View Full Version : KIKA Toernooi
mrnac
14th March 2006, 19:41
20 mei 2006 zal er een toernooi plaatsvinden in het NDC te Utrecht.
Binnenkort zal de totale invulling van het toernooi bekend worden gemaakt. Dus welk formaat er zal worden gespeeld, hoe er kan worden ingeschreven, wat de kosten zijn, etc etc.
op deze dag zal er een grote verkoopstand komen te staan met daarin al het verzamelde materiaal dat gedoneert is met de grote KIKA-aktie. De opbrengst van de totale verkoop zal worden gedoneert aan het kinderkankerfonds.
Het verzamelde materiaal bevat o.a 2500 rares, vele foils, een grote kist vol met boosterpacks uit allerlei diverse series, artwork van diverse artists, shirts en ga zo maar door.
Met zn allen gaan we er een waanzinnige dag van maken.
Zoals gezegd zullen alle updates in deze post worden gegeven, en...
er kan nog steeds materiaal gedoneert worden! heb je wat leuke rares over of een doos vol commons en uncommons.. neem dan contact met mij op, alles wat je kunt missen, is nog steeds zeer welkom!
2500 rares, 100 foil rare. 300 foil unc/comm. div promo. shirt, legends booster, AQ booster, diverse mappen.
origineel artwork van 1 van de artists
40000 comms omgeruild voor boosters, en inmiddels alweer 15000 liggen. donatietion uit belgie komt er nog aan met ook 15000 kaarten. + diverse toezeggingen van in totaal ongeveer 5000 stuks
Dit is 1 op 1 gekopieerd van Nedermagic Bij het toernooi van 2 april zou ik graar toestemming willen krijgen om kaarten in te zamelen voor KIKA en deze dan naar die persoon breng/stuur die dit organiseert.
Meer info over dit toernooi volgt nog.
ChaU
14th March 2006, 21:13
ja en lever al je dual-landjes maar bij mij in dan zorg ik ook dat die in goede handen terecht komen :D
nee grapje... ik vind het een hele goede zaak dat dit alles uiteindelijk wordt gedoneerd aan het kinderkankerfonds. Vind het echt heel sneu voor deze kinderen en op deze manier wordt er toch nog net wat meer aan gedaan om het leven van hun nog wat aangenamer te maken... Ook goed dat je je hiervoor inzet mrnac (Y)
Carnage
14th March 2006, 21:48
Goed iniatief! (Y).
Ik zet het ook in onze agenda.
Zal ik het ook rondmailen als aanvulling op de mailing?
ChaU
14th March 2006, 22:36
mailing? (?)
mrnac
14th March 2006, 22:48
Dat zou helemaal mooi zijn carnage.
@Chou: Initiatief ligt voor Roosendaal wel bij mij ja maar ik heb het ook van nedermagic overgenomen in overleg met bepaalde mensen die ik daar goed ken.
Verder oproep voor iedereen om al je kaarten mee te nemen die je wilt doneren.
ChaU
14th March 2006, 22:51
@ mrnac: daarom zeg ik: vind het reuzegoed dat je je hiervoor inzet ;) complimenten hoor :)
mrnac
14th March 2006, 23:04
Ik heb net dat verkopen van de stand nagevraagd en dat is puur bieden. Ligt je bod in de buurt van de kaartwaarde volgens de standmedewerkers dan word het geaccepteerd en zijn de kaarten voor jou.
en Chau iemand moet de stoute schoenen aantrekken :)
mrnac
15th March 2006, 22:02
Goed iniatief! (Y).
Ik zet het ook in onze agenda.
Zal ik het ook rondmailen als aanvulling op de mailing?
