PDA

View Full Version : [Legions] --> Slivers return!

Carnage
16th September 2002, 11:18
Het schijnt dat Slivers terugkomen in Legions, de volgende expansion na Onslaught.

Oh-oh :D

Elminster
16th September 2002, 16:52
enne, als slivers of onder een nieuwe creature-naam met hetzelfde idee?
Het lijkt wel of ze ineens ipv alleen kaarten gelijk maar hele edities flasbacken...

Laevid
16th September 2002, 23:16
Nie die gvd-se slivers not again please no don't do it again "WHEN DOES THE HURTING STOP!" (@ bill uit eek the cat)

ik heb een kristallen sliver dus ik win :+

Pyro
16th September 2002, 23:52
Slivers zijn ruig, een van de stoerste mechanics die R&D ooit heeft verzonnen. Ik ben alleen benieuwd wat voor Slivers ze nu gaan maken, omdat veel abilities al een bijpassende Silver hebben. Ik denk dat er in ieder geval een Sliver komt die alle Slivers (dus ook die in je deck, graveyard en hand) Morph geeft...

Nitro
16th September 2002, 23:54
nee die dingen zijn veel te sterk was blij dat ik ze niet meer zag maar nou komen die klere dingen weer terug, nou ja hopelijk worden ze niet te sterk dan is het misschien nog aanvaadbaar

Kolky
17th September 2002, 14:14
Ik heb ze nooit meegemaakt dus voor mij wordt het allemaal een grote verrasing ... ken ze natuurlijk wel uit Tempest en Stronghold... maar nu zul je ze nog vaker zien.. wel cool! (voor mij dan!) :D

aekold
17th September 2002, 20:43
Slivers zijn supervet...en nu ze terug zouden komen.......(E)

Ik vind het wel gaaf als dat echt zo zou zijn en is en blijft tenslotte een van mijn favo decks

Laevid
17th September 2002, 22:16
Originally posted by Kolky
Ik heb ze nooit meegemaakt dus voor mij wordt het allemaal een grote verrasing ...

Ken jij michael kuijstermans nu al niet meer? ;)

Nitro
17th September 2002, 22:31
en hij heeft zelf ook nog een Sliver deck gehad dus:S

aekold
17th September 2002, 22:38
L*L niet alex, het is helemaal geen verrassing voor je. Je hebt mijn sliverdeck vaak genoeg in actie gezien, dus je weet precies hoe het werkt.
Je hebt notabene zelf een sliverdeck in je map zitten

Carnage
17th September 2002, 23:14
Eigenlijk zijn alleen de Muscle Sliver en de Crystalline Sliver overpowered, de rest is alleen maar handig zeg maar.

Waar ik even op wil wijzen is dat Onslaught een grote goocheldoos is qua creature-types, dus daar kunnen wel weer eens wacky combos uit komen. Enneh, Unnatural Selection is ook wel handig dan :D

Pyro
17th September 2002, 23:45
Ik vind Winged Sliver toch ook behoorlijk grof hoor. En Acidic Sliver is ook heel handig in Sliver-decks die de 'finishing touch' missen...

Laevid
18th September 2002, 00:10
winged vin ik echt 10 keer vervelender als muscle...

Nitro
18th September 2002, 00:36
ja ja ken geen namen maar die van dat ze niet meer getarget kunnen worden is erg irritant en die +1/+1 is ook erg irritant dat was Mussle geloof ik de rest is wel goed

Kolky
18th September 2002, 01:11
Ik bedoel dat ik ze weinig in tournooi vorm ben tegengekomen! En ja idd ik heb zelf een sliver deck.. maar het is toch anders als je op een tournooi bent en als dan veel mensen met Slivers spelen, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dit geld bij mij ook voor Cycling!

Pyro
19th September 2002, 00:28
Ik liep al vroeg genoeg op toernooien rond (toen ze nog bijvoorbeeld weleens in Oudenbosch werden georganiseerd) om een x een Cycling-deck in actie te zien en dat vond ik toen gewoon zo asociaal grof! Ik snapte niet dat zo'n deck gewoon bijna uit een set of block was gemaakt en toch snoeihard speelde. Dus ik heb het wel allemaal meegemaakt, maar of ik daar nou zo blij mee ben...

Mr G. Bears
19th September 2002, 08:03
ik heb het bijna complete fluctuator deck gespeeld, dat was ook een ervaring, duress propaganda, wrath, extract, goh wat een leuke kaartjes

Pyro
19th September 2002, 23:39
Die kaarten konden jouw deck inderdaad gruwelijk naaien, Mr. G Bears. Maar het grootste deel van die kaarten zat ook in Type II ten tijde van het Fluctuator Death-deck, en toen leek niemand ze tegen dat deck te spelen. Toch raar...

