PDA

View Full Version : The Ketchup Song!!

Carnage
11th September 2002, 13:53
Okay, wat vinden jullie van het Ketchup nummer?

[ENTER DISSING | SWEARING | COMPLIMENTS here] :D

aekold
11th September 2002, 18:18
MUST BE STOPPED AT ALL COSTES.

Het is eecht verschrikkelijk, als het zo gaat met de muziekwereld is het wel heel erg slecht aan toe. Als drie van zulke ontzettende mutsen zelfs een hit kunnen scoren is er volgens mij iets mis.
Dit mag in mijn ogen ook geen muziek heten, eerder kattengejank. Volgens mij hebben ze alleen maar ingezongen en verder nix, ik vind niet dat je dit mag vergelijken met echte artiesten, zoals bands die alles zelf schrijven en spelen.

Mr G. Bears
11th September 2002, 18:30
Het is ZOOOOOO ERRRRRRUUUG
en dan zie ik het nog 5 keer per dag ook, ofzoiets
ja idd wat jij zegt Aekold
ze hebben alleen ingezongen op goed geluk, dat er iemand kwam die er een hitje van maakte

Bremmer
11th September 2002, 19:10
Dit jaar was ik betrokken bij het organiseren van het introkamp van mijn opleiding en we hadden als themalied uitgekozen..................tatatata........jawel: The Ketchup Song

Zag je al die eerste jaars springen en dansen op dat nummer, dat was wel lachen.

MAAR OK HET NUMMER ZUIGT BIG TIME EN ONDER WELKE STEEN ZE DIE LELIJKE WIJVEN OPGEGRAVEN HEBBUH, WIL IK NIET EENS WETEN MAAR MIJN GOD WAT ZIJN DIE ZANGERESSEN AFSCHUWELIJK!!!!!

Kolky
11th September 2002, 20:24
Wij hadden (Nitro, Roland en ik) dus een 'leuke' introductie dag van de 4HAVO (ja wij zijn blijven zitten :( ). En daar draaiden ze dat nummer dus SUPER vaak... toen hoorde ik het overigens voor de eerste keer.. En ik vond het dus meteen een K*T nr. Later thuis ga ik tv kijken. Komt het tegelijk op MTV en TMF... DAT KAN DUS ECHT NIET MEER!!!
IK BEN HET ZAT, IK DENK DAT MEER MENSEN DAT DENKEN!
OPZOUTEN MET DIE F*CK NR.S ZOALS DEZE!

Zozo opgelucht... (R)

Nitro
11th September 2002, 20:50
heel die top40 is fucked up, en liedjes zoals die zijn heel erg. maar wat word hun volgende single? om orgineel te blijven 'the mayo song' dan maar. en het album heet dan 'Absolutely Sauce'

Carnage
12th September 2002, 00:14
Volgens mij vind iedereen het dus een vrij brak nummer dus.

PS: Bremmer --> ik wist niet dat jij zo kon uitvallen joh :D

Pyro
12th September 2002, 00:43
OK, voor de afwisseling dan: ik vind het geweldig!

Nee hoor, geintje! Ook ik kan er nog steeds niet bij dat een stelletje teven van straat is geplukt om even gauw een liedje in te zingen (met een tekst die werkelijk NIX betekent, dat hebben ze zelf gezegd) waarna ze er een stom dansje bij verzinnen (ik herken hier dat Macarena-effect weer) en eventjes een halfuurtje de studio in duiken om daarna hun spaarvarkentje lachend te spekken. Als je ze ziet bij Top of the Pops dan heb je het idee dat ze het nummer van de autocue af playbacken omdat ze die lompe tekst zelf al niet meer herinneren! Het is gewoon allemaal zo verschrikkelijk gemaakt en nou gaat die trien van een Corry Konings ook nog eens daarin mee door er even een Nederlandse versie van te maken. OPROTTEN WIJF! En laat nou eindelijk eens de Top40 gevuld worden door mensen die daadwerkelijk hun uiterste best hebben gedaan voor de nummers die ze hebben gemaakt...

Nitro
12th September 2002, 01:10
je bedoelt daar toch geen trance mee, ej...
Dit is les 1 van "Hoe lok ik commentaar uit"

LoUNgeR
12th September 2002, 13:31
Ik heb echt traumas aan dat nummer.
Ik was op vakantie in Blanes en in iedere auto hoorde je dat ***-nummer. Als je dan des avonds naar een discotheek ging draaiden ze de hele avond goeie muziek........en dan ineens......asere...hup..hop..blablabla....AAAAAAA AAAAHHHHHHH.
Je kon meteen zien wie die spanjaarden waren....dansend als eeen bezetene.
En ik maar hopen dat het nog een hele tijd ging duren voordat het in NL werd uitgebracht.........helaas

Elminster
12th September 2002, 15:12
Originally posted by Nitro
je bedoelt daar toch geen trance mee, ej...
Dit is les 1 van "Hoe lok ik commentaar uit"
Ik wou dus net posten dat we het eindelijk eens allemaal met elkaar eens zijn over de kwaliteit van een nummer...
komt er zo iets :S:)

