PDA

View Full Version : Magic boosterbox inkoopactie

SteV
31st May 2005, 17:22
Momenteel loopt er op de website http://www.inkoopacties.net een inkoopactie voor Magic Boosterboxen besteld via trollandtoad.com
Momenteel zijn de prijzen voor de nieuw boosterboxen van Kamigawa 75 eur per stuk. Naarmate er meer mensen bestellen zullen deze prijzen nog verder omlaag gaan. Ook is het mogelijk om boosterboxen uit andere series te bestellen of losse boosters.

een link naar de inkoopactie: http://www.inkoopacties.net/ia/7nptwdqd

Carnage
1st June 2005, 00:25
Is dit de eerste keer dat dit gebeurd?

SteV
1st June 2005, 15:18
Voor zover ik weet wel. Ik had tenminste nog nooit eerder van een Magic inkoopactie gehoord.

Elminster
2nd June 2005, 10:34
Best nette prijzen, is wel een systeem dat werkt. Heb alleen inmiddels al bij onze vertrouwde summoner besteld..

Carnage
2nd June 2005, 22:12
Jah...maar SteV, houd ons op de hoogte please (Y)

SteV
3rd June 2005, 15:24
Ik adviseer jullie om je aan te melden op de site en aan te geven in de actie dat je geinteresseerd bent door een bestelling te plaatsen. Dit heb ik zelf ook gedaan. Deze actie is nu nog een een animocheck. Er word dus gekeken hoeveel mensen er geinteresseerd zijn. De organisator had het er zelf over dat een prijs van 70eur voor een boosterbox al mogelijk was bij een afname van 10 boosterboxen. Dit aantal dacht hij zelf al in vriendekring af te nemen.

(wel 70 eur zonder verzending naar jou toe)

Carnage
4th June 2005, 20:51
Dus je zet een bestelling van 0 boxen neer en geeft aan dat je alleen interesse hebt?

SteV
5th June 2005, 11:28
Of zoiets momenteel zijn er maar 5 geinteresseerden. Nog niet erg veel dus.

Carnage
5th June 2005, 13:28
Hmmm op zich wel jammer....hee meld je je weer met Ravnica? :)

SteV
5th June 2005, 18:15
Hmmm op zich wel jammer....hee meld je je weer met Ravnica? :)
Vrees van niet. Dit zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer zijn. De boosters zullen well voor 75eur excl verzending worden verkocht ongeacht de animo.

Carnage
5th June 2005, 18:43
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

SteV
5th June 2005, 20:15
Degene die inkoopt (let op dit ben ik niet) koopt meerdere boosterboxen in een keer in. De leverancier word gevraagd of dat deze bereid is om bij een grotere afname een korting te regelen. Dit is het idee achter en inkoopactie. Doordat men een grotere bestelling plaatst is een leverancier eerder geneigd een korting te geven. Uiteindelijk profiteert iedereen hier weer van.

In de Inkoopactie kunnen de boosterboxen al voor 75eur worden geleverd omdat de organisator er in zijn vriendenkring al de benodigde 10 kwijt kan om de prijs van 75eur per boosterbox te garanderen.

Carnage
5th June 2005, 20:23
Aaah zo. Misschien dat ik nl nog stiekem zo'n box inkoop dan :)

summoner
10th July 2005, 19:41
is dit nog iets geworden?

Carnage
10th July 2005, 21:36
Nopes niks meer van gehoord van dat initiatief...tenzij SteV meer weet te vertellen? :)

SteV
28th July 2005, 11:07
DE inkoopactie loopt nog steeds maar word zo afgerond. Indien je dus geinteresseerd bent moet je er snel bij zijn.

Carnage
29th July 2005, 02:30
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de 'resultaten' zeg maar ) (Y). En Summoner met mij denk ik )