PDA

View Full Version : Concerten/Festivals

Pages : [1] 2

Mr G. Bears
11th September 2002, 20:27
Okeejz, wie zijn er van jullie allemaal naar Concerten en/of Festivals geweest

ik ben al naar Tofpop en Atlantis geweest, ( Free of Charge;J )
en daar vond ik het wel gaaf

en ik ga dit jaar iig naar Hammerfall en Sonata Arctica
en misschien gingen we ook naar Rock Werchter he?

nou dat kunnen jullie hier je ervaringen of leuke verhalen kwijt over je concerten

Kolky
11th September 2002, 20:31
Moet je bij Lounger zijn... die is een Echter Conert/Festival Freak!!
Ik wil trouwens ook wel naar Pinkpop inplaats van Rock Werchter. En natuurlijk Rammstein als die in de buurt zijn! ;)

Nitro
11th September 2002, 20:42
Wil naar Pinkpop, Lowlands, Pukkelpop, Tofpop, werchter misschien ook. Naar al die festivals alleen als er ook goeie bands komen anders vind ik het zonde van mijn geld. En als er de volgende bands concerten hebben in de buurt wil ik daar ook zeker naar toe,
bands: The Offspring (duh)
Blink 182
Pennywise
System of a Down

Kolky
11th September 2002, 20:50
Ja dat was ik nog vergeten een lijstje geven van artiesten waar ik graag naartoe wil:
1. Rammstein
2. System of a Down
3. Korn
4. Disturebed
5. The Offspring

Dat was het wel voorlopig!

Nitro
11th September 2002, 20:51
een tijdje geleden kon je naar korn toe

Carnage
12th September 2002, 00:15
..ik ga volgend jaar naar Sensation, in ieder geval met Bremmer en Untouchable.

Pyro
12th September 2002, 00:37
Als Kittie ergens op een van de festivals komt dan wil ik dat wel heel graag zien eigenlijk!- Voor de rest, bands die ik graag op een festival wil zien zijn:
- The Prodigy
- Faithless
- Underworld
- Soulwax
- System of a Down
- Soulvation
- Rammstein (voor de show alleen al!)
- 16 Down (nieuwe band van Rudeboy, ex-Urban Dance Squad)
Ja voor de mensen die gelijk weer willen zeuren; weinig rock! Maar ik vind de acts in dit rijtje persoonlijk veel beter...
En verder zou ik ook nog wel een x naar Mysteryland of Sensation willen, en een Thunderdome zou helemaal gaaf zijn!

Carnage
12th September 2002, 11:12
Ik ga met je mee denk ik !! ;J

LoUNgeR
12th September 2002, 13:37
Ik ben al naar Rock werchter 2x en naar pukkelpop 1x (werkend op het podium) geweest.
Rock Werchter kicks ass, 10.000 meer man als op pinkpop, maar wel zelfde artiesten.
Pukkelpop, moest ik werken, maar had wel een back- en onstage pas.
Soms kun je echt lachen met die artiesten en valt je mond open als een van je favo-artiesten een meter van je staan, of tegen je beginnen te lullen.
Atlantis wou ik ook naartoe maar kon helaas niet.

enne omdat mijn muzieksmaak zo breed is ga ik ook naar dance-festivals.
-Mystery Land, een paar jaar geleden
-Antwerp is Burning, vorig jaar
-4 Elements, in de Ahoy afgelopen weekend

aekold
12th September 2002, 19:42
Ik ben twee keer naar een concert geweest. Van Rhapsody en van Iced Earth, beide in tilburg in de 013. Echt megavet. Gave shows met veel vuurwerk en lichten.
Natuurlijk ook lekker slammen op village of dwarves (das iets voor kenners).

In 2003 wil ik in elk geval naar hammerfall, sonata Arctica en misschien ook wel Stratovarius.

Als het om festivals gaat wil ik in elk geval naar graspop. Dat was dit jaar echt supervet en er treden mega gave bands op, zoals Slayer, Dreamtheater, Kreator, Bruce Dickinson ( zanger Iron Maiden) en nog veel meer.

Verder wil ik ook naar dynamo, pink pop, lowlands en rock werchter.

En hopelijk komt Iced Earth ook nog ff langs, maar dat zit er dit jaar niet in denk ik

Mr G. Bears
12th September 2002, 20:59
ja alex, pinkpop, dan mag ik niet mee,
jullie mogen wel gaan, maar ik ben er niet bij

ik vind dat jullie dan beter naar rockwerchter kunnen gaan als er toch dezelfde artiesten komen, dan kan ik nog mee,
anders moet ik alleen naar werchter

Verder Wil ik nog naar

Hammerfall
Sonata Arctica
Rhapsody ( als ik wat groter en sterker ben)
(T)
Linkin Park
Blink lijkt me ook supergaaf
en euh ja
Rammstein lijkt me ook vet
alleen bij buck dich draai ik me om

en dat was het zo'n beetje

ow ja, COAL CHAMBER!!!!!

Bremmer
13th September 2002, 12:45
Originally posted by Carnage

Oh yeah.........naar welke ook al weer? Black of White? Ik ben een voorstander van Black...........of allebei is ook goe

Carnage
13th September 2002, 14:02
...is het er weer ??n editie volgend jaar.

Bremmer
13th September 2002, 15:34
hmmmm das wel jammer eigenlijk

Pyro
13th September 2002, 22:36
Dat is inderdaad wel minder ja, want die scheiding vond ik altijd wel fijn. De White Edition leek mij altijd wat meer te gaan om de wat melodieuzere muziek, terwijl op de Black Edition de echte stampers te horen waren!

Carnage > Sure thing! Als ik geld heb dan tenminste...;)

Mr G. Bears
14th September 2002, 01:34
Kerels. richt een Sensation thread op
ik voel hier verhalen zitten,

ik voel hier stories, sappige verhalen, roddels aan komen

KOM MAAR KOM MAAR!!!!!

nee want jullie hebben er best veel over te zeggen denk ik

en dan wil ik hier niet zoveel vinden, dis meer in het algemeen vind ik

Nitro
14th September 2002, 01:41
wa boeit jou dat nou, gaan wij over een ander concert praten. tofpop dan maar

Mr G. Bears
14th September 2002, 01:46
SGOED

OKER: kruising tussen serjej van sytem en dienand van kane

wel kewl

AGESTY: lekker coveren, meer niet
eigen nummers klonken wel goed

The nobodies: tja sommige nummers waren echt wel goed
alleen dan deze keer wel met de bassist op de proefcd
die miste toch?
In de spast studios

The Europeans: et leek op Muse et leek op Dit et leuk op Dat maar dan honderd keer slechter!!!!

SHELTER: shelter was echt supergaaf

EVERYBODY EAT POFFERTJES FROM ROZENDAM!!!!!!

Nitro
14th September 2002, 02:06
en ook nog die idiooten die een film lieten zien bij hun muziek maar dat sloeg nergens op. Iemand die naar een wc gaat, springt erin is aan het zwemmen en aan het eind gaat ie er weer uit en loopt ie weer gewoon door:S

Mr G. Bears
14th September 2002, 10:28
ja

GESCHIKT VOOR ALLE LEEFTIJDEN

Twee blote kerels erin gestouwd enzodat sloeg nerges op

en de JAZZ groepen waren ook in trek, niemand stond er toen,

Pyro
15th September 2002, 04:31
Als er inderdaad bij die Jazz-concerten niemand staat, dan kun je die beter naar een ander podium verplaatsen en een extra rockband programmeren. Als je op ieder lokaal festival al de gehele Pitt-crew voorbij ziet banjeren, dan weet je ongeveer wel wat voor publiek je festival trekt...

Mr G. Bears
15th September 2002, 09:13
ja idd, als de pittgroep weg gaat is de muziek slecht!

Nee ik weet en wil niet weten wat ze dachten bij de Europeans hoor toen ze die aantrokken of kozen

en tja

Cotton Fever, was niet slecht ,maar et had nix bijzonders

Pyro
15th September 2002, 21:54
Ach ja, volgende x beter. Ik durf te wedden dat Tofpop volgend jaar helemaal vol is geprogrammeerd met bands die zo The Pitt in zouden kunnen. Dan begint het al een beetje op een festival zoals Lowlands of Pinkpop te lijken en hebben we misschien over een paar jaar ook wel een camping vol in Roosendaal met festivalbezoekers...

Nitro
16th September 2002, 00:54
ja dat zou veel leuker zijn en misschien komt het dan ook van het imago van: "Gezellig met de kinderen een dagje uit" af.

