View Full Version : Off-Topic
Mr G. Bears
27th August 2002, 11:58
Ik lach me echt rot hiero steeds
dan kijk ik in zo'n thread met de naam RHCP, en dat is wel het laatste wat je daar tegenkomt
vb, dan krijg je zoiets van een youp uitspraak erges, waar het totaal niet over youp gaat ,en binnen de kortste keren gaat het allemaal over youp, en dan wordt het zo erg dat er een heel you forum komt,
maar daar gaan we dan weer off-topic
misschien kunnen we beter maar een thread op et hele forum maken,
dan kun je daar zoveel off-topicen als je wilt:) :) :)
maar goed, ik had het danet over youp enne................(T) (T) (T) (T)
Nitro
31st August 2002, 21:08
als er niets boeiends gezegd kan worden over het onderwerp, dan kun je net zo goed off-topic gaan. Zo erg is dat toch niet, dan hebben we het nog is ergens over
Mr G. Bears
4th September 2002, 08:18
oke, daar ga ik dan he, Idle Hands, of Idol hands ofzo
Nitro
4th September 2002, 17:45
Het is Idle Hands en dat is een goede film, wordt ook vaak genoemd bij cu2 als beste films. Het is een comedy horror en het is echt lache als je het gewoon als serieus horror bekijkt
Mr G. Bears
4th September 2002, 18:37
starring The Offspring!!!!
Nitro
4th September 2002, 20:04
ja ook dat(R)
Mr G. Bears
4th September 2002, 20:45
zeg het maar, daar ging het je om, gij fanaat!!!!
Nitro
4th September 2002, 21:02
ok, daarvoor heb ik hem wel gedownload in het begin en gekocht later
Mr G. Bears
4th September 2002, 21:04
dan gaan we voor het uitgaan em een keer kijken he, beter als ******-*****
Nitro
4th September 2002, 21:07
ja maar dat wordt wel met zijn alle achter de pc zitten omdat het een dvd is
Mr G. Bears
4th September 2002, 21:11
vind ik niet erg hoor
my pc is my life:O
maar je kunt er ook zo'n kabeltje voor krijgen dat je et gewoon op je tv krijgt het
das ook handig
Nitro
4th September 2002, 21:27
als jij er een maakt en aanlegt...
Mr G. Bears
5th September 2002, 09:11
jaa, euh, als ik zou weten hoe et moest, kan ik het doen, moet je maar aan schot vragen, die het dat ook
LoUNgeR
6th September 2002, 10:09
kabeltje kabeltje aan de wand wie kijkt er naar een dvd op zijn computer en heeft een ijdele hand?
sneeuwwitje
hehe leuk dat offtoppicen
Kolky
6th September 2002, 17:38
dit lijkt meer op een chatgesprek tussen onze Mr G Bears (zo goed?) En Nitro!
Maar ik vind Idle Hands ook een coole film!
Nitro
6th September 2002, 18:05
We zijn allemaalbij online toevallig, anders was dit er ook wel gekomen maar dan minder snel
Elminster
6th September 2002, 18:18
het wordt plots duidelijk hoe ze allebei aan zo asociaal veel posts komen!!(T) (T) (T)
Planetouched
6th September 2002, 20:01
:) zie hier een life voorbeeld hoe we al in een thread over meer dan 4 onderwerpen bezig zijn:) u had gelijk MrG.
Planetouched
LoUNgeR
9th September 2002, 12:47
ja maar laten we niet vergeten dat de vijfde op komst is door een zeer ingewikkeld streven van een zwerver die op Rotterdam centraal een gedicht voorleest en dan geld vraagt.
Het is niet zo dat hij het leuk vindt om te doen maar het blijft toch een soort broodwinning.
Met dit brood kan hij tenminste de weg terug vinden naar zijn huisje op de heide.
Je vraagt je af hoe.....door broodkruimels te strooien natuurlijk.
Pinkeltje en doornroosje waren niet zo slim, zij verdwaalden en kwamen op hun zoektocht de gelaarsde kat tegen die te grote laarzen had waardoor hij blaren had opgelopen.
Doornroosje prikte de blaren leeg terwijl pinkeltje zijn ogen sloot om het vieze ous niet te zien stollen.
Tevens was hiebij een jager aanwezig die ddor dit voorval zeker wist dat hij de wolf moest doden en in de put moest gooien.
Helaas liep dit alles geheel anders af en werd hij opgegeten door broeder konijn die met zijn beste vriendje Tijgetje door het bos huppelde toen de jager met zijn vieze voeten over het gras liep.
"Zeg, veeg je voeten af" zei broeder konijn tegen de jager
"Heej konijnen horen niet te praten" riep de jager
" snuf snuf" snoof de konijn
En toen gingen ze vechten..............
Eenmaal begraven, vond de jager zijn rust in de eeuwige jachtvelden die door zijn moeder altijd beschreven werd als maanlandschap.
Broeder konijn huppelde vrolijk verder waardoor Tijgetje uiteindelijk de zwerver met zijn gedichtjes toch maar 20 eurocent gaf.
Carnage
9th September 2002, 13:56
Tot zover de revamped versie van alle sprookjes van vroeger :D
LoUNgeR
10th September 2002, 13:30
ja maar u vergeet ook dat sprookjes enkel een samenvoeging is van het brein dat de mens in de middeleeuwen met zich meedroeg en daarbij elke dag boterhammen met worst at.
want jullie weten maar niet half hoe intelligent wij zijn
Nitro
10th September 2002, 16:52
boterhammen met hagelslag helpen ook wel een beetje, maar die met worst zijn toch nog altijd de beste
Shandril
11th September 2002, 20:09
Hee guys (nog steeds neem ik aan)
Ik had een vraagje, of een testje zo kun je het ook zien.
