PDA

View Full Version : new

Benocrofist
22nd January 2007, 19:11
N'avond allemaal ,

k ben net nieuw op dit forum en ik dacht , laat ik het ff melden :)

Ik hou niet van lange introducties dus als je iets wilt weten moet je het maar gewoon vragen.

Gegroet,

Benocrofist

Geobear
22nd January 2007, 20:25
Waar was de mist te vinden?

Carnage
22nd January 2007, 20:52
Argh goeie vraag Geobear :)

Welkom Benocrofist (Y). Ook een fervente spellen speler?

Laevid
22nd January 2007, 23:04
Welkom :)

Benocrofist houdt iig van muziek en weet dat en dat kunnen we waarderen ;)

Elminster
23rd January 2007, 01:35
Welkom!

Wil iemand (lv / benocrofist) mij uitleggen waar Laevid die conclusie uit trekt? Vast een naam van een CD die ik even mis... :P

Nitro
23rd January 2007, 01:46
hoi

Geobear
23rd January 2007, 02:01
Welkom!

Wil iemand (lv / benocrofist) mij uitleggen waar Laevid die conclusie uit trekt? Vast een naam van een CD die ik even mis... :P

Dat staat in zijn profiel bij zijn interesses ;)

Maar idd, welkom Benocrofist!
Muziek als interesse is idd een goed begin :D...ook al is het misschien een heel andere muziek dan ik leuk vind, gezien wat er op je website stond, maar toch, dat maakt niet uit...Muziek :D

Chrono
23rd January 2007, 15:25
drum (met o.a. veel dubbele bas en de zogenaamde blast beats)

Wat zijn blast beats?

Benocrofist
23rd January 2007, 22:02
Bedankt allemaal voor het warme welkom :) ..

Wil iemand (lv / benocrofist) mij uitleggen waar Laevid die conclusie uit trekt? Vast een naam van een CD die ik even mis...

Waarschijnlijk denk je dat mijn nickname een band is neem ik aan? Dat is wel een beetje zo , ik wil zelf een band en dat is alvast de naam haha.

Maar goed , even korte info.

Mijn naam is Patrick en ik ben 17 jaar. Dingen die ik boeiend vind zie je in mijn profiel. Ik ben nog maar net begonnen met Magic en het lijkt me echt fantastisch om ervaren te worden :) ik ben ook erg nieuwschierig en leergierig (met Magic dan hé) dus zal wel een flink eind komen :) .. Dus ga aub niet moeilijke dingen over Magic vragen die een beginner niet weten kan :P

Gegroet,

Benocrofist

Geobear
24th January 2007, 11:10
Bedankt voor de info. Ik speel zelf geen Magic, maar ik ken een boel mensen hier op het forum, vandaar dat ik hier zit, maar @ topic.

Ik herhaal mijn vraag: waar was die mist dan? Met andere woorden: waar kom je vandaan? En: waar woon je nu? (mocht dat verschillen)

Benocrofist
24th January 2007, 13:12
Ik woon in een klein dorpje , en als er mist is is er echt heel erg veel dichte mist en dat vind ik best mooi dus vandaar de mist :) maar ik ben hier geboren en woon er nog steeds. Het dorpje heet Hardinxveld-Giesendam en is ergens in the middle of nowhere in Zuid-Holland.

Hopenlijk is hiermee je vraag beantwoord, wat hoogstwaarschijnlijk wel zo is.

Vampirekiss87
24th January 2007, 13:55
hmm, ken het dorpje.. mijn ouders wonen in Hendrik-Ido-Ambacht.. ergens in the middle of nowhere in zuid-holland.. :)

Geobear
24th January 2007, 14:47
@ Benocrofist:
Hardinxveld-Giessendam stelt nog best wel wat voor...het heeft een station en het ligt niet zo ver van de steden Dordrecht en Gorinchem. Ik vind het persoonlijk geen middle-of-nowhere, magoed. Je woont gewoon in de bewoonde wereld hoor, naar mijn idee dan.

@ Vampirekiss87:
Hetzelfde geldt naar mijn bescheiden mening in nog iets sterkere mate voor het grote dorp Hendrik-Ido-Ambacht ingeklemd tussen de nabije agglomeraties van Rotterdam (Barendrecht/Ridderkerk/IJsselmonde) en Dordrecht (Zwijndrecht)...dus zeker geen middle-of-nowhere, maar onderhand een voorstad...:P

Ja, ik ben student sociale geografie en dit soort plaatsenkennis is een hobby van me :D...Ik ben ook zowel in Giessendam (Overigens niet in Hardinxveld) als in Hendrik-Ido-Ambacht geweest afgelopen zomer. Zie ook mijn locatie :P