Nitro
12th September 2002, 18:05
LES 2:

Nou er staat veel trance in die top 40 die heel goedkoop is en jullie vinden het allemaal geweldig

Mr G. Bears
12th September 2002, 19:28
Nou, et zit zo, ik denk dat taco die jan wayne en die novaspace enzo ook niet goed vind
das meer iets voor van die R&B mensen die dan ook nog dance/trance bij hun favoriete muziek hebben staan
ja , westlife is geweldig, vooral (Insert Random name here) is zooooo knap mensen
die heb je maar al te veel, en die verzieken et voor de rest allemaal

Carnage
12th September 2002, 20:48
*** Intimidatie Start ***

Die 'R&B snollen' zijn meestal wel errrug aardig en leuk enzo.

En ik vind Jan Wayne - Because the night ook een goed nummer.

En ik ga mijn Thunderdome collectie afstoffen, want dat wordt weer hip schijnbaar (en de Party Animals komen terug, joepie (T) ).

*** Intimidatie Eind ***

Eigenlijk vind ik Puddle of Mud - She hates me ook wel een lekker nummer :)

Mr G. Bears
12th September 2002, 20:53
ja sorry, zo denk ik erover
kan ik nix aan doen
ja sommige, misschien die jij kent, maar die ik wel es zie

Nitro
12th September 2002, 20:53
Originally posted by Carnage
Eigenlijk vind ik Puddle of Mud - She hates me ook wel een lekker nummer :)
Dat neem je terug! alles behalve dat. Ik accepteer dat je trance luistert maar dit is veel erger. aargh slecht nummer, stomme zanger, stomme band.

Laevid
12th September 2002, 23:59
De ketchup song; is enorm kommersieel en enorm brak maar het blijft wel de hele dag in je kop hangen....damn dat nummer...

r&b snollen> ik kijk die clips altijd helemaal....meestal zonder muziek....maar die clips.....jammie...

jan wayne> waarom ik dit nummer nouopeens leuk von ik weet het nie.....zal wel komen omdat ik co.ro feat. teresa uit 1993 met because the night enrom cool von.....en ja dis dus de re-make....en ja die introductiefeesten helpen ook niet echt mee...sorry mensen ik weet het ik stel jullie teleur, behalve carnage dan ;), maar ik kom er eerlijk voor uit ;)

Nitro
13th September 2002, 00:35
Originally posted by Laevid
De ketchup song; is enorm kommersieel en enorm brak maar het blijft wel de hele dag in je kop hangen....damn dat nummer...
Snel een ander nummer op zetten ej

r&b snollen> ik kijk die clips altijd helemaal....meestal zonder muziek....maar die clips.....jammie...
ej ja beheers je een beetje Laevid, we willen niet teveel details, maar ik geef toe dat de clips wel beter zijn dan die muziek die eruit komt

jan wayne> waarom ik dit nummer nouopeens leuk von ik weet het nie.....zal wel komen omdat ik co.ro feat. teresa uit 1993 met because the night enrom cool von.....en ja dis dus de re-make....en ja die introductiefeesten helpen ook niet echt mee...sorry mensen ik weet het ik stel jullie teleur, behalve carnage dan ;), maar ik kom er eerlijk voor uit ;)
Ik kom er ook eerlijk voor uit hoor, en ja mijn mening(R) eu ja laten we het maar bij slecht houden voor deze keer moet ook aan mijn bloeddruk denken ej

aekold
13th September 2002, 00:38
FF ter verduidelijking die mudpeople zuigen zwaar. die zanger kan dus absoluut niet zingen, alleen maar schreeuwen.
En verder lijkt het nummer ook nog eens zwaar op Smells like teenspirit van Nirvana.
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind Rotzooi&Bullshit, People of prut of magix musicmaker(=trance).

Nitro
13th September 2002, 00:41
Originally posted by aekold
En verder lijkt het nummer ook nog eens zwaar op Smells like teenspirit van Nirvana.
Vind je die slecht dan?

Pyro
13th September 2002, 00:41
Tja, de Party Animals komen terug, dat heb ik ook gelezen, alleen zullen ze nix met hardcore meer te maken hebben, DAMN! :(
Maar goed, hardcore is inderdaad weer op haar terugweg nadat de scene een paar jaar geleden bijna helemaal verpest was. Dat is op zich wel goed geweest, want toen sommigen doorhadden dat met hardcore te weinig geld verdiend kon worden is de commercialiteit grotendeels, zo niet helemaal, uit de muziek verdwenen. Nu bestaat de scene alleen nog maar uit mensen die volledig achter de muziek staan...

