View Full Version : Resurrection: What do y'all think?
Pyro
1st September 2002, 23:51
Owkeej, zoals jullie waarschijnlijk in de announcement hebben zien staan, heb ik Resurrection af en is de set hier (http://www.trefpuntmagic.nl/Resurrection) al te bekijken. Er zal nog wel wat aan de pagina geknutseld worden, zoals wat meer achtergrondinformatie en uitleg over de mechanics, maar dat moet nog eventjes wachten.
Voor nu: ik zou wel eens willen weten wat JULLIE van de set vinden. Of je nou op/aanmerkingen over de set in zijn geheel hebt, of over afzonderlijke kaarten, je kunt het allemaal in deze thread kwijt. En het belangrijkste, als kaarten broken lijken: waarschuw me dan even, dan kan ik of uitleggen waarom ik die kaart zo heb gemaakt of het power level (Nee, niet van DBZ :D) van de kaart wat omlaaghalen. Er is namelijk altijd nog plaats voor verbetering!
Mr G. Bears
2nd September 2002, 08:11
nou, ik hoef toch niet weer comments te geven he. ik heb bekant al de hele set verbeterd, dus daar mogen OOK wel credits aangegeven worden hoor
heej waar is die kaart nou gebleven met mijn flavor text erop????
die was er toch?
Carnage
2nd September 2002, 09:14
Ik zal de spoiler eens uitdraaien en er eens naar kijken.
Wil je dat ik de 'muggenzift' mode aan zet? (C)
Ik doe elke dag wel een pagina die ik uitgeprint heb ;)
BTW: Wat doet 'Elimination' precies?
Carnage
2nd September 2002, 20:26
Erg gevaarlijke kaart om te spelen als offensieve threat, aangezien jij zelf net zo hard naar beneden gaat. Defensief is tie erg goed, zeker in een millstone deck (dat doet geen schade en jij gaat dus terug naar 20 elke beurt).
Carnage
2nd September 2002, 20:29
Leuke kaart in multiplayer ;)
--> leuk met 0 power creatures die aanvallen, die kunnen niet geblocked worden (Carrion Ants, anyone? :D)
Carnage
2nd September 2002, 20:35
Hmmm....ik weet het niet zeker, maar ik ruik hier recurring combo's en/of locks....(denk aan Wishes, Yagmoth's Will en Holistic Wisdom bijvoorbeeld).
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar nu worden ALLE removed from game kaarten in de eigenaar zijn library geshuffeld (dus ook die van de tegenstander).
Carnage
2nd September 2002, 20:37
Ik denk dat dit een staple kaart zou zijn in een White Weenie deck :D
Pyro
2nd September 2002, 23:09
Mr. G Bears > Inderdaad, je bent eigenlijk de allereerste playtester geweest, door te zeggen wat broken was en wat niet. En je hebt gelijk, thanx zijn op zijn plaats!
Carnage > Forgotten Past is inderdaad zo bedoeld, de kaarten van beide spelers worden teruggeschud. En omdat zoiets nog niet eerder gedaan is heb ik geen idee of die kaart grof is of dat het wel meevalt, maar ik weet wel zeker dat er leuke decks mee te maken zouden zijn. En Nightfall Pegasus is precies ontworpen voor wat jij zei: White Weenie. Helaas kan er geen Empyrial Armor op...(R)
Mr G. Bears
3rd September 2002, 22:51
dat wou ik zeggen ja
Nitro
4th September 2002, 00:21
Zal morgen ook is kijken. Carnage heeft er iig ook zin in, 5 posts achter elkaar:)
Mr G. Bears
4th September 2002, 07:18
ik hoef niet meer te kijken, ik heb alle frustratie van Pyro al op mijn dakl gehad
Carnage
4th September 2002, 21:56
Leuke wall...schakelt dingen zoals First Strike en Trample uit.
Misschien niet de bedoeling, maar triggered abilities zoals die van b.v. Thicket Basilisk doen het nog steeds.
