View Full Version : HELLLLUP!!!!
Bremmer
6th September 2002, 19:25
Ok er zijn een aantal opties over voor mijn karakter voor zondag D&D, graag jullie advies:
Dwarven Barbarian, Fighter, Dwarven Defender, 1/6/6
Human Fighter/ Ranger/ PrC?
Cleric/Hospitaler
Fighter, Sorcerer, Dragon Disciple, 4,1,8
In principe gaat mijn voorkeur uit naar het vechten met two-weapon fighting (=Fighter/Ranger/PrC),
maar Dwarven Defender is eigenlijk ook heel cool,
of Cleric/Hospitaler voor een buff-cleric met een BAB van fighter, alle spells van cleric, en bonus feats,
of Dragon Disciple om uiteindelijk een HAlf Dragon te worden (!!!!), of..................
AAAAAAARGH ik weet het niet meer!!! iemand ideeen??
Planetouched
6th September 2002, 19:48
Well, healer's(cleric) hebben we denk ik niet meer zo hard nodig.
Taco is al zowat full-healer(ok die mace is ook lekker:)), Wij hebben door zijn imbue with spell-ability ook healspels(level1 en 2). Ik kan door mijn spellfire ook nog eens 32 points healen en natuurlijk hebben we nog cure-potions. Eehm ja ik zou zeggen voor de rest kies maar wat je wilt. Lijkt me wel vet om eens die dragon-disciple in werking te zien maarja die andere worden ook wel hard denk. Lastiglastig:)
Planetouched
Elminster
6th September 2002, 19:55
Healing zit wel snor voorlopig, maar ja eigenlijk zit alles tot nu toe wel snor. Ik weet niet op welk level je dan Half-dragon wordt, ik dacht lvl 15, maar dat duurt nog zo lang... Is Hospitaler een prestige class? ik ken m nm niet...
Net zo min als PrC (???) dus ik ga voor de dwarven defender!
Planetouched
6th September 2002, 20:14
PrC staat voor Prestige Class enne de hospitaler staat in Defenders of faith als ik et goed heb...handig die pdf'jes.
Planetouched
Bremmer
6th September 2002, 20:15
ja klopt lvl 15 wordt je pas half dragon. Verder is Hospitaler een prestige class uit Defenders of the Faith .
PrC staat voor Prestige Class (L)
ik weet namelijk nog niet welke kant ik verder ga dus die heb ik nog gedeeltelijk open staan
Planetouched
6th September 2002, 20:16
Zie je wel;)
Planetouched
Bremmer
6th September 2002, 21:11
eheh elkaar net gekruist...........
Planetouched
7th September 2002, 14:01
Same minds, same thoughts.
Hey als ik jouw was zou ik voor de dragon disciple gaan, ik heb em gister nog eens nagelezen en ik moet zeggen die ability en ac boosts zijn niet mis. En daarbij die breathweapon. Als je een golden dragon breath weapon mag nemen heb je al een cone die een Ref dc heeft van 20 en 4d10 damage doet:)
Planetouched
Bremmer
7th September 2002, 14:04
(T) MWAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! (T)
breath weapon indeed.............
Planetouched
7th September 2002, 14:08
:)Just don't use it on me or I'll show you true spellfire:)
Planetouched
Bremmer
7th September 2002, 14:20
dat vond ik dus ook wel heel cool die breath weapon en het is weer eens wat anders dan de standaard fighter.
Alleen moet ik iets vinden op de Hitpoints die dan toch een stuk minder zijn als een standaard fighter aangezien die 13d10 HP heeft, en een Dragon Disciple 7d10/1d4/3d6/2d8.
Dus de standaard fighter heeft aangenomen dat ze dezelfde con ab. modifier heeft gemiddeld 71,5 HP + con, en de dragon disciple gemiddeld 52,5 HP + con (ongeveer dan).
Scheelt toch 20 HP. Maar aan de andere kant door die hogere con boost (+2) heeft hij misschien weer net een abilitie modifier van +1 hoger, dus dat scheelt ook weer 13 HP.
En gezien het feit dat ik al Large ben kan ik ook een vette two-weapon fighter worden. En dan is het wachten op mijn transformatie naar een Half Dragon
Ik ga er over nadenken
moeilijk, moeilijk, moeilijk.................
Bremmer
7th September 2002, 14:22
Originally posted by Planetouched
:)Just don't use it on me or I'll show you true spellfire:)
Planetouched
Are you threatening me boy!!!?!??! (E)
eheh
Elminster
7th September 2002, 15:09
PrC = prestige class, uiteraard. Ik kon me al geen Prc herinneren die afgekort werd met PrC ;J;J;J
Planetouched
7th September 2002, 15:30
:)
Planetouched
Planetouched
7th September 2002, 21:30
I woudn't dare sir:)
btw could you please light my pipe again ow great dragon-sir?
Planetouched
Bremmer
8th September 2002, 14:32
lol ;J
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.