Nitro
13th September 2002, 00:43
Staan ze ook al achter hun muziek, zo zo. Als er maar veel geld in te verdienen is ej

aekold
13th September 2002, 00:43
Ik vind Smells like teen spirit mega vet, maar ik vind het zo erg dat zijn baggerband een nummer maakt dat daar zo op lijkt.
Dan hoor je het op TV en dan heb je zoiets van: Dit ken ik, maar dan 100X beter

Nitro
13th September 2002, 00:46
ja ik dacht al, want je zeiEn verder lijkt het nummer ook nog eens zwaar op Smells like teenspirit van Nirvana. dus dat zou betekenen dat je Smells Like Teen Spirit ook slecht vind

Pyro
13th September 2002, 00:47
Staan ze ook al achter hun muziek, zo zo. Als er maar veel geld in te verdienen is ej
Wat ik dus probeer te zeggen is, dat de mensen in de hardcore-scene van nu 100% achter hun muziek staan EN het dus NIET doen voor het geld...

Mr G. Bears
13th September 2002, 08:37
GABBBER PIET!!!

TOET TOET BOING BOING HAKKUH EN ZAGUH!!!!!(T) (T) (T)

Ja idd, She ( this word is left out, so we are ensured of a big hit, and a lot of money) hates me is echt zoooo slecht
en et erge is, dat al die mensen em nog goed vinden ook

Hou je van Rock?

Ow ja, Alien Ant Farm, POD , Puddle Of mudd,
klinkt zo lekker

LUISTER ECHTE ROCK<

luister smells like teen spirit, en daarna nog es She FUCKING hates me, en dan moet je dat nog maar es recht in mijn gezicht zeggen!

maar mijn bloeddruk wordt nu te hoog dus ik kan niet meer verder typenm

ook een ideetje, je hebt een maximale message length denk ik
heb je ook een maximale bloeddruk meter, voor als het fout gaat in een post8)

Carnage
13th September 2002, 11:18
Pudding of Mud zuigt dus inderdaad....

En "Youth of the nation" van XXX (weet hun naam niet meer)??

Nitro
13th September 2002, 20:45
POD, (P)puddle (O)of (D)eu o nee toch niet, nou ja nog een slechte band

Pyro
13th September 2002, 22:46
Moet er nou perse weer de naam van die 'Gabber' Piet genoemd worden? Die gozer heeft heel veel gedaan voor de scene, totdat hij ontdekte dat er nog wel wat geld mee te verdienen viel waarna hij ons heeft verraden (Ja, zo voelt dat!). Gelukkig dat hij nu is opgerot, laat hem maar lekker zijn centjes verdienen in Westenwind (want daar zag ik hem een keer in) zodat hij ons niet meer lastigvalt.
Same story voor Hakkuhbar, die is gelukkig ook pleite. Die gozer zit nu natuurlijk wel in die ongelooflijk lollige Cup-a-Soup-reclames, dus dan kan ik tenminste WEL met hem lachen...

Mr G. Bears
14th September 2002, 01:32
Ja ik ga ff optopic, hier vooral niet op replyen

mark ,in de cup D soup, snap je em cup A soup
mag jij heen hoofdrol spelen

met je UCP shirt he kerel

nee Gabber Piet is zwaar koel hoor

ik hoop dat nog es een keer de combined forces van

POM<POD< JANWAYNE<LASKETCHUP enzo een nummer maken

en wedden dat het scoort!!!!!

Nitro
14th September 2002, 01:39
Ja al die bandjes zoals POD, Puddle of mud, Nickelback, Kane, Direct en nog veel meer van die stomme poprock bandjes zijn heel erg slechter nog veel erger als trance. Maar als het een pop-rock 'bandje' is zoals bv Michelle Branch en Avril Lavigne die zijn altijd wel lache, maar dat is ook lekker relax muziek en natuurlijk mooie zangeressen

Shandril
14th September 2002, 14:25
Het liedje is leuk voor de leeftijdscategorie van 6 tot 10. Thuis hoor ik het dus wel vaak....
Ik vind er niks aan, niks leuk, het dansje is gewoonweg afgezaagd, eigenlijk kun je het vergelijken met de Spaanse K3. Slaat dus nergens op.

Mr G. Bears
14th September 2002, 14:45
ach ja, er is ook een leeftijds categorie,

6-10 + 5 ( de top 50 van de top 4o)

en dan kom je rond die leeftijd en dan heb je zulke knakkers
zoals KIP die dat liedje ook nog leuk vinden

Shandril
14th September 2002, 15:17
Kan er een verbod komen op alles wat ook maar met "KIP" te maken heeft, plz???:( :+

Mr G. Bears
14th September 2002, 15:32
dat moet je aan kolky vragen

die kan de censuur instellen

eerst mocht ik kolky niet eens typen op et forum

kon ik niet eens bijn geloof en respect voor die jongen tonen

Nitro
14th September 2002, 15:55
ja das triest dat je weinig woorden mocht gebruiken. maar nog ff over die leeftijdsgroep jij zeg 6-10 maarhet probleem is dat er maar zat mensen zijn die 16 zijn en het nummer nog steeds geweldig vinden dus wat wil je dan...?