Kijk iedereen heeft een mooie "D&D/magic" (om het zo maar ff te noemen) naam. Zo heb je Elminster, Chrono, Mr. G. Bears en ga zo maar verder. Zo'n soort naam wil ik ook graag, "schotje" gebruik ik eigenlijk overal al, op msn, op bepaalde sites waar ik aangemeld ben. Nou was mijn vraag heeft iemand van jullie toevallig een leuk idee, (eens kijken hoe creatief jullie zijn ;) ).
Het maakt me niet zo veel uit, waar de naam vandaan komt, ik kan namelijk altijd nog beslissen welke ik wil. Ik zou het leuk vinden als jullie een leuke naam zouden bedenken.
Het is in ieder geval het proberen waard, misschien dat ik de rest dan ook leer kennen, want zoveel van jullie ken ik niet.
Alvast bedankt.
Groetjes + veel liefs
Nitro
11th September 2002, 20:12
misschien Dark(van Dark Mark :D) Cloud (misschien iets te creatief met je naam):|, maar zal er nog is wat meer verzinnen
Mr G. Bears
11th September 2002, 20:20
tja, ik kan zo op dit moment niet zoveel verzinnen
dat van Michel vind ik wel een goed idee
misschien iets van
Cloudster ofzoiets
Planetouched
11th September 2002, 20:22
Eehm waar mag ie allemaal vandaan komen? Bedoel als je dnd kijkt heb je zo 100den namen. (Mystra, Blackstaff, Bane, Correlon, maja je kunt ook iets doen van Weave, Dark -Dragon/angel/shadow etc.. zoals Nitro voorstelde. Of meer combinatie van dingen Shadow Weave, Spellfire wielder, War wizard etc....god oneindige mogelijkheden bij dnd, ik vind zelf The Magister wel een vette naam.) of bij magic, gebruik gewoon een naam van een kaart ofso..su6
Planetouched
Shandril
11th September 2002, 20:40
hee wie is wie nou
nitro = michel?
wat denken jullie van Shandril
met als signature :
"Shan, I know you're awake. Please do nothing hasty - let ther be peace between us"
wel cool eej?
Kolky
11th September 2002, 20:46
Originally posted by Schotje
hee wie is wie nou
nitro = michel?
Ja idd. Dat is michel.
Originally posted by Schotje
wat denken jullie van Shandril
met als signature :
"Shan, I know you're awake. Please do nothing hasty - let ther be peace between us"
wel cool eej?
Ik vind het perfect ;) :D
En ga je dan ook meer posten... ?
je kunt bijvoorbeeld het verhaal van onze quest posten... als we eenmaal begonnen zijn, als je dat wilt natuurlijk ;)
Shandril
11th September 2002, 20:50
Jot als jullie dat willen
btw ik kom zondag nog naar Trefpunt, van hoelaat tot hoelaat zijn jullie daar??
groetjes
Mr G. Bears
11th September 2002, 20:51
ja das echt koel ,zo'n lekkere oud engels tekst(R)
ja
voor zover ik weet
Nitro = Michel
Kolky - daar weet ik zijn naam niet meer van
Elminster = taco
Aekold = Pieter
Carnage = Jeroen
Pyro = DM ( Dark Mark voor de leken onder ons)
Bremmer = echte naam is genoemd erges ,maar wie ook alweer : DNDer
Outcast: onze Ex-organisator van Magic, en ook een van de DND bikkels
Planetouched = Roel
Lounger: tja, lees zijn posts en verdere uitleg is niet nodig en bovendien onmogelijk
Dan heb je nog The Demon: Ook DNDer en DM, nee geen DARKDEMON, Pol heet ie toch, ofzo, kweet niet zo goed hoe je dat schrijft
en dat was het zo'n beetje
ow ja Laevid = LV,
en dan heb je nog Mr. G. Bears,
tja, wie dat is, die blijft liever anoniem zei ie tegen mij
(E)
Shandril
11th September 2002, 20:59
Ik snap niet hoe ik het voor mekaar krijg, om hier toch telkens de weg kwijt te raken.
Anywayz, ik ben net benoemt tot de verslaggeeftser van de nieuwe D&D-campaign, met Chrono als DM.
De spelers zijn: Mr. G. Bears, Kolky, Nitro, Aekold, Shandril (ikkes dus) en niet te vergeten Elminster (sorry).
De character namen weet ik nog niet, dat horen jullie nog wel.
(hehe eindelijk kan ik ook iets betekenen hier) ;)
Groetjes
P.S deze moest eigenlijk gepost worden bij de D&D "afdeling" maar die kon ik dus niet vinden.
:&
HIER (http://forum.trefpuntmagic.nl/showthread.php?threadid=257) dus en heb het al gedaan, je kunt het HIER (http://forum.trefpuntmagic.nl/forumdisplay.php?forumid=31) vinden :)
Kolky
11th September 2002, 21:00
Nitro = Michel
Kolky = IKKE DUS!