Mr G. Bears
16th September 2002, 09:03
Pyro, volgende keer ga je wel mee naar Tofpop hoor, ik weet niet waarom je deze keer niet meeging maarre,
dat kun je niet maken he, liever pc'en dan poppen,, tsss
je lijkt ***** wel

Elminster
16th September 2002, 17:18
Originally posted by Carnage
gvd ik wil mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8) (E) (M) de leeftijdsgrens in 2003 moet 17 zijn, en in 2004 18 en in 2005 19 etc etc

waarom wordt het trouwens weer een editie? Gray Edition, dressed in gray, dat klinkt toch niet???

Carnage
16th September 2002, 18:24
Ik vind alles best, zolang die 'r' maar in jouw gray blijft staan :)

Pyro
17th September 2002, 00:34
Volgende x wil ik best mee naar Tofpop hoor, maar toen was ik net terug van het MAK-kamp dus vandaar...
Carnage > Ik ben benieuwd hoe het feest dan zou gaan heten. 'Sensation: Pink Pleasures Edition' misschien? Ik ben er nu al bang voor...:)

aekold
24th September 2002, 12:45
FF allemaal opletten, vooral Yuri. Ik heb vandaag in de Metro gelezen dat de Red Hot Chilli Peppers op 19 en 20 maart optreden in Ahoy in Rotterdam. Als ik kan ga ik er ook zeker heen. Ik weet dat het een beetje voorbarig is, maar wie gaat er mee????

Laevid
24th September 2002, 14:35
is wel tof ja.....alleen ik ben bang dat dat wel veel gaat kosten...:( pas als ik weet hoe duur het is, dan beslis ik...

Nitro
24th September 2002, 15:06
Ik ga niet mee, geen geld voor over

Mr G. Bears
24th September 2002, 17:31
als ik geld heb ga ik echt dus mooi wel mee he
dat wil ik niet missen,
ik vind vele bands beter, maar Chili Peppers is toch wel iets unieks, die moet je echt een keer live meemaken lijkt me

Pyro
25th September 2002, 00:24
Gaaf! Maar wegens geldgebrek, zal ik dat feestje ook aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik moet echt een bijbaantje denk ik...:&

Mr G. Bears
25th September 2002, 09:23
ik ook, KOM MAAR OP MET DIE KRANTENWIJK

Nitro
25th September 2002, 11:36
Weet je zeker dat je dat volhoudt? Aardbeienplukken ging ook al niet zo best

Mr G. Bears
25th September 2002, 15:03
3 dagen is best lang hoor, tis dat je et weer, ok, het record van vorig jaar was het niet, maar et zat in de buurt

Yavanna
25th September 2002, 20:22
Originally posted by Nitro
een tijdje geleden kon je naar korn toe

En daar ben ik geweest :D
= trouwens nu al weer bijna een maand geleden maarjaaah
Het was toch gaaf...

en ik mag waarschijnlijk naar Lowlands of Dynamo of Rock Werchter of ... Naja in elk geval 1 festival :)

Keb dr nu al zin in...

Yavanna

Chrono
25th September 2002, 20:43
RED HOT CHILI PEPPERS IN AHOY

Eind maart ergens
Voorverkoop zaterdag 28 september

wie gaat er mee?

aekold
25th September 2002, 20:50
Ik ga in elk geval wel, tenzij ik dan net een tentamen heb. Maar dat weet ik nog niet, ik kijk wel

Chrono
25th September 2002, 21:18
cool man

maar dat moet je dan wel snel weten, want zaterdagochtend om 7:00 zijn alle kaarten weg
we moeten in een slaapzak voor het postkantoor overnachten

nee j/k
maar ik ga ze het liefst zaterdagochtend halen
dan heb ik ze zeker

Shandril
25th September 2002, 21:20
ik wil ook graag maar mag niet

Ik wil alleen nog een keer in mijn leven naar U2, maar dat zal er vast wel van komen.

Shandril

Mr G. Bears
25th September 2002, 21:21
ja ik wil er echt graag naar toe alleen op dit moment heb ik echt geen geld, dus dat schietn iet op
en die kaartjes gaan ook razendsnel over de toonbank

Shandril
25th September 2002, 21:55
Ik weet niet wie dit allemaal leest, maar het geldt eigenlijk een beetje voor iedereen, leeg je inbox en dergelijke anders kun je geen pm's meer ontvangen. Sorry dat het zo moet Chrono anders krijg ik geen contact, nu nog alleen hopen dat je het leest.

Shandril

p.s. je icq doet het

Mr G. Bears
25th September 2002, 23:05
jaah, hoeveel Pm's mag je dan krijgen voordat je inbox vol zit?

aekold
25th September 2002, 23:34
ik krijg toch nooit PM's dus das mooi.
Ik ga denk ik maandag mijn kaartje halen, maar yuri als we gaan, op welke dag gaan we??? wel ff belangrijk dat we op dezelfde dag gaan.

Carnage
25th September 2002, 23:45
Dat ??nmalige concert van Prince was in 20 minuten uitverkocht de laatste week......damn :D

Best goede muziek maakt die gozer trouwens.

Pyro
26th September 2002, 00:13
Ik zag dat Yavanna ook volgend jaar naar een festival wilt, misschien is het wel leuk om gewoon met een hele grote groep te gaan. Bij ons hebben wel meer mensen het daarover gehad namelijk, en hoe meer mensen hoe gezelliger...

En over Prince, ik heb eigenlijk nooit veel aan zijn muziek aan gevonden maar hij maakt in ieder geval geen muziek voor het geld. En dan verdien je al een zeker respect vind ik...

Mr G. Bears
26th September 2002, 08:15
tja ik weet het niet, ik wil ECHT graag mee, maar ja
als ik nu geen geld heb, en et duurt nog wel ff voordat ik dat heb, zijn de kaartjes al weg denk ik

Yavanna
26th September 2002, 20:17
Goed plan Pyro :D

Mr G. Bears
26th September 2002, 20:42
dat is wel een leuk idee
lekker 3 dagen in je tent kotsen met de rits dicht(N)

Yavanna
26th September 2002, 20:49
Op 3fm geven ze nu kaarten weg voor de RHCP
Kewl!!!
Ik ga t toch maar nie proberen maar als iemand dit nu leest en zin drin heeft... mesgien een tip
Ze geven dr vast morgen en daarna ook wel weg. Dus als je geen geld heb om ze te kopen... ;J

Mr G. Bears
26th September 2002, 21:15
nou dat zou ik niet erg vinden nee, dak kaartjes win ervoor

LoUNgeR
26th September 2002, 22:04
Waarschijnlijk ga ik naar The Fun Lovin' Criminals.
Ik weet alleen nog niet waar.
of in 013 Stilburg of in Brussel

Wie gaat er mee?

Als ik naar het optreden in Brussel ga dan kunde bij mij blijve pitte op men kamer.

Laevid
26th September 2002, 22:40
RHCP> te kort dag....dan maar niet...

FLC> ik vin ze wel leuke muziek maken (vooral scooby snacks is echt cool) maar niet leuk genoeg voor naar een concert te gaan...

Festivals> ja dat moeten we zeker doen, kun je gelijk een heleboel leuke bands meepikken en als Pyro gaat dan sta ik niet alleen bij bijv. faithless ;) nou staan er natuurlijk duizenden mensen bij faithless daar nie van :D

Nitro
27th September 2002, 00:07
geen RHCP en ook geen FLC, dat is geen goeie muziek dus, Festivals JAAAAAAA(L) (L) (L) lekker een tentje liggen, wa zuipen en eten en afentoe is tussen mensen gaan staan met wat achtergrond muziek, ja echt cool

Pyro
27th September 2002, 01:01
Fun Lovin Criminals is echt sweeeet, vooral Loco is echt een super-relekst nummer. En de clip heeft ook al een behoorlijke status gekregen ("Let's make a deal man!")...

Laevid > Dat idee heb ik dus ook, daarom is het wel leuk dat wij alletwee dan gaan, want als bijvoorbeeld Underworld of Faithless er zijn, dan hoef je op de meesten hier niet te rekenen...

Nitro
27th September 2002, 01:25
ik wil wel met jullie mee hoor, maar ik mag waarschijnlijk niet van jullie

Mr G. Bears
27th September 2002, 08:35
haha, dat zou wat zijn
maar Pyro alsjeblieft, ik wil zo graag NEE
JIJ MAG NIET
nee dan hoop ik dat als we naar Werchter gaan HIM er weer is(Y)

Laevid
27th September 2002, 23:02
ik wil wel met jullie mee hoor, maar ik mag waarschijnlijk niet van jullie

Als je ze niet afkraakt dan vin'k het best.....

