PDA

View Full Version : Nieuwe sessie

Outcast
7th September 2002, 15:52
Ik stel voor om 15 september weer te D&d-en, dan is er wel een magic toernooi. Maar degene die willen D&D-en kunnen het hier laten weten wat mij betreft.

Planetouched
7th September 2002, 17:42
I apply, ik ga denk liever dnden dan magiccen. Gotta know what's in the room below...

Planetouched

Kolky
7th September 2002, 20:27
ik weet het dus absoluut nog niet....
Ik wil eigenlijk wel magic'en maar als jullie gaan d&d'en doe ik wel mee...
Ik sta namelijk erg goed bij Magic'en tegenwoordig... wordt vaak 2e/3e dus wil eigenlijk wel meedoen...

wat vind de rest is dus mijn vraag...

Nitro
8th September 2002, 03:44
Originally posted by Kolky
Ik sta namelijk erg goed bij Magic'en tegenwoordig... wordt vaak 2e/3e dus wil eigenlijk wel meedoen...

Je bent ook een keer 2e/3e geeinddigd dus niet overdrijven

Mr G. Bears
8th September 2002, 10:30
idd, dat komt zelden voor
dus ga niet zo doen net alsof je altijd zo geeindigd bent en we je mogen beschouwen als een waardige tegenstander!!
nee als ik al meedoe ga ik voor magic
blijft nummer 1 dus
denk ik dan tenminste

Carnage
8th September 2002, 13:18
Maar goed, Outcast en Planetouched doen dus mee, The Demon uiteraard ook, dan is er natuurlijk Bremmer nog en Taco lijkt me ook wel zo'n fervente D&D speler dat ie komt.

Dan heb je toch weer een behoorlijk squadje :)

Planetouched
8th September 2002, 13:20
Doet bremmer deze keer wel mee, kewl kunnen we eindelijk zien wat een almost-half-dragon aan kan richten:)

Planetouched

Kolky
8th September 2002, 14:05
Het maakt dus niet zoveel uit als er ??n iemand niet mee doet?

Of wel?

Planetouched
8th September 2002, 14:10
Zolang we een party hebben van minstens 3 a 4 lukt het denk nog wel...Ligt aan wat de DM wilt.

Planetouched

Bremmer
8th September 2002, 14:30
ik doe wel mee hoor. Moet ik wel even onthouden dat ik het niet te gek maak zaterdag als we al vroeg beginnen.
En Kolky: een rogue is natuurlijk altijd handig in een party maar idd als de DM een quest een beetje aanpast moet het wel lukken met z'n 4en.

BTW hoe laat beginnen we, ik ben wel een voorstander van een beetje op tijd want ik zit met mijn werk :(

Carnage
8th September 2002, 16:40
Hehe, daar moet iedeen rekening meehouden, met het zaterdag-avond syndroom :D

Vanaf 12.00 uur kan je terecht daar hoor....Outcast weer wel hoe en wat (kan je meefietsen / rijden).

Planetouched
8th September 2002, 17:02
Eehm nog even een vraagje aan onze glorie aan de horizon, ster in de hemel, baken van de orient en omstreken, alias DM, ik zou achteraf gezien toch graag een Toad familiar willen hebben. Nu zou dat mij normaal een dag kosten maar eehm nouja zou ik die misschien gewoon derbij mogen schrijven. Ik weet het, het's een beetje laat en had em eigenlijk vantevoor moeten summonen maarja ik was afgelopen sessie nogal bezig met mijn eigen character in orde te krijgen dus...please?

Planetouched

Elminster
8th September 2002, 22:55
ik had eigenlijk wel willen magiccen, maar ik krijg de kaarten toch niet bij elkaar v??r zondag dus what the f*ck
Trouwens ik ben eigenlijk tegen d&d-en als er mensen missen maar dat deden we de eerste sessie ook en bij mijn campaign zijn we zelden compleet dus again what the f*ck :)
Net als Planetouched: just gotta know what's in the next room!!! :D

Outcast
9th September 2002, 00:00
Ok mijn bladesinger is dus te grof, en daarom stel ik zelf voor om een ander karakter te nemen.

Wat is jullie mening??

Ps iedereen die zondag kan moet dit wel effe bevestigen!!

Bremmer
9th September 2002, 02:10
ik bevestig bij deze dat ik kan
ik bevestig bij deze dat ik bladesinger te grof vindt.
ik bevestig bij deze dat ik nu ga pitten

Grz Bremmer

Elminster
9th September 2002, 18:19
ik weet niet, z'n AC en ref zijn nogal aardig ja, maar heel veel damage heb ik je nog niet zien doen (vooral omdat je amper aan de beurt ben geweest :D:D:D) dus of hij te grof is... ik denk dat we het beste de DM hierover het laatste woord kunnen geven!
Vertel anders even hoe en hoeveel damage je doet

Planetouched
9th September 2002, 20:11
ik doe mee!, enne eehm ik ben het ook met Taco eens, hoge ac, hoge ref, maar eehm dat vind ik niet erg hoor. Altijd mooi als er een extra barriere tussen de monsters en mij staat:)

Planetouched

Planetouched
9th September 2002, 20:16
Wat een hoge rating trouwens:)

Planetouched

Bremmer
9th September 2002, 20:17
ok daar hebben jullie wel gelijk in; ik was er natuurlijk niet bij en heb het alleen horen zeggen. Laat de DM maar bepalen of hij hem te grof vind aangezien hij moet kijken of hij in de quest past

the demon
11th September 2002, 00:14
Hi there everybody,
hello Doctor Nick

om te beginnen, leuk dat we weer gaan spelen zondag!! k zal zorgen dat ik er om 12 uur uiterlijk ben.

Planetouched, dus jij wilde een toad familiar, ventje!!! Laten we zeggen dat k dat wel goed vind. Gezien vast niet iedereen zijn karakter helemaal heeft afgemaakt de vorige keer, sta ik zulke KLEINE veranderingen wel toe. So you have my blessing...

Outcast, inderdaad je bladesinger is te grof... Maar om nu meteen een nieuw karakter te maken... dat vind ik wel rigoreus. Mijn voorstel, A je houdt je bladesinger met wat kleine aanpassingen of B je maakt inderdaad een niuw karakter. Ik sel voor optie B alleen te nemen als je je oude karakter echt BEU bent...

Kolky, jammer dat je niet mee kunt doen. Het is altijd leuk om de complete groep bij elkaar te hebben, maar heus geen man overboord als je niet meedoet. Daarnaast, mocht je om de een of andere reden niet meer verder willen magicen, dan schuif je toch gewoon gezellig aan...

Ik hoop jullie allemaal weer te zien as zondag...

Demon

Kolky
11th September 2002, 00:55
ja dat had ik ook ingedachte ja...
En wat Oucast betreft met die Bladesinger.. gewoon houden zo :D

Outcast
11th September 2002, 14:35
Ik denk dat ik maar een ander karakter maak, want ik wil een karakter op zijn volste vermogen spelen en dat kan niet met die bladesinger want dan is ie te grof.

Tja
wat dacht je van een noorse barbaar/fighter achtig type???

Bremmer
11th September 2002, 15:22
ik zit dus nog te twijfelen tussen dragon disciple en dwarven fighter (dwarven defender??). Maar Outcast het is ook wel cool als we bijvoorbeeld 2 dwarven fighters spelen uit dezelfde clan/familie of zo of met dezelfde achtergrond.

Ideetje?
Ik hoor het wel

Bremmah