PDA

View Full Version : Server Verhuizing

Kolky
14th December 2005, 16:27
(Voor mensen die de functie 'New Posts' gebruiken inplaats van het forum browsen heb ik hier maar de Announcement in een losse thread gezet.)

http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/announcement.php?f=2

We gaan binnen hetzelfde hostingsbedrijf verhuizen van server. Op deze nieuwe server bevinden zich een aantal extra services, waaronder subdomeinen en meerdere databases.
Om deze aanpassing goed door te laten verlopen zijn we nu al bezig met het overzetten van de standaard website files. Daarom wou ik iedereen vragen vanaf nu zijn Avatar aub niet te wijzigen, deze zal dan verloren gaan bij het verhuizen.
Morgenmiddag zullen we de database verhuizen naar de nieuwe server. Hiervoor zal de gehele website niet bereikbaar zijn. Mail mij voor meer informatie.

Laevid
14th December 2005, 23:51
Klinkt als iets handigs......ook handig dat je dat voor de "new post" bekijkers zo doet :D

Kolky
15th December 2005, 00:14
ja anders lezen ze het niet.. vin het zelf ook maar een stomme functie :P

Elminster
15th December 2005, 11:01
Hey 'new post'-browsing is de bomb :P. Zo mis je tenminste helemaal niets, behalve de 2 meeste zinloze threads dan...

Kolky
15th December 2005, 13:57
Nee jullie hadden de announcement gemist, die in elk forum te vinden is. )

Carnage
16th December 2005, 14:20
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook heel vaak de nieuw-posts functie gebruik...die is nu nog te overzien omdat er niet zo belachelijk veel threads en gebruikers zijn bij ons :).

Hee maar de server verhuizing Phase 1 is completed merk ik....Kolky is nu druk bezig met het werkend maken van een aantal zaken (Y) _O_

Kolky
16th December 2005, 15:17
Jep, als het goed is werkt de site weer volledig. Zal ergens deze of volgende week het Forum verplaatsen naar sub-domein, emailadressen herstellen en wat kleine ftp wijzigingen doen :)

Laevid
16th December 2005, 23:00
ja anders lezen ze het niet.. vin het zelf ook maar een stomme functie :P

Nou ik bedoelde juist dat het makkelijk was.....gebruik die functie namelijk 9 van de 10 keer :P

Carnage
17th December 2005, 18:29
Goed werk, Kolky (Y). Alles lijkt goed te werken en volgens mij is deze site nog sneller ook!!