Carnage
4th September 2002, 21:59
Leuk ding.
Idee: Speel wit/blauw control - Pleur 2 van die dingen op tafel, gain 20 leven per beurt en wacht totdat je een Test of Endurance pakt :D
Carnage
4th September 2002, 22:04
Hmmm, ik snap niet waarom Unbreakable Aura een enchantment is, het zou net zo goed een sorcery of instant kunnen zijn.
Is de protection permanent?
En wat Elimination nou precies doet? :) -- Pyro, HELP!
Carnage
4th September 2002, 22:08
Hmmm....wat is het nut van het terugschudden van het land? Zoals ie nu staat werkt het preventen van de 7 schade altijd:?
Carnage
4th September 2002, 22:10
*Miereneuk mode == ON*
"Tap two target lands you control" ---> "Tap two lands you control"
*Miereneuk mode == OFF* :D
Pyro
4th September 2002, 22:37
Simplifying Wall > Nee, dit was niet de bedoeling. Ik wilde eigenlijk dat alle creatures die werden geblokt door de Wall als vanilla creatures beschouwd konden worden. Hoe moet ik de rulings van deze kaart aanpassen om dit te bereiken? Dan laat ik Kolky wel even de nieuwe *.JPG + tekst uploaden...
Starlit Temple > Er zitten behoorlijke risico's aan deze kaart, maar hij kan echt belachelijk grof zijn in het juiste deck.
Unbreakable Aura > Dit kon inderdaad een sorcery zijn, maar in verband met het verlagen van het power level heb ik er een enchantment van gemaakt en de kaart de 'Elimination-ability' meegegeven. Nu Glory uit is, ben ik erachter dat Unbreakable Aura enigszins underpowered is, maar die kaarten moeten er natuurlijk ook zijn.
Vitalizing Cure > Het terugshufflen van het land is een kleine drawback. Later heb je er al totaal geen last meer van, omdat dan al het land waarschijnlijk uit je hand is verdwenen, maar aan het begin van het spel kan het nog zijn dat je land vasthoudt en is het gevaarlijker om Vitalizing Cure al te spelen.
En tot slot nog even uitleg over Elimination; deze zou eigenlijk te vinden zijn op de Resurrection-page, maar ik heb de achtergrondinformatie nog niet af. Dus nog even geduld! Wel staan de rulings al op enkele kaarten als reminder text, maar niet op iedere kaart is daar plaats voor:
Elimination (When ~this~ resolves, target opponent searches your graveyard, hand and library for all it's copies and removes them from the game. Shuffle your library afterwards.)
Spells met Elimination hebben een lagere mana cost dan vergelijkbare spells zonder Elimination, maar je moet al hun kopieen removen als je ze speelt. Spelen met een kopie zorgt ervoor dat je geen last meer hebt van deze drawback, maar je hebt dan minder kans een goede kaart te pakken. Speel je met meerdere kopieen, dan verlies je weer kaarten uit je deck. Echter, dit is wel goed voor het zogenaamde 'deck thinning': iets waar tegenwoordig veel over wordt gepraat in het Magic-wereldje...
Carnage
4th September 2002, 22:54
Originally posted by Pyro
Simplifying Wall > Nee, dit was niet de bedoeling. Ik wilde eigenlijk dat alle creatures die werden geblokt door de Wall als vanilla creatures beschouwd konden worden. Hoe moet ik de rulings van deze kaart aanpassen om dit te bereiken? Dan laat ik Kolky wel even de nieuwe *.JPG + tekst uploaden...
uhm....ik weet het niet zeker eigenlijk op het 2e gezicht ;). Ik twijfel eraan wanneer triggered abilities precies triggeren....
maar zoiets als dit: "Whenever Simplifying Wall is assigned as a blocker, all creatures it blocks lose all abilities until end of turn.".