Elminster = taco
Aekold = Pieter
Carnage = Jeroen
Pyro = DM ( Dark Mark voor de leken onder ons)
Bremmer = echte naam is genoemd erges ,maar wie ook alweer : DNDer
Outcast = Francois onze Ex-organisator van Magic, en ook een van de DND bikkels
Planetouched = Roel
Lounger= Mijn collega van de Gamma (abby)
the Demon= Ook DNDer en DM, Pol
Laevid = LV (Laurence Vincent)
Mr G bears = Marcel (de drijfveer van dit forum!)
Deze ben je vergeten:(zei posten afentoe!)
?Roland = Roland Loos
untouchable = tja ook zo'n D&D'er
Slipsehennewest = maatje van Lounger
raging_goblin = Koen van Kuik
kip = jawel, MARTIJN... ARGH
FirstBlood = Server hoster van deze site + forum! (RESPECT)
Dark Mage = ook al zo'n D&D'er (zijn er wel veel!)
conjurer = Eshwin van Loon
Chrono = Yuri (hoe kon je hem nou vergeten!)
Beebles = aka Wilco van Poll
Warning = Arjen (oude vriend van me die nu Jaloers is op mijn site! :D)
Zo ik heb ff wat aanpassingen gedaan ;)
Nitro
11th September 2002, 21:04
dan heb je ook nog:
FirstBlood - iemand waar we het forum aan te danken hebben
Conjurer - Eshwin (volgens mij schreef je het zo)
Dark Mage - nog een D&Der
Chrono - Yuri
Mr G. Bears
11th September 2002, 21:19
ach ja, zo kun hje het ook zegge
maar ik doelde op de vastere posters eigenlijk
Nitro
11th September 2002, 22:48
dat zijn nog een paar posters die wel wat hebben, de rest is niet interessant want die posten niets
Carnage
11th September 2002, 22:56
maak ik het wel ff af :)
Carnage = Jeroen [that's me :)]
Bremmer = Remco Bremmer (vandaar)
untouchable = Erwin Vriends, D&D-er indeed
Dark Mage = Joris de Ruijter, idem dito
conjurer = Eschwin van Loon
Nu heb je iedereen denk ik ;)
Oh, en Shandril, welkom bij de club - don't get spoiled by it ;)
Pyro
12th September 2002, 00:15
Ik zag hier al twee keer de naam Dark Mark voorbijkomen, dat doen we dus voortaan niet meer he! Als geen een nickname geaccepteerd wordt bij een DLO verzin je rare dingen! Maar goed, Shandril, welkom bij het forum! En we zijn waarschijnlijk de hele zondagmiddag in het Trefpunt, of dat nou voor Magic of voor D&D is...
LoUNgeR
12th September 2002, 12:58
Gegroet Shandril, omdat je nieuw bent op het forum zal ik je moeten bijlichten over een aantal zaken.
Ten eerste is het zo dat er een aantal externe factoren door een zaal galmen, waardoor de religie van vele mensen verloren gaan.
Ten 2e is er een zonder pluggen gespeelde nummer dat: Oow was ik maar, bij moeder thuis gebleven.
Dit nummer moet bij elk bezoek aan dit forum met volle borst gezongen worden.
Elminster
12th September 2002, 15:10
Ja dat zijn huisregels, dat is heel belangrijk
verdere regels kan je op het fun-forum vinden
Trouwens: Ik weet niet waar je Shandril vandaan hebt, maar het is dus niet de lover van Elminster, dat was Simbul :)
Dit staat er over Shandril:
The word brings to mind magic and dragons. Unthinkable energy.
Magical energy that a simple scullery maid can't possibly control. Shandril of Highmoon, an orphaned girl, is bored. Her solution: run away, in search of adventure.
What Shandril doesn't know is that her whimsical action will take her to the grotto of the most feared creature in the Realms, ... or that the only magic strong enough to defeat the unspeakable evil surrounding that dracolich must-thanks to the great mage, Elminster-be channeled through her body, ... or that the burden of saving the Forgotten Realms will fall on her slender shoulders.
Shandril of Highmoon finds adventure all right ... and love, and death, and terror.
is dat even fijn :D
Shandril
12th September 2002, 17:49
ja alex we weten nu onderhand allemaal dat je jarig bent, enne btw je zal mij niet gauw horen zingen dus dat kunnen jullie allemaal uit je hoofd zetten. :) dan zie ik jullie waarschijnlijk allemaal (of de meeste dan) zondag
Nitro
12th September 2002, 17:50
nou nou Shandril is toch ff wat anders als Schotje ej
Carnage
12th September 2002, 20:39
Kom je zaterdag dan niet?
Nitro
12th September 2002, 20:49
Zij is ook op the big kolky party
Mr G. Bears
12th September 2002, 20:49
toch wel he shandril?
maar carnage, ff een vraagje, ga je dan mee naar de pitt????
die avond
Shandril
12th September 2002, 22:35
Waarom zou ik er zaterdag niet zijn?
Ik ben van de partij.
mare kan iemand mij nou eens vertellen waar ik zo'n plaatje weg kan laten zetten, weet je wel net zoals jullie hebben..
Tot morgen of anders tot zaterdag.
Carnage
12th September 2002, 22:47
kan je instellen via je 'User CP' (bovenin de pagina, de knoppenbalk). Je kan dan een 'Avatar' uploaden.
Mr G. Bears -> Mee naar de pitt, tja ach wat mag ik *niet* aandoen aan kleren dan? :)
Pyro
12th September 2002, 23:42
Jep, dat klopt. Je moet natuurlijk wel even zorgen dat het plaatje op je computer al staat en niet al te groot is. Nou is die van mij wel erg klein, dus hij mag wel groter dan dat hoor...
