PDA

View Full Version : Open Brabants Kampioenschap

Sebastien
3rd June 2005, 15:27
Op 25 en 26 juni wordt het Open Brabants Kampioenschap gehouden in Tilburg. Hieronder staat een link naar de aankondiging met volledige informatie.

http://www.kvdeckmasters.nl/Forum/index.php?topic=4861.msg74972;topicseen#msg74972

Omdat beide dagen in feite afzonderlijke toernooien zijn, is het ook mogelijk om aan een van beide mee te doen en de ander te laten schieten. Maar als je een kans wil maken op de titel, moet je natuurlijk beide dagen spelen.

Op zaterdag is het dus dubbele boosterdraft (2x draften in 1 toernooi), en op zondag is er de keus tussen Type 1 en Type 2.

aekold
3rd June 2005, 15:33
Kan niet, ben op graspop.

squirle
3rd June 2005, 18:43
Klinkt wel interressant

Wesley
4th June 2005, 08:01
De dubbele boosterdraft klinkt goed!

Carnage
4th June 2005, 21:06
Leuk idee :), maar 2-daagse toernooien ga ik echt niet aan beginnen...

Black Lotus
4th June 2005, 21:49
zolang het maar niet via top ranking gaat dan mag ik niet eens meedoen

Sebastien
12th June 2005, 10:43
Leuk idee :), maar 2-daagse toernooien ga ik echt niet aan beginnen...

Het is niet verplicht om beide dagen te spelen. Je kunt ook gewoon 1 van de dagen spelen voor de lol. Je mag ook gewoon de zaterdag overslaan en de zondag spelen. De onderdelen van het OBK zijn namelijk allemaal losse toernooien.

(Het enige wat niet kan is zowel Type 1 als Type 2 spelen, want die onderdelen vinden gelijktijdig plaats.)

Het enige gevolg van het niet spelen van allebei de dagen is dat je kans op de titel een heel stuk kleiner is. Maar omdat je zowel boosterdraft, als Type 2, als Type 1 kunt spelen, lijkt het me dat een aantal mensen hier best geïnteresseerd zal zijn.

Ik ga in ieder geval op de zaterdag. Zondag weet ik nog niet.

zolang het maar niet via top ranking gaat dan mag ik niet eens meedoen

Nee hoor, iedereen mag meedoen aan ieder onderdeel. Alleen de finale vindt plaats tussen degenen die in 2 dagen het meeste hebben gewonnen.

Jij zit te denken aan het Nederlands Kampioenschap. De kwalificaties daarvoor beginnen in juli.

Black Lotus
12th June 2005, 11:54
is het al vol of kan ik me nog ff opgeven????????

Sebastien
16th June 2005, 00:56
is het al vol of kan ik me nog ff opgeven????????

Klik op de link in de allereerste post. Daar staat hoe je je kunt opgeven. Ik ga ervanuit dat er meer dan genoeg plaats zal zijn, trouwens.

Sebastien
21st June 2005, 14:10
In aanvulling op mijn vorige post:

Je kunt je hoogstwaarschijnlijk ook opgeven via het volgende e-mailadres:

bram.snepvangers@vendetta-games.nl

Onder vermelding van de volgende zaken:
Je naam
Je dci-nummer (als je er een hebt)
De datum dat je wilt meedoen
Het toernooi waar je aan mee wilt doen (boosterdraft, type 1, type 2) als onderdeel van het Open Brabants Kampioenschap.

Ik ga zelf waarschijnlijk niet spelen, maar misschien ga ik op zaterdag judgen.

Carnage
21st June 2005, 23:38
Wow, ben je een Judge geworden, Sebastien? Cool...level 1 gewoon?

Sebastien
22nd June 2005, 11:04
Level 0. Ik moet meehelpen op een aantal toernooien voordat ik de test voor level 1 kan doen. Ik kan in overleg met de toernooi-organisatoren zelf regelen waar ik die toernooien judge.

Ik zou trouwens oorspronkelijk het Open Brabants Kampioenschap gespeeld hebben, maar ik heb nu een goede kans op rechtstreekse kwalificatie voor het NK op rating. Daarom heb ik besloten om dit weekend maar even niet te spelen. (De ratingcheck is woensdag 29 juni.)

Carnage
25th June 2005, 10:07
Ah! Bang om je rating negatief te beinvloeden )

Sebastien
26th June 2005, 02:21
Ah! Bang om je rating negatief te beinvloeden )
Inderdaad. Ik laat nog wel weten of ik gehaald heb. (Ik sta nu 59e, en top 63 zou het moeten halen. Maar ik kan nog ingehaald worden...)