Kolky
14th September 2002, 19:21
Tja die pubertijd he. Daar zal het wel door komen, ze zijn allemaal wel slimmer en volwasserner, maar niet qwa muziek. En ja sorry voor degenen die Rock muziek niet zo mooi vinden(en trance wel)Rock muziek is toch meer vollwasserenere muziek dan die shit trance... das maar stom op zo'n pc kloten en je heb een nummer... en dan vinden al die lompe gastjes die Rock muziek associeren met Rood/Roze haar... (roland dus) dat super muziek...

Ja ja ik kan het echt niet hebben hoe mensen denken over rock muziek.. maar dat geld ook omgekeert natuurlijk.... (er zijn wel Trance nummers die met echt gevoel gemaakt zijn, bijv: Dj Ti?sto en Dj Jose + G-spott (vind ik dan he!))

Nitro
14th September 2002, 19:38
Originally posted by Kolky
en dan vinden al die lompe gastjes die Rock muziek associeren met Rood/Roze haar... (roland dus) dat super muziek...
ej godver, nou ja tis Roland maar die noemt iedereen gothic

Pyro
15th September 2002, 04:15
In iedere muziekstroming zijn er gewoon nummers die maar snel in elkaar worden gepleurd, zonder gevoel, maar gewoon om ff snel geld te kunnen verdienen. Dat is in Trance zo, maar in een gelijke mate bij Rock (Puddle of Mudd, anyone?). Dus ook in Top 40-muziek. Want je kan mij echt niet wijsmaken dat die drie stomme ketchupwijven niet van tevoren wisten dat het een hit zou gaan worden. Die spelen nu dat ze verbaasd zijn, maar er is van tevoren precies uitgedacht wanneer het plaatje op de markt gebracht moest worden om zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen...

Mr G. Bears
15th September 2002, 09:09
De vakantie loopt ten einde, iedereen is bekaf en is net teruf van al die feesten, de hele vakantie lang, er is behoefte aan wat nieuws( nou ja, soms dan)
iedereen gaat zo weer naar school en is in een minder vrolijke bui, waarom school , en dan bij het uitgaan steeds dezelfde nummers, maar dan komt LAS KETCHUP op de wereld, en iedereen is opgewekt, wie zijn die 3 mooie vrouwen met die geweldige pakkende song, daar heb ik nou zin in, lekker thuis draaien en even alles vergeten, zelfs hoe triest je bent als je het singletje koopt. nou daar heb je et al, een hit!!!(T)

Carnage
15th September 2002, 12:20
Hey jongens (en meisje, sorry Shandril :)), ik weet uit betrouwbare bron dat Conjurer ook ff deze song komt afzeiken binnenkort.

Ruig man, dat we het allemaal nog eens eens zouden worden in dit forum.

Ik had al zo'n medelijden met Laevid ;J

Conjurer
15th September 2002, 19:17
Het is gewoon een VET nummer

Conjurer
15th September 2002, 19:17
Gewoon perfect de combinatie dans en muziek echt tof ;)

Conjurer
15th September 2002, 19:18
de locatie, de beat noem maar op kan niet beter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! (T)

Conjurer
15th September 2002, 19:20
heb er zelfs een ringtone van op mijn mobiele !(C)

Nitro
15th September 2002, 20:02
Nou Conjurer ik had uit een meestal betrouwbare bron;) vernomen dat je het liedje ging afzeiken, maar kennelijk niet

Conjurer
15th September 2002, 21:02
De term die carnage gebruikt is slet, maar ik heb gisteravond nadrukkelijk gezegt dak het nu juist niet ging afzeiken (volgens mij was de flugel net iets te veel:) )

Pyro
15th September 2002, 21:39
Conjurer > Ik hoop dat je beseft in wat voor positie je nu terechtgekomen bent he? In de 'Trance versus Metal'-discussie zijn de partijen ongeveer wel eerlijk verdeeld, maar nu is het: 'Conjurer versus de rest van het Muziek-forum'!

Conjurer
15th September 2002, 23:52
Ik sluit me dan wel bji het trance gedeelte aan !;J

Pyro
15th September 2002, 23:57
Dat is goed nieuws, want ik hoorde vanmiddag dat Aekold ook al versterking het forum op probeert te krijgen, dus wat extra afweergeschut kan geen kwaad...;)

Moet je mij nou horen, ik loop hier gewoon te lullen alsof het een echte oorlog is geworden. Misschien is dat ook wel zo???

Carnage
15th September 2002, 23:57
Conjurer zal het vast wel verteld hebben ja (net zoals ik hem ook een en ander verteld heb :D).

