PDA

View Full Version : Type 1 Breda

mrnac
21st February 2006, 21:45
Entree: €7,5
Datum: 12 Maart, dit is op een zondag
Plaats: Buurtcentrum 'De Belcrum'
Pastoor Pottersplein 12
4815 BC Breda
kaartje: hier , het is niet ver van het station we komen jullie wel halen als dat nodig is.
Tijd: Zaal open om 10:00u, het tournooi begint om 11:00u.
Max. aantal spelers: 64, we willen namelijk niet meer dan 6 ronden spelen, dat duurt te lang.
Organisatoren en Judges: Bart 'The Quick' Marijnissen, Steven Geurts en ikzelf.
DCI-sanctioned: Nee
Proxies toegestaan: Nee (je mag wel bijv. 'Black Lotus' op een basic land schrijven, als je de echte bijhebt en kunt laten zien. Dit om je power te beschermen als je te pussy bent om er mee te spelen )
Prijzen: Een T8 met prijzen bij een opkomst van 35 man of meer, een T3 bij een opkomst van minder dan 35 man. En ook nog een prijs voor beste unpowered deck buiten de T8 of T3 (ligt er dus aan of we een T8 of T3 hebben)

-1e prijs Library of Alexandria (bij een opkomst van minstens 35 man)
-2e prijs Mana Crypt
-3e prijs Een blue based dual
-4e t/m 8e prijs zijn nog nader te bezien, ligt aan de opkomst of die er zijn.
Beste unpowered deck buiten de T8/T3: Een blue based dual.

Nog wat dingetjes voor de goede orde:

Er mag geen eten/drinken worden meegebracht, er is tegen lage prijzen eten en drinken verkrijgbaar in het buurtcentrum (onder de euro voor frisdrank, eurootje en wat centen voor een broodje).
Er mogen geen kaarten worden verkocht in het buurtcentrum, dat is handelen en dat wil de eigenaar niet, ga dan ff naar buiten als je iets wil kopen/verkopen. Ruilen is geen probleem, dat mag wel.
Er mag niet gerookt worden in de zaal, er is wel een aparte rookruimte, dus dan ga je tussen de ronden met mij maar een peuk roken.
Als je jezelf opgeeft houden wij er rekening mee dat je ook echt komt, dus geef je alleen op als je zeker weet dat je kunt komen. Dit is wel zo netjes tegenover de anderen ivm de prijzen.

Inschrijven doe je door even een mailtje te sturen naar s.geurts@gmail.com

Carnage
21st February 2006, 21:47
Mooi, ik zal dit gelijk even toevoegen aan de agenda!! (Y)

mrnac
22nd February 2006, 18:48
had je toch al kunnen doen d8 ik :)

Carnage
23rd February 2006, 11:24
Is al gebeurd :)

Ruling Ogre
23rd February 2006, 15:22
Ik kan helaas niet :( Mooie prijzen (Y)

ChaU
23rd February 2006, 17:15
ik denk dat ik wel kan als me homie inCu meegaat :P trein is te duur voor mijn inkomentje ... en idd mooie prijzen :D

aekold
23rd February 2006, 19:38
Ik kom niet, ik ga voetballen.

incubus
23rd February 2006, 22:30
Ik ook niet, maak geen kans in type1. teveel powered :)

ChaU
23rd February 2006, 23:32
ok dan houd het hier voor mij ook op :P , achja ... ik gun de rest ook wel een eerste plek hoor ;p

mrnac
24th February 2006, 21:13
Mensen uit roosendaal oudenbosch en de kant naar breda uit toe kunnen met me meerijden mail me dan op naccer82@hotmail.com Jammer dat er al een aantal niet meekunnen en dat t overpowerd is is een goede les vind ik...andere mensen andere ideeen ze komen uit heel het land ben tot nu toe enige roosendaler :+

mrnac
24th February 2006, 21:16
even een aanvulling...nog 20 plekken over in Breda dus op is op

Carnage
25th February 2006, 13:34
Ikzelf ben zeker verhinderd...

Hee maar MrNac, een boel mensen lezen dit, dus ik denk dat deze aankondiging wel effect heeft hoor (Y).

mrnac
25th February 2006, 14:31
ongetwijfeld wel maar tot nu toe wat ik ervan weet is dat er mensen uit leiden en amsterdam en utrecht komen en dan roosendaal maar 1 afgevaardigde kunnen we niet achter blijven :P

squirle
25th February 2006, 21:18
Uit oudenbosch zal niemand meer komen, de komende tijd :)