PDA

View Full Version : THE MIGHTY RHAPSODY

Mr G. Bears
18th September 2002, 09:24
It's Holy, It'a Legendary
IT's EPIC HOLLYWOOD METAL!!!!

RHAPSODY!!!!

Ze zijn inmiddels al best een lange tijd bezig, in 1993 waren ze al bezig met demo's en in 1997 kwam hun eerste album ongeveer uit, ondertussen hebben ze daarna nog 4 albums gemaakt, en ze zijn stuk voor stuk heel goed,

IK vind Rhapsody persoonlijk, HEEL GAAF, met het sfeertje dat er om heen zit
Daar moet Aekold je maar iets over vertellen , maar ze hebben gewoon een hele storyline gemaakt, en in iedere nummer dat ze zingen of veel ervan zit gewoon een deel van dat verhaal verzonnen
et gaat allemaal over middeleeuwse dingen, draken, zwaarden , oorlogen, mythen enzo, vooral hun artwork op de cd;s is ook echt supergaaf

Nitro
18th September 2002, 13:29
Wat is het beste album, want dan kan ik er ook is naar luisteren?

Laevid
18th September 2002, 16:27
die cds zien er idd erg cool uit.....maar ja je kent mijn standpunt bij metal....

geef mij maar the rapsody ipv the rhapsody.....die hebbe het ontsettend coole Prince Igor gemaakt en nog een heel album vol met coole hiphop meets classic platen....

Mr G. Bears
18th September 2002, 22:49
Zeg meneer, bij de 2 post ga ik al OFFTOPIC, dat is niet te bedoeling, dat doen we wel als de tijd er rijp voor is

Laevid
18th September 2002, 23:19
dus....maar zo off-topic was ik toch niet?

Nitro
19th September 2002, 00:34
Lv denkt bij Rhapsody aan hip-hop platen:|, niet goed, bad image, go go

Pyro
19th September 2002, 01:15
Sorry hoor, maar ik ben het wel met Laevid eens, The Rapsody maakt veel betere muziek: Prince Igor en Dear Malika zijn echt nummers die mij wel ff bij zijn gebleven. I'll take The Rapsody over Rhapsody any day! Maar goed, ik zal me hier niet teveel in mengen, kritiek op metal heb ik wel ergens anders en ik wil het hier voor de mensen die het wel goed vinden niet verpesten...

Mr G. Bears
19th September 2002, 08:16
ja sorry, DIT ZIJN DUS KUTPOSTS

et gaat over RHAPSODY die metal maakt, en gelijk komen er 2 mensen lullen over the rhapsody, en ik heb nix van commentaar gehoord over rhapsody zelf, waar slaat dit op , sorry hoor
Ik wil een rhapsod thread over de metal versie, dat weten jullie dondersgoed, dus hou je mond over dat andere, en ga iets zinnings posten, zelfs al is het iets negatiefs, als het maar iets is

jezus man

maar goed ik zal me er niet in mengen, wat DOE JE HIER DAN NOG
offtopicen , denk je dat dat leuk voor mij is he, offtopicen heb ik helemaal nix op tegen, maar bij de eerste post

WANT waarom vinden jullie dat nou beter als Rhapsody, dit wist ik al , dat jullie et slechter vonden maar WAAROM???

Pyro
20th September 2002, 00:03
OK, misschien ging ik ietsje te snel off-topic. Maar goed, je wilde weten waarom ik dus Rhapsody slechter vond dan The Rapsody. Ik zal de reden simpel houden, tenzij iemand daar weer wat op tegen heeft: The Rapsody bevat hip-hop elementen en Rhapsody is een metal-band, en ik vind hip-hop (en dan bedoel ik dus NIET van die Nelly-troep) stukken beter dan metal. Dus vind ik The Rapsody ook beter dan Rhapsody. Simpeler kan ik het niet uitleggen...

Mr G. Bears
20th September 2002, 07:53
was dat nou zo moeilijk, nee toch?
nou das alles wat ik wilde weten
applausje

Pyro
21st September 2002, 00:32
Dat ging inderdaad wel makkelijk ja! Het kostte in ieder geval een stuk minder moeite als al die posts die ik op de rest van dit forum rondstrooi om Trance te verdedigen. En die lijken nul-komma-nul effect te gaan hebben, vooral als er quotes in het spel komen...(?)

Mr G. Bears
21st September 2002, 10:04
maar goed, laten we et over Rhapsody hebben
Nitro, wat vond je van et album?????

Nitro
21st September 2002, 17:08
ja was wel aardig, zatten wel goeie stokjes in alleen soms was het weer wat minder.
Aub geen reply's quotes van ja zie je wel zo goed is het niet van bepaalde trance fans, want ook al zitten er mindere liedjes tussen wie ik niet echt super, ik vind dat ze nog altijd veel beter dan trance.