PDA

View Full Version : Ut2004 --> Playerstart Probleem

creator
12th February 2006, 21:49
Ik Heb een probleem met de playerstarts in een assault level (N)
Ik plaats playerstarts en dan zet ik het team nummer waar de defenders moeten komen op 1 en atackers gewoon 0 en bij playerstartmanger zet ik dan atackers nummer 0 en bij defenders 1.. maar nu komen de atackers gewoon in alle 2 spawn kamers en de defenders ook :S

weet iemand want ik fout doe of vergeet ??

p.s. als ik de playerstart dingen uit een ander level kopieer dan werkt het ook niet.. *borg*

Elminster
13th February 2006, 00:37
Hm twee keer dezelfde vraag :S. Ik heb m op de andere plek beantwoord, maar dat heb je duidelijk al geprobeerd. Vergeet niet dat je als je 'play' drukt in de editor, geen assault maar ene deathmatch start. Misschien helpt het om het direct in UT te laden?

Ik heb trouwens niet in 2004 gebouwd, alleen in de 'oude' UT ;)

creator
13th February 2006, 14:25
Uhh.. ik lijk miss wel dom :P maar weet wel dat ik in de level proppeties dat Assault tekst ding moet in vullen.. of gewoon moet saven met AS-.. :D

en srry voor de dubbel post

creator
14th February 2006, 17:36
Ik weet niet of dit het is maar, (ja komt die:P)

een vriend van me die ook Ed doet en het zelfde probleem heeft, heeft een map aangepast waar alle playerstarts enzo er al in zaten die werkte.. en nu werkt het niet meer na zijn aanpassingen (Hij heeft niet aan de playerstarts gerommelt !) Dus ??
beetje raar niet??