is volgens mij hetzelfde, dus....laat gewoon lekker staan en maak een reminder text ofzo ;)
Mr G. Bears
5th September 2002, 08:18
lastig nog he, zo'n set,
ik kan je zeggen er zat nog VEEEEEEL MEEER werk in van te voren
it drove me crazy
Nitro
5th September 2002, 16:04
dat weten we nou onderhand wel hoor
Mr G. Bears
5th September 2002, 16:48
heej, toch ook maar aan de avatar!!!!
is wel gaaf
Carnage
5th September 2002, 23:05
Zo, weer een uitgeprinte pagina doorgekeken :)
Die Observant Mage is een beetje een irriteerkaart zeg maar....leuk in een lock-down deck met millstones ofzo. Misschien iets te sterk in constructed (in Limited is het een onding)
Carnage
5th September 2002, 23:06
Ah, een ietsje duurdere counterspell die later in het spel wat beter wordt....maar zeker niet overpowered! Klasse, Pyro!
Carnage
5th September 2002, 23:09
Ahum, dit ding is grof! Ik bedoel, dit ding zou gewoon 4 * in het Draw-Go deck gaan.
hou 6 mana over aan het eind van de beurt en krijg 2 niet-basic land kaarten in je hand. Asociaal gewoon (L).
BTW: Volgens mij hoeft de opponent de gevonden kaart niet te revealen aan jou aangezien je die kaart toch wel in je hand krijgt...
Carnage
5th September 2002, 23:11
Zo, Pyro is blue weenie aan het promoten geloof ik.
2/1 flying voor U zonder noemenswaardige drawback in een blauw weenie deck! Hallo, en dat is niet grof? Zelfs spindrift drake was zo grof niet ;)
Carnage
5th September 2002, 23:12
Hehe, als je dit ding uitkrijgt in tegen een type 2 deck dan is het gewoon game over :)
Carnage
5th September 2002, 23:14
Hmmm.....2/1 voor 2 mana in blauw is zowieso al uitzonderlijk, maar dan krijgen we er nog een megagroffe activated ability bij.
Denk aan Unquestioned Authority, Pattern of Rebirth en Ancestral Mask bijvoorbeeld. Oh, en Rancor schijnt ook grof te zijn :|
Ook erg eng met cantrip-enchant-creatures.
Carnage
5th September 2002, 23:15
Leuke kaart, misschien een kleine textuele verbetering:
"Target spell's caster chooses one - That spell is countered; or....."
Nitro
5th September 2002, 23:58
Ben hem ook maar aan het uitprinten dan lees ik hem iig. Damn 16 pagina's, nou ja:D
Pyro
6th September 2002, 01:04
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem als R&D heeft: ik heb blauw te sterk gemaakt! De meeste power-kaarten zitten inderdaad in deze kleur. Ik geef toe dat het ook wel mijn favoriete kleur is, maar dit was eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ach ja, het zij zo...
Observant Mage > Inderdaad, dit kan een behoorlijk goed effect opleveren als je hem in Constructed speelt. Echter, permanents die al in het spel zijn blijven daar ook, daar verandert de Mage niets aan. Volgens mij is deze kaart goed maar niet te goed.
Negate > Mooi, dit was een van de eerdere kaarten die ik had gemaakt voor de set, nadat ik al langer met het idee had rondgelopen. Ik ben blij dat deze speelbaar, maar niet te grof wordt gevonden...
Seashore Library > Er zitten inderdaad misschien wat overbodige rulings aan, die zal ik er wel eventjes uithalen. Seashore Library zorgt inderdaad voor pure card advantage, maar is in weze gewoon een goedkopere Treasure Trove met een drawback. Ook bij deze kaart komt heel wat strategie, voor jou en voor de tegenstander, kijken...
