View Full Version : reacties
Bremmer
9th September 2002, 13:54
Hier kunnen jullie je reacties kwijt zodat de storyline 'clean' blijft.
Wacht nog ff met stemmen totdat ik iets verder gevorderd ben met het verhaal.
tnx!
Veel lees plezier Bremmer
Bremmer
9th September 2002, 14:05
Voor de spelers:
Misschien wel een leuk idee om ieder zijn eigen voorgeschiedenis te plaatsen bij de storyline, zodat ik ze erin kan verwerken. Als jullie ze naar mijn adres mailen:
**edit**** zie nieuwe thread "karakters" ****edit****
zal ik ze in de loop van het verhaal verwerken. Bovendien ken ik jullie karakters niet door en door natuurlijk.
Dat is misschien iets leuker dan gewoonweg de karakters te beschrijven. Zorg ervoor dat je ervan uitgaat dat je de ontwikkeling van je karakter beschrijft vanaf het begin zodat ik bijvoorbeeld de voorgeschiedenis lvl up, belangrijke nieuwe ontwikkelingen, Alignment changes, nieuwe pets enz in het verhaal kan verwerken
En zo blijft de storyline een storyline.
Nitro
9th September 2002, 19:57
Ik wacht nog ff met het geven van een punt, want je krijg zo nog niet echt een goed idee van jullie quest
Bremmer
9th September 2002, 21:22
Originally posted by Bremmer
Wacht nog ff met stemmen totdat ik iets verder gevorderd ben met het verhaal.
zoals ik al zei inderdaad...........
Planetouched
9th September 2002, 21:29
same here, even kijken hoe het verder gaat met de storyline. Ow btw ik heb die van War of eternity(de storyline) bijgewerkt tot het punt van de redding van de Burgemeester van ons land(wat trouwens gelukt is)
Planetouched
Bremmer
10th September 2002, 02:24
ok ik heb het nu wat verder uitgewerkt. Het is al een tijdje geleden dus het klopt soms niet precies meer, maar de spelers die echt een groffe fout zien staan moeten me maar ff PM'en
Verder zijn dus ook omdat het zolang geleden is de dialogen een beetje weggevallen maar binnenkort zet ik de meest recente sessies er op, die zijn dan ook wat gedetailleerder.
Als iedereen zijn karakters nu ff beschrijft .................(Pol jij dus 2 zowel je oude als je nieuwe karakter!)
Bremmer
13th September 2002, 16:20
ok de cleric en de sorcerer staan er nu met hun stats op en Carnage heeft al vast een achtergrond verhaal voor zijn blackguard geplaatst. (de rest komt nog)
Demon en Untouchable (ja, ik weet dat je dit leest :S ) waar blijven jullie karakers? Dus demon jij je assassin en je fighter en Untouchable nu je een nieuw karakter hebt dus ook je druid en je fighter/barbarian/tribal protector. Natuurlijk hoeven je oude karakters niet zo uitgebreid maar in ieder geval de basic stats met naam en alignment enz.
Grz Bremmah
Outcast
13th September 2002, 18:22
Klasse verhalen, ik vraag me nu wel af waarom je niet DM-t.
Met zoveel fantasie en toewijding zou je toch leuke dingen kunnen doen.
Bremmer
13th September 2002, 20:09
tnx.....tja ik zit er wel over na te denken maar op een of andere manier komt het er nie van............
o zoals iedereen kan zien heb ik de storyline nu bijgewerkt tot de ene laatste sessie
cya
Bremmah (C)
Bremmer
16th September 2002, 14:03
Helaas ik ben Moderator niet meer :(
Outcast aan jou de eer om het verhaal dan maar verder te vertellen.......
Grz Bremmah
Outcast
16th September 2002, 18:23
Jij kunt het verhaal toch nog wel verder gaan vertellen? En anders plaats je hem onder een ander post, dan verplaats ik hem wel.
Outcast
Bremmer
16th September 2002, 19:05
weet nie......ik zal kijken
Carnage
16th September 2002, 21:22
Hee Bremmah, vraag anders Kolky ff of je je status weer terug mag -- jij was altijd wel errrug actief hierzo.
Bremmer
19th September 2002, 02:02
ok ik kom net terug van een sessie D&D.
We hebben het voor elkaar: Lord Imperragon is verslagen. Het bleek een Duergarr te zijn, die hulp had van een fallen angel en een Devil!!!!!!!!
Het eindgevecht was dan ook vrij pittig ----> EL 19 !!!! (wij zijn CR 15-16). En we hebben maar een slachtoffer (de sorcerer jawel)
Voor mij betekende dit gevecht 3600 XP en voor sommige andere zelfs over de 4000 XP.
Eindelijk weer eens lvl up. Mijn cleric is nu lvl 15 (CR17). We hebben ook nog een hoop goodies te verkopen.
Even mijn complimenten aan de DM Outcast. Het was een leuke quest en ook de enige grote quest die we echt helemaal uitgespeeld hebben. Het eindgevecht was volgens mij vrij moeilijk omdat je met drie karakters die ieder zeer uitgebreide mogelijkheden hadden, moest vechten. We hebben niet altijd even slim gespeeld maar we hebben het toch gered, soms door het ingrijpen van de DM.
Ik ga maar eens mijn charactersheet bijwerken.........(C)
Grz Brem
Carnage
19th September 2002, 11:51
Hehe, het zal de Sorcerer weer eens niet zijn *grin* :D
Bremmer
20th September 2002, 03:29
yep *grin*, maar ik moet zeggen zonder hem hadden we het niet gered. Hij heeft drie keer een prismatic spray gecast, waarvan er twee door kwamen op de angel. Eentje had dubbel effect (dark mage gooide een 8 dus twee keer gooien) dus het was 2 keer 40 dmg en de angel kreeg de spell insanity over zich heen. Nadat we Imperragon hadden afgeslacht konden we de angel netjes afmaken en de devil vluchtten weg....
the demon
23rd September 2002, 23:13
And who exactly gave the killing blow to the ennemies???
awaiting furthre respons...
DEMON
Bremmer
24th September 2002, 01:18
dat kan iedereen geweest zijn aangezien we nu 4 tanks in de party hebben............nee ik zou het niet weten!
Carnage
24th September 2002, 14:07
Want Marandle was er niet bij :S
BTW: Gave avatar Bremmer!! Waar heb je die vandaan? (A)
Bremmer
24th September 2002, 15:35
uhm..die heb ik zelf gemaakt!! Ja dat is het......zelf gemaakt ja...ik uh....toen uh......
OOOOOKEE....... ik heb hem gejat van iemand van het Enworld forum......*sigh* :&
Planetouched
24th September 2002, 22:30
dacht al wat komt die sig bekend voor:)
Planetouched
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.