View Full Version : dan begin ik maar
Bremmer
6th September 2002, 19:09
ik heb net 13 ghosts gezien.
Het is een nieuwe verfilming van de klassieker "The house on Haunted Hill" uit 1960, die voor de gelegenheid in een heel modern jasje is gestoken.
Het gaat over de familie Kriticos die een nogal vreemd huis erft van een overleden oom, die "earth bound souls" blijkt te hebben gejaagd en gevangen genomen te hebben. En wat zich dan afspeelt..............
Al met al een aanrader als je wel van een goede horror film houdt of simpelweg tijd over hebt een vermakende film wilt zien. Critici zullen wel beweren dat deze verfilming geen eer aan het origineel doet, maar ik vond toch een geslaagde horror-film.
Grz Bremmer
Elminster
6th September 2002, 19:58
Klinkt als een heel origineel verhaal :D. ik kende de film niet maar wil m nu wel eens zien!
Carnage
6th September 2002, 21:39
1 1/2 jaar geleden is toch een remake van House on Haunted Hill gemaakt (met oa Famke Jansen)?
Lekkere film hoor, spannend enzo.
Bremmer
7th September 2002, 04:02
weet niet of dat dezelfde is............gaan we opzoeken
Elminster
7th September 2002, 15:12
volgens mij zijn er al tientallen remakes van gemaakt, dus ongetwijfeld ook anderhalf jaar geleden ?
LoUNgeR
9th September 2002, 12:31
Tja die film heb ik halverwege afgezet.
Het enige knappe aan die film was het decor.
Ok tis wel een film die goed is voor ontspanning....zondagmiddagfilmpje ( leuk woord voor galgje)
Nu heb ik niet de filmsmaak zoals de meeste filmkijkers en in de bioscoop zie ik films die in de kleinste zaaltjes worden vertoont dus het zal aan mij liggen.
Maar ieder zen eigen films en dat moet gerespecteerd worden.
Bremmer
9th September 2002, 13:30
yep
LoUNgeR
10th September 2002, 13:43
okiedokie
ik denk dat het komt dat ik een audio- visuele opleiding doe.
Ik kijk daardoor heel anders naar films en vind daarom vaak de hollywoodfilms oppervlakkig.
Europese films hebben meer inhoud qua kunst betreft.
Bremmer
10th September 2002, 14:05
daar heb je denk ik wel gelijk in. Ik bedoel als je kijkt naar de stad Hollywood dan weet je genoeg om tezeggen dat die sterren daar helemaal aan het door slaan zijn. In Europa is het idd toch iets meer gericht op expressie en kunst, t.o.v. Amerika waar films steeds groter, spectaculairder en schokkender moeten zijn...............
Of lul ik nu gewoon een end weg?.........(C)
Carnage
10th September 2002, 14:38
kijk maar naar Swordfish bijvoorbeeld. Maar inderdaad, House on Haunted hill is qua inhoud niet zo goed.
Sum of All Fears is wat dat betreft veel beter...
LoUNgeR
10th September 2002, 20:46
geef mij maar
-el arte de morir
-Irreversible
-snatch
-traffic
-yamakasi
-ice age (gieren!!!):D
't zijn der maar een paar
Pyro
10th September 2002, 23:51
Tja, ik ken een groot deel van die films niet, maar Ice Age was zo gaaf! Dan zat je met een stelletje jonkies in die bioscoopzaal en die film was gewoon zo droog! Die uitspraken soms, echt fantastisch! (Beheers je Frank...)
Shandril
14th September 2002, 14:33
ice age was leuk , leuke eekhoorn,
Mr G. Bears
14th September 2002, 15:35
ja die was echt gaaf
met dat nootje
HOLY MOZES denk je dan
en dan zie je em steeds terugkomen
echt subliem
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.