Nitro
28th September 2002, 02:04
Originally posted by Laevid

Als je ze niet afkraakt dan vin'k het best.....

Wat denk je nou zelf? Sorry hoor maar kan die muziek niet voorbij laten gaan zonder er jullie er te overtuigen dat het allemaal wat simpel klinkt

Laevid
29th September 2002, 16:18

Wat denk je nou zelf? Sorry hoor maar kan die muziek niet voorbij laten gaan zonder er jullie er te overtuigen dat het allemaal wat simpel klinkt

Behalve Born Slippy van Underworld dan eeh ;)

Nitro
29th September 2002, 22:18
achja die is wel grappig een keer te horen, maar niet te vaak want ja ...(you know)

Pyro
29th September 2002, 23:51
Is er dan werkelijk geen EEN dance-nummer dat jij na een paar x luisteren nog niet saai vind?

Oh ja, tuurlijk wel, 9D.mp3 natuurlijk!

Nitro
30th September 2002, 00:42
9d kan ik tientallen keren naar luisteren zonder dat ie vervelend word(L)

Mr G. Bears
30th September 2002, 08:30
favoriete dance nummer allertijden

9 - d
d - 9
9d - onbekend
onbekend - 9d

Nitro
17th October 2002, 00:41
weet misschien iemand hoe dit nummer echt heet?

Mr G. Bears
17th October 2002, 14:59
haha, Nitro calls for help, normaal ben jij et altijd die nummers kan herkennen, maar bij dit soort is dat niet echt aan jou besteed
jij zou niet zo kunnen zeggen, ow wacht ik herken et al, das ............

Blade of Darkness
18th October 2002, 19:42
JA???....

Nitro
18th October 2002, 21:33
kom op je kent hem wel, zeg het, zeg het, please. Is er eindelijk een trance liedje dat ik leuk vind kent niemand het

Laevid
19th October 2002, 16:49
ik heb het echt nog nooit gehoord von het ook niet zo bijoznder eiglijk het leek op zoveel andere happy hardcore nummers....waarom vin je deze nou wel leuk?

Nitro
19th October 2002, 17:56
ja waarom vind ik deze leuk?
beetje jeugdtrauma denk

Laevid
20th October 2002, 22:34
dat's the question....

Pyro
22nd October 2002, 00:33
9D, lekker trackie, klinkt wel ruig, mar ik heb gisteren zitten zoeken en nog steeds nix gevonden. Ik kan het misschien een keertje posten op het ID&T-forum, daar zitten tegenwoordig zoveel Trancers dat iemand het toch wel moet weten...

Maar het is best irri als je de titel van een bepaald nummer niet weet. Ik heb het een tijdje gehad met Brackish, Poltergeist en Big Boys Don't Cry. Ik ben ook nog steeds op zoek naar de titel + artiest van de GTA1 Theme Song, maar die moet op zich wel te vinden zijn met een beetje moeite...

Nitro
22nd October 2002, 01:32
ik heb deze vanaf 31 januari 2000

Laevid
22nd October 2002, 22:21
das niet echt zo lang geleje.....maar ja als je er zulke trauma's aan overgehouden hebt.....maar waarom heb je het eiglijk gedownload? want om zomaar iets met de naam 9d te downloaden klinkt wel heel vreemd :D

Nitro
22nd October 2002, 23:52
ja die heeft iemand ooit een keer naar ons gestuurt en hij heeft er nog nooit bij gezegd van wie het nou was of hoe ie eraan komt

aekold
26th February 2003, 09:20
Spijtig nieuws: ik kan niet naar Rock werchter, ik zit dan met de voetbal in duinrell => ik mis dus Metallica :( :(

Nu heb ik echter ontdekt op de site van Metallica dat ze op zondag 15 juni bij Nijmegen een optreden geven tijdens het nieuwe festival Fields of Rock. Dat is een eendags festival dat vergelijkbaar is met Ozzfest.
Ik denk dat ik daar wel naartoe ga.

Wie gaat mee????

Pyro
26th February 2003, 14:49
Ik las vandaag in de Metro en Spits dat er weer wat namen bekend zijn gemaakt voor Rock Werchter, ik geloof Supergrass en Underworld. Vooral die laatste is natuurlijk errug goed nieuws...(Y)

Ik heb daarnaast nog even op de site gekeken en daar worden de volgende namen genoemd:

REM, Metallica, Radiohead, Coldplay, Moby, Massive Attack, Underworld, Bjork, Queens Of The Stone Age, Dave Gahan, Timo Maas, Supergrass, Royksopp, Millionaire, Susheela, Raman & Zuco103.

Me hoopt persoonlijk nog op The Prodigy, Guano Apes, Faithless, Soulwax, en natuurlijk Kittie en Kosheen! Maar het grootste deel zal wel wegblijven vrees ik...

Nitro
26th February 2003, 20:55
nou ik vind het niet echt een verbetering ik ga toch niet naar die bands, ik moet het nog steeds doen met alleen Metallica

Laevid
26th February 2003, 22:19
Originally posted by Pyro
Ik las vandaag in de Metro en Spits dat er weer wat namen bekend zijn gemaakt voor Rock Werchter, ik geloof Supergrass en Underworld. Vooral die laatste is natuurlijk errug goed nieuws...(Y)

Ik heb daarnaast nog even op de site gekeken en daar worden de volgende namen genoemd:

REM, Metallica, Radiohead, Coldplay, Moby, Massive Attack, Underworld, Bjork, Queens Of The Stone Age, Dave Gahan, Timo Maas, Supergrass, Royksopp, Millionaire, Susheela, Raman & Zuco103.

Me hoopt persoonlijk nog op The Prodigy, Guano Apes, Faithless, Soulwax, en natuurlijk Kittie en Kosheen! Maar het grootste deel zal wel wegblijven vrees ik...

Ja er zitten best coole bands bij: Coldplay, radiohead, underworld, metallica zijn echt super....en eiglijk de rest allemaal best ok....ik ken alleen die Susheela Raman (dat was toch 1 persoon?) niet en ja Dave Gahan solo lijkt me ook niet zo boeiend....

The Prodigy en Faithless mogen van mij ook wel komen...en die anderen ook wel....maar die kans is allemaal maar klein (al zijn de Guano Apes net met een nieuw album uit en The Prodigy dat komt in de zomer uit....dus wie weet)

Pyro
26th February 2003, 23:43
Tja, voor mij is het ook nog niet echt super, de enige echt boeiende naam voor mij is tot nu toe Underworld, en enigszins nog Royksopp. Metallica, Coldplay, Moby en Queens Of The Stone Age zijn allemaal wel leuk, maar niet meer dan dat...

Dus ik wacht ook nog op de klappers eigenlijk...

Laevid
26th February 2003, 23:57
Nou ik was eiglijk al best enthousiast erover.....misschien moet ik er voortaan dan wat meer (Y)(Y)(Y) bijzetten en :D:D:D enzow......;)

aekold
27th February 2003, 11:19
Er zijn nog meer namen bekend van bands die naar Fields of Rock. Tot nu toe zijn bekend:
1. Metalllica
2. Disturbed
3. Marilyn Manson
4. Limp Bizkit (E)

Op de laatste na zijn het vette bands die er komen. Ik ga er zeker naartoe

LoUNgeR
27th February 2003, 15:03
ipv 3 dagen werchter is het dit jaar 4 dagen
ze beginnen donderdagavond om 22u
dus nog meer feestuh

LoUNgeR
27th February 2003, 15:10
Tja, voor mij is het ook nog niet echt super, de enige echt boeiende naam voor mij is tot nu toe Underworld, en enigszins nog Royksopp. Metallica, Coldplay, Moby en Queens Of The Stone Age zijn allemaal wel leuk, maar niet meer dan dat...

Dus ik wacht ook nog op de klappers eigenlijk...

WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dak je persoonlijk een tikje op je achterhoofd kom geven(E)
:D

Pyro
27th February 2003, 19:30
Ik denk dak je persoonlijk een tikje op je achterhoofd kom geven
Whaha, zeker vooral omdat ik Metallica bij de 'wel leuk, maar niet meer dan dat'-categorie heb gezet? Dat klopt bij mij in ieder geval wel hoor, aangezien ze nou ook niet zoveel goede nummers hebben gemaakt, en ik die nummers ook nog eens een beetje saai begin te vinden. Ik heb ze onderhand wel gehoord...

