View Full Version : magic-ers roosendaal
Elemental-Lord
22nd August 2006, 22:22
ik zoek magic-ers die uit roosendaal komen die af en toe zin hebben om bij elkaar te komen om te gamen/ruilen etc....
ik woon hier nu 3 jaar en heb nog niemand gevonden!!
uiteraard is trefpunt wel de oplossing, maar dat is om de 2 weken, en dan is het ook nog eens afwachten of je deck uberhaupt wel werkt,
en ik heb niet de kaarten kunnen ruilen die ik zoek ........ ;)
dus als er toevallig iemand in de buurt woont die dat wel ziet zitten,
zeg het dan a.u.b even ......................... :)
alvast bedankt voor de moeite in ieder geval *jump*
Carnage
22nd August 2006, 23:09
Nou R'daal minnend magic, fire at will :)
Nitro
23rd August 2006, 00:51
helaas je bent net 3 jaar te laat
Elemental-Lord
23rd August 2006, 11:14
helaas je bent net 3 jaar te laat
;) ik was er al bang voor
ChaU
23rd August 2006, 11:32
ik zoek magic-ers die uit roosendaal komen die af en toe zin hebben om bij elkaar te komen om te gamen/ruilen etc....
uiteraard is trefpunt wel de oplossing, maar dat is om de 2 weken, en dan is het ook nog eens afwachten of je deck uberhaupt wel werkt,
Om de 2 weken? :P heb ik iets gemist? dacht dat het meer in de buurt ging zitten van om de 8 weken :D
Elemental-Lord
23rd August 2006, 12:37
Om de 2 weken? :P heb ik iets gemist? dacht dat het meer in de buurt ging zitten van om de 8 weken :D
;) haha, jah ..............mss wel een stille hint :P
Planetouched
23rd August 2006, 13:33
probeer anders een paar van je vrienden het spel aan te raden. Als ik het goed herinner kwam Taco er een dag mee aanzetten en nadat ik het ging spelen hadden we binnen een maand half het volleybalteam aan het magiccen en dnden. Voordeel is dat je de mensen ook al kent en vaak niet te ver van elkaar woont. Maar helaas w.b. je vraag ik woon niet meer in Roosendaal en magic al een jaartje of 2 niet meer :D
Carnage
23rd August 2006, 15:34
;) haha, jah ..............mss wel een stille hint :P
Hehe nou we doen altijd ons best, maar het komt niet altijd uit :(
Elemental-Lord
23rd August 2006, 18:44
probeer anders een paar van je vrienden het spel aan te raden. Als ik het goed herinner kwam Taco er een dag mee aanzetten en nadat ik het ging spelen hadden we binnen een maand half het volleybalteam aan het magiccen en dnden. Voordeel is dat je de mensen ook al kent en vaak niet te ver van elkaar woont. Maar helaas w.b. je vraag ik woon niet meer in Roosendaal en magic al een jaartje of 2 niet meer :D
jah , heb ik al eens geprobeerd.......maar helaas voelen ze zich al te oud om een kaartspel te spelen, laat staan dat ze er ook nog een redelijk wat geld aan uit moeten geven ;) ....
..... ik snap van de andere kant wel dat ze rond de 16 jaar liever aan scooters sleutelen enzo :S
mrnac
25th August 2006, 18:47
ik heb wel regelmatig tijd dus als ik tijdheb is het altijd welkom.
Elemental-Lord
25th August 2006, 19:41
oke dan , das beter om te horen :)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.