Carnage in The Pitt? Dat zou wel kewl zijn! En over die kleding, ik trek ook altijd aan wat ik normaal aan heb hoor. Maar goed, nu moet Mr. G Bears maar even een specifiek kledingadvies geven...:D
Nitro
13th September 2002, 00:05
Is is ooit al een discussie geweest over die hemden en ik stel voor dat je die nog is gaat opzoeken, om er achter te komen dat dat niet de bedoeling is
Mr G. Bears
13th September 2002, 08:43
heb je een t-shirt dat niet bedrukt es met dj tiesto, britney spears of andere trance/dance/R&B/Hardcore/POP artiesten en geen 2 flappen aan de zijkant mist, dan is het goed
Probeer vooral iets zwarts te kiezen
Wit heeft nogal te neiging om te reflecteren
gaaf hoor Lichtgevende schoenveters(T)
Shandril
13th September 2002, 09:16
eej bedankt ik zal vanmiddag kijken of het werkt, ik moet namelijk zo weer naar school. Enne Carnage dan zie ik je wel in de pitt zaterdag
Shandril
13th September 2002, 09:55
nou het zal wel aan mij liggen, maar ik kan "avater" niet vinden, moet iemand me maar op school uit leggen.
:S :&
Shandril
13th September 2002, 19:34
doethet plaatje het?
Mr G. Bears
13th September 2002, 19:36
GO SHANDRIL GO SHANDRIL
YOU DID IT
Kijk zo moeilijk is het niet
als je er eenmaal mee bekend ben dan
gaat het vanzelf
Shandril
13th September 2002, 19:36
doet het (en weer een post)
Enne yes, ben toch niet zo dom als ze weleens beweren;)
Mr G. Bears
13th September 2002, 19:40
WIe beweert dat dan
ow, HAVO taferelen, dat bedoel je?(R)
Nitro
13th September 2002, 20:02
cool plaatje Shandril en Havo is harstikke goed!
Blade of Darkness
13th September 2002, 20:29
Havo rulezzzzz,
Ik zal onze goede Hoogerhuys (of hoe je het ook schrijft) een citeren:
" Meer dan de helft van de directeuren van grote bedrijven in dit land hebben een HBO opleiding gedaan"
Havo is dus gewoon goed(T)
P.s.- Kheb zin in het weekend, kunnen we weer los.
Blade of Darkness
13th September 2002, 20:50
(E)Hee als jullie toch alle plaatjes aan het beoordelen zijn, doe dan ook gelijk de mijne:d(E)
Bremmer
13th September 2002, 20:54
niks aan..........................
nee hoor ziet er wel cool uit :D
Pyro
13th September 2002, 22:05
Eigenlijk vind ik het grootste deel van de avatars hier wel errug mooi hoor...
Shandril > Komt de jouwe uit een D&D boek? Wel een mooi plaatje in ieder geval...
Blade of Darkness > Wow, waar heb je dat plaatje vandaan? Het ziet er wel heel erg strak uit. Misschien moet ik toch ook maar eens aan een nieuwe avatar gaan denken; de mijne is sowieso al erg klein als je het vergelijkt met wat de meesten hier tegenwoordig hebben...
Nitro
14th September 2002, 01:16
Waar komt die van jou eigenlijk vandaan Pyro? en Blade hij is cool hoor je avatar
Mr G. Bears
14th September 2002, 01:40
mijn avatar
ja het is in een van mijn dromen naar voren gekomen
BEREN, en weet je wat die beren kunnen
FIETSEN!!!! en snel ook joh
en toen ging ik op zoek en kon toen mijn gedachten in een gifje omzetten en mijn avatar was geboren, wat bewerkingen en toen nog ff wat afronding
alles aan elkaar breien, en de beer fietste zowaar,
Mijn avatar was een nieuw leven in geblazen.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .....................
http://animationworld.webpicturebook.com/bear40.gif
Nitro
14th September 2002, 02:10
Mijn avatar komt van de cover van Ignition, das een album van The Offspring
Pyro
14th September 2002, 02:24
Als je in mijn set gaat rondkijken, dan kom je "Flamebringer' tegen, en ik heb mijn avatar uit de art voor die kaart geknipt. Het volledige plaatje bestaat uit een bebloede mummy die voor een achtergrond gevuld met vuren staat. Die art is trouwens getekend door Brom, das ook nog wel een leuk detail voor de Magic'ers onder ons...
Shandril
14th September 2002, 10:40
Mijn plaatje komt uit, ff opzoeken.............Hands of fire, van Ed Greenwood. Het is een novel.
voor mee info: www.wizards.com/default.asp?x=books
ik vind het een cool plaatje, en HAVO rulezz,
euhm ja .........
Mr G. Bears
14th September 2002, 10:49
Er is nix mis met HAVO,
dat zeg ik ook niet,
en nee, ik denk et ook niet
VWO, das pas erg, (R) wie doet dat nou weer:(
ach ja, mijn avatar aan het begin kwam van een magic kaart
Rock Hatchling..
daarna van et spelleke slime volleyball en nu dus van animation world!
maar onthoud goed mijn pupillen
80% van de avatars worden gemaakt van magiX kaarten
Carnage
14th September 2002, 11:53
Mijn Avatar komt van de Wizards o/t Coast site, van de 3rd edition D&D Monsters Manual.