Ja dat is niet verkeerd dat t doorgemaild word als ik de kans krijg wou ik tijdens toernooi dat ook nog even aanhalen van de actie. Inmiddels heb ik vernomen dat de kaarten in de "Kika pot" uiteenlopen van moxen naar craprares incl. semi-power en diverse duals.
mrnac
28th March 2006, 19:31
toernooitype is constructed Vintage ( t1 )
prizesupport wordt nog bekend gemaakt en er zal nog apart wat geregeld worden voor de mensen die zonder powerkaarten spelen.
inschrijving zal rond de 5 euro liggen en we hopen hiermee een groot aantal spelers te kunnen binnenhalen.
het zal plaatsvinden in het NDC te utrecht op 20 mei 2006.
er komt een grote stand bij te staan met daarin de verkoop van alle donaties die we her verzameld hebben. naast die stand probeer ik uiteraard een stand te regelen met mensen van het KIKA zelf.
Dus voor iedereen....maak je type 1 maar in orde en kom naar Utrecht
Carnage
31st March 2006, 22:07
Ik mail 't morgen rond en ook dat jij zaken ophaalt voor 't goede doel.
mrnac
1st April 2006, 09:59
ok dan
Carnage
1st April 2006, 13:12
Hee MrNac, kan je even een link posten naar de officiele aankondiging van dit toernooi? (om aan te tonen dat wij dit niet zelf verzinnen)
mrnac
1st April 2006, 16:22
http://www.nedermagic.nl/discussion_showthread.asp?threadid=987664&groupid=12 zie verder toernooiaankondiging in de agenda voor mijn plan over het veiligheid en dat het echt voor kika is.
mrnac
18th April 2006, 21:31
zojuist een kwartiertje met jan willem van PS aan de lijn gehangen.
het tournooi in het NDC dat in eerste instantie Vintage zou worden gaan we wijzigen.
ER is nu een opzet gemaakt voor de inschrijvingssite die medio volgende week online zal gaan.
de bedoeling is het volgende:
op de dag zelf zal er sealed deck gespeeld worden, standard en 2HG.
kosten per onderdeel respectievelijk 25 euro voor sealed. 10 voor standard en 25 a 30 per team voor het 2 headed giant.
MAAR het mooie hieraan: van alle boosters etc die betaald worden als inschrijfgeld zal de HELFT worden gedoneert aan KIKA naast alle verkopen die we kunnen doen uit de gedoneerde kaarten. van de 25 euro die je dus betaald voor bijvoorbeeld een sealed deck tournooi, zal er 12 euro 50 naar de kika gaan. GEWELDIG DUS!!
jan willem zal volgende week hier een post openen over het tournooi, inschrijving, price support en over het feit dat het tournooi hoogstwaarschijnlijk DCI SAnctioned zal zijn!! jaja dat hoor je goed.....
uiteraard kunnen de vintage decks gewoon mee, maar deze zullen niet worden opgenomen in een tournooi. wellicht hebben we daar een side event voor maar dat is nog niet verder bekend.
volgende week kunnen jullie hier dus een officieel bericht van PS games verwachten omtrend de complete invulling en inschrijving voor het tournooi!
WE LOVE MAGIC & KIKA!!
dit is 1 op 1 overgenomen van nedermagic dus ons best lopende types zitten er bijde bij
ik en incubus gaan zaterdag 20 mei medoen aan het standard toernooi in utrecht (Y)
mrnac
13th May 2006, 10:49
ik en incubus gaan zaterdag 20 mei medoen aan het standard toernooi in utrecht (Y)
dat is heel mooi nieuws ikzelf doe mee aan sealed dec. Nog meer mensen die mee willen; voor vervoer kan gezorgd worden.
incubus
21st May 2006, 15:29
Waarom heb ik jouw niet gezien...
mrnac
21st May 2006, 21:35
ik heb verstek moeten gaan om gisteren voorbereidingen te kunnen treffen aan de truckrun voor gehandicapten van vandaag jammer maar helaas.
Carnage
21st May 2006, 23:32
Was het wel leuk / geslaagd / druk?
incubus
22nd May 2006, 11:49
Er waren 3 toernooien: 2hg,sealed en standard was iets van 100 man aanwezig en ik heb het standard toernooi gewonnen en nog wat gedoneerd aan kika.
Carnage
22nd May 2006, 16:05
Goed bezig, Incubus :D (Y)
Wat voor deck speelde je?
incubus
22nd May 2006, 22:31
homebuild ideal
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.