View Full Version : From my XM memory
Carnage
29th August 2002, 11:48
OK, in deze thread zal ik voor de liefhebbers af en toe wat XM's posten uit de goede oude tijd.
Deze keer vond ik nog een aantal patterns dat DJ-Paul, Don't Leave me Alone moet voorstellen:
Pyro
29th August 2002, 13:35
Ik herken inderdaad Don't Leave Me Alone erin, dus dat is al een groot pluspunt aan het nummer, want bij sommige XM-remakes die ik heb gehoord herkende ik het originele nummer niet eens meer. Voor de rest klinkt het ook nog wel lekker eigenlijk. Maar Carnage > waarom bestaan al jouw nummers maar uit enkele patterns?
Carnage
29th August 2002, 14:16
...ik er nooit echt zin in had om alles helemaal uit te 'programmeren'....In FT2 kan je gewoon de kolommen aan / uit zetten en zo gaandeweg het nummer opbouwen.
Als je de 3 main patterns hebt (het volledige arsenaal aan tunetjes), ben je meestal al klaar. De rest is de finishing touch en deed ik alleen als ik echt motivatie had...
Ik was overigens al lang van plan oude nummers in een 2002-remix jasje te steken, maar er zijn een aantal personen me voor geweest :) (C)
Hier is nog een andere leuke:
Elminster
29th August 2002, 16:21
Don't leave me alone is wel errug kort, ik herken het amper.
En die ander... Ik luister met WinAmp en tis... smurf..?:)
Pyro
30th August 2002, 00:19
Haha, dat tweede nummer geeft me echt weer dat happy hardcore-gevoel terug van rond 1996! Hoewel het ontzettend blij is, vind ik dat nog steeds wel stoere muziek eigenlijk; daardoor ben ik ook eigenlijk met hardcore in aanraking gekomen. Over dat stemmetje: volgens mij heeft iemand in zo'n speciaal ballonnetje lopen blazen maar goed, het hoort erbij...:D
En dit nummer is al weer een stuk langer dan de vorige, dus dat scheelt...;)
Nitro
3rd September 2002, 00:53
hij is idd erg blij en misschien is dat stemmetje wel van Carnage zelf, laat op de avond, veel gezopen, ...;) :)
Laevid
4th September 2002, 22:47
die laatste is echt cool...weer een beetje blij maar dat zijn we inmiddels gewend ;)
Mr G. Bears
5th September 2002, 09:01
ach ja, wat jij net zei Nitro, daar zou je goed gelijk in kunnen hebben ja(T) (T) (T)
Carnage
5th September 2002, 10:45
Deze komt uit Star Control 2 (wie kent dit spel nog? :D) - Wel zwaar ge-edited van mijn kant ;)
Mr G. Bears
5th September 2002, 16:42
nou blij is het in iedere geval(R)
goed is een tweede
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.