Welkom bij het Trance kamp trouwens, Conjurer :). Let's start the boot-camp (Elminster, take care of him)

Nitro
16th September 2002, 00:52
als het om punk ging kan ik ook nog altijd wat mensen erbij halen maar dat is niet nodig

Mr G. Bears
16th September 2002, 09:00
haha, het hele Offspring forum hier op gooien
dan gooi ik het Sonata Arcticaa forum hier op, gaan ze allemaal Fins lullen(M)

Elminster
16th September 2002, 16:38
gaan we weer (E)
denk na voor je iets zegt, of lees eens de post van een ander. Pyro legt dus net uit dat er in de hc-biz NIET veel te verdienen is, dat het daar dus NIET meer om draait!!! (M)
Originally posted by Pyro
Moet er nou perse weer de naam van die 'Gabber' Piet genoemd worden? Die gozer heeft heel veel gedaan voor de scene, totdat hij ontdekte dat er nog wel wat geld mee te verdienen viel waarna hij ons heeft verraden (Ja, zo voelt dat!). Gelukkig dat hij nu is opgerot, laat hem maar lekker zijn centjes verdienen in Westenwind (want daar zag ik hem een keer in) zodat hij ons niet meer lastigvalt.
Ik wist niet dattie ooit wel goede muziek heeft gemaakt, maar ik snap niet wat hij hier komt doen MrG??!! We hadden het toch echt over dance/trance/hardcore en niet over smurfenhouse!(R)
Originally posted by Kolky
En ja sorry voor degenen die Rock muziek niet zo mooi vinden(en trance wel) Rock muziek is toch meer vollwasserenere muziek dan die shit trance... das maar stom op zo'n pc kloten en je heb een nummer... en dan vinden al die lompe gastjes die Rock muziek associeren met Rood/Roze haar... (roland dus) dat super muziek...
OP DIT MOMENT BEN JIJ 2 VAN DIE SHIT TRANCE-CD'S AAN HET KOPIEREN OMDAT JIJ DIE ZO GOED VOND!!! (E) (E) (E)
Errug zwak!!!

En Conjurer die zich bij het trance-front aansluit, terwijl-ie de *******-song leuk vind (hey hij wordt geblocked, wat vreemd... nouja daar stond de titel van deze thread)... Ach ja waarom niet, let's kick some rocking ass ;J

Conjurer
16th September 2002, 17:19
Can't a boy have a little fun ?
Ow well life's a B I T C H

Elminster
16th September 2002, 17:25
de titel van het liedje.... de server krijgt het niet over zn, eh, kabels...

Conjurer
16th September 2002, 18:33
http://www.blackbokz.nl/spider/

Nitro
16th September 2002, 23:18
Originally posted by Elminster
gaan we weer (E)

denk na voor je iets zegt, of lees eens de post van een ander. Pyro legt dus net uit dat er in de hc-biz NIET veel te verdienen is, dat het daar dus NIET meer om draait!!! (M)
Ik bedoelde het niet zo, zei dat voor de grap om jullie een beetje optestoken

Nitro
16th September 2002, 23:20
Originally posted by conjurer
http://www.blackbokz.nl/spider/
o jee, dit is erg. maar nu je het toch over spiderman hebt, Spiderman en Carnage horen toch bij elkaar dus waar blijf jij Carnage?

Pyro
17th September 2002, 00:20
Tja, Gabber Pier heeft GEEN goede muziek gemaakt, laten we dat vooropstellen. Maar wat hij wel heeft gedaan is MC'en, in ieder geval op Thunderdome 96 en op meerdere feesten. Toen was het echt nog iemand die echt puur met hardcore bezig was, maar wat hij daarna heeft geflikt vind ik toch maar zwak...

Carnage
17th September 2002, 00:25
jaja, Spiderman, Venom en Carnage....

Ach ja Carnage was een behoorlijke psychopaat he, lijkt wel op mij toch? :D

Nitro
17th September 2002, 00:38
ja daar lijk je behoorlijk op, maar ga je nu nog een homevideo maken van je ketchup song kunsten, Carnage

Carnage
17th September 2002, 09:51
Nee denk het niet, ik ga liever gewoon dood.

Pyro
18th September 2002, 00:48
Als er een nummer een beetje populair dreigt te worden, komt er uiteindelijk altijd een 'diss-track' uit, die dat nummer helemaal afkraakt. Dat gebeurde al toen MC Rage 'Fuck Macarena' uitbracht, en later bijvoorbeeld ook bij 'No Pigeons', een diss op 'No Scrubs' van TLC. Dat moet nu toch ook wel met The Ketchup Song gebeuren, toch? Anders moeten wij het misschien maar doen...:)

Nitro
18th September 2002, 01:05
Nou er is al iemand die een Nederlandse versie heeft gemaakt en dus ook ff snel veel geld wilt verdienen, eigenlijk moet dit gewoon strafbaar zijn, het is echt triest

Mr G. Bears
18th September 2002, 09:28
ja idd, van, ow een hitje, ff de studio induiken, stomme tekst verzinnen, ow nee, krijgen, en dan opsturen, top 40 in, hop nummer 2
GELD GELD GELD GELD GELD

Carnage
18th September 2002, 10:37
Klopt, dat is Corry Konings....

komtie weer *SLET* ! :)

Pyro
19th September 2002, 01:29
Ja, direct bestaat onze Top 3 uit Las Ketchup, Corry Konings en bijvoorbeeld Jan Wayne, of zoiets in die richting. Maar ik bedoelde eigenlijk een nummer dat het origineel totaal voor schut zet, en dat valt volgens mij bij dat gekraai van die Corry wel mee...

