View Full Version : Minority Report
Carnage
9th September 2002, 00:29
Dit lijkt me dus echt wel een erg ruige film he:
- Tom Cruise
- Steven Spielberg
- En een lekker 'techy' verhaal :D
What do you think?
Mr G. Bears
9th September 2002, 08:52
welke film is dat ook alweer,???
er komt alleen iets in me op over zo'n gast die moorden kan zien gebeuren voordat ze werkelijk gebeuren, en dat je dan zo'bn nieuwe politie eenheid hebt die toekomstife moordenaars oppakt, maar dat ie dan zelf op een gegeven moment ziet dat ie zelf een moord gaat plegen?
is dat em? zo nee, welke dan wel, en welke is dit dan(R)
Carnage
9th September 2002, 14:30
puntje erbij voor onze Grizzly.
Mr G. Bears
9th September 2002, 14:58
of heb ik nu heel de film verklapt
mijn excuses:&
Yavanna
24th September 2002, 11:51
Jaaah!!!
Deze film lijkt me echt zoooow gaaf, een beetje het idee van the Matrix ook wel (die overigens gisteren op tv was, wat jullie vast allemaal weten :D)
Dattie door Steven Spielberg gemaakt is lijkt me ook wel belangrijk inderdaad :) , maar ik vind de hoofdrolspeler ook wel goed gekozen ;J , maarjah met maar twee meisjes op dit forum is dat verder ook niet echt boeiend hahaha
In elk geval een film die ik nog moet zien...
Mzzl,
Yavanna
P.S.: WOENSDAG 25 SEPTEMBER VOORPREMIERE IN ROOSENDAAL
:D
aekold
24th September 2002, 12:53
Ik wil deze film ook graag zien, lijkt me echt supergaaf, aangezien hij idd op de matrix lijkt.
Dat die Cruise er dan in meespeelt is dan wat minder (sorry dames). Geintje.
Zeg maar wanneer we gaan, ik ga wel mee
Mr G. Bears
24th September 2002, 17:44
kweet niet, een keer voor het uitgaan
wat doen we trouwes met Ace Ventura???
of hoe je dat typt
Planetouched
24th September 2002, 22:33
The matrix!!!:) Echt vette film, heb em ok op videoband deel 2 komt ook uit "binnenkort"
http://whatisthematrix.warnerbros.com/
The matrix Reloaded, enne er komt natuurlijk ook nog een deel 3:)
Planetouched
Carnage
24th September 2002, 23:25
Matrix 3 heeft Revelations....
En persoonlijk vind ik alle actie films met Dhr. T. Cruise best goed...zoals Mission Impossible enzo.
Yavanna
25th September 2002, 00:10
juist :D Mission Impossible = ook gaaf en deel 2 ook
Tom Cruise rulez
Maarjah ik vind eigelijk Keanu Reeves (inderdaad, die van the Matrix) ook wel goed (R)
Mr G. Bears
25th September 2002, 09:29
Mortal Kombat 3 komt ook uit!!!!!!!
Planetouched
25th September 2002, 18:52
Yey, vond het hele idee daarom heen altijd wel grappig...en dat vechtspelletje was ok wel vetjes:)
Planetouched
Mr G. Bears
25th September 2002, 19:35
Zekerz. dat heeft al echt een Cult-Status gekregen in onze groep denk ik
iedereen speelt et wel es denk ik, bijna iedereen dan, en verslaafd zijn we allemaal
Pyro
26th September 2002, 00:03
Dan bedoel je het spel zeker dat een cult-status heeft gekregen? Want de film van Mortal Kombat II is natuurlijk vooral om een slappe lach van te krijgen. MK 1 is trouwens wel top!
Bremmer
26th September 2002, 01:52
ik heb hem gezien op de voorpremiere in de city. Hij was echt super cool. Goed acteerwerk door Tom Cruise, meesterlijke special effects, vette actie en leuk plot.
