View Full Version : Signs
Carnage
14th September 2002, 12:23
Zo wat een vette film is dat zeg, Signs. Echt wel gaan kijken hoor jongens!
FirstBlood
14th September 2002, 12:49
Heb hem gistere in BIOS gezien... vond hem beetje saai...
Er werd ook niet verteld waarom die Aliens mensen nodig hadden... niet om te eten lijkt me :)
Ze konden niet tegen water en mensen bestaan voor 90% uit water :D
Shandril
14th September 2002, 14:29
Geen idee wat ik daarvan moet denken, ik geloof wel dat ze hem bij ons thuis zo goed vinden dat ze hem NU al aan het downloaden zijn, ik kijk wel als hij gedownloaded is.
Het idee erachter is op zijn manier wel uniek, voor zover heeft nog niet iemand een film gemaakt met graancirkels (correct me if I'm wrong). Leuk idee, ff afwachten of het inderdaad leuk is.
Shandril
Mr G. Bears
14th September 2002, 15:37
ik denk van wel op zich, maar in iedere geval zeker niet op deze manier
mij leek er een creepy sfeertje omheen zitten en dat vind ik goed aan een film
Kolky
14th September 2002, 19:15
dat met die graan cirkels klopt niet... X-files was eerder... en dat vond ik overigens een super gave film, beter als deze denk ik! Moet hem nog gaan kijken! Wie wil mee??:D
Nitro
14th September 2002, 19:36
is goed
Mr G. Bears
15th September 2002, 09:23
Ja dat hadden we toch al afgesproken dat we naar Signs zouden gaan
want dat wou Pieter iig ook al een hele tijd dus ja
Shandril
15th September 2002, 14:03
Ik ga dan denk ik ook wel mee naar Signs, eens kijken of klopt wat er van gezegd word, na " Eight Legged Freaks" kan ik alles aan. ;)
Shandril
Pyro
16th September 2002, 00:15
Tja, ik moet wel een beetje op mijn centjes letten aangezien ik nog een bestelling moet gaan afbetalen en binnenkort de prerelease eraan komt, maar wie weet ga ik ook wel mee. Het lijkt me in ieder geval een erg spannende film, dus daar zal het niet aan liggen...
Mr G. Bears
16th September 2002, 08:51
Ja idd, een goeie films, met best bekende acteurs, dat zegt niet altijd wat naar toch,
ja ik ga in iedere geval wel mee, ook al moet ik op de centjes letten
En Wie gaat er mee naar Resident Evil: post dat ff in die thread dan
Shandril
17th September 2002, 21:41
Hee Pyro,
Ik krijg korting met mijn "greencard" maar dat is van maandga tot en met donderdag. En anders hevb ik nog ckv bonnen die op moeten.
Shandril
Nitro
17th September 2002, 22:15
ckv bonnen...:D hoeveel wil je er hebben
aekold
17th September 2002, 22:46
Het maakt mij niet uit naar welke film we gaan, als ik kan ga ik toch wel mee.
Nog mensen die mee willen naar Minority Report en Reign of Fire, daar wil ik ook zeker naartoe.
Mark, misschien kan je ze bij de city overhalen om je korting te geven op vertoon van je OV, met het argument dat je een arme student bent en je geld hard nodig hebt, maar je moet deze film zien, want het is van essentieel belang voor je opleiding.
Zoiets en als je er nog overtuigend bij gaat huilen help het helemaal:)
We kunnen ook een fonds voor arme studentjes oprichten. Het H.A.S.N.D.B. (help arme studentjes naar de bios). Als we dan allemaal een donatie maken kan hij misschien net naar de film, maar ik denk dat eten en drinken er dan niet meer in zit.;J
Pyro
18th September 2002, 00:14
Dat fonds voor arme studenten is trouwens wel een goed idee, want als ik bijvoorbeeld bekijk hoe asociaal duur het eten en drinken bij ons op de universiteit is...
Maar voor de rest, wij hebben ook nog zo'n kortingskaart, waardoor ik met een ruime 5 euro de bios wel inkom hoor, en dan heb ik nog wat te drinken erbij ook. Dus dat komt wel goed hoor, maar thanx for the advice everyone! :)
Mr G. Bears
18th September 2002, 23:09
ow ik zie dat het dus Signs is geworden, jammer, maar goed, dit weekend is het helemaal nix want we gaan american pie 1 kijken op tv bij iemand thuis
Pyro
19th September 2002, 00:57
Ik zag een uurtje geleden in de TV-gids staan dat die film zou komen, dus ik zat er al aan te denken of we die niet met zijn allen konden gaan kijken. Maar toen dacht ik nog dat dat niet door kon gaan vanwege de bioscoop! Ik vind dit dus ook wel prima hoor...