Laevid
20th September 2002, 23:06
corry zuigt zwaar....

maar nu krijg ik nog respect voor Jan Wayne; hij is de 1e "bekende" persoon waarvan ik weet dat tie op mijn verjaardag jarig is ;)

Pyro
21st September 2002, 00:03
Tja, ik ben gelijk jarig met 'stomme Ier' Ronan Keating, daar ben ik nou ook niet al te gelukkig mee moet ik zeggen. En voor Jan Wayne krijg ik nooit respect, met wie hij dan ook tegelijkertijd jarig is...

Mr G. Bears
21st September 2002, 10:07
en gelijk met Magicdude en Sonic toch?

Shandril
21st September 2002, 18:40
Is Jan Wayne from Ireland? daar is dus zijn haar gebeleven, maar Jeroen, ik weet wel een paar mensen die met jou de Ketchupsong willen dansen (coveren) wat je plannen ook zijn. ;J
En nee ik niet, als ik het liedje een keer hoor dan blijft het de rest van de dag in je hoofd hangen, eigenlijk hetzelfde idee als, idd, met Corry maar ook met Vader Abraham, met zijn kleine caf? aan de haven (hou je in Elminster ;) ). Of euh, die duitse schlager, die je heeel vaak op de ARD ziet. Die zijn geplaybackt, en vaak kunnen ze zo'n langzaam liedje niet bij houden.....(?)
Nou ja zo gaat dat dan maar weer in Beieren wordt er hier altijd gezegd, zijn speciale mensen.

Shandril

Shandril
21st September 2002, 18:42
Foutje, ik heb een leesbril nodig, ik geef het toe

:( :|
8) Eej de Harry Potter smiley

Shandril

Mr G. Bears
21st September 2002, 19:19
ach ja, geeft nix, ik weet eigenlijk niet
ik nam altijd maar voor lief dat ik dacht dat ie uit ons landje kwam maar et zou best es niet kunnen zijn

Carnage
22nd September 2002, 14:57
Originally posted by Shandril
Is Jan Wayne from Ireland? daar is dus zijn haar gebeleven, maar Jeroen, ik weet wel een paar mensen die met jou de Ketchupsong willen dansen (coveren) wat je plannen ook zijn. ;J
En nee ik niet, als ik het liedje een keer hoor dan blijft het de rest van de dag in je hoofd hangen, eigenlijk hetzelfde idee als, idd, met Corry maar ook met Vader Abraham, met zijn kleine caf? aan de haven (hou je in Elminster ;) ). Of euh, die duitse schlager, die je heeel vaak op de ARD ziet. Die zijn geplaybackt, en vaak kunnen ze zo'n langzaam liedje niet bij houden.....(?)
Nou ja zo gaat dat dan maar weer in Beieren wordt er hier altijd gezegd, zijn speciale mensen.

Shandril

Hehe, okay, ik breng de drumcomputers in stelling en dan zullen we eens kijken wat er overblijft van gemixte ketchup :D. Nog mensen interesse om mee te spelen in een videoclip a la Party Animals. Jah Shandril, jou heb ik al genoteerd (Y)

Enneh, die Duiste Slagers mogen thuis blijven hoor ;). Ik stuur Fransje Bouwer wel op de koffie naar Duitsland.

Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:00
(E)Voor een clip, a la party animals ben ik altijd warm te maken, treintje maken, en hakkuh;J (E)

(E)Hee als fransje bauer gaat, dan gaat jantje smit ook he(E)

Laevid
22nd September 2002, 18:09
Is Jan Wayne toevallig geen duitser....ik d8 dat ik dat ergens had opgevangen.....
Zijn naam klinkt wel engels maar ja Sarah Conner komt ook uit Duitsland......

Franske Bauer is enorm cool mensen.....bijna net zo cool als eddy wally.....

Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:14
(E)Vooral als je genoeg bier ophebt schijnt, volgens mij.
FF wat over jan wayne, dit zal shandrill leuk vinden, het laatste::

Name: Jan Christiansen
o K?nstlername: Jan Wayne
o Staatsangeh?rigkeit: deutsch
o Familienstand: ledig, aber nicht single
o Geburtstag: 11.01.1974
o Gr??e: 190cm
o Augenfarbe: gr?n-grau
o Haarfarbe: welche Haare? (dunkelbraun)
o Hobbies: Fu?ball, Computer , PS II, mit Freunden zusammen sein
o Lieblingsgetr?nk: Afri-Cola, Sambuca, Smirnoff Ice
o Lieblingsessen: Hasenbraten (Wild), Pizza
o Lieblingstier: Hund
o Lieblingsfarbe: schwarz, blau
o Lieblingsschauspieler / in: Bruce Willis / Sandra Bullock
o Lieblingsinterpreten: Phil Collins, Mike Oldfield / Shakira, Mariah Carey
o Lieblingsband: Genesis, Lighthouse Family, ;JU2;J