Soothsayer Faerie > Is het zo overduidelijk? Tja, ik heb kaarten gemaakt voor bepaalde deck-types en daar moest mijn signature-deck ook tussen. Met dat de drawback niet noemenswaardig zou zijn ben ik het niet eens, de volgorde veranderen van de bovenste kaarten kan jou de volgende paar beurten flink tegenzitten. Ook daarbij komt een hoop inzicht van de tegenstander kijken.
Takeover > Ik was al bang dat deze kaart te grof zou zijn, al pak je alleen maar basic lands af. Als het goed is heeft de tegenstander wel nog voldoende land over om een enchantment destruction spell te spelen, dus zoveel problemen zal deze kaart ook weer niet opleveren.
Telekinetic Enchanter > We hebben het hier al eens eerder over gehad, dit is inderdaad een power-rare als je hem vergelijkt met kaarten als Coral Merfolk en Sky Weaver. Snel de Enchanter afschieten is dan ook noodzaak...
Unexpected Vanishing > De rulings zijn inmiddels veranderd, waarschijnlijk probeer ik binnenkort een update te fixen...
Dat was het weer...
Carnage
9th September 2002, 23:10
Winged Messenger
- Hmm, ik mis hier iets met het nut van die ability... leg 'ns uit, Pyro? :)
Carnage
9th September 2002, 23:11
Wow lekkere kaart.
Moet "....card you control" niet "....permanent you control" zijn? Anders recurred dat ding wel errug vaak namelijk.
Carnage
9th September 2002, 23:12
Hmmm...deze kaart valt in de categorie "Headless Horseman" en "Squire" denk ik.
Tot nu toe de slechtste kaart uit de set vind ik.
Carnage
9th September 2002, 23:12
Cool, Duress on wheels :D
Je hebt 'm wel aangepast (hij is niet zo broken meer als vroeger). Beter zo !
Carnage
9th September 2002, 23:13
3 words: What's the use?
Carnage
9th September 2002, 23:14
Hallo! "Say Boooounce" en je wint gigantisch met deze kaart. Wel eng als je opponent jouw bounce countered ofzo.
Carnage
9th September 2002, 23:16
Chase Rare!!
Een hill-giant voor zwart (3/3 voor 4 mana) is al errug lang geleden (Bog Wraith was de laatste denk ik), en dan krijg je ook nog zo'n lekkere ability erbij.
Erg grof, zeker in Limited.
Pyro
10th September 2002, 11:02
Winged Messenger > Deze kaart heb ik gemaakt met de achterliggende gedachte dat blauw nogal eens moeite heeft met de discard power van zwart. De special ability van Winged Messenger is voornamelijk bedoeld om kaarten uit je hand te verbergen voor een discard spell.
Candle of Misanthropy > Nee, ik heb voor een grote mate van recurring gekozen. De kaart moet tenslotte bovenop je library, dus je krijgt er geen card advantage van...
Churchyard Defender > Inderdaad, deze kaart is ook bedoeld om slecht te zijn. Die kaarten moeten namelijk ook in je set zitten, zoals bijvoorbeeld Aven Trooper in Torment. Het is hier dan wel niet de bedoeling zwart te verzwakken, maar zwart had al een redelijk aantal sterke kaarten dus is het deze kleur geworden die een van de zwakkere creatures heeft gekregen...
Disruptive Rats > Tja, ik heb vaak aan mensen uit moeten leggen dat deze kaart helemaal niet zo broken is als hij lijkt. Ik moet er nog een keertje mee playtesten, maar volgens mij valt hij echt wel mee. En het is natuurlijk een Rat, je kon op je klopmpen aanvoelen dat er wel eentje in mijn set terecht zou komen...
Echoeing Tomb > Kaarten die je niet meer wilt pakken omdat ze compleet useless zijn (Bijv. FTK's tegen een creatureless deck) kun je uit je deck halen. Ook dit is dus een voorbeeld van deck thinning waar ik het al eerder over had. Trouwens, het blijkt dat deze kaart erg goed werkt met de Wishes, dit worden dan Tutors. Dat wist ik natuurlijk niet van tevoren, maar het is wel leuk...