Bremmer
19th September 2002, 01:50
Ik ben naar signs geweest en tja wat zal ik er van zeggen...............
Het was een ...rare film, maar geen slechte film. Voor de pauze gebeurt er in principe vrij weinig en na de pauze komt er wat meer actie in. Het einde was leuk 'diep' te noemen i.t.t. wat veel recensies beweren. Er is op zich wel goed over nagedacht over het einde en de diepere betekenis van het woord signs en de zogenaamde toevalligheden.
Ik denk dat het een soort genre is waar je van moet houden.
P.S. KUT ik heb er Katja voor opgegeven.......nou ja dan volgende keer maar de mossel van Katja.....uh ik bedoel de Oesters van Nam Kee. :D
Mr G. Bears
19th September 2002, 08:12
zeg pervers ventje, ach ja
veel films om te zien
reign of fire(als je jaq goderie moet geloven)
minority report
oesters van namkee
signs
resident evil
ja dat zeg ik net pyro
Pyro
20th September 2002, 00:14
Ja, die Oesters moet ik ook nog zien. Lijkt me wel een lollige film, goed verhaaltje en OK, ik wil er ook naar toe voor Katja natuurlijk, je moet toch wel een beetje je mannelijke instincten de vrije loop laten en die trailer was in ieder geval niet verkeerd!
Nitro
20th September 2002, 02:22
ach ja oosters ik ga ff hetzelfde doen als Pyro mannelijk instincten gaan volgen en dus hoef ik die film niet te zien spreekt me niet echt aan, heb trouwens wel net een nieuwe cd opgezet van Avril natuurlijk, ja instinct volgen ej. eu ja Signs wil ik wel zien lijkt me een leuke film beetje x-files achtig en Reign of Fire klinkt ook wel goed. en die andere 2 hoef ik ook niet echt te zien.
Mr G. Bears
21st September 2002, 10:03
Nog Animo voor The Sweetest Thing????(A) (A) (A)
Blade of Darkness
21st September 2002, 11:40
(E) ;J Dan kun je beter naar Reign of Fire gaan(E)
Shandril
25th September 2002, 22:04
ow jot ik ga wel mee, ik moet wat eej.
De titel is wel leuk ;)
Shandril
Chrono
25th September 2002, 22:20
the sweetest thing is een mutsenfilm
daar ga je naar toe als je als vrouw een slechte dag hebt en je jezelf even wat intelligenter wilt voelen.
Nu we het er toch over hebben: "MUTS", dat woord is hier op het forum nog niet vaak gevallen!
Niet veel mutsen hiero zeker.
Shandril
25th September 2002, 22:22
mooi toch
laat Mr. G Bears toch lekker naar een mutsen film gaan
ik ga wel mee hoor, aangezien sommige mensen hier ik noem geen namen mij toch ook een muts vinden.
Shandril
Mr G. Bears
25th September 2002, 23:16
Daar wil ik mij bij deze meteen van distantieren, Jij bent zeker geen Muts
je bent niet blond ten eerste, en slim ben je ook nog, en je giechelt ook al niet om de haverklap en urenlang,
dus,
nee denk je nou echt dat ik naar the Sweetest Thing wil?
Carnage
25th September 2002, 23:49
Ik vind Muts echt zo'n hype-woord....ik zeg veel liever sl*t ;)
ahum, sorry, moest even :&
Krijg ik nou straf?
Pyro
26th September 2002, 00:01
Leuk! Ik dacht dat er nog wel serieuze plannen kwamen om naar The Sweetest Thing te gaan, maar dat is gewoon een beetje lol trappen. Niet dat dat nou DE film is waar ik naartoe moet, maar ik had het niet erg gevonden. En dat Chrono het een mutsenfilm vindt...eeuh tja dat boeit me eigenlijk helemaal nix, want Chrono heeft soms iets teveel niveau. American Pie vond hij ook al nix, terwijl ik hem echt superstoer vond! Maar ja, ik hou wel van dat soort ongein moet ik zeggen...;J
aekold
26th September 2002, 13:44
American Pie was opzich wel lache, maar je moet er eigenlijk niet te lang naar kijken. Opzich lijkt het me wel leuk om naar the sweetest thing, maar ik zou liever naar een andere film gaan, zoals minority report of reign of fire.
