View Full Version : Film, Goldmember
Planetouched
1st September 2002, 11:23
Ok, ben gister naar Goldmember, de nieuwste austin powers film geweest. We hadden vantevoor al even zitten indrinken dus van de reclame en de eerste 15 minuten niet erg veel maar daarna werd het allemaal veel helderder voor me. Ik vond dat de film nederland toch weer mooi afkraakte, wel lachen hoor, alles wat in het vorige deel voorkwam(zoon van Dr. Evil, mini-me etc.) kwam terug en dan in een later, ouder stadium. Het leuke was dat er iets geheels onverwachts gebeurde. Ow btw de BELGEN werden nog meer belachelijk gemaakt. Was +puntje aan de film;)
Nouja de film was om het zo te zeggen erg leuk. Dr. Evil verandert compleet, mini me switcht sides, en de zoon van Dr. Evil die in het vorige deel Dr. Evil belachelijk maakte wordt nouja:
"Mhuhaha, Mhuhahaha, Mhuhahahaha":)
Planetouched
Carnage
1st September 2002, 21:54
Tja, de film zelf heb ik nog niet gezien, maar die zangeres van Destiny's Child zit erin....en die is best lekker zeg maar.
Ik ben naar The Sum of All Fears geweest, goede film!!
Nitro
3rd September 2002, 01:24
We moeten binnenkort weer is naar de film dan
Mr G. Bears
3rd September 2002, 18:16
ja idd, goed idee
ik vind dat we binnenkort naar Resident Evil moeten gaan
die hebben een goeie soundtrack
Coal Chamber en Slipknot, dus, dat belooft wat
RE komt 7 september in de bios
wat denken jullie ervan trouwes om ook een film forum aan te maken, aangezien er daar toch over geluld wordt?????
Nitro
3rd September 2002, 20:36
we lullen hier wel over films, er is al genoeg aangemaakt
Mr G. Bears
3rd September 2002, 20:38
sorry, maar dan wordt et zo'n ongeorganiseerde troep, ach boeie dat was het al, laat dan maar ja
Nitro
3rd September 2002, 20:48
weet je wat een ongeorganiseerde boel is al die nuttelose topic die maar 1 blz hebben omdat er zonodig voor elk klein onderwerpje een nieuw topic gemaakt moet worden.
Mr G. Bears
4th September 2002, 08:29
ja dan zie je wel gelijk waar daar over gepraat wordt
ja das ook weer niet waar
nu vergeet ik het off-topicen weer eigenlijk
Nitro
4th September 2002, 17:56
Nou er moet juist meer ge-offtopicd worden want er komen hier veel te veel nutteloze dingen. bv nu heet het hier film, Goldmember als je het nou gewoon films noemt dan kan je over elke film lullen en dan kom je straks niet weer iets tegen van film, mtg the movie
Mr G. Bears
4th September 2002, 18:54
ok, wat denk je r van dat we michel webmaster maken
hij heeft zulke goeie ideen hiero
maar gelukkig kun je het private forum nog niet bestoken met je ideen:)
Nitro
4th September 2002, 20:22
Dat komt ervan als je vaak op echte kwaliteits forums komt
Planetouched
4th September 2002, 20:24
zie wat mijn report terweeg brengt:)
Planetouched
Dark Mage
4th September 2002, 20:38
Ik vind het veel duidelijker als je aan de kopjes van elke thread al kunt zien waar er precies over geluld wordt en dan vind ik het kopje GOLD MEMBER toch iets helderder dan FILMS algemeen... Maak dan een apart forum dat FILMS heet en plaats daaronder alle posts etc....
Planetouched
4th September 2002, 20:41
:)mij allemaal hetzelfde.
Planetouched
Nitro
4th September 2002, 20:42
Voor elke film een aparte topic aanmaken tis hier geen archief ofzo
Mr G. Bears
4th September 2002, 20:51
ja maar anders moet je weer zo stik lang zoeken, van welke pagina stond ie ook alweer van de films thread
Nitro
4th September 2002, 20:58
daar hebben we search voor, dan weet je het binnen een paar sec
Mr G. Bears
4th September 2002, 21:03
ja das waar
ok je hebt gelijk,
maar toch
liever ordenen dan zoeken, meer kans dat me pc nog verder gaat(M)
Nitro
4th September 2002, 21:13
het heet geen ordenen, je maakt het alleen maar onoverzichtelijker. Nu ziet het er misschien mooi en handig uit maar als je dat voor elk klein dingetje gaat doen wordt het straks een opeenstapeling van allerlij topics over ieder een verschillende film en dat is zeker niet handiger.
Mr G. Bears
4th September 2002, 21:16
ik vind dat toch echt handig, kan je in een opslag zien wat nieuw is gepost en over welke film dat is enzo
Nitro
4th September 2002, 21:25
als je geen 1 topic hebt kun je ook zien dat er een nieuwe posts is nou en dan zie je ook over welke film het gaat
Carnage
4th September 2002, 23:27
...Ik wil jullie ook wel een eigen Dialoog thread geven hoor :D
Tjezus, reply op reply.
Nitro
4th September 2002, 23:57
dat heb je als je allebij vaak op het forum zit
Mr G. Bears
5th September 2002, 09:08
ja ik kan er nix aan doen, huiswerk doe ik smorges dus ja overdag heb ik alle tijd ervoor
LoUNgeR
10th September 2002, 13:49
ZUCHT
Austin Powers-films zijn altijd lachen
ik ben benieuwd hoe goldmember gaat zijn
Ooow behave
Pyro
10th September 2002, 23:49
Tja, ik kan er niet echt over oordelen omdat ik de film niet heb gezien maar ik hoorde dat Goldmember, die toch een Nederlander moet voorstellen, een aantal keer Scheisse in de film zegt. Dan had ik toch even iets meer research gedaan naar de Ollaanders als ik die Mike Meyers was. Al had hij klompen, tulpen en kaas erin gegooid, dan was dat beter als een stelletje Duitse scheldwoorden...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.