Is'nahar's Keep > Inderdaad, weer een rare die of heel magertjes is maar in het juiste deck ontzettend grof kan uitpakken. Laat nog even weten of deze kaart zo wel kan of echt te broken is...
Is'nahar, Emperor of Darkness > Een chase-rare? Ik weet het niet, maar hij is wel een stuk groffer dan de meeste 4CC creatures voor zwart. Het is dan ook niet voor nix een Legend. En over het nut van deze kaart in Limited heb je gelijk, daar is deze kaart ook grotendeels voor bedoeld...
Carnage
12th September 2002, 20:30
Okay de rest van zwart en rood in sneltrein vaart:
Nexor
Hmmm, een beetje 'degenerate' in een reanimation deck
("oh je killt mijn fatty! Goh een gratis Entomb en Demonic Tutor).
Allied Combatants
Ouch, erg groffe kaart. 2 1/1's at instant speed is al errug grof voor rood, en dan ook nog zo'n redelijk goede 2e ability erbij.
Chaos Prayer
Uhm, 1 Shock in m'n graveyard en 3 mana is een neverending shock als ik het goed begrijp? Leg er een howling mine bij en win :).
Nee okay hij is niet broken omdat 't naar de top van je library gaat, maar er zijn genoeg rode instants die het erg eng maken.
Firestarter's Rage
Groffe kaart, stukken beter dan Despoil
Mud Goblins
....het nut van die ability vat ik niet helemaal?
Orcish Tribesmen
Wel errug goede geupgrade hill giant hoor :)
Algemeen: Waarom wil je geen Rode Sorceries revealen ipv alleen maar Rode instants?
Pyro
12th September 2002, 23:28
Nexor > Ja, het is inderdaad meteen duidelijk voor welke soort decks deze kaart is bedoeld! Als Nexor in het spel komt, komt daar dus bijna altijd nog een andere creature achteraan. Dat compenseert het feit weer dat Nexor op zichzelf (een 6/6 zonder abilities als hij eenmaal in het spel is) niet zo interessant is voor reanimator-decks...
Allied Combatants > Ik weet niet waarom, maar ik vond die Goblin token generators altijd redelijk underpowered. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen daarmee spelen. Dus wilde ik daar even wat aan veranderen...
Chaos Prayer > Inderdaad, deze kaart is redelijk op het randje: net niet broken maar je kunt er wel groffe dingen mee uithalen. Deze kaart was trouwens eerst groen, met nog steeds een activation cost van 1R...
Firestarter's Rage > Deze kaart behoort tot een cycle met nog vier andere kaarten, maar dat had je misschien inmiddels al gemerkt. Inderdaad veel beter dan Despoil, maar die komt dan ook uit Prophecy...
Mud Goblins > De tegenstander kan Mud Goblins vernietigen en de spell snel terugkrijgen waarmee hij dat deed. Daarom is Mud Goblins ook aantrekkelijker om te slopen dan andere 2/2's. Aan de andere kant, als jij bijvoorbeeld een Giant Growth erop speelt, kun je deze ook bovenop je library leggen. Biede spelers kunnen er dus voordeel/nadeel van hebben...
Orcish Tribesmen > Er waren te weinig rode goede common creatures, dus vandaar dat ik deze heb gemaakt.
Algemeen > Nou je het zegt, ik had inderdaad ook wel sorceries mee kunnen pakken. Maar de bedoeling is dat er voornamelijk burn spells worden teruggehaald met deze mechanic en ik vond dat als je sorceries mee zou pakken, er teveel recursion van LD-spells zou kunnen plaatsvinden.
Carnage
18th September 2002, 23:08
Blossoming Garden: Tjezus, dat ding wil ik in een counter-deck uitkrijgen. In multiplayer is dit ding zwaar te misbruiken.