Eigenlijk moeten we nog naar zoveel films, we moeten er eigenlijk gewoon een dag voor uittrekken dat we alle films die we willen zien gaan kijken.
Wat natuurlijk ook kan is om elke week naar de sneak preview te gaan. Is hartstikke gezellig en dan zie je tenminste nog eens een paar wat minder bekende films
Mr G. Bears
26th September 2002, 16:59
en hebben wij daar allemaal geld voor????
Planetouched
26th September 2002, 18:24
wat dacht je van dvd, filmbanden?:) Er zijn vast wel dvd-rips te vinden over die films:) Try edonckey.
Planetouched
Nitro
27th September 2002, 00:01
neeeeee niet e-donkey aub niet dat, aaaaaaaaaa
Pyro
27th September 2002, 00:28
Planetouched, jij weet dat natuurlijk nog niet, maar E-donkey zorgt hier bij sommige mensen namelijk voor behoorlijke schrikreacties! Dat leggen we je nog wel een keertje uit...
Aekold > Over die film-dag: dat vind ik wel een goed idee eigenlijk...
Planetouched
27th September 2002, 21:13
hmm heeft iemand een trama? Een storing in zijn levensloopbaan? Ach gooi het maar in de groep, laat het er allemaal uit. Je moet die emoties laten gaan, ze erkennen voordat je ze gaat verwerken oftewel in
Bush-mode:"Goddamn tell me, i wanna know what's wrong:)"
Planetouched
Mr G. Bears
30th September 2002, 18:07
nou kijk, edonkey, dat gebruikt kolky altijd
en daar bleef ie toen maar over doorzeuren, en als kolky dat doet nemen wij dat als trouwe fans, 5000 posts
nemen dat over en dan gaan wij zoals wij zijn et er steeds over hebben totdat Kolky er stapelgek van wordt en et een stom progje vind en dan is ons werk geslaagd snap je
Planetouched
30th September 2002, 23:43
Ok..:) Anyways is ga aanstaande vrijdag naar Signs, even kijken of et een leuke film is.
Planetouched
Mr G. Bears
1st October 2002, 08:15
good for you, en wat gaan ik vrijdag doen, D&Den
Nitro
17th October 2002, 00:41
Was een leuke film hoor Marcel, was Minority Report ook leuk;)
Mr G. Bears
17th October 2002, 20:48
hehe, ja jot, alleen ik had toch liever mee gewild met jullie
Hoe was Signs?
Shandril
17th October 2002, 21:25
Originally posted by Carnage
Ik vind Muts echt zo'n hype-woord....ik zeg veel liever sl*t ;)
ahum, sorry, moest even :&
Krijg ik nou straf?
zou je wel willen zekers?
Shandril
Shandril
17th October 2002, 21:27
minority repost was gaaf, om maar niks te zeggen over Tom Cruise.... (wat denk je Yavanna?)
Voor zover ik wete was het wel een origineel idee qua film, maar Agatha is het vrouwke wat ook meedoet in Electrical Storm (dat is voor de mensen waar ik het nog geen 5 keer tegen gezegd heb ;) )
Shandril
Carnage
17th October 2002, 23:20
Originally posted by Shandril
zou je wel willen zekers?
Shandril
uuhhhh nu moet ik uit gaan kijken :)
Mr G. Bears
20th October 2002, 12:28
dat vind ik helemaal geen probleem, broodtrommels, rolschaatsen, proefwerkblokken van mijzelf, ik ben et allemaal gewend
een nieuwe sport
berenmeppen
Blade of Darkness
20th October 2002, 18:34
(E)Je vergeet flesjes spa;)
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:34
ik voeg toe
Dienbladen
Zwaarden
Blade of Darkness
21st October 2002, 21:37
(E)ja, en dan snel super-sayan worden en het dienblad breken. De aflevering van vandaag was trouwens errug mooi toen vegeta zijn eigen opblies(E)
Nitro
22nd October 2002, 01:20
we kunnen ook een DBZ thread oprichten als daar behoefte aan is...?
Blade of Darkness
22nd October 2002, 10:47
(E)Ja gewoon doen zou ik zeggen, we zullen toch nieuwe onderwerpen moeten verzinnen, anders komt er ook geen hond meer heb ik het idee, ik vind het een goed idee(E)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.