PDA

View Full Version : zeker een domme vraag maar toch

Nitro
29th May 2005, 00:26
dat is volgens mij voor de aantal mensen die zich hebben ingeschreven en zeker komen, maar dat inschrijven gebeurd niet echt vaak. Dus er komen echt wel meer mensen hoor )

Carnage
29th May 2005, 09:25
Ik weet niet precies welk nummer je bedoeld, maar Nitro zal wel gelijk hebben :)

btw:
Bij 'sanctioned' toernooien (officiële toernooien die meetellen voor je rating) heb je inderdaad een DCI nummer nodig...dat is gewoon een nummer dat je eenmalig toegewezen krijgt voor de rest van je magic-carrière :).

Onze eigen toernooien zijn niet sanctioned....dus heb je zo'n nummer ook niet nodig.

Black Lotus
29th May 2005, 10:37
oh ok dan is het goed, ik ben toch niet goed genoeg voor die rating tournooien maar pre release tournooien met sealed decks en boosters vind ik wel leuk)

Black Lotus
29th May 2005, 10:39
maar als ik er ook wel aan zou beginnen, waar moet ik dat nummer van DCI dan aanvragen???

Nitro
29th May 2005, 11:29
maar als ik er ook wel aan zou beginnen, waar moet ik dat nummer van DCI dan aanvragen???

als je aan een DCI toernooi meedoet (voor de 1ste keer), dan krijg je gewoon een nieuw nummer en hoef je verder niets aan te vragen ofzo. Dat nummer heb je dan voor alle DCI toernooien daarna nodig, dus zorg ervoor dat je altijd je DCI 'pasje' dan bij hebt.

Black Lotus
29th May 2005, 12:05
ok thnx)

Bart2
5th June 2005, 19:06
Ik heb ook een vraag. Als je een ornithopter equipt met een umezawa s jitte en aanvalt, krijgt jitte dan counters?

SteV
5th June 2005, 19:21
Ik heb ook een vraag. Als je een ornithopter equipt met een umezawa s jitte en aanvalt, krijgt jitte dan counters?

http://www.inkoopacties.net/i/s/bonk.gif Ik zeg niets

Off-topic misschien?

mbt het werkelijke topic. Hoe kun je eigenlijk weten of je goed genoeg bent voor zo'n DCI toernooi? Zijn dit overigens ook toernooien waar sommige kaarten worden verscheurt als ze worden destroyed of gebeurt dat tegenwoordig sowieso weinig meer.

Carnage
5th June 2005, 19:22
Nee...0 power houdt in dat er geen damage gedealed wordt...de Jitte krijgt dus dan geen counters.

Nitro
5th June 2005, 19:48
mbt het werkelijke topic. Hoe kun je eigenlijk weten of je goed genoeg bent voor zo'n DCI toernooi? Zijn dit overigens ook toernooien waar sommige kaarten worden verscheurt als ze worden destroyed of gebeurt dat tegenwoordig sowieso weinig meer.

je moet er gewoon aan meedoen, kijk als er echt veel mensen komen (stuk of 100) ga er dan maar vanuit dat er toch wel een aantal goede tussen zitten, maar bij een DCI toernooi waar bv maar 30 mensen aan meedoen maak je natuurlijk toch wel kans.
en antwoord op je 2 vraag: alleen als het ironman magic is )
maar ga er maar vanuit dat dat zelden voorkomt

Bart2
6th June 2005, 20:38
Als je kaarten van de game removed met Kaho, mag je tegenstander die dan zien
op internet op de pro tour staat van onder na boven graveyard liberary en dan de kaarten die removed van de game zijn

Carnage
8th June 2005, 22:38
De tegenstander mag altijd de removed-frome-game kaarten bekijken, tenzij er expliciet
staat "Remove from the game face down"....dan mag de tegenstander die dus niet zien.