Enneh, niks over VWO he, ik heb het alletwee gedaan namelijk ;)
Shandril
14th September 2002, 14:08
Hee jongens vertel eens wat over jullie zelf, dan weet ik ongeveer wat ik vandaag en morgen kan verwachten.
Degene die mij persoonlijk kennen, hoeven niks in te vullen
gegroet
Mr G. Bears
14th September 2002, 14:36
ja normaal zou je het bij hun info van de members kunnen bekijken
maar daar staat veel te weinig
ow jammer, ik wou me zo graag voorstellen
Shandril
14th September 2002, 14:44
nou Mr. G Bears vertel eens wat over je eigen dan, want ik geloof niet dat ik je ken ;)
Mr G. Bears
14th September 2002, 14:58
Favoriete drank: honing
Favoriete eten: honing
sex of alchohol: honing
Shandril
14th September 2002, 15:14
Aah een soort Winnie the Pooh, wat schattig ;)
Nitro
14th September 2002, 15:24
ja ons eigen forum teddybeertje is het ook ej, schattig beestje
Mr G. Bears
14th September 2002, 15:31
ik ben de beer hiero
Wat je van Beren leren kan!!!!!!!
Nou niet veel, want het schijnt dat ik veel onzin post
Shandril
14th September 2002, 15:56
Je hebt zeker te veel Disney gekenen, alhoewel kun je daar ooit te veel van kijken??
Ligt er denk maar aan welke Disney film, hoe komen we eigenlijk van een magic forum naar een Disney film?
Nitro
14th September 2002, 16:01
Als je veel naar Winnie the Pooh kijkt kom je wel op die idee'tjes maar hoe komen we op disney nou ja je begint er eigenlijk zelf over dus
Pyro
15th September 2002, 03:46
Disneyfilms kun je inderdaad nooit genoeg hebben gekeken! Eigenlijk horen ze wel een beetje bij je opvoeding hoor. En intussen moet ik nog steeds Lilo & Stitch een keertje zien: Stitch is echt zo'n cool beestje!
Maar over beren gesproken, je had vroeger toch ook altijd de Troetelbeertjes? Van die felgekleurde beertjes met zo'n leuk hartje op hun buik? Als dat niet schattig is weet ik het ook niet meer hoor...:D
Mr G. Bears
15th September 2002, 09:27
ow, AVATAR CHANGE AVATAR CHANGE!!!!!!!!
Ik heb al vele benamingen gekregen
beer, honingbeer, beertje, kleine beer, knuffelbeer
tja,
et is niet anders,
maar idd, Disneyfilms horen bij je opvoeding ja, alleen wordt ik er gek van dat iedere film eerst 30 keer op video uitgebracht moet worden
Shandril
15th September 2002, 13:55
Das wel zo, maar het schijnt, HET SCHIJNT, dat die film iedere keer anders zijn, ook al is het meer 1 scene, of er staat nog nooit eerder vertoont materiaal op, een extra tekeningetje, een vlindertje hier. Of je hebt de Sneeuwitje classic video/dvd/cd/mc.
Disney heeft veel keus......
Conjurer
15th September 2002, 19:33
mijn nickname onder mijn stap groep is Winnie the Pooh so Mr G bears beware there's another bear in the house :! (T)
Mr G. Bears
15th September 2002, 19:35
Jij bent maar nep kerel
ik ben hier de echte beer, uitgaan of niet, tss
Blade of Darkness
15th September 2002, 19:44
(E)Mr. G bears rulez them all(E)
Conjurer
15th September 2002, 19:51
I am still a conjurer master of all creatures even BEARS !
Nitro
15th September 2002, 19:54
And I wil burn all those bears
Carnage
15th September 2002, 20:21
Hmmm....ik denk dat ik de dierenbescherming maar eens in ga lichten.
BTW: Hey Mr G. Bears, Grizzly Bears slaan hun vis altijd uit het water he, kan je dat ons ook eens leren? ;J
Pyro
15th September 2002, 20:31
Ja, dat zie je altijd in de reclames van die ingeblikte zalm of zoiets! Dat is wel handig om te weten ja, dan vis ik mijn avondeten gewoon uit de rivier en hoef ik tenminste niet meer te leren koken!
Conjurer
15th September 2002, 20:48
(T) http://www.adformatie.nl/TamTam/Tamtam2001-14.html check the john west reclame
Pyro
15th September 2002, 23:53
Kijk, dat is nou nog eens handig! Een complete cursus op video! Ik ga maar eens gauw oefenen als ik tijd heb. Al weet ik niet of ik zin heb in die soms wel harde concurrentiestrijd...;)
Mr G. Bears
16th September 2002, 08:44
voor mij hoeft dat allemaal niet hoor, ik kan dat al van nature, een leuke bezigheid vind ik nog steeds
Blade of Darkness
16th September 2002, 17:49
Hee G. bears, mietje
Verrekte zak hooi,
Nee hoor geintje,
Jij hebt geen oefening nodig!!!!!!
Een beer op skeelers is trouwens geen combinatie:P
Pyro
16th September 2002, 23:39
Ik heb vroeger een schildpadje gehad die na twee weken al heel erg ziek werd. Volgens mij heeft ons beertje gewoon heel erg veel honger gehad, zijn klauwen in dat aquarium gestoken en het arme beestje eventjes van zijn ingewanden verlost...