Elemental Forces: Cool - een titania's Song / Opalesence voor creatures zelf :). Vooral goed met overcosted utility creatues zoals Elvish Piper, omdat ze hun abilities niet verliezen.
Leaf Monster: Wat gebeurd er met de revealed cards na afloop? :)
Nadyah's Bowman: best grof, een 2/1 voor 2 mana met zo'n ability.
Nadyah's Calling: Dit ding in een counter deck met b.v. 3 Torn Elementals kan nog wel eens erg nasty worden, weet je ;)
Relive History: wat gebeurd er met de revealed cards na afloop? :)
Roots of Nature: idem dito
Treebranch Spirit: Ik denk dat je dit ding ook nog haste until end of turn wil geven, of niet? :)
Pyro
18th September 2002, 23:44
Blossoming Garden > Dit is niet de meest originele kaart, maar is bedoeld als een kruising tussen kaarten als Awakening en Early Harvest. In een counter-deck is deze kaart inderdaad heel (mis)bruikbaar, vandaar dat ik de CC op het laatste moment van 2G naar 1GG heb veranderd.
Elemental Forces > Inderdaad, een van de leukere groene kaarten uit Resurrection vind ik zelf. Of hij altijd even nuttig is, is een tweede: groene fatties hebben over het algemeen een CC die heel dichtbij hun P/T ligt...
Nadyah's Bowman > Groen heeft recht op goedkope weenies met goede abilities vind ik, en dit is er een van. Toch zit er nog steeds een factor van onzekerheid aan vast die de kaart balanced maakt, vind ik...
Nadyah's Calling > Dat ben ik helemaal met je eens, het is ook een van de sterkste rares uit de set denk ik. Vooral omdat de CC maar een groene mana vergt, de rest kan allemaal uit colorless betaald worden...
Treebranch Spirit > Is dat nodig? Want als Treebranch Spirit een creature wordt, is ze negen van de tien keren toch al onder je controle vanaf het begin van de beurt (weliswaar eerst als enchantment, maar toch)...
Leaf Monster, Relive History, Roots of Nature > Ik dacht dat die volgens de regels automatisch terug bovenop de library gingen? Maar dat is dus niet zo?
Carnage
19th September 2002, 10:46
Idd, die Treebranch Spirit hoeft natuurlijk geen haste - khad 'm verkeerd gelezen.
Volgens mij moet je er expliciet bij vermelden wat er met de revealed cards moet gebeuren (check b.v. gamekeeper).
Carnage
19th September 2002, 21:53
Flaming Robe: Lekker ding, pleur dat maar eens op zo'n Wormfang Crab ofzo :). Absoluut niet broken trouwens hoor....
Noble Pathfinders: hmmm, met deze naam denk ik aan een groen-wit beest (Noble = wit, Pathfinders = groen)....maar hij is blauw-wit.
Wishing Well: Hallo, bijna een instant demonic tutor. In een combo deck maakt de drawback absoluut niet uit. Ik zou juist die 3 kaarten eerst laten verwijderen, dat scheelt ;).
Chained Golem: hmmm, Broken Combo: met Doomsday kan die ability wel eens gaan werken (4 land en 1 andere kaart pakken). Anders wordt 't errug lastig vrees ik.
Nou, al bij al een erg gaaf project van je, Pyro! Ik sta er van te kijken wat je ervan gemaakt hebt, professioneel oogt 't zeker.
Draften lijkt me zeker een optie.
Pyro
19th September 2002, 22:48
Allereerst over die revealed cards, ik heb nog eens gekeken, en dat kan een probleem worden bij sommige kaarten omdat ik dan bijvoorbeeld in de flavor text moet gaan snijden. Dus ik hou het maar zo denk ik, want om nu al die kaarten nog om te gooien...
Flaming Robe > De tweede ability staat een beetje raar op die kaart, omdat die helemaal niets met de eerste ability te maken heeft, die heeft deze kaart dan ook enkel en alleen maar gekregen omdat ik nog een kaart moest hebben die gebruik maakte van de library.
