PDA

View Full Version : Officieel discussie thread Zondag D&D

Planetouched
2nd September 2002, 20:48
Nouja hierbij, hij is geopend. Kijken of ie wordt gebruikt.

Planetouched

Elminster
2nd September 2002, 21:04
laten we de discussie starten: kan een niet-DM een officiele thread openen??
Nee zonder dollen we hebben weinig te discussi?ren, hhogstig speculeren wat in hemelsnaam het verhaal is achter de vele moorden die we aan het plegen zijn... we gingen in 1 keer achter het zwaard aan, straks worden we gewoon gebruikt en komt een lvl 15 wizard m straks ff ophalen zodra wij hem hebben gevonden...
Gelukkig tjoppen we die binnen een ronde (sorry frans):D:D:D

Planetouched
2nd September 2002, 21:40
Ik dacht nog van zullen we achter degene aangaan die die dolk daar in de deur had gestoken alleen de helft van de party was er niet omdat ze geen armor aan hadden en et te riskant vonden en degenen die er wel waren nouja waren er pas na een aardig tijdje. Ach we hebben ons tenminste op de plane voorbereid, voor zover we dat konden zonder geld dan.
Ach dat zwaard laten we in iedergeval niet in andermans handen vallen als we het eenmaal hebben. Zul je zien dat dat ding freaking intelligent is en natuurlijk super-evil. Achja dan maar een Morkainder's disjunction erover gooien:)hebben we in iedergeval nog een masterwork zwaard.

Planetouched

Kolky
3rd September 2002, 00:26
als jij nu niet naar boven was gevlogen, hoe waren we dan naar binnen gekomen, via de voordeur misschien?
Dan hadden we het zwaard misschien al gehad en d'r al weer vandoor, onderweg naar de volgende quest...:)

Planetouched
3rd September 2002, 18:49
:) sure, enne eehm hoe waren we van plan die portcullis weg te krijgen?Smelten met een paar fireballs? Trouwens niet eens zo onree?l.
Quote:"Fireball throwing is considered a children sport"- Magic of faerun.
Dnd is er toch om oplossingen te zoeken zonder gelijk een beetje "force" achter te moeten zetten? Vond dat deze manier toch nogal wat moeite heeft gescheeld. Geen spells gewaste aan de poort:)

Planetouched

the demon
4th September 2002, 15:37
ik zie dat iedereen aan het bedenken is waarom ze op de quest zijn gegaan... Het is goed dat er zo'n discussie is.

En inderdaad, d&d gaat vooral over het aangaan van uitdagingen. En het overkomen van obstakels.

Ik hoop verder dat de eerste sessie bevallen is...

Groeten,

Demon

Planetouched
4th September 2002, 19:59
it did, it sure did:)

Planetouched

Bremmer
5th September 2002, 15:00
pol mag ik dragon disciple worden? (tome and blood)

Planetouched
8th September 2002, 17:15
Zou demon misschien even alle details die we hadden gevonden over het zwaard/fort etc even kort willen geven, dan kan ik ze noteren. Misschien dat we ze later nog eens nodig hebben. En daarbij, jullie hadden toch als regel degene met de hoogste Int score houdt alle info bij? Ach desnoods kan ik het zondag ook even opschrijven.

Planetouched

the demon
14th September 2002, 19:49
lijkt me het handigst...

sommigen moeten hun karakters toch nog even uitwerken... en zo.

dus ... ik zie je zondag

Demon

Planetouched
15th September 2002, 18:07
shit weer vergeten te vragen...miss dat je em toch even zo kunt geven...helaas dat het zwaard nog kaput is op dit moment, ach die maken we nog wel:)

Planetouched

Elminster
15th September 2002, 22:52
Originally posted by Planetouched
Achja dan maar een Morkainder's disjunction erover gooien:)hebben we in iedergeval nog een masterwork zwaard.

damn-it damn-it damn damn damndamndamn!! zelf geen masterwork zwaard dus !!!!!
DAMN

Carnage
15th September 2002, 23:49
Originally posted by Elminster

damn-it damn-it damn damn damndamndamn!! zelf geen masterwork zwaard dus !!!!!
DAMN

Zo Elminster, als jij al gefrustreerd raakt met je lvl 47+ ofzo? :)

Planetouched
25th September 2002, 18:16
Aanstaande zondag weer?