Een moet zien film!
Grz Brem
Mr G. Bears
26th September 2002, 08:56
Duh, tuurlijk bedoel ik het spel
kun je een Film Spelen dan
bijna iedereen SPEELT het wel, zei ik
dat lijkt me toch duidelijk genoeg
Planetouched
26th September 2002, 18:20
ik ga em(Minority report) morgen bekijken, even commentaar leveren:)
Planetouched
Mr G. Bears
26th September 2002, 18:38
okeej, als jij em ook al vet vind dan hebben we wel voldoende bewijs dat et een goeie film is denk ik
Pyro
27th September 2002, 00:30
Zeer zeker dat je een film kunt spelen! Het heet toch niet voor niks Windows Media PLAYER? Als dat geen spelen meer is...
Sorry voor deze onnuttige en enigzins flauwe post trouwens, xal het niet meer doen...:D
Nitro
27th September 2002, 00:40
als we aan dat soort dingen gaan beginnen, ben je voor je het weet net zoals die mensen van real-life D&D
Kolky
27th September 2002, 01:08
Hmmmz
Waarom heb ik deze thread nog nooit eerder gezien...?
Anders had ik wel gereageerd..
Nou bij deze dan!
Ik vind het ook wel een kewle film, probleempje.. ik moet meerdere films nog kijken, en zit een beetje krap bij kas!
Nitro
27th September 2002, 01:49
das knap van je want er is hier de afgelopen 5 dagen lekker geposts
Mr G. Bears
27th September 2002, 19:28
tja, en nu lijkt et net alsof jij altijd films bekijkt in de bios, down er dan gewoon een paar, om naar al die films te gaan in de bios is niet te doen vind ik
Nitro
27th September 2002, 20:52
het is misschien minder leuk om een film achter je pc te kijken maar wel goed voor je portemonee, echt goeie films moet je gewoon in de bios zien ze zijn al leuk maar zo'n zaal en beeld geeft toch altijd weer een leuk effect
Planetouched
28th September 2002, 12:32
Ik ben dus gister ok maar eens naar Minority Report gegaan. Ik moet zeggen de storyline is echt heel apart, sommige delen komen heel abrupt maar zijn achteraf gezien totaal logisch. De special effects zijn natuurlijk prachtig, er komt een wapen in de film voor genaamd "sick-stick" raad maar eens wat ie doet:)
De acteurs speelden hun rollen echt heel goed, ik heb niet vaak dat ik schrik in een film maar jezus die Agatha(Precog) jaagt je echt de stuipen op je lijf. Anyway als ik jullie was zou ik er zeker naartoe gaan.
Owja "binnenkort" komen dus ook nog The Matrix Reloaded en LOTR; The Two Towers uit(ik heb het boek gelezen dus ik weet al wat er gebeurt maar dan nog wil ik em graag zien:))
Planetouched
Nitro
17th October 2002, 00:39
wij zijn dus afgelopen zondag ook geweest, het plan was Signs maar helaas mocht Marcel niet mee naar die film. Nou ja het leek me niet echt een leuke film maar dat is beslist niet waar want ik vond het een goeie film en ook is het leuk dat het idee origineel is. Maar toch zaten er veel herkenbare dingen/technologieen in die film;) :D
Mr G. Bears
20th October 2002, 12:26
Die sommige personen maaer al te graag zouden willen gebruiken, Nee Minority Report was echt zo koel, op die paar zwarte momenten na dan8)
Nitro
20th October 2002, 17:03
hoezo dan? Ik durf het bijna niet te vragen, maar was die ook nog te eng;) (R)
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:35
nou ja, ik weet niet hoe et kwam maar op een paar momenten in de film werd et helemaal zwart voor mijn ogen
Nitro
22nd October 2002, 01:22
dat heb je als je cola drinkt dan zie je alleen maar dat zwarte spul ff voor je neus;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.