Daarnaast blijf ik voornamelijk toch nog een dance- en housemenneke he...;)

Nitro
27th February 2003, 20:14
oei tot nu toe veel metal bands en vage shit bands niet allemaal geweldig dus

LoUNgeR
27th February 2003, 22:31

Whaha, zeker vooral omdat ik Metallica bij de 'wel leuk, maar niet meer dan dat'-categorie heb gezet?

Das ook nie mijn favoriete, maar Coldplay, Moby, Radiohead, Queens of the stone age zijn toch geen misselijke.

Laevid
27th February 2003, 22:52
Originally posted by LoUNgeR

Das ook nie mijn favoriete, maar Coldplay, Moby, Radiohead, Queens of the stone age zijn toch geen misselijke.

Nou coldplay en moby zijn live erg goed.....radiohead en QOTSA heb ik zo m'n twijfels over vooral de zang dan..

LoUNgeR
27th February 2003, 23:14
QOTSA heb ik zo m'n twijfels over vooral de zang dan..

they kick ass live.
twordt nu de 3e keer dak ze ga zien.
ik heb ze vorig jaar overgeslagen omdat ik Cornelius wou zien maar dit jaar ga ik weer kijken

Mr G. Bears
9th March 2003, 19:16
Waldrock 21 juni 2003 :

reeds bekende bandnamen :

IRON MAIDEN

TYPE O NEGATIVE

HIM

MURDERDOLLS

MADBALL

STRATOVARIUS

PETER PAN SPEEDROCK

CLAWFINGER

klinkt goed moet ik zeggen

Pyro
9th March 2003, 20:13
Hmm, Coldplay is leuk inderdaad, maar ik zou het geen heel optreden volhouden. QOTSA en Radiohead vind ik sowieso al best saai, dus moet het van Moby komen. Als die nou eens al zijn oude rave-nummertjes gaat spelen, zoals Go, Feeling So Real, Everytime You Touch Me en Thousand zou ik dik tevreden zijn...

Nitro
9th March 2003, 21:45
ja ziet er leuk uit voor de metal fans ja, zelf vind ik het niet echt boeiend

aekold
10th March 2003, 00:53
een woord.

YUMMIE

Nitro
12th March 2003, 02:21
Pinkpop 2003:

Manu Chao
Linkin' Park
Queens Of The Stone Age
Krezip
Beef
The Cardigans
Audioslave
Sum 41
Ilse de Lange
Solomon Burke
Saybia
Moloko
R?yksopp
Danko Jones
Relax
Massive Attack
Anouk
Counting Crows
Dandy Warhols
Lifehouse
Flogging Molly
Peter Pan Speedrock
Zuco 103
The Eighties Matchbox B-Line Disaster
Ozark Henry
Silkstone
Moby
Placebo
Deftones
Skin
Liftid

Nitro
12th March 2003, 02:23
Dus als ik het zo is bekijk zie ik alleen maar een paar aardige bands maar echte toppers vind ik er niet bij zitten

leuke bands:
Linkin' Park
Sum 41
Flogging Molly
Deftones

aekold
12th March 2003, 09:23
Het valt vind ik een beetje tegen. Het enige interessante lijkt mij:
Linkin Park
Queens of the stone age
audioslave
placebo
deftones

ik denk niet dat ik ga

Mr G. Bears
12th March 2003, 09:30
geef mij dan maar Wacken Open Air
met ondere andere
Cradle of Filth
Stratovarius
Gamma Ray
Slayer
Iced Earth

Laevid
12th March 2003, 09:33
Het val me best tegen dit lijstje...daar ga ik niet naartoe...

het enige echt boeiende: Linkin Park

aekold
12th March 2003, 09:42
Tja, wacken lijkt me ook supervet. Er is alleen nadeeltje, het ligt in Duitsland en hoe in the **** kom je daar?

Kolky
12th March 2003, 19:27
Fields of Rock..
Tha Place to Be:

Disturbed (Y)
Metallica (Y)
Marilyn Manson :)
Limp Bizkit :S

aekold
12th March 2003, 19:53
Had ik al gemeld een paar dagen terug.

Kolky
12th March 2003, 20:51
Maybe ga ik dus toch naar Pinkpop.
Ben ff wezen kijken tussen de lijst met bands:

Linkin Park (Y) :D
Krezip (is oke..;J)
Beef (Late Night Session is een goed nummer :|, beetje Reaggee)
Sum 41 (Y) Beetje Punkkk :D
Lifehouse ;) Rustig maar oke!
Peter Pan SpeedRock :S.. Miss wel lache
Moby (ik vind het wel relaxe muziek)
Deftones (ruig..:D)
Placebo (ook aardig :))

Pyro
12th March 2003, 21:30
Eventjes kijken hoor, wat een beetje leuke namen zijn:
Linkin Park, Krezip, Sum 41, Moloko (misschien), Royksopp, Relax, Anouk, Moby, Placebo. Maar echte uitschieters niet inderdaad...

IK MIS FAITHLESS!!! :+

Laevid
12th March 2003, 22:32
IK MIS FAITHLESS!!! :+

Nou vorig jaar waren EN Faithless EN Muse EN System of a down er.....dat was tenminste supervet....maar dit jaar.....

aekold
13th March 2003, 00:16
Ik vind Audioslave wel een uitschieter, maar das dan ook het enige.

Nitro
13th March 2003, 00:46
ze mogen best wel is zeggen of er nog echte toppers komen want ik wil liever geen risico nemen. want 90 euro voor die paar bands, no way!

aekold
15th March 2003, 19:26
Daar heb je gelijk in, als er nou bands kwam zoals rammstein en system zou ik het wel weten.

aekold
18th March 2003, 01:07
Ik ga morgen (owh nee, vandaag al) kaartje kopen voor Fields of Rock en ook nog voor Apocalyptica, die treden zondag op in 013. Ga er samen met Marcel heen, wordt echt super gaaf volgens mij.

aekold
30th March 2003, 23:43
Nee, dank je. Een dance event (M)

LoUNgeR
7th April 2003, 23:29
The Audio Bullys vervangen de B52's
Het enigste nummer wat ik van hun ken is: We Don't Care, en dat nummer is zwaar ok.

ook Grandaddy komt en ook The Cardigans

waarschijnlijk komt Electric 6 ook

Mr G. Bears
9th April 2003, 10:29
CENTERSTAGE ALTERNASTAGE TALENT FORUM
Iron Maiden SUM 41 Taproot
Zwan Silverchair Mudvayne
The Cardigans The Hives Ministry - tbc
Man? Dandy Warhols Evanescence
Lifehouse Die Happy Within Temptation
3 Doors Down Blackmail Theory of a Deadman
Murderdolls Tomte Molotov
Tape
Oleander - tbc
Nothingface
Straight

Linkin Park Dave Gahan Hellacopters
Limp Bizkit Stereophonics Chevelle
Audioslave Reamonn - tbc InMe
Stone Sour Badly Drawn Boy Underwater Circus
Emil Bulls Turin Brakes Bender
Feeder Virginia Jetzt!
The Ark The Sounds - tbc
Surrogat Flogging Molly
Stahlhofen Lucky 7
Instructive

Metallica Moby Danko Jones
Marilyn Manson (Absolute) Beginner The Libertines
Deftones ASD(Afrob, Samy Deluxe) The Cooper Temple Clause
QOTSA Patrice Rasmus - tbc
Disturbed Saian Supa Crew Evermore
Boysetsfire Deichkind Mother Tongue
Kool Savas Hell Is For Heroes
Creutzfeld & Jakob Junior Senior
Conic

Sorry voor de troep maar dis et programma voor Rock Am Ring, waarom is dit in duitsland :(

aekold
9th April 2003, 13:22
Zo erg is het niet dat het in duitsland is, want de meetse bands die ik wil zien treden op tijdens graspop of tijdens fields of rock, dus ik mis niet zoveel. Alleen jammer van audioslave.

Nitro
10th April 2003, 01:19
Nog 3 bands erbij voor Lowlands

Punk: Ataris
Punk: The Vandals
Metal: Opeth

Laevid
10th April 2003, 12:54
Nog meer waar voor ons geld......nog nooit (iets) van ze gehoord.......maar wie weet :D

aekold
10th April 2003, 18:40
Opeth is best wel vet. Jij zult het wel weer nix vinden :d, maar ik vind het wel gaaf klinken.

Laevid
10th April 2003, 22:02
Originally posted by aekold
Opeth is best wel vet. Jij zult het wel weer nix vinden :d

Zeg dat nooit :D waar moeten we het mee vergelijken?

aekold
11th April 2003, 00:24
Black/death metal, denk ik de richting van Cradle of Filth en Children of Boddom.

