PDA

View Full Version : Attachments

Kolky
15th December 2005, 18:13
Met succes is het forum en de website overgezet naar de nieuwe server. Zoals verwacht duurde het enorm lang, doordat er dik 200mb overgezet moest worden.

Bij het overzetten is er wel een groot probleem ontstaan, zoals ik al had verwacht zijn de attachements niet succesvol overgezet. Aangezien ik geen gebruik kan maken van directe toegang tot de server kon ik niks anders doen dan gewoon overkopieren. Blijkbaar zijn alle attachements daardoor zo goed als verloren gegaan. Ze zijn wel openbaar maar niet zoals het hoord.
Om dit probleem misschien op te lossen, biedt ik mijzelf voor het volgende aan; mocht je een attachement op een pagina vinden die het niet meer doet, maar je zou toch graag de attachement hiervan hebben (of teruggepost zien). Post in deze thread, een link naar of de attachement of de post waarin deze zit. Ik zal dan mijn best doen om de attachement alsnog vanuit de oude server deze attachment naar jouw te sturen.
Deze mogelijkheid is maar 3 dagen, aangezien al onze data dan van de oude server verwijderd wordt.

Naast de attachements is er ook een fout ontstaan bij de website. Deze fout is zeer eenvoudig op te lossen, en ik zal dan ook zorgen om deze vanavond op te lossen.

Kolky webmaster

Kolky
18th December 2005, 15:55
Nog 2 dagen de tijd, pas op 20-12-2005 wordt de oude server verwijderd.

Carnage
18th December 2005, 16:17
Allright (Y).

De user-pages, leven die ook nog?

Kolky
18th December 2005, 22:11
jah, voor als je daar stuff vergeten bent

Elminster
19th December 2005, 00:39
Ik wil graag de CDC's wel terug :&...

Carnage
19th December 2005, 15:10
CDC's? Wasda?

*Edit* ow laat maar, Card Design Contest (Y)

Mr G. Bears
19th December 2005, 19:14
<-------

Carnage
20th December 2005, 13:48
Haha geweldig ;)

Kolky
20th December 2005, 15:04
Ik wil graag de CDC's wel terug :&...

Nou alle winnaars zijn iig op de website, er is alleen geen overzichtspagina.

Elminster
20th December 2005, 16:23
nee maar check bv de laatste CDC. Allemaal post met
Hier is mijn inzending
En dan vervolgens niks :S

De originele art is ook wel fijn

Maar ik snap als je dat niet bij alle 55 helemaal gaat doen ;)

Kolky
20th December 2005, 16:29
zal ff checken of ze hem al verwijderd hebben.. hoop het niet