
Nitro
3rd October 2002, 17:37
trance is nog te accepteren maar geen ski hut of liedjes van hetzelfde niveau
Elminster
3rd October 2002, 18:34
dat we dat uit jouw mond eh keyboard nog eens moeten horen eh lezen nitro!!!
goed zo!!
Nitro
3rd October 2002, 18:46
een keyboard is een goed instrument. Je kan met elk instrument goeie dingen doen en verkeerde. meer zeg ik niet want anders word ik gequote.
Elminster
3rd October 2002, 18:50
wat! dat vechten we uit, jij en ik, nu naar buiten, eh ik bedoel het muziek-forum :D
o nee daar is iedereen ingeslapen... SAAIIII :S
Nitro
3rd October 2002, 19:30
ok kennelijk een moe publiek, maar kom maar op, quote me!
Planetouched
3rd October 2002, 19:59
owjee begint het hier ook al...geen warzone maken van deze thread eej.
Planetouched
Pyro
3rd October 2002, 23:53
Tja, ik was inderdaad Edwin even vergeten, die heeft ongeveer dezelfde muzieksmaak als ik: hij houdt van typische Pitt-muziek, dus Rock EN alternatieve Dance, en Hardcore vind hij ook wel lollig. Er zijn maar een paar verschillen: hij vindt Metal wel redelijk goed en heeft een hekel aan Trance.
Nitro
16th October 2002, 22:41
met dat soort mensen valt nog te praten, die hekel moet alleen wat uitgebreider worden
Planetouched
17th October 2002, 19:47
Morgen is het zover, have phun en nog een fijne avond/vakantie toegewenst iedereen.
Blade of Darkness
17th October 2002, 21:34
(E)Heel erg bedankt, iedereen heeft er zin in hoop ik. Jij ook prettige vakantie eej(E)
Carnage
17th October 2002, 22:54
Bremmer en ik komen misschien ook nog ff kijken!
Kolky
17th October 2002, 23:14
COOL!
Nitro
18th October 2002, 01:25
JDB en Bremmah in the house!!
Shandril
18th October 2002, 15:53
hee ik ben er ook, als het ok is met jullie
dan zie ik JdB en bremmer ook weer eens een keer
Shandril
Kolky
18th October 2002, 16:41
Ben Hopmans zei dat ie ook zou komen!
En volgens hem was het 0,75 euro cent per flesje jupiler. En als je de entree betaalt hebt krijg je ook nog 2 consumptie bonnen!
Tsjakaa.
Blade of Darkness
18th October 2002, 19:57
(E)We gaan het gewoon stikgezellig maken, boeien wat de drank kost. Oke, hoe goedkoper hoe meer natuurlijk;J (E)
Mr G. Bears
19th October 2002, 04:41
En, wat vond iedereen er van, ik vond et best gezellig over het algemeen gezien
2 X Rhapsody, dan kan et alleen maar goed gaan
1 X peppers: Don't Stop
1 X rammstein
2 X nirvana
linkin park, WI, kortom et was best te doen, met wat leuke oldies, met bijpassende dansjes uitgevoerd door de meesters in het vak, zag et er toch wel zeer plezierig uit moet ik zeggen
Planetouched
19th October 2002, 11:11
Vond dat Niels toch aardig in geslaagd is om rock met trance te mixen. Achja, was een leuk sfeertje, leuke mensen dus voor mij was et wel geslaagd....volgende week weer?:D
Blade of Darkness
19th October 2002, 11:57
:D Een zeeeeeeeeeeeeeer geslaagd feest, de muziek was goed, maar ja ik ben er dan ook zo eentje die van alle muziek houdt(E)
Planetouched
19th October 2002, 15:31
:)Fijn dat veel het leuk hebben gehad, er is zowaar geslamd, jongens bedankt voor de vette avond.
Nitro
19th October 2002, 15:49
ja was echt een goed feest,
Dat slammen vond ik in het begin wel leuk maar later was het echt niet leuk meer.
DJ Niels was helemaal zo slecht niet hij draaide altijd wat je aanvroeg en maakte er met de trance en pop een mooie mix van. De muziek was allemaal wel aantehoren in het begin leek het ff mis te gaan met Madhouse en Billy Crawford maar Ketchup Song is gelukkig niet geweest.
Helaas geen Sugababes en Avril, maar daarintegen wel Tatu en Birgit.
en de trance ging ook nog wel er waren wel wat betere trance nummers bij maar ook veel junk.
en ja dit is Nitro die dit post en alles ook echt meent.
Pyro
19th October 2002, 15:56
Jep, het was echt een heel leuk feestje, er werd voor iedereen wel wat gedraaid, het was leuk dat er zonder morren verzoekjes werden gedraaid zodat je ook eens wat andere platen hoort en er is gelukkig ook (al was het weinig) Hardcore gedraaid! Het was jammer dat het al zo vroeg voorbij was maar voor de rest was het echt top!
Kolky
19th October 2002, 19:48
(Y)
Marcel je miste een paar nummers:
2x System met Chop Suey
1x Coal Chamber - Fiend
Voor de rest was het wel cool!
En het slammen was wel lache... maar heeft toch wel wat mindere gevolgen voor mij.. :(
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:54
ja mist nog een paar nummers
Jan Wayne 2x
en nog veel meer hoor, maar ja, je had et zeker over de goeie nummers:D
Carnage
22nd October 2002, 14:19
Bremmer, Untouchable en Ik zijn ook nog ff geweest :D
aekold
22nd October 2002, 20:10
Het enige jammere was dat om 1.15 plotseling de lichten aangingen, was er net een steengoed nummer bezig (Rhapsody - rage of the winter) gaan opeens de lichten aan en de muziek uit (E) .
Daarna zijn we maar naar the pitt gegaan totdat we er daar ook uitgeschopt werden.
Maar ik moet toegeven Niels draaide op zich wel te goed en voldeed erg braaf aan de verzoekjes.
Bij elkaar genomen was het dus een geslaagt feest
Nitro
22nd October 2002, 21:10
kennen we Bremmer en Untouchable ook weer wat better, althans als je ze nog niet kende(R)
Kolky
23rd October 2002, 16:13
Dit feest is geweest..
Dus Thread Closed.. op naar het volgende feest..
Ik verwacht er toch wel een paar in November.. zijn er zoveel jarig!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.