Laevid
11th April 2003, 12:35
cradle is niet echt mijn ding...children of boddom ken'k nix van.....ze zien er wel cool uit op die poster in de pitt :D

aekold
11th April 2003, 13:05
Moet je maar een keer wat luisteren als je weer eens bij mij of bij marcel bent. Ze zijn best wel vet.

Laevid
11th April 2003, 14:16
ik sta altijd open voor "nieuwe" muziek dus.....

LoUNgeR
11th April 2003, 22:43
hoogst waarschijnlijk komen
Moloko en Nitin Sawhney ook naar WERCHTER

aekold
12th April 2003, 19:09
Moloko (?).
Niet boeiend, volgens mij valt het toch wel tegen wat er zoal naar Werchter komt.

Yavanna
14th April 2003, 20:31
AAAAAAAAHHHHH Nieuwe nieuwsflits:

Raymzter komt op Lowlands...........

AAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!

Das iig weer een optreden waar je Marianneke niet zult zien... Of mesgien om te lachen hahahaha :D

*zucht*

Grtzzz!

LoUNgeR
14th April 2003, 22:28
okay new names Rock Werchter

-The Roots
-Tricky
-Cypres hill
-Arno (feest)
-Good charlotte
-Xzibit
-Janez Detd
-Lemon
-the mars volta
-the streets
-morgan heritge
-Sa?an supa crew

Darren price heeft afgemeld

is toch wel aardig dacht ik zo

Pyro
14th April 2003, 23:10
Die van Werchter; daar staan best wel een aantal heel erg leuke tussen. Maar ja, ik ga naar Lowlands, en ik sta nou ook niet bepaald te springen om die Raymzter. Maar goed, nog steeds genoeg plaats in het programma op te vullen, en het is ieder jaar eigenlijk wel goedgekomen...

Mr G. Bears
14th April 2003, 23:12
AARGH , the Mars Volta;s Op Werchter :S:S:S:S:S

aekold
14th April 2003, 23:34
NOOOOOOOOOO....not them....anything but them. Ok sorry, maar de mars volta's zijn zooooooooooo erg.
Cypres hill en good charlotte zijn wel ok, maar verder vind ik het 3 keer nix wat er komt.

LoUNgeR
15th April 2003, 00:16
Xzibit heb ik 2 jaar terug op pukkelpop gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik bij het nummer Paparazi kippevel "kiekevel" kreeg.
Arno, das gewoon feesten, die kerel weet hoettie sfeer moet maken
Roots, ik heb een life optreden gehoord van hun en dat is echt supervet
Janez Detd, ach ja wel grappig
Tricky, ook op pukkelpop gezien, no ja gezien, hij staat de hele tijd met zijn rug naar het publiek, gelukkig stond ik op het podium, zodat k em nog van voor kon zien, maar minder gelukkig omdat ik me moest verschuilen tegen de main-boxen, zeer pijnlijk
Cypres hillen good charlotte, daar ben ik wel benieuwd naar

en dat voltaside uit mars ken ik nie, maar zo te horen kan ik dat het best zo houden

Laevid
15th April 2003, 09:31
Cypress Hill en xzibit ga ik wel missen....gelukkig komen the roots ook op lowlands want idd die zijn heel goed live...

Nitro
16th April 2003, 01:15
Nog meer bands die op Lowlands komen:
The Raveonettes & Nightwish (hier gaan bepaalde mensen blij mee zijn)

Mr G. Bears
16th April 2003, 08:20
wow des wel opeens een erg grote naam derbij, ik ga ook (C)

aekold
16th April 2003, 12:18
Nightwish, vet. Maarja, ik ga al naar andere festivals.

Nitro
16th April 2003, 18:40
Op het Reading Festival 2003 komen:
LINKIN PARK
BLINK 182
BLUR
THE WHITE STRIPES
METALLICA
SYSTEM OF A DOWN
SUM 41
BECK
PLACEBO
DOVES
THE STREETS
ELBOW
THE MUSIC
COURTNEY LOVE
GOOD CHARLOTTE
THE POLYPHONIC SPREE
THE DATSUNS
AFI
THE MARS VOLTA
HUNDRED REASONS
THE YEAH YEAH YEAHS
COOPER TEMPLE CLAUSE
AND MANY, MANY MORE TBC
Hopelijk komen er ook een paar van die bands op Lowlands. want dat festival is het weekend voor Lowlands dus.
Wie moeten komen van mij:
Blink 182, zou echt heel erg super cool zijn
Sum 41, goeie band dus kom maar
System Of A Down, jot kom maar
Metallica, zal wel niet maar toch, graag
Linkin Park, ook wel aardig bandje dus
AFI, maken ook wel goeie muziek
Good Charlotte, matige band niet zo best live maar ja kom toch maar
Sommige bands komen al bv The Music dat is vandaag bekend geworden.

Yavanna
16th April 2003, 21:19
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

NIGHTWISH YEAH!!!!!!

Reken maar dat bepaalde mensen blij zijn!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

WOEHOOOOOOOEEEEEEEEEWWWWWWWW!!!!!

grtzz :D:D:D:D

aekold
16th April 2003, 21:32
Das duidelijk, die is er wel blij mee.

En ik zie dat de Ass volta's ook hierheen komen. NOOOOOOOOOOO!!!!

Laevid
16th April 2003, 22:59
The raveonettes zijn denk op zich wel grappig
Nightwish daar zou ik graag es meer van willen horen...bless the child was meesterlijk
The Music die zijn veeeeeet

Mr G. Bears
17th April 2003, 19:30
ALICE COOPER is special guest op zaterdag!
tevens zullen ook Anthrax, Arch Enemy en Stone Sour er zijn!

[EDIT] extra namen voor graspop (Y)

aekold
18th April 2003, 11:56
Ik heb het ook gelezen ja. Ben vooral blij met Anthrax.
Wordt veeeeeeeeeeeeet.

Yavanna
24th April 2003, 18:53
Ehhhhmmmmm LV kweenie of je hier blij van wordt:

The Roots komen toch niet op Lowlands. Ze gaan touren door amerika ofzow...

Grtzz!

Nitro
24th April 2003, 18:59
Less Than Jake komt ook op Lowlands

Laevid
24th April 2003, 19:53
Originally posted by Yavanna
Ehhhhmmmmm LV kweenie of je hier blij van wordt:

The Roots komen toch niet op Lowlands. Ze gaan touren door amerika ofzow...

Grtzz!

damn damn damn damn....:+ :+ :+ :+ :+ :+

dan maar opzoeken in amerika :S

Laevid
24th April 2003, 20:00
Less Than Jake komt ook op Lowlands

Maar gelukkig komen die dan.......WIE????

aekold
25th April 2003, 16:18
Masterplan komt naar Graspop. Die zijn erg, maar gelukkig lang niet zo erg als de mars volta's, maar ja er zijn gelukkig genoeg goede bands dan.

LoUNgeR
1st May 2003, 16:49
Ik ben net ontwaakt van een nachtje feestgedruis, stevige bassen, schaarse geklede meiden en strak stuiterende pipoos.

Antwerp is burning was echt super!!!
Deze keer heb ik Tiesto zeker een uur kunnen volhouden, maar jammer genoeg voor hem, moest toen mijn favo-dj van de avond in de techno-zaal draaien -> Ken Ishii (jap)
Daar was het pure topsport, zweet dat overal langs stroomde en mensen die van de hitte bijna van hun stokkie gingen (waaronder mijn vriendin)

volgende keer weer!

6 september -> Antwerp is burning outdoor

Planetouched
1st May 2003, 16:54
i know..ik wilde er ook heen alleen niemand die mee wilde/kon...butzooi..ach, ik verheug me al wel op de FFWD Dance parade 2003

Nitro
1st May 2003, 18:31
Reel Big Fish komt ook op Lowlands

aekold
4th May 2003, 04:33
Apocalyptica komt naar Graspop, dat wordt vet. Lekker cello metal :D. Mss iets voor Carnage???

Yavanna
7th May 2003, 19:58
En HOPPA!!!!!!!!!

Deze week worden in het 3fm-programma van Isabelle elke dag nieuwe acts bekend gemaakt voor lowlands

Vandaag: GUANO APES!!!!!

YEAH MARK! onze wens = uitgekomen :D

Grtz!!

Insane Alien
7th May 2003, 20:14
Denk dat ik dan toch maar eens een kaartje moet gaan kopen voor lowlands...

greetz

(A)

Pyro
7th May 2003, 23:05
Jottum! Echt vet! Nou dan ben ik in ieder geval al binnen met mijn bandjes, hoef ik er ook geen spijt meer van te hebben dat ik geen concertkaartjes heb gekocht!

