PDA

View Full Version : 23-10-2005 Spellenmiddag

Carnage
18th October 2005, 20:51
Jawel, het is weer zo ver. De altijd populaire spellenmiddag wordt weer gehouden. Het is een beetje kort dag, maar dat mag de pret niet drukken! Zeker nu het spellenspektakel (www.spellenspektakel.nl) er weer aan komt, is dit een leuk opwarmertje.

Vanaf 12.00 uur kan je terecht om allerlei spellen te spelen (die je zelf ook uiteraard mag (of beter nog: moet) meebrengen). Het aanbod van spellen is altijd erg groot, en het is er altijd gezellig druk. Zelfs schakers en magiccers zijn welkom. Requests kan je altijd kwijt in deze thread

Dussss mobiliseer je Munchkins of doe je Kolonisten outfit aan en kom langs in cafe 't Trefpunt, Kade 4, Roosendaal.

Carnage
22nd October 2005, 16:57
Ik neem Kremlin mee (Y), dus dat wordt leuk )

Nitro
24th October 2005, 01:18
voor dat uurtje dat ik er was, gezellig! =)

Angel
24th October 2005, 13:06
Het was inderdaad weer heel gezellig! :D:D
Dodelijke dobbelstenen enzo... _O_

Carnage
24th October 2005, 17:21
Kremlin en Nuclear War waren vet :D

aekold
24th October 2005, 19:05
Nuclear war is cool.

Elminster
24th October 2005, 22:13
Kremlin is echt geweldig. Het heeft echt precies de juiste feeling die je je voorstelt bij zoiets :D. Ben wel benieuwd naar de uitgebreide regels trouwens...

Carnage
25th October 2005, 17:06
Bij de uitgebreide regels ga je de sterke en zwakke punten van politici gebruiken, en komen er ook actiekaarten bij (zo van "de zoon van de KGD minister loopt over naar het Westen - the first purge attempt must be made by the Ideology Minister againsts the KGD Minister with a +3 bonus (6)).

En je mag ook 3 keer extra influence bijschrijven :)

Elminster
26th October 2005, 01:48
Met die regels wordt het echt compleet, maar ze waren echt niet nodig. Zou het spel nog ergens te krijgen zijn... ebay :)?

Carnage
26th October 2005, 16:34
Ik heb het uit Amerika laten overkomen, zonder verzendkosten was het 26 dollar geloof ik (en het was *ongebruikt* :D).