Hoe kun je? :+
Nitro
16th September 2002, 23:48
op die leeftijd al, schaam je jij... beer. Maar Pyro misschien moet je is www.onlineturtle.com gaan kan je het is online proberen
Shandril
17th September 2002, 12:06
Arm schildpadje, ik had zoiets nou nooit van jou verwacht. Dat verkaald nu trouwens ook wel ineens de dood van een zeker haantje wat ik onder dwang al heel vaak heb aan moeten horen ;).
Marcel dr moeten eens snel wat dingen veranderen anders moeten wij een nodig "klappen" (praten, voor de iets noordelijkere bewoners.)
Shandril
Blade of Darkness
17th September 2002, 17:36
(E)Knokploegje dan maar marcel??? (E)
Shandril
17th September 2002, 21:23
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt neit wat je bedoeld Blade, misschien ligt dit eraan omdat ik een vrouw ben. Of snapt de rest er ook niks van?
BTW waar is het vrijdag dnd, ja ik weet het is nog maar dinsdag maar tegen de tijd dat ik antwoord heb ik het vrijdag (geintje).
Shandril
Nitro
17th September 2002, 21:26
Ja ik snap dat knokgedoe ook niet echt maar dat kun je vast wel uitleggen. en voor D&D volgens mij kan het bij mij wel
Carnage
17th September 2002, 22:51
Misschien leuk: alle D&D parties die hier op het forum rondschuimen een keer Uniten in ??n mega party en dan Terrasque en dergelijke schoppen ;)
Nitro
17th September 2002, 23:08
Nou ja leuk idee alleen wij zijn net begonnen en dus level 1 en jullie zijn boven de 10 dus echt handig is het niet
Pyro
17th September 2002, 23:24
Waarom ga je als Level 1 character niet aan de kant staan, om te kijken hoe die Level 10 mensen die Terrasque afmaken. Als dat eenmaal is gebeurd, dan zijn zij zo verzwakt dat een klap van de Level 1 mensen genoeg moet zijn om ze af te maken. Kunnen jullie ook nog een feestje vieren...;)
Shandril
18th September 2002, 15:57
Dat is natuurlijk wel een idee, ....
Daar kunnen we misschien nog wat van leren :P
Shandril
Planetouched
18th September 2002, 20:16
Level 10 characters die een Tarrasque choppen...no fuckin way. Op level 10 heb je nog lang niet de benodigde spells om hem een keer door zijn knieen te laten gaan. Ook al ben je met 20 dan hebbie nog geen goede kans. Maja dat terzijde. Lijkt me wel vet als we met z'n allen eens tegen zo'n beesie gaan vechten. (Op level 15 moet het te doen zijn denk. Zolang iemand maar een wish of miracle kan casten:)
Planetouched
Carnage
18th September 2002, 23:42
Hey, we kunnen die lvl1 party altijd nog inschakelen als cheerleaders dan ;)
Planetouched --> Ja tuurlijk heb je gelijk over die Terrasque.
Pyro
19th September 2002, 00:09
Ik wist het! Ik maak ff een lolletje over iets wat eigenlijk helemaal niet blijkt te kunnen, en de D&D-freaks hier komen al gelijk met hun info uit HET boekje! En dat heb ik dus helemaal niet gelezen! Toch grappig om te zien dat je gelijk reaxxies uitlokt met zoiets...;J
Maar aan de andere kant, als je echt iets wil opstoken, moet je natuurlijk op het Muziek-forum zijn! ;)
Nitro
19th September 2002, 00:09
Originally posted by Carnage
Hey, we kunnen die lvl1 party altijd nog inschakelen als cheerleaders dan ;)
Hmm dacht het niet we vechten gewoon mee!! Dat beest moet oppassen voor mijn longbow en small en long sword
Nitro
19th September 2002, 00:10
Originally posted by Pyro
Maar aan de andere kant, als je echt iets wil opstoken, moet je natuurlijk op het Muziek-forum zijn! ;)
Cursusje volgen?:D
Mr G. Bears
19th September 2002, 07:51
Das echt grappig om te zien ja pyro, je zegt iets,
NO FUCKING WAY krijg je dan of zoiets, dat kan nooit, haha, das eg grappig, kijk maar uit dat je the demon niet achter je aan krijgt
maar goed, idd
SPAM: ga allemaal naar het muziekforum voor pittige discussies. SPAM
Shandril
19th September 2002, 20:54
Weet je wat, jullie mogen doen wat je wil. Maar ik ga als klein meisje (met of zonder boog, maaktme niks uit) netjes aan de kant staan.
Zo van: we hebben de "T" we hebben de "A"......
Eens kijken wat lvl 10 wel niet inhoud, wat de voor en de nadelen ervan zijn :). En eens kijken hoe sterk ze zijn :P.
Shandril
P.S eej Kolky waar is de smiley met de tong? (niet verkeerd opvatten aub)
Mr G. Bears
19th September 2002, 21:06
My fantasy: 20 women: cheerleading!!!!!!
1 voldoet ook wel
sorry,
deze post slaat nerges op
ach ja, ik word gewoon een character met een armor class van 10
Kolky
19th September 2002, 21:10
Originally posted by Shandril
P.S eej Kolky waar is de smiley met de tong? (niet verkeerd opvatten aub)
Nou deze misschien ?? ;J ;J ;J ;J ;J
Die van MSN heb ik niet in dit formaat!
Carnage
19th September 2002, 22:32
Wij zijn onderhand lvl 13 - 15 met onze Drow Party :).