Laevid
22nd September 2002, 18:21
Zie je nou wat voor geweldige kerel die Jan Wayne is....is gewoon zoon bikkel van een duitser....die trouwes wel heel andere muziek maakt dan waar ie naar luistert....:s

Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:23
(E) FF een opmerking dan voor degenen die Jan Wayen haten; volgens mij is Jan Wayen ook een commercieel ingesteld persoon(E)

Laevid
22nd September 2002, 18:27
Hij is wel commercieel maar dat is brainpower ook....en die maakt zelfs heel goeie muziek.....ja jan wayne niet echt; maar brainpower wel....

Blade of Darkness
22nd September 2002, 18:38
(E)Ja daar heb je gelijk in, en een band zal altijd commercieel bezig zijn,maar jan wayne en brainpower maken goede muziek, maar als je populaire muziek maakt, ALLEEN om eraan te verdienen dan is het irritant, maar dat gebeurt altijd bij een populaire muziekstroming.(E)

Shandril
22nd September 2002, 20:01
Is hij fan van U2,
phoe dat moet ik ff laten doordringen, nou ja misschien is hij toch zo slecht nog niet.
Hij kan waarschijnlijk niet zingen, en heeft niet zo veel verstand van muziek dus maakt hij trance, logisch toch.
Het spijt me als ik sommige mensen op hun tenen trap (figuurlijk)

Shandril

Nitro
22nd September 2002, 20:09
Ok Shandril, go go go:D

Laevid
22nd September 2002, 21:56
Originally posted by Shandril
Hij kan waarschijnlijk niet zingen, en heeft niet zo veel verstand van muziek dus maakt hij trance, logisch toch.
Het spijt me als ik sommige mensen op hun tenen trap (figuurlijk)

Shandril

Als het je zou spijten zou je het niet zeggen :S

En eiglijk wil ik geen woorden vuil maken aan deze opmerking, want hij is zo ondoordacht dat hij het nie waard is om er iets op te reageren.....misschien een oproep wel: Shandril kijk es goed naar de "Waar luister jij naar?"-thread.....

Carnage
22nd September 2002, 23:37
Ik vrees dat het anti-trance kamp (ook wel de alto's geheten) er weer een lid bij hebben...(?)

Nitro
22nd September 2002, 23:52

Als het je zou spijten zou je het niet zeggen :S

ja Shandril je hoeft je excusses niet aantebieden want dat is overbodig als je de waarheid vertelt

En eiglijk wil ik geen woorden vuil maken aan deze opmerking, want hij is zo ondoordacht dat hij het nie waard is om er iets op te reageren

de waarheid is nou eenmaal hard ej

Laevid
23rd September 2002, 22:51
Voor jou geldt hetzelfde kerel.....de waarheid staat op het waar luister jij naar forum....

Nitro
23rd September 2002, 23:48
*zoek* *zoek*

aekold
24th September 2002, 00:08
en een band zal altijd commercieel bezig zijn

Hier wil ik ff op inspringen. een band hoeft echt niet altijd commercieel bezig te zijn. Voor mij is een band commercieel bezig als ze hun best doen om zo hoog mogelijk in de top 40 te eindigen. Ik bedoel je kan een band zoals Rhapsody , Iced Earth of coal chamber moeilijk commercieel noemen. Het kan hun niet schelen hoe of waar ze eindigen. Dit zijn bands die hun hele ziel in hun muziek leggen en als je dat doet ben je in mijn ogen absoluut niet commercieel bezig

Pyro
24th September 2002, 00:13
Bands die het allemaal geen flikker interesseert of ze een beetje centjes aan hun muziek verdienen kunnen ook best in de Top 40 komen. Dan is het absoluut niet commercieel, maar wordt het helaas wel al snel goed gevonden door die Top 40-mutsen. Linkin Park bijvoorbeeld: goede muziek, maar een deel van hun fans loopt te gillen en valt flauw als ze Chester zien. Het is geen BSB hoor mensen. Dit is SERIEUS!!! (E)

aekold
24th September 2002, 00:15
Pyro zegt precies wat ik bedoel. Volgens mij was het nooit de bedoeling van Linkin Park om zulke grote hits te scoren, maar alleen om lekkere muziek te maken.

Maarja als je dan een hit scoort, dan heb je gelijk weer dat effect van: Het staat in de top 40, dus vind ik het ook goed.

Althans dat hoor ik een aantal mensen nog wel eens denken/zeggen

Nitro
24th September 2002, 01:58
Ik ga ik nooit tegen dat soort mensen verkondigen dat ik Sum 41, Linkin Park enzo goed vind want dan denken zij(o die is nieuw), we hebben dezelfde muzieksmaak en wat vind je van Shakira die kan zooo goed zingen, en de ketchup song is ook super goed.

