View Full Version : Oh my god real D&D is SAD
Outcast
7th September 2002, 15:42
Ok ik heb hier een link naar een stel real-life D&D-ers.
Erg leuk en ook erg zielig eigenlijk.
Download hem maar eens.
http://foenixactual.com/ogre-battle.large.mpeg
Nitro
7th September 2002, 16:13
dit is idd geen reclame voor D&D, ik schaam me op deze manier diep dat ik ook D&D
Bremmer
8th September 2002, 14:50
mwa het is bekend dat board game D&D en real-life D&D spelers elkaar niet echt liggen. Er zijn uitzonderingen van spelers die het allebei doen, maar meestal vinden de spelers hun eigen soort game de beste manier om te D&Den. Ik lach die mensen eigenlijk ook keihard uit en ga lekker verder met m'n dobbelsteentjes.................
De Mzl
Bremmah(L)
Elminster
8th September 2002, 15:27
het doet me aan iemand denken....
'I SMELL ELVEN-BLOOOOOD!!!!'
ook wel kewl: lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt!!!!!!
maar je wordt er wel vrolijk van; een paar minuten geleden vond ik nog dat ?k geen leven had :D:D:D
Bremmer
8th September 2002, 16:12
die kerel met die lightning bolt is echt zielig ja.......***harharhar***
Elminster
8th September 2002, 23:05
spelen ze het nou eerst normaal en gaan ze het daarna zo naspelen? Duurt alles wel lang...
Bremmer
9th September 2002, 20:28
ik geloof niet dat ze eerst spelen.... ze zullen wel een of ander verhaal volgen of script of zo maar echt spelen aan tafel doen ze niet geloof ik...........
Planetouched
9th September 2002, 20:51
Glad I still have a life, man die gasten zijn de weg ook helemaal kwijt. Stond ook zo'n stukje over dit soort dingen op een website. Dat sommige mensen zo graag in de DnD wereld zouden willen leven dat ze gaan denken dat ze er ook echt in leven. Hier een voorbeeld hoe je wel goed omgaat met rpg's en real-life. Respect voor them.http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21995
Planetouched
Nitro
9th September 2002, 20:52
Misschien snapte de DM ofzo het niet helemaal wat ze nou van plan waren en toen hebben ze het maar ff wat duidelijker uitgelegd
Carnage
9th September 2002, 23:03
Ik snap nu ook waarom die gozers allemaal van die capes en maskers enzo dragen joh. Anders worden ze herkend ;)
Yavanna
23rd September 2002, 17:30
Hahahahaha dit is superzielig!
Ik vond D&D in trefpunt vorige week zondag echt gaaf :D
(en dit niet)
Dit is stom want iedereen heeft toch zn eigen beeld van hoe t eruit ziet (?) of ligt da nou aan mij dan? Noujah t zal wel ;)
Mazzel,
Yavanna
Mr G. Bears
23rd September 2002, 20:18
toch dus nog je 2e bestemming gevonden voor je posts zie ik
maar goed, ik vind et idd echt enorm triest,
wel lachen om te zien, maar daarna denk je ook
thank god i'm not like that
Yavanna
24th September 2002, 11:44
Yup,
Nu snel verder zoeken voor nog leuke plaatsen om meer te posten, want dat moet van iedereen geloof ik (he taco)
;) Greetzzz Yavanna
Bremmer
26th October 2002, 11:40
ik heb er net nog een keer naar gekeken en het blijft gewoon leuk ik moet er nog steeds om lachen:
"Lightning bolt, Lightning bolt, Lightning bolt, Lightning bolt" .......tssskk
en zo'n andere kerel: "Sleep, Death, Sleep".......tssssk
je blijft lachen
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.