Laevid
7th May 2003, 23:10
Guano apes zijn cool

Lamb ook

Feeder zegt me niet veel, wel es wat van gehoord, maar was te oppervlakkig.

turin brakes en calexico komen ook.....maar daar heb ik echt nog nooit wat van gehoord

aekold
8th May 2003, 00:14
Guano apes....hhhmmmm....naja, geen reden voor mij om toch nog een kaartje te kopen.

Mr G. Bears
8th May 2003, 11:37
hatebreed of graspop, da wist ik al, maar euhm, best harde muziek, wel vet, maar dan zorg ik dat ik ruim van de circle en mosh pitts weg blijf (ja, ik heb termen geleerd) want daar gaat et pas ECHT hard aan toe

Insane Alien
8th May 2003, 11:58
Waarom heeft niemand gepost dat Betty serveert komt?? Okay waarschijnlijk omdat niemand die kent, nouja, ze zijn best wel heel goed vind ik dusse..... denk dat het nu toch wel bijna zeker is dat ik ook maar een campingflight ga nemen..

(A)

Laevid
8th May 2003, 12:47
Originally posted by Insane Alien
Waarom heeft niemand gepost dat Betty serveert komt?? Okay waarschijnlijk omdat niemand die kent, nouja, ze zijn best wel heel goed vind ik dusse..... denk dat het nu toch wel bijna zeker is dat ik ook maar een campingflight ga nemen..

(A)

Betty serveert, ja ik ken alleen het nummer: Smack......maar verder ken ik ze niet....

Insane Alien
8th May 2003, 12:54
Wow, das al iets, maar ben heel benieuwd waarvan je ze kent eigenlijk. Ikke ken ze van Kink Fm...

greetz

(A)

Nitro
8th May 2003, 13:28
YESSSSSS! De Enige Echte IJSLANDSE ORGELAARS komen ook!!!!!!!!!
Tja Betty Serveert, ken ze idd niet daarom heb ik het niet gemeld, maar ja met zo'n kut naam krijg ik niet het idee dat het nog wat is.
en nu de Guano Apes komen zijn er toch al 4 mensen die echt blij zijn met hun Lowlands kaartjes. Kijk das toch wel weer mooi.:)

Laevid
8th May 2003, 13:30
Wow, das al iets, maar ben heel benieuwd waarvan je ze kent eigenlijk. Ikke ken ze van Kink Fm...

greetz

(A)

Studio Brussel, daar luister ik naar als ik geen cd of mp3 op heb staan (dus da's niet echt veel, maar toch :))

Yavanna
8th May 2003, 18:13
en nu de Guano Apes komen zijn er toch al 4 mensen die echt blij zijn met hun Lowlands kaartjes. Kijk das toch wel weer mooi.:)

Ehm... jah... er zijn maar 4 mensen met een kaartje ;) ik dacht dat jij Guano Apes bagger vond omdat het veel te moeilijk was om te spelen (T) :P :D ;) x

Grtzz!

Nitro
8th May 2003, 20:00
nou ja Insane Alien heb ik ook ff als kaarthouder gerekend, maar ok dan zijn het er 3 mensen met kaartje die er blij mee zijn. en ik kan het liedje wel spelen hoor, maar ik vind de muziek gewoon slecht

Yavanna
8th May 2003, 20:02
Oftewel jij bent niet blij met je kaartje...

tsssssssssssssss!

Mr G. Bears
8th May 2003, 22:00
ik ben ook niet blij met mijn kaartje, tel ik nu ook mee :D
yavanna doe nie zo moeilijk, zit michel zijn post nie zo gemeen te ontleden (C)

Nitro
8th May 2003, 22:06
ok tot nu toe kan ik nog niet echt blij zijn met mijn kaartje, maar al zal vast nog wel wat cools komen

Yavanna
9th May 2003, 00:07
Yeah zeker vast wel... maar je hebt al gezegd dat je wel zin hebt in lowlands dus je kunt niet meer terugkrabbelen hoor... ;)

Owjah en Marcel... ik ontleed zoveel ik wil :P :D

Laevid
9th May 2003, 00:11
nou de guano apes zijn wel cool...maar ze hebben voor mij niet echt opeens veel meerwaarde gegeven aan dat kaartje eiglijk....ik was al best tevreden....alleen het kaartje is nog steeds niet zoveel waard als van voor de koersdaling van dat the roots niet meer kwam....(M)

aekold
9th May 2003, 11:32
Owjah en Marcel... ik ontleed zoveel ik wil :P :D

(?) eng, arme Michel. Ik hebt echt met hem te doen, volgens mij is hij binnenkort total-loss.

Laevid
9th May 2003, 11:56
Starsailor en the datsuns komen naar lowlands

die eerste ben ik eiglijk best gaan waarderen, ga ik wel kijken als er verder niets te doen is, die tweede ken'k nie....

Nitro
9th May 2003, 11:58

(?) eng, arme Michel. Ik hebt echt met hem te doen, volgens mij is hij binnenkort total-loss.

nu nog niet dan ;)

Insane Alien
12th May 2003, 12:37
Starsailor is vetjes!!!! En zekerz live...Ze waren vorig jaar ook op Werchter en ik kende ze toen niet, maar een vriend van mij wel. Dus waren we daarheen gegaan en ik vond ze echt goed!!!

(A)

aekold
13th May 2003, 00:41

nu nog niet dan ;)
Nu je het zegt, je ziet er de laatste tijd een beetje bond en blauw uit :D.

Laevid
13th May 2003, 09:30
Beck, kaizers orchestra, michael franti & spearhead en jan mulder...

ja beck is wel ok en michael franti denk ook wel..jan mulder eeeeuuuuh ja ok...en die ander kenk nie....

Nitro
13th May 2003, 18:45
ja die namen heb ik ook telkens gezien, maar ja met dat soort troep is het niet echt de moeite om het te gaan posten

Laevid
13th May 2003, 22:37
ja wat jij troep noemt eej :)

aekold
14th May 2003, 00:27
Ik kan hem niet echt ongelijk geven hoor.

Laevid
14th May 2003, 09:21
er zijn ook mensen die er fan van zijn, anders zouden ze daar niet staan denk ik :)

Nitro
14th May 2003, 14:53
ja das waar maar zoveel fans zullen er niet zijn, hoogstens een paar idioten die niks goeds kennen. maar ja er hebben wel meer van dat soort bands bijgestaan, Nightwish, Guano Apes, noem ze maar op;)

Laevid
14th May 2003, 23:23
ja wie gaat dat nou kijken, dan ben je echt maf :P

aekold
15th May 2003, 09:17
Wedden dat jij er straks bij staat???

Nitro
15th May 2003, 10:17
ik ben bang dat ik er ook bij sta dan, maar ja je moet er wat voor overhebben ej

Laevid
15th May 2003, 12:20
Wedden dat jij er straks bij staat???

voor hoeveel?

aekold
15th May 2003, 13:26
Geen idee, de eer ofzo???

Laevid
15th May 2003, 13:35
hmmm de eer dat ik bij de guano apes en nightwish heb gestaan is toch leuker....al weet ik nog niet of ik bij die 2e ga staan maar die 1e zeker......

Yavanna
15th May 2003, 14:23
ik ben bang dat ik er ook bij sta dan, maar ja je moet er wat voor overhebben ej

Jaja je hoeft niet hoor, ik ga dan toch lekker alleen pffft maakt mij lekker nix uit want als ik bij nightwish sta heb ik toch geen oog voor jou (T) (T) (T)

'ben bang dat ik er ook bij sta' muhahahaha watje... hijs bang hahaha :D ;)

grtzz!

(p.s. sorry dat ik je posts zo ontleed ;))

Nitro
15th May 2003, 14:27
o hmm, tja ik ook van jou hoor ;)

Elminster
15th May 2003, 15:43
Dat wisten we(R) :P

Yavanna
15th May 2003, 16:44
Haha o? das dan mooi dat jullie het weten, weet ik het nu ook... (?) huh?... ja... whatever :P:D!

Mr G. Bears
16th May 2003, 09:01
Lowlands:

In de categorie (straat)theater zullen optredens worden verzorgd door:

Global Foolishness
Okidok
Boozy (schrijver uit Den Haag)
Klaas van der Eerden (dwarsfluitende cabaratier)
Familie Mulder
Ruben & Nathan
Steve-O en Jackass crew
Schudden
Martijn Oosterhuis
Ronald Giphart
Jack Nouw
Orkater
Jan Mulder

(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)

aekold
16th May 2003, 12:32
Jack-ass en Ronald Giphart is nix mis mee vindt ik.

