View Full Version : Super Smash Bros. Brawl!!
Robin
18th September 2007, 12:56
Geen idee hoe populair de Wii is onder jullie, laat staan de serie Smash Bros.
Maar dit spel begint wel heel vet te worden.
http://www.smashbros.com/en_us/index.html (http://)
Kolky
18th September 2007, 22:12
Nooit van gehoord? Zeker nooit gespeeld...
Elminster
19th September 2007, 01:44
Ben alleen maar heavily addicted aan melee :P. En vroeger veel op de N64 (emulator) gespeeld... Ga zéker brawl spelen (op andermans wii :&)
Robin
19th September 2007, 17:11
Pokemon Trainer zit er bij als playable character Kolky ;D
Zelf heb ik smash bros. op de n64 gespeeld en melee op de cube.
Zwaar verslaafd geweest aan beide versies.
Maar ik moet zeggen dat de ware fun zit in het spelen met vrienden, singleplayer is niet smash bros. sterkste punt. xP
Hoewel Event Matches leuk en uitdagend waren^^.
Kolky
19th September 2007, 18:00
Heb geen N64, Cube of Wii gehad dus alleen bij anderen gespeeld. Alhoewel ik vaak bij Pieter moest spelen omdat Elminster zo verslaafd was... Kijk iig geregeld naar de site, want de updates zijn wel erg relaxt!
Robin
21st September 2007, 18:00
Hoewel dit geen echt nieuws is.. Solid Snake zit erin!
Kan niet wachten om zn ass te whoopen! (nintendo fanboy)
Carnage
21st September 2007, 20:40
Hier gaan weer veel mensen verslaafd raken vrees ik :)
Robin
10th October 2007, 18:39
Sonic in Brawl!!
Ik heb echt een paar seconden in shock toestand naar mijn scherm gestaard
Mr G. Bears
10th October 2007, 19:02
Was wel te verwachten met de aankomende Mario & Sonic at the Olympic games toch?
Carnage
10th October 2007, 22:46
Tjah Sega zal wel afstand gedaan hebben van alle intellectuele eigendommen...
Kolky
24th April 2008, 17:08
Na maanden onzekerheid is de kogel eindelijk door de kerk, Super Smash Bros. Brawl heeft een Europese releasedatum gekregen, om precies te zijn op 27 juni 2008. Dat valt te lezen in een releaseschema dat Nintendo heeft vrijgegeven voor het tweede kwartaal van dit jaar. Op het schema staan ook de releasedata voor WiiWare, namelijk op 20 mei, en het Everyone's Nintendo Channel op 30 mei.
De datum voor de nieuwste Super Smash was omstreden, omdat deze voor Europa nooit duidelijk was gemaakt, terwijl de Japanners en Amerikanen al van de game kunnen genieten. Nu kunnen de Europese Nintendo fans eindelijk uitkijken naar de dag dat ze Diddy Kong in elkaar kunnen slaan met Princess Peach.
Yay eindelijk :)
Carnage
25th April 2008, 10:43
De week van 27 juni....recordaantal spijbelaars en ziekmeldingen op het werk :)
Kolky
2nd July 2008, 16:45
Nou ik heb hem bij raging_gobli gespeeld. Vindt het erg vet; oud en vertrouwd! Level editing, nieuwe characters en trophy systeem zijn echt gaaf. Samen met Mr.G.Bears en raging_goblin hebben we een level gebouwd. Wat we eigenlijk dik een uur gespeeld hebben!
Vanavond eens bij mijn vriendin spelen en de single player eens bekijken!
Elminster
2nd July 2008, 21:56
Ik dacht dat level editing een beetje een non-option was... maar verder baal ik nogal dat de Wii waarop ik zou spelen nog bij de reparatie ligt. What timing!!
aekold
3rd July 2008, 00:47
Ik heb hem sinds maandag en nog maar 5 minuten gespeeld :S.
Moet daar echt eens tijd voor gaan maken.
aekold
3rd July 2008, 21:46
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om komende vrijdag bij mij te komen smashen onder het genot van een pilsje? Kan je gelijk ff het huis bewonderen.
Elminster
4th July 2008, 12:29
Damn het is aanlokkelijk, maar zit dan in kijkduin... Ik heb trouwens al wel gespeeld inmiddels, en ga zo nog een potje doen, want het is gaaaaaf :D
Carnage
4th July 2008, 21:56
Super Smash Brawl lijkt me wel leuk :)
@Taco - wtf moet jij nou in Kijkduin? Nieuwe liefde? :P
Elminster
6th July 2008, 23:30
Nee een beachtoernooi, vrijdag heen, zondag terug. Erg relaxed :)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.