Noble Pathfinders > Daar geef ik je gelijk in. Groen-wit ligt het meeste voor de hand, maar ik vond de naam wel lekker klinken en het past ook wel bij de art. Dus heb ik het maar zo gelaten...
Wishing Well > Tutors zijn altijd op het randje, maar ik dacht juist dat dit een van de mindere versies was. Er is tenslotte een risico: je zoekt een onderdeel van de combo op, maar je hebt ook de kans om de andere drie exemplaren van dat onderdeel te verliezen. Mocht er dan nog wat mis gaan, dan zit je ook goed in de problemen...
Chained Golem > De instant-win combo met Doomsday had ik ook al ontdekt, maar er zijn groffere manieren om in een keer te winnen. Daarnaast zal deze combo ook nooit in het echt voorkomen, gelukkig! En voor de rest is deze kaart zo goed als nutteloos: de kans dat je daadwerkelijk wint is enorm klein.
Nou hartstikke bedankt voor al je op- en aanmerkingen Carnage, het is toch wel lekker om feedback van iemand te krijgen. Ik zal binnenkort regelen dat een nieuwe versie van de set online komt, met daarin een aantal verbeteringen...
Wordt misschien nog wel vervolgd...? :D
Zargoth
4th July 2003, 21:05
Hier is een leuk (Zelfgemaakt)Booster programmatje voor de set Resurrection.
http://home.planet.nl/~Baars162/Resurrection.exe
Elminster
4th July 2003, 21:09
Cool man! Je kan programmeren!!
'Your 2de uncommon' :D
Echt strak (Y)(Y)(Y)
Kolky
4th July 2003, 21:11
Originally posted by Elminster
Cool man! Je kan programmeren!!
'Your 2de uncommon' :D
Echt strak (Y)(Y)(Y)
Dat heeft zijn broer gemaakt hoor :)
(iig dat denk ik!) Die maakt wel eens van zulk soort programma's zei tie es :)
Maar errug vet idd!
Elminster
4th July 2003, 21:14
Hm ik vatte raar genoeg 'zelfgemaakt' op als zelfgemaakt :|
maar t blijft een leuk progje!
Zargoth
4th July 2003, 21:16
Argggggggg ik heb het (Bijna) helemaal zelf gemaakt!!!
Behalve dan dat gedoe met die kaart links.
*Edit: Rechts hehe
Zargoth
4th July 2003, 21:17
Crappy Kolky!
Kolky
4th July 2003, 21:18
Originally posted by Zargoth
Crappy Kolky!
Serieus? wrom zei je dan niet tijdens een of andere msn chat dat je dat kon? Toen ik zei wat ik kon...??? :D
Carnage
4th July 2003, 22:27
Relax, je hoeft niet gelijk te gaan schelden.
Het ziet er in ieder geval goed uit!! :P
Het is ook niet zo super moeilijk, je moet gewoon drie randomizers maken die random trekken uit een 'pool' van kaarten (eentje voor de rares, eentje voor de uncommons en eentje voor de commons)....bij de laatste twee moet je zonder terugleggen werken.
Je hebt wel alle links met de hand lopen inkloppen denk ik??
BTW --> Gemaakt met Delphi of Visual Basic?
Zargoth
5th July 2003, 11:19
Nee, mijn broer heeft een leuk scriptje waarmee je de spaties en de ' en , weg kan halen en dan link het programma dus naar de naam van de kaart zonder spaties en kommas en zo staan ze op trefpunt dus kan het programma ze laden.
en het is met Visual Basic 5.0 gemaakt.
Elminster
6th July 2003, 14:59
De 'Calming Intensication' klopt niet
Zargoth
7th July 2003, 12:13
"Crappy Kolky" was niet echt als een belediging bedoelt maar meer als iets dat ik tegen mezelf zeg maar als het als belediging wordt gezien dan zeg ik wel ff "Srry"
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.