Nitro
19th May 2003, 23:06
Boy Sets Fire en Sugarcult komen ook op Lowlands, 2 wel redelijke bands

Nitro
26th May 2003, 14:36
yeah!!!!!!! AFI komt ook op Lowlands :) :) :) (C) :D. Voor de rest ben ik heel objectief hoor

Laevid
26th May 2003, 23:03
Ok weer een onbekende band erbij: the spades.....en nog eentje die af heeft gezegd: Finch....nou daar kan weer wat anders voor in de plaats komen, hopen op iets leuks :D

Yavanna
27th May 2003, 01:16
yeah!!!!!!! AFI komt ook op Lowlands :) :) :) (C) :D. Voor de rest ben ik heel objectief hoor

Yes!!! Dus nu ben je vast al een stuk blijer met je kaartje :D eindelijk... :P

aekold
27th May 2003, 10:57
Sommuge mensen zijn nu eenmaal niet zo snel tevreden.

Nitro
27th May 2003, 13:33
hoe bedoel je dat, Aekold? Heb je het over mij, tja als je zag wat voor zooi er kwam dan wordt je niet echt blij met je kaartje maar als er ineens een stik goeie band komt dan kan je er wel weer blij mee zijn

aekold
27th May 2003, 16:49
Das dus de reden waarom ik niet naar lowlands ga. Ik vind dat er echt nix boeiends komt.

Nitro
27th May 2003, 19:04
voor jou zijn er idd heel wat betere dingen om te bezoeken; waar veel meer metal komt

Elminster
27th May 2003, 19:41
Zal ik nog uitleggen waarom ik Lowlands over sla of kunnen jullie dat zo wel raden :D
Ik denk dat het voor aekold etc die wel van ongeveer die stijl houden toch heel gezellig kan zijn, maarja het kost ook geld enzo, dus dat houdt je tegen ej

aekold
27th May 2003, 22:45
voor jou zijn er idd heel wat betere dingen om te bezoeken; waar veel meer metal komt
Jij snapt het, geef mijn maar Fields of Rock en Graspop. Marcel, binnenkort gaan we een kaartje voor graspop kopen.

Elminster
27th May 2003, 23:00
Iemand met mij naar Sensation ? Oh F*ck 18+, en mag niet van mn ouders natuurlijk :S:S:S
Love Parade dan maar, yeah iedereen mee !

Laevid
27th May 2003, 23:36
Originally posted by Elminster
Zal ik nog uitleggen waarom ik Lowlands over sla of kunnen jullie dat zo wel raden :D

Nou vorig jaar was dj tiesto er :) enne nog anderen er is daar namelijk ook een dance-tent :D

Nitro
28th May 2003, 12:21
op Pukkelpop komen pas goeie bands; Pennywise, Lagwagon, Heideroosjes, AFI en de Foo Fighters zijn ook wel aardig. Bovendien zijn de kaartjes goedkoper, volgend jaar toch ook maar is gaan nadenken over pukkelpop.

*edit*: en Rancid komt ook nog op Pukkelpop, *zucht* nog meer goeie bands kan bijna niet beter :(

Elminster
29th May 2003, 15:26
Nou vorig jaar was dj tiesto er :) enne nog anderen er is daar namelijk ook een dance-tent :D
Hm.. Mark? Roel :)? Daarheen dan maar :P ?

Yavanna
29th May 2003, 18:10
Whaha Mark heeft al een kaartje dus... ;)

Na AFI ister eigenlijk ook nox boeiends meer bijgekomen... Blood Brothers... (?)

Planetouched
29th May 2003, 18:15
Lowlands...Tiesto...kaartje...check:D wanneer wordt et gehouden?

Yavanna
29th May 2003, 18:25
laatste weekend van augustus :D

VET! jullie moeten ook echt komen :D

Planetouched
29th May 2003, 18:28
lijkt me wel lachen...wieviel kost het?

Yavanna
29th May 2003, 18:32
hmmmmm das ehm... 107,50 voor een kaartje....

beetje duur maarjah... dat heb je wel over ej voor Tiesto :D:D:D

Laevid
29th May 2003, 23:09
DJ TIESTO WAS VORIG JAAR ER :!

maar die dance-tent zal er nog steeds zijn, alleen op dit moment maar 1 naam er voor denk: Miss Kittin..da's echt alternative dance, maar wel ok...zij is het bekendst geworden van de vocals bij: silverscreen van felix da housecat

Elminster
30th May 2003, 13:25
Ej Planetouched dde 17-jarige, hoe staat het nou met jou Sensation 2003 kaartjes?
Als je gaat loop je misschien nog wel mn zus tegen eht lijf :$ :P

Nitro
30th May 2003, 14:29
Na AFI ister eigenlijk ook nox boeiends meer bijgekomen... Blood Brothers... (?)

Blood Brothers, tja ik heb gelezen dat ze ongeveer dezelfde muziek maken als AFI en Sick Of It All, waarschijnlijk heeft niemand wat aan deze informatie aangezien niemand de bands kent maar ja

Yavanna
31st May 2003, 19:13
Ja ja Sick Of It All ken ik wel... jij hebt altijd nogal een slecht beeld van iedereens muziekkennis ej...;)

En jah... A.F.I. ken ik voor zover ik het bij jou gehoord heb ej ;)

Grtz :D

aekold
2nd June 2003, 18:17
Het schijnt dat Blood brothers ook optreden op fields of rock, dus zodra ik terug ben laat ik je wel horen hoe ze klinken.

LoUNgeR
5th June 2003, 17:35
ik weet nie of het ergens in dit forum al is vermeld, want tis oud nieuws maar de laatste 2 namen van Rock Werchter zijn:

-Stereophonics
-'t hof van commerce

enne ik hoor ook dat Linkin Park en Sum 41 niet naar pinkpop komen vanwege zieke zangertjes.....aaaaaaaaaaah wat erg;)

LoUNgeR
5th June 2003, 17:45
ik lees net dat ze vervangen worden door ZWAN en EVANESCENCE.....dolletjes

aekold
5th June 2003, 18:03
Zwan??? klinkt als zwam :D. Naja, mis toch nix.

Mr G. Bears
6th June 2003, 08:53
dit lijkt me niet leuk voor Maud je weet wel die ene die in Costa Rica verblijft, die gaat Juist voor Sum en LP :S

aekold
6th June 2003, 11:52
Das idd klote voor haar. Mss moet ze maar meegaan naar graspop ;).

Nitro
6th June 2003, 14:27
kan je je geld nou nog terug krijgen omdat je voor die 2 bands ging?

LoUNgeR
6th June 2003, 15:17
wie gaat er nu naar een festival ,puur voor 2 bands.
Het gaat toch om alle bands en de sfeer.

Nitro
6th June 2003, 17:38
ja dat waarschijnlijk ook ej, maar als er dan toevallig 2 top bands komen wil je natuurlijk heel graag en als die dan afzeggen tja dan mis je toch nog wel wat.

Pyro
10th June 2003, 12:34
Nieuwe namen voor Lowlands zijn weer bekend:

- Kelly Osbourne (KOTS, hoe komen ze daar nou weer op?)
- Postmen (Yeah! Dat wordt gaaf!)
- Goldfrapp
- Interpol
- Dave Clarke (Techno-DJ, dus dat wordt wel ff lekker denk ik)
- Staind (Kan nog wel wat worden)
- Suede
- Stereophonics (Misschien ook wel leuk)
- PJ Harvey
- Foo Fighters (Mwah...)

Ook gaan er nog steeds geruchten over Placebo, Underworld en eventuele Hardcore-DJ's die langskomen, dus het kan nog wel lollig gaan worden...

Nitro
10th June 2003, 13:39
nou das ook allemaal niks van bijzonders, het wordt toch is een keer tijd dat er weer echt iets leuks komt

Insane Alien
10th June 2003, 14:54
Interpol is echt relaxt!! Denk da ik ook maar eens mijn kaartje moe gaan kopen :D

(A)

Mr G. Bears
10th June 2003, 16:00
graspop :
Finntrol en Ministry
finntrol is vet :D

Laevid
10th June 2003, 22:24
- Kelly Osbourne :S
- Postmen: had ik daar niet gisteren om gevraagd :D vet :D
- Staind: die zijn best ok
- Suede: mwah
- Stereophonics: nog meer mwah
- PJ Harvey: had ik mwah al gezegd?
- Foo Fighters: die zijn wel ok

aekold
11th June 2003, 01:10
Originally posted by Mr G. Bears
graspop :
Finntrol en Ministry
finntrol is vet :D

Ministry is ook gaaf, zie ik ze twee keer. Een keer op Fields of Rock (Zondag al*gitar* *drum* *vocal* *gitar* ) en dan nog een keer op graspop.

