PDA

View Full Version : history of the characters

Elminster
9th September 2002, 18:20
wat ik bij bremmer las vond ik wel een goed plan: lever hiet ff je character zijn geschiedenis in, dan weten we dat ook weer...

als je tenminste een geschiedenis hebt, uiteraard!

Elminster
3rd October 2002, 22:30
Op zijn minst Planetouched, ik had inmiddels wel een geschiedenisje verwacht!!!(M)

Kolky
4th October 2002, 00:01
Originally posted by Elminster
Op zijn minst Planetouched, ik had inmiddels wel een geschiedenisje verwacht!!!(M)

Taco jij vindt History's van Characters echt leuk he..?

Elminster
4th October 2002, 11:09
ja ik vind dat erbij horen, anders wordt D&D nooit meer dan hack & slash. Als je een geschiedenisje bedenkt gaat je char meer leven, da's leuk.

en ik weet dat planetouched een geschiedenis heeft en dit leest, dus hij is gewoon te lui om te posten!!!(T)

Planetouched
4th October 2002, 19:51
Indeed...ik wacht eigenlijk op mijn eigen forumdeel voor mijn quest, zit namelijk met iets nieuws, brownie points dat ik wil gaan invoeren in mijn campain, weet niet of het goed gaat werken maar ik heb al van aardig mensen gehoord dat het wel effect heeft. Nouja ik wil het graag allemaal gaan uitleggen en ook de rest van mijn house-rules er neer pleuren maarja...waar is mijn forumdeel nou?:(

Anyway, ik gooi die geschiedenis er ooit nog wellus op, als ik tijd en zin heb. Zucht, wordt weer zoeken naar de great history of Raenos "Mad Jack The Pirate" Baboon...

Planetouched