View Full Version : Kopstukken op TMF Awards 2005
Carnage
16th March 2005, 20:46
Faithless en Jamie Cullum op TMF Awards
Uitgegeven: 16 maart 2005 10:25
HILVERSUM - De dancegroep Faithless en jazzartiest Jamie Cullum treden op 1 april op tijdens de uitreiking van de TMF Awards. Dat maakte de muziekzender woensdag bekend. Ook de hardcoregroep Scooter, R&B-zanger Mario en meidengroep Girls Aloud staan op het podium van Ahoy' in Rotterdam.
Eerder werd al bekend welke Nederlandse artiesten op het podium in Ahoy' staan. Dat zijn onder anderen dj Tiësto, Kane en Within Temptation. De presentatie van de uitverkochte show is in handen van TMF-vj Renate, zanger Marco Borsato en rapper Ali B. Het evenement is op 1 april vanaf 18.30 uur op TMF en via internet te volgen.
Waarom komt Faithless nou naar zo'n 'bakvisjes'festival toe zeg....die verdienen toch beter? :)
Die Jamie mag gelijk door naar het grof vuil. :D
Pyro
16th March 2005, 21:15
Ook de hardcoregroep Scooter...
Tegenwoordig nemen ze het allemaal niet zo nauw meer geloof ik...matig :((N)...
En dat Faithless komt verbaast me niks, dat zijn onderhand al de festivalhoeren van Europa geworden :P. Echt de moeite is het trouwens niet, mogen ze even twee nummertjes komen doen :S...
De presentatie van de uitverkochte show is in handen van TMF-vj Renate...
Wel weer een mooi uitzicht dan (C)...
Elminster
16th March 2005, 21:26
Scooter en hardcore... achja, wie weet er nog wat échte hardcore is he Pyro )?
En Faithless is idd erg gezonken als ze hiernaartoe komen :(
aekold
16th March 2005, 22:11
Gooi gewoon een bom daar in de ahoy, ruimt tenminste op (Y).
Nitro
16th March 2005, 22:19
gewoon preventief ruimen werkt nog altijd het beste he )
Carnage
16th March 2005, 22:41
Verrek dat had ik nog niet eens gezien....Scooter een hardcore groep...omdat ze 3 keer 'hardcore' genoemd hebben ergens in hun repetoire? Tjeezzz....
Faithless blijft wel cool EN feest (L)
Laevid
16th March 2005, 22:59
Ja Faithless rulez :P maar ja die hebben goede ervaringen waarschijnlijk met TMF vlaanderen. Maar dat is meestal ook een erg goede line-up itt de Nederlandse.
aekold
17th March 2005, 08:58
Ik vind de tmf-awards zowiezo een breezah-festijn.
Nitro
17th March 2005, 11:14
Ik vind de tmf-awards zowiezo een breezah-festijn.
nee joh, dat lijkt alleen maar zo
aekold
17th March 2005, 11:39
OK, dank je voor het me uit die droom halen :D.
Geobear
17th March 2005, 19:20
Waarom komt Faithless nou naar zo'n 'bakvisjes'festival toe zeg....die verdienen toch beter? :)
Die Jamie mag gelijk door naar het grof vuil. :D
Die Jamie Cullum met z'n coverpianoliedjes komt ook overal zeg :S
Geobear
14th April 2005, 15:37
Ja Faithless rulez :P maar ja die hebben goede ervaringen waarschijnlijk met TMF vlaanderen. Maar dat is meestal ook een erg goede line-up itt de Nederlandse.
En dan geven ze een vreselijk slecht optreden in de Ahoy :S...het was echt zo slecht dat ik de televisie uitschakelde...het was geplaybackt en ook nog eens zonder enthousiasme. Ik bedoel: er zijn er meer die playbacken, maar dan zijn ze nog enthousiast )
Carnage
14th April 2005, 15:52
Hee als je tussen en voor een legioen bakvisjes moet optreden, zou bij mij ook het enthausiasme ervanaf stralen *nasty*
Geobear
14th April 2005, 18:53
Hee als je tussen en voor een legioen bakvisjes moet optreden, zou bij mij ook het enthausiasme ervanaf stralen *nasty*
Als je dat geen leuk publiek vindt, ga je er niet optreden. Faithless kan zich best permitteren ergens voor te kiezen niet op te treden )
Elminster
14th April 2005, 21:00
Tja je weet natuurlijk nooit wat ze bewoog er op te treden, maar het optreden schijnt inderdaad diep sneu geweest te zijn...
Geobear
15th April 2005, 12:18
geld, denk ik :P
en misschien de bekendheid onder het TMF-publiek vergroten ofzo
Laevid
17th April 2005, 21:57
Ja Faithless was echt zwaar onder de nul, ali b, brace en z'n vrienden waren daar-en-tegen wel heel leuk :D, rest niet gezien.
Geobear
23rd April 2005, 11:00
Maar daar noem je ook een stel 'commerciële jongens, die alleen maar van geld houden', 'maar de sfeer is er zeker, wie brengt et beter dan de Mocro flavour' )
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.