PDA

View Full Version : T 1.5 ?

Force0fWill
26th March 2005, 22:14
Hallo,

Hierbij mijn eerste topic op het Forum van Trefpuntmagic.nl. Na een aantal berichten gelezen te hebben die hun hele titel niet nakwamen (C) wilde ik wel eens weten over hoe het hier met toernooien geregeld is en wat jullie van T 1.5 vinden. Ik ben namelijk begonnen met een deck dat er erg goed uitziet, MAAR natuurlijk zit ik een plaats waar niemand aan magic doet (N) op een paar uitzonderingen na.
Conclusie: ik ben dis gedoemd om naar toernooien te gaan, wat ik helemaal geen probleem vind :) kom ik bij het volgende probleem. Waar vind ik zoiets? Eindhoven ben ik eens geweest kostte me € 35,- en dat vond ik toch iets teveel om op een regulaire basis te doen.
En nu ben ik hier. Ik zie dat jullie toernooien regelmatig plaatsvinden en op 0.41 min van mijn huis. Ze zijn een stuk goedkoper en de treinkaartjes zijn 1/2 van de prijs :D de mensen op dit forum lijken allemaal erg geintresseerd wat mij ook aanspreekt , kan ik weer eens discussieren over mijn opvatting van een kick deck *nasty*
Samengevat

- Wat vinden jullie van T 1.5 en worden daar toernooien voor georganiseerd.
Zondagen zijn daar naar mijn mening erg geschikt voor
- Op welke data's worden deze georganiseerd.
- Ik zit in Ridderkerk (in de buurt van Barendrecht als jullie dat kennen) weet iemand een goede locatie om te spelen. (T1 of T1.5 maakt niet uit)

Thanks,

Force0fWill

Carnage
26th March 2005, 23:26
Hi ForceOfWill, goed dat je ff komt kijken hier (Y).

Een korte samenvatting van wat wij doen kan je hier (http://www.trefpuntmagic.nl/basic/about.php) vinden ).

Om ff kort en stapsgewijs door je samengevatte vragen heen te stappen:

- Wat vinden wij van Type 1.5?
Legacy, oftewel het oude Type 1.5, is een erg cool toernooiformaat. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk afwisselende toernooien te houden, in formats als Vintage (Type I), Legacy, Extended, Standard. Daarnaast doen we naast de standaard 1-tegen-1 vorm ook eens in de zoveel tijd nog verschillende vormen zoals 2-headed-giant, Highlander, Grand-Melee, etc.
Mocht je een indruk willen krijgen, kan je de threads in deze area (Magic the Gathering - Toernooien) bekijken (Y).
Al onze toernooien zijn zowieso meer gericht op recreatieve spelers (toernooien zijn ook niet gesanctioned).

- Op welke data worden toernooien georganiseerd
Vrijwel zonder uitzondering worden alle toernooien op zondag georganiseerd, in Cafe 't Trefpunt, Kade 4, Roosendaal. We streven ernaar om eens in de 2 a 3 weken een toernooi te houden.

Je bent altijd welkom om langs te komen (L).

lars
27th March 2005, 12:32
Carnage waar blijft een echt type 1 toernooi:P

Force of Will Roosendaal kost je 2,50 meestal deelname aan toernooi en trein kaartje vanaf zwijndrecht is met korting(die je altijd wel krijgt als ik ga:P) 6,50 als ik het goed heb..

Nitro
27th March 2005, 13:17
Carnage waar blijft een echt type 1 toernooi:P

wanneer kan jij niet?

lars
27th March 2005, 13:20
uhm ff kijken)

Carnage
27th March 2005, 14:45
Lol :D

Type 1 / Vintage toernooi komt er heus nog wel een keer aan hoor, Lars )

Force0fWill
27th March 2005, 17:40
He lars hoe krijg jij die korting ? :P

En bedankt voor de vriendelijke ontvangste. Denk dat ik niet veel beter terecht kon komen op een forum.

Hoe laat beginnen die toernooien? 10.00 as always?

lars
27th March 2005, 17:41
Ov jaarkaart. ach ja het zijn bijna allemaal aardig gasten sommige niet:P (he Michel) en het begint om 12:00 altijd.:)

Nitro
27th March 2005, 18:21
die Michel is altijd wel irritant ja, maar ach ja die mensen heb je helaas ook

Vortexx
27th March 2005, 20:19
IN dordrecht word er iedere zaterdag gespeeld in een clubhuis, wij spelen gewoon voor de fun (dus geen toernooi ofzo).. en tis meestal multiplayer wat we doen.

Overigs word er niet alleen magic gespeeld, maar ook warhammer en dat soort gekke dingen =P, als je is wil langkomen moet je me maar ff toevoegen op msn ofzo =)

Elminster
27th March 2005, 21:36
die Michel is altijd wel irritant ja, maar ach ja die mensen heb je helaas ook
Nitro = Michel, maar dat kon je vast al raden ). Hij valt te negeren, enige oefening is wel vereist :D

Overigens beginnen onze limited-toernooien (Sealed, Draft -> je maakt je deck op het toernooi) meestal vóór 12.00, om nog op een enigszins schappelijke tijd klaar te zijn

Force0fWill
28th March 2005, 20:15
Mag ik dat msn adress dan weten (C)

Force0fWill

Force0fWill
28th March 2005, 20:31
Al gevonden laat maar.