Niet dat dat iets uitmaakt met Tarrasque, die maait ons allemaal neer.
Mr G Bears: Cheerleaders Allright! :)....zolang er maar geen Village People komt ofzo :D
Pyro
19th September 2002, 23:31
De Village People? Het wordt weekend, leren pijpen, YMCA!!! Snuffelen met die snor jongens!!!
Inderdaad, deze komt weer van Youpie...;)
Mr G. Bears
20th September 2002, 08:24
HORLOGES AF!!!!!!
nee geen village people, anders gaan ze toch alleen maar kotsen in die tenten op lowlands(E) (E) (E) (E)
Shandril
20th September 2002, 16:03
Moeten de Village People er nu weer bij gehaald worden, dat doe me te veel denken aan die clip van U2, Discotheque. En dat is iets waar ik liever niet aan herinnert word. De insiders weten wel waarom.....
By the way, thanks Alex voor de smiiley.
Shandril
Elminster
20th September 2002, 17:57
De Village People? Het wordt weekend, leren pijpen, YMCA!!! Snuffelen met die snor jongens!!!
Inderdaad, deze komt weer van Youpie...;)
en horloge's af, anders krijg je van die moppen van 'het zit in je reet en het tikt...'!!! :D
toch wel zin in z'n show, al issie nog zo slecht!!
Mr G. Bears
20th September 2002, 18:46
Ach ja, er was een tijd, aan het begin vond ik zijn humor niet echt, toen was ie een hele tijd goed, maar nu gaat ie stukken uit oude shows gebruiken, en das et laatste wat je moet doen
dis trouwes de op een na grootste thread denk ik8)
Blade of Darkness
21st September 2002, 11:15
(E)Dan kun je beter hans teeuwen hebben G. Bears.
Die blijft maar met nieuwe shows komen. 'Dat dan weer wel' is gewoon de beste.
Dat is kwaliteit he, met een hele nieuwe show uitkomen en niet allemaal stukjes uit oude shows terughalen. (Y) (E)
Elminster
21st September 2002, 13:13
tis waar, ik ben een die-hard youpfan maar hij stelt nogal teleur laatste tijd... Mensen die zijn oude shows nooit gezien hadden vinden zijn nieuwe geweldig, maar ik kan bij elk mopje / verhaaltje / ideetje exact vertellen waar in welke show dat eerder is geweest 8)
En nu z'n nieuwe show nog maar een uurtje duurt (oefenen voor oudejaarsconferentie) en door mensen die geweest zijn 'Youp-onwaardig en zonde van je geld' genoemd werd, ben ik erg benieuwd...
maar ik ga wel :)
Planetouched
21st September 2002, 13:15
Neee geen youp noooooooo, when does the hurting stop
Planetouched
Planetouched
21st September 2002, 13:17
Trouwens::
Ooit al eens gedacht aan dat die Tarrasque helemaal alleen is? Wat nou als ie geil wordt. Der is niemand om zich mee voort te planten. Gaat ie zich lopen rukken. Zie het voor je, ALARM er komt een Tarrasque aan.......he wat doet ie nou? No not the white-stuff attack!!!
Misschien dat een aardige wizards een vroutje voor em bouwt?
Allhoewel dan krijg je allemaal kleine Tarrasquejes....shit.
Planetouched
Nitro
21st September 2002, 16:11
Wat was jij aan het doen toen je die post typte, Planetouched? Nou eigenlijk wil ik het niet eens weten:S
Planetouched
21st September 2002, 17:09
:), ow geloof me niet wat jij dacht hoor.
Maar even serieus, wat zou jij doen als Tarrasque zijnde. Misschien is het dat hij niet weet wat ie mist...best wel kut voor em dan. Of misschien dat hij uit frustratie maar met een dragon gaat zitten krikken.
Planetouched
Planetouched
21st September 2002, 17:11
Yey een nieuw ras, de Targon, met alle abilties van de dragon en de Tarrasque...auw..
Planetouched
Nitro
21st September 2002, 17:14
o die kunnen we na die tarrasque gaan doen, we moeten trouwens dit op het D&D forum zetten, maar ja :)
Nitro
21st September 2002, 17:16
Originally posted by Planetouched
:), ow geloof me niet wat jij dacht hoor.
Gelukkig maar ik hoef in de toekomst niet meer van dat soort verhaaltjes te horen, want voor je het weet wordt daar straks een real-life scene van gemaakt:S (N)
Planetouched
21st September 2002, 18:36
Een film over het leven van de Tarrasque....eerst zoveel jaren niks....dan oppeens een scene waarin hij het halve land vernietigd, dan weer zoveel jaren niks...dan een ongelofelijke vloedgolf van wit spul, een hoop jaren niks, dan een massale opkomst van kleine Targon's, en owja die dragon die is eehm nouja heeft een medische ingreep nodig gehad.