Mr G. Bears
20th September 2002, 08:28
ja kvind het ook raar ja

maar wat handig is, fluctuator is ook nog een tutor eigenlijk
als je gewoon een deck met alleen cycling kaarten maakt, bijna dan
denk je, expunge heb ik nu nodig, en dan doe je die he, of een miscalculation

Pyro
20th September 2002, 23:57
Klopt wel ja. Zo kun je nog best een stoer deck in elkaar zetten. Je pakt namelijk altijd wat je nodig hebt. Enchantment dat je dwars zit? Even cyclen voor een Clear. Beestje mollen? Pak een Expunge! Het enige probleem is dan weer wel dat er landjes tussen al die cycling-kaarten zitten, of je moet met de cycling-lands gaan spelen...

Mr G. Bears
21st September 2002, 10:01
wat de snelheid waar beinvloed, heb je niet zo'n kaart, all cards gain cycling until end of turn

Chrono
21st September 2002, 18:01
Ik vraag me af of, met behulp van wat grove cycling-kaarten uit onslaught, Fluctuator gespot zal gaan worden op toernooien, misschien wel extended. Dark Ritual mist, maar 1 Cabal Ritual doet in dit geval wat 2 Dark Rituals doen (threshold in beurt 3 moet lukken). Het is wat trager door de banning van Lotus Petal. Nu dat ik er over na denk: er zijn gewoon teveel kaarten die de combo kunnen screwen.

We zullen zien wat de komende sets ons brengen. Misschien...?

Carnage
22nd September 2002, 14:22
Zover ik weet speelde dit deck in extended met alle cycle-creatures + veel cycle lands, en kilde het met:

Haunting Misery
Black
Common
Weatherlight
Casting Cost 1BB
Sorcery
As an additional cost to play Haunting Misery, remove any number of creature cards in your graveyard from the game.
Haunting Misery deals X damage to target player, where X is the number of cards removed this way.

Mr G. Bears
24th September 2002, 08:25
ja das ook een goed idee ja, daar heb ik nou nooit aan gedacht, maar dat kan ook ja, et ligt in je graveyard, en dan kun je er ook nog iets anders mee doen dan recurren natuurlijk

Carnage
27th September 2002, 12:30
Kijk maar eens goed...

Mr G. Bears
27th September 2002, 19:18
1e handenarbeid les, wees creatief met slivers
ow gaaf, bedenk de mogelijkheden
je kunt sliver brood of cake bakken, ijsblokjes in de vorm van slivers
WOW!!!!

Nitro
27th September 2002, 20:41
haha ja Mr G Bears daar dacht ik ook meteen aan toen ik dat plaatje zag, maar als je tekst ook nog is leest, nou een beetje een matige kaart het counter idee komt ook een beetje uit de saga waar elke kleur zijn counter enchantment had en ook nog een artifact, Lotus Blossum

Pyro
27th September 2002, 23:52
Ik weet het niet zo. Het is geen beste kaart, maar aan de andere kant zijn kaarten zoals Volrath's Labaratory altijd wel lollig. Het is gewoon grappig om creatures te maken van complete onzin-types...

Mr G. Bears
30th September 2002, 17:57
Op draft en Sealed ruleert ie, dat zei ik al, en Pyro heeft et even verwezenlijkt
maar idd, et is daar een beetje op gebaseerd
Lotus Blossom, dat was toch eerst jou bomb kaart michel
in jou dagen met je rooie Mana Flare Shivan Dragon deck

Pyro
1st October 2002, 00:14
Dankzij een errata kun je alleen nog maar bestaande creature types kiezen! Zo komen er nooit Pyro's in Magic! (E)

Maar inderdaad, in Limited was Volrath's Labaratory ook al a-sociaal, en deze is nog veel erger. Meestal maakte ik er 5/5 tokens mee, maar tegen Marcel thuis kon ik 7/7 Beasts maken, die ik met een andere Beast voor G Trample kon geven. Jammer van die Seal of Cleansing alleen...

Nitro
1st October 2002, 00:22
Originally posted by Mr G. Bears
Lotus Blossom, dat was toch eerst jou bomb kaart michel
in jou dagen met je rooie Mana Flare Shivan Dragon deck
klopt werkt redelijk, maar tegenwoordig heb ik betere decks

Mr G. Bears
1st October 2002, 08:05
ja dat dacht ik ook maar, helaas zijn we allemaal niet zo snel gevorderd, als je snapt wat ik bedoel:)

Nitro
16th October 2002, 23:26
er komen soms nog wat moderne kaarten bij dat deck

Mr G. Bears
21st October 2002, 20:01
MOX RUBY????(Y) (Y)

Nitro
22nd October 2002, 01:15
ook meer waarde

Carnage
22nd October 2002, 14:39
ook een leuke kaart voor jou, Nitro:

Gauntlets of Might.

Nitro
22nd October 2002, 22:21
er is volgens mij geen kaart die zo heet

Carnage
23rd October 2002, 14:27
Gauntlet of Might
4, Continuous Artifact, Alpha/Beta/Unlimited Edition Rare
All red creatures gain +1/+1 and all mountains provide an extra red mana when tapped.