Mr G. Bears
11th June 2003, 08:36
en stone sour zie je ook twee keer pieter ;)
(nou ja, je hoeft niet te kijken)

maar als stone sour dan tumult gaat spelen, marcel los! *wow* *wow* *wow*

Nitro
12th June 2003, 15:18
yeah! Rancid op Lowlands :D

aekold
12th June 2003, 17:26
en stone sour zie je ook twee keer pieter ;)
(nou ja, je hoeft niet te kijken)

maar als stone sour dan tumult gaat spelen, marcel los! *wow* *wow* *wow*

Ach ja, jammer dan. Ik zie hopelijk ook twee keer opeth, dus das wel weer mooi.
En we zien Apocalyptica weer:D :D

LoUNgeR
13th June 2003, 15:36
Interpol is echt relaxt!!
(A)

inderdaad, als het goed is ligt er vandaag een ceedeetje van interpol in de brievenbus die ik besteld heb.

Op werchter ga ik er ook zeker naar kijken

aekold
14th June 2003, 15:20
Morgen Fields of Rock. YEAH, kan nu al nauwelijks wachten.
*gitar* *drum* *vocal* *gitar*

aekold
16th June 2003, 10:57
En Fields of Rock was gaaf/goed/cool/fantastisch enz enz enz.
Metallica en Disturbed rulen zo zwaar. Disturbed was gewoon goed, geeneen zwak moment, een vol uur lang, het gehele publiek op je hand hebben.
Metallica begon 15 minuten te laat, maar dat maakten ze ruimschoots goed, met alle grote hits en vuurwerk. Het enige jammer is dat ze One niet speelden.
Verder hebben we ook nog Subway to Sally gezien, een duitse band die naast gitaren ook viool en doedelzak gebruikten, best wel mooi. Ministry was keihard en de zang nauwelijk te verstaan, maar verder wel mooi. Mudvayne vond ik zwaar tegen vallen, nix aan. Stone Sour was een stuk beter dan ik had verwacht. Manson vond ik wel redelijk, maar niet super bijzonder. Alleen de show erom heen was wel apart.
Alles bij elkaar genomen was het een prima geslaagde dag.

Shandril
16th June 2003, 12:34
Gaaf

Ff een vraagje:

Wat houdt 'tofpop in en wie gaat er heen?

Shandril

Nitro
16th June 2003, 13:01
Tofpop is het Roosendaalse Fields of Rock*wow* ;)
Het wordt op zaterdag en zondag 28-29 juni gehouden. Het wordt gehouden in het Vrouwenhof (ik geloof dat het zo heet). Entree is gratis, maar er staat wel een soort fooi pot. Je kan er een aantal dingen zien, bands van jazz tot metal, er is ook wel wat dans en theater. Ze hebben meestal onbekende bands en nog bands die net beginnen. Vorig jaar hadden ze de Amerikaanse punk band Shelter zo gek gekregen om hier in Roosendaal te spelen dat was echt cool, maar van het jaar zijn er geen grote namen dacht ik. Genoeg info?

aekold
16th June 2003, 13:18
Ik dacht dat dit jaar Rancis naar tofpop kwam, maar dat weet ik niet zeker.

Nitro
16th June 2003, 14:05
Rancis? typfout of gewoon een onbekende band
en als je Rancid bedoel, die zullen wel niet komen als ze in Amerika zitten te touren met de Vans Warped Tour. Bovendien zijn zij veel te groot om op zo'n klein evenementje te spelen.

Nitro
16th June 2003, 17:13
Godsmack komt ook op Lowlands

Yavanna
17th June 2003, 01:02
Vet :D

aekold
17th June 2003, 10:37
Ik bedoelde rancid ja.
Opeth komt trouwens ook naar Low lands.

Shandril
17th June 2003, 11:59
und wie gaan er naar toe?

Shandril

aekold
17th June 2003, 12:20
Ik iig niet, ik ga alleen nog naar graspop.
Maar ik zit eraan te denken om nog naar wacken open air in duitsland te gaan. Dit omdat daar Iced Earth voor een van de laatste keren optreed met de huidige zanger. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :( :( :( :(
Nog ff een tip voor de beer, Sonata treedt daar ook op. Net zoals Nile en Freedom Call.

Mr G. Bears
17th June 2003, 14:09
SONATA Waar???????
MUST GO!!!!!!!
pieter waar zie je da da SA ook komt?

btw ik ga wel mee naar tofpop denk ik hoor als je wil

Nitro
17th June 2003, 14:10
Originally posted by Shandril
und wie gaan er naar toe?

Shandril

ik ga wel naar tofpop, als je dat bedoelt, er zullen vast nog wel meer mensen gaan

Insane Alien
17th June 2003, 14:30
Zijn er hiero ook nog mensen die naar Parkpop gaan afreizen??

(A)

aekold
17th June 2003, 15:57
SONATA Waar???????
MUST GO!!!!!!!
pieter waar zie je da da SA ook komt?

btw ik ga wel mee naar tofpop denk ik hoor als je wil
Wacken Open Air komt daar.

Mr G. Bears
17th June 2003, 16:59
huh?
mijn vraag was
hoe kom je aan de info dat Sonata ook komt?

Laevid
17th June 2003, 22:46
Eerst de leukste act tot dan toe: The Roots die niet komen, daarna de op ??n na leukste act: The Music die niet komen......

Het gaat wel lekker :+

feenomenon
17th June 2003, 23:22
Band in de tent toen ik binnen kwam.... saai, voorspelbaar, rommelig, snel doorlopen.

Disturbed, niet echt mijn ding. Werd ook nergens spannend. Maar ik heb het apen-geluidje gehoord, dus ik ben weer tevreden.

Monster Magnet, Eh? GEWELDIG, maar ik was geloof ik 1 van de weinigen, goed dat Fred niet kon.

Stone Sour, lekker deuntje voor tijdens het eten. Maar wordt ook nergens echt boeiend, toch wel een beetje ontzag voor wat er tijdens Bother gebeurde. Al volgde ik het niet helemaal. (stond natuurlijk niet echt op te letten, maar als iemand voor mij het hele verhaal heeft graag)

Marilyn Manson: voor het eerst die dag toch een beetje dringen om de pit in te kunnen. Ja hier was het dan allemaal om te doen. Show was aardig. Jammer dat de nieuwe cd al uit was, vorige lag mij meer. Deze gaat teveel 'nergens over' Drums stonden naar mijn idee wat te hard en verder wat gerommel bij John5, maar daar kon hij zelf niet alles aan doen. Als de gitaar niet wil...
Maar over het geheel toch blij dat ik het gezien heb...

Daarna snel de pit uit rennen. Nee, wij hoeven niet vooraan... bij Metallica. Ministry is nu het belangrijkste. En terecht in de 20 min die restten speeldenz e beter dan in Paradiso en ook nog nummer die ik wilde horen: Psalm 69... (dacht ik) Supernaut, vooral die wilde ik horen, maar ook So What

En dan tenslotte Metallica. Jah is altijd goed. maar vervelend dat er zoveel boeren op af komen die de rest van de dag ook een beetje om zeep helpen. (Niet dat ze de dag stuk krijgen).

In z'n totaliteit een erg goede dag. En zelfs de prijzen van de drankjes waren dit jaar, geheel tegen verwachting, goed te doen

Disclaimer: het woord boeren houdt geen enkel verband met de mensen die in de agrarische sector werken en ook wel boeren genoemd worden.

Pyro
18th June 2003, 00:51
Nog wat nieuwe namen voor Lowlands: Gusgus (ik ken ze niet maar het schijnt oldskool-house te zijn...mjummie dus!). Goldfrapp komt ook, en ook wordt er op Fok! gesproken over Groove Armada, al zijn deze nog niet bevestigd op de officiele site. Zou trouwens wel enorm vet zijn als die komen...(Y)

In het kader van de Essent Awards (Huh?) komen ook nog de volgende bands langs: Voicst, Sena, F33L3R, Autumn, Kopna Kopna, The Apers, VSOP en OlaBola (Van de Calve-reclame :P)...

*EDIT*: Woensdag zijn er nog enkele namen bekend gemaakt, namelijk Spooks (van o.a. Things I've Seen) en Redman...