Mr G. Bears
24th September 2002, 07:29
haha, you're right indeed sir
Linkin Park heeft et nooit zo bedoeld, ik zat nog te denken om naar een optreden van hun te gaan, maar als je dan op TMF er een meet en greet voor kan winnen zit het PAS ECHT FOUT!!!!
want als dat gebeurt, je snapt et wel, Sta ik als enige tussen duizenden snollen die alleen op Chester lopen te geilen, en dan gaan we mij nog aankijken als je de muziek nog echt goed vind ook
en dat vind ik

maar idd,
Rhapsody en Iced En Hammerfall En Sonata enzo, daarvan is et nooit de bedoeling geweest, simpelweg omdat ze enkel uit gevoel die muziek maken, en ten tweede dat die muziek het helemaal niet waard is om in de top 40 te staan, daar is het VEEL te goed voor

Nitro
17th October 2002, 00:46
ja das irritant dat ze het alleen voor de zanger doen ofzo, ik zou dat nooit doen want ik vind bv de muziek die Avril maakt ook nog goed

Laevid
17th October 2002, 22:43
Waarom gaat trouwes meestal de meeste aandacht uit naar de zanger(es)? ik vin dat iedereen in een band gelijke aandacht moet krijgen....

Nitro
18th October 2002, 01:57
die band van haar stelt niets voor:
bassist: hoor je nooit
drummer: stelt niet veel voor wat hij moet doen
gitaarist: eindelijk iemand die misschien wat meer aandacht verdiend maar dat krijgt ie al dus
en voor de rest het zijn allemaal van die hemd nichten dus je mag er blij mee zijn dat dat je er niet veel van ziet, hoort

Blade of Darkness
18th October 2002, 19:47
(E)Ze is gewoon veel leuker om te zien dan de band;J

Laevid
19th October 2002, 16:41
Niet alleen over avril want die zie ik natuurlijk ook liever dan die kerels....

Mr G. Bears
21st October 2002, 10:26
dat hoop ik ook voor jou ja,
Ja idd, Avril: Mooi uitziend meisje, maar de muziek vind ik ook best goed! en die combinatie maakt et zo koel

Blade of Darkness
21st October 2002, 21:56
(E)Het is gewoon een hele mooie vrouw, zoal ik al eerder gepost had denk ik. Maar het is idd gewoon een heel mooi nummer en een grappige clip.(E)

Pyro
21st October 2002, 23:53
Avril ziet er inderdaad niet verkeerd uit nee. En daarnaast heeft ze ook wel een leuke uitstraling, een beetje de 'bad girl' die overal schijt aan heeft. Dat kan natuurlijk ook een act zijn, dat weet je niet, maar op mij komt het wel stoer over eigenlijk. En Complicated is ook gewoon een OK nummer, niet supergoed maar het klinkt gewoon lekker. En daar komt ook bij dat ze niet zo'n trutje is die alle nummers voor zich laat schrijven, maar gewoon zelf haar teksten maakt.

Het enige nadeel is die suffe band inderdaad...

Trouwens, dat de zanger(es) op zich vaak op de voorgrond staat, dat klopt wel. Al is bijvoorbeeld bij bands als de RHCP en Guns 'n Roses een ander bandlid bijna net zo bekend als de zanger (Flea / Slash). En soms werken bands het ook zelf in de hand; ik kan me herinneren dat bij zo'n Volumia-CD alleen die kerel op de voorkant staat terwijl de band uit negen leden bestaat en bij Within Temptation is zoiets dergelijks ook al het geval dacht ik...

Laevid
22nd October 2002, 00:25
volgens mij is het ook psychologisch dat een stem dichter bij de mensen is dan een instrument....het is bekender...het is zoals zijzelf willen zijn maar niet zijn het is de vereenzelving van de mens met zijn omgeving.....o sorry ik ga nu zweven.....maar hoop dat jullie het begrijpen....

Nitro
22nd October 2002, 01:40
Je kan meezingen maar niet zo makkelijk meespelen dus dat wil ook wel meehelpen

Laevid
22nd October 2002, 22:28
Je kan meezingen maar niet zo makkelijk meespelen dus dat wil ook wel meehelpen

dat valt eiglijk ook een beetje onder dat makkelijker te indentificeren met de mens....al kun je natuurlijk ook een melodietje neurien....

Nitro
22nd October 2002, 23:50
al kun je natuurlijk ook een melodietje neurien....

dan voel je je nog steeds niet een gitarist, bassist of drummer

Laevid
22nd October 2002, 23:59

dan voel je je nog steeds niet een gitarist, bassist of drummer

hoe weet jij hoe ik me voel? :D

Nitro
23rd October 2002, 00:08
met nuerien lijkt het me meer de bedoeling om gewoon ff de muziek te volgen niet om je er echt helemaal integaan leven, meezingen enzo.

ok was misschien ook niet zo serieus bedoelt van jou Laevid maar ja