PDA

View Full Version : Rogue Lvl 13 'dungeon delver'

Kolky
28th August 2002, 21:23
Ik doe dus A.s. zondag mee... maar heb geen idee wat ik als lvl 13 Rogue allemaal kan, en wat ik zou moeten hebben. Heb namelijk nog nooit op zo'n hoog level gespeeld. En wou toch graag meedoen!
NEED SOME HELP!

Outcast
30th August 2002, 21:45
Heb nu nog effe geen tijd maar morgen wel dude.
Dus morgenmiddag vertel ik je wat meer

Planetouched
31st August 2002, 13:10
Kan iemand song and silence meenemen? Of als je hem zelf hebt neem hem dan mee, staat nogal veel goede dingen in. Ik zou zorgen dat je 2 +2 daggers als wapens koopt, weapon finesse, ambidexterity etc(zoek ik zondag wel even voor je uit)

Feit is dan dat je 2 keer aanvalt, en dus 2 keer kan sneaken als de tegenstander geen dex to ac heeft. Dus dan krijg je iets van

2d4+4+Str mod+2x5d6 ofso

En als je dus hogere levels hebt, krijg je meer aanvallen...zie die damage ruim boven de 20 d6en uit komen:)

misschien is het handig dat je een spellstoring dagger koopt, kun je daar door mij blindness in laten casten ofso. Ook handig als je de skills tumble. zeker neemt. Die is nam erg handig om uit die lastige plaatsen te komen zonder AoO uit te lokken. Verder zou ik ook Pick pocket, Open lock, Search, disable device nemen. De standaard rogue equipment(gloves of dex etc.) natuurlijk ook nog en voor de rest een goede armor helpt ook. Misschien is een ring of invisibility iets?

Ach ik help zon wel mee, mijne heb ik bijna helemaal al af

Planetouched

Kolky
31st August 2002, 13:25
The Demon zou een uitgeprinte versie van Song and Silence meenemen!

Planetouched
31st August 2002, 13:37
Ok dan zit dat alvast goed

Planetouched