Planetouched

Carnage
25th September 2002, 23:34
Ik geloof dat die kerel helemaal vol zat.

Maar, je kan gewoon de 13e oktober gaan D&D-en. Ik moet het magic-toernooi helaas verzetten naar de week erop omdat ik ga verhuizen die zondag (tja, je moet wat he).

Dus waarschijnlijk kun je de 20e ook nog D&D-en....beter toch? ;J

Bremmer
26th September 2002, 02:05
als het deze zondag is dan kan ik helaas niet. Ik moet toch echt aan school werken de komende weken.........:+

Planetouched
23rd October 2002, 00:28
Ondertussen hebben we al bijna 2 maanden niet meer gespeeld, ritme is een beetje fucked up zo. Wie kunnen er allemaal aanstaande zondag? Hebben we trouwens wel gereserveerd in het trefpunt voor die dag?

Kolky
23rd October 2002, 17:01
Ik zal effe uitleggen waarom het niet zo gaat....

Jeroen moest verhuizen dus is het Magic Tournooi ook telkens verzet. En om dat jullie telkens willen DnD'n als er een Magic Tournooi is, is het DnD'n ook uitgesteld.
Nu Jeroen klaar is met verhuizen, kunnen we net telkens die week pakken dat er geen tournooi is. Dan kan ik en jeroen tenminste ook meedoen. Nu zal ik elke keer die sessies missen die samenvallen met een magic tournooi. Alleen nog 1 probleem. De zondag na het aanstaande magictournooi (27 oct) is het spellenspektakel. En daar ga ik dus ook naartoe.

Dus moeten we met zijn allen even afspreken hoe we dat voortaan gaan regelen! (L)

Carnage
23rd October 2002, 17:40
That's right ;)...zondag is gereserveerd hoor

a.s. zondag de 27e is het dus weer Magic Toernooi EN D&D voor de liefhebbers.

Ik denk niet dat ik elke zondag magic en/of D&D kan doen, en ik weet ook niet of 't Trefpunt daar zo blij mee is.

Ik stel daarom voor om voorlopig Magic, D&D en Bordspellen te combineren op ??n zondag en dan af te spreken of het al dan niet een Magic toernooi is.

BTW: Kan iemand The Demon en Outcast ff mailen (via z'n member profile) dat het a.s. zondag D&D is dan?

Carnage
24th October 2002, 16:39
Elminster, Planetouched, Koen, etc.....komen jullie ook eigenlijk?

Planetouched
26th October 2002, 17:33
Goede vraag, wij hebben eigenlijk nog een hele lange, grote battle gepland voor deze vakantie. Volgens mij gingen we die eigenlijk morgen houden....hmm ik denk dat ik dan toch eerst even voor die battle kies, daar zijn we al een maand naar uit aan het kijken en anders moeten we weer wachten tot de kerstvakantie voor de battle en kan mijn quest ook niet van start tot dan. Anders beginnen we de week na het spellenmiddag, of op de spellenmiddag alleen dan iets later op de dag zodat iedereen ook nog even een paar andere spelletjes kunnen doen? Ik vind het zelf niet zo erg om niet mee te doen aan dat spellenspektakel, wilde eigenlijk alleen even DBZ en Kolonisten van C. proberen. Zullen we gewoon op de spellenmiddag verder afspreken hoe we et gaan doen? Ik vond de campain tot nu toe wel vet dus lijkt me jammer als hij stopt omdat bijna niemand kan op zondagen.

Bremmer
27th October 2002, 15:14
was het nu d&d vandaag? Ik heb er eigenlijk niks meer van gehoord, van zowel demon als Outcast niet