PDA

View Full Version : Diablo IV

Mr G. Bears
28th June 2008, 17:47
BELIEVE!

Elminster
28th June 2008, 17:51
Spambot?

Onee iets vergelijkbaars, Mr G Bears :)

Anywho, is Diablo 3 niet nog maar net aangekondigd ofzo :S?

Mr G. Bears
30th June 2008, 13:31
Ja klopt! Dit is ook stiekem de Diablo 3 thread, maar ik heb de rechten niet om de threadnaam aan te passen. Helaas maakmetochweermoderatorjohpindakaas...

Kolky
30th June 2008, 13:50
Ja klopt! Dit is ook stiekem de Diablo 3 thread, maar ik heb de rechten niet om de threadnaam aan te passen. Helaas maakmetochweermoderatorjohpindakaas...

Pff newb!

Back-on-topic; het zier er geweldig & fun uit al! Enorme gameplay trailers ook al te zien zo vroeg; http://www.blizzard.com/diablo3/ Met weer een leuke cinematic trailer!

Carnage
1st July 2008, 10:07
Volgens mij gaan er weer sociale levens verloren binnenkort :)

Elminster
1st July 2008, 10:37
Damn die cin. trailer ziet er zeker goed uit! En als we hetzelfde niveau als van I en II kunnen verwachten, wie weet ga ik er dan ook eens aan beginnen :)

Mr G. Bears
1st July 2008, 12:23
Damn die cin. trailer ziet er zeker goed uit! En als we hetzelfde niveau als van I en II kunnen verwachten, wie weet ga ik er dan ook eens aan beginnen :)

Kijk liever de gameplay trailer van 20 minuten ;)

Kolky
1st July 2008, 13:05
Kijk liever de gameplay trailer van 20 minuten ;)

Idd dan weet je dat je er gewoon aan MOET beginnen :D Overigens levert Blizzard alleen maar kwaliteit, dus falen kan het al zeker niet.. daarnaast wordt er ook CO-OP mogelijkheden aangeboden voor de main story wat me ERG vet lijkt :)

Mr G. Bears
1st July 2008, 13:08
Idd dan weet je dat je er gewoon aan MOET beginnen :D Overigens levert Blizzard alleen maar kwaliteit, dus falen kan het al zeker niet.. daarnaast wordt er ook CO-OP mogelijkheden aangeboden voor de main story wat me ERG vet lijkt :)

Dan hoeft ieder van de party maar de helft van zijn leven weg te gooien voor Diablo 3.....of wacht eens even :')

Elminster
1st July 2008, 23:07
CO-OP zat al in Baldur's Gate nietwaar :P

aekold
3rd July 2008, 00:45
Yeah, nog meer tijd verdelen tussen hobbies.