**By Steven Spielburg, during this film no animals were hurt or used to do things they normally don't do.**
Planetouched
Shandril
21st September 2002, 20:33
eej mister Planetouched, hou er wel ff rekening mee dat er nu ook een dame in het gezeglschap is ;) ( geintje)
Ik kan daar wel tegen ik ga met vrijwel de rest van dit forum om ;)
Anywayz, hoe je het ook bekijkt en wat je ook met die Tarrasque doet, het blijft jullie probleem als lvl 10 characters. Ik bedoel ik ben maar een lvl 1 Halfling ( het kleine meisje met de grote boog)
ah well I know who speaks
Shandril
Planetouched
21st September 2002, 20:58
BTW heeft iemand die post en view rating gezien? man dat is hoog
Planetouched
Planetouched
21st September 2002, 21:15
en mijn 300ste post is gepost. Jippie en als gevolg geef ik een feestje op 11 oktober:)
Planetouched
Mr G. Bears
22nd September 2002, 02:55
mijn 700ste post is vandaag ook gepost, dus das ook weer mooi, dan hebben we samen al over de 1000
en ik zag dat de posts in totaal ook alweer de 4000 gepasseerd zijn
Carnage
22nd September 2002, 14:15
Hey Plantetouched....sorry, Planetouched :), je wordt tegenwoordig ook al aangesproken met 'Mr' zie ik :)
Ik ga maar eens 'Lord' voor mijn username zetten denk ik (C).
Enneh, Mr Gee Bier, je hebt het record te pakken hoor :)
Deze Off-Topic thread doet zijn naam in ieder geval wel eer aan
(Y)
Planetouched
22nd September 2002, 14:22
:)yey, I am a mister!!
Planetouched
Mr G. Bears
22nd September 2002, 17:02
ach ja, et is eigenlijk bedoeld als een waarschuwing dat we zo vaak off-topic gaan en daarin gaan we ook al off-topic
best ironisch
Planetouched
22nd September 2002, 17:21
lol, hmm ach denk dat je op zo'n forum het moeilijk on-topic kunt houden. Zodra iemand ook maar een ding in zijn post zet die op iets anders betrekking heeft staat er gelijk al zo'n reactie erop in de volgende post
Planetouched
Pyro
22nd September 2002, 23:23
Precies. En het is gewoon heel moeilijk om over maar een onderwerp te lullen. Op een gegeven moment heb je al het nodige wel gezegd en dan moet je het gewoon over iets anders hebben. Anders kan je de thread net zo goed sluiten...
Mr G. Bears
24th September 2002, 08:32
Ja idd, en Shandril wil dat heel graag maar ik niet, als dat zou gebeuren hebben Carnage en ik 50 posts en Nitro al 400,, omdat al zijn post nieuw zijn, en sorry, dat mag niet gebeuren
Shandril
24th September 2002, 16:49
Originally posted by Mr G. Bears
Ja idd, en Shandril wil dat heel graag maar ik niet, als dat zou gebeuren hebben Carnage en ik 50 posts en Nitro al 400,, omdat al zijn post nieuw zijn, en sorry, dat mag niet gebeuren
Wat wil ik heel graag? Ik zou het wel een optie vinden als de threads die bijna niet meer bekeken worden zouden worden apart gezet, of eventueel verwijderd. Maar dan bedoel ik threads die al langer dan 2 maanden bijvoorbeeld niet bekeken zijn...
NIet verkeerd opvatten eej....
Shandril
Nitro
24th September 2002, 17:28
er wordt niets verwijderd hoogstens gesloten maar dat is alleen voor threads die over as tournooien gaan bv
Mr G. Bears
24th September 2002, 17:42
je kan ook gewoon voor jezelf instellen, ik wil alleen de threads waarop alleen binnen de laatste 3 dagen op gepost is zien
Shandril
24th September 2002, 19:03
Nou sorry hoor Nitro, ik geef alleen maar een ideetje, maar ok.
Ik zal wel eens kijken wat ik voor mezelf voor elkaar kan krijgen. Het was maar een idee, wil niet zeggen dat het niet uitgevoerd mag worden, het is een vrij land, en geen land waar Kolky de baas is al zou hij dat graag willen.
Shandril
Mr G. Bears
24th September 2002, 19:09
het is hier op de forum een democratie, geen dictatuur
we kunnen hier best met goed overleg uitkomen
het muziek forum, das een dicatuur eigenlijk, et zijn constant verkiezingen alleen, want steeds is het rock front weer bezig, dan weer het trance-kampje
Shandril
24th September 2002, 20:13
ok,
Shandril
Blade of Darkness
25th September 2002, 09:29
het is hier op de forum een democratie, geen dictatuur
we kunnen hier best met goed overleg uitkomen
het muziek forum, das een dicatuur eigenlijk, et zijn constant verkiezingen alleen, want steeds is het rock front weer bezig, dan weer het trance-kampje
(E)En de hardcoreliefhebbers dan??(E)
Mr G. Bears
25th September 2002, 09:32
trance-kampje
voortaan als ik dat zg reken ik er alles onder
ik heb geen zin om het iedere keer
het RAP, R&B, trance, techno, hardcore, alternative kamp te gaan noemen snap je
Blade of Darkness
25th September 2002, 17:00
(E) I know, het was ook maar voor de gein(E)
Mr G. Bears
25th September 2002, 19:26
mooi zo, maar toch, dan is dat ff duidelijk, want ik heb geen zin omdat steeds maar te typen
Pyro
25th September 2002, 23:43
Waarom noem je het dan niet gewoon het 'niet-Rock-kamp'? Dat zegt ook voldoende dacht ik zo...
Mr G. Bears
26th September 2002, 08:49
heej, das slim, maar dan hoor ik daar ook bij
METAL?????????
Kolky
1st October 2002, 20:36
Sorry kon hem eerst nie vinden!
Maar wil iedereen HIER onzin als Nieuwe avatar, nieuwe signature en dergelijken posten!
Mr G. Bears
1st October 2002, 20:40
ja ok, zullen we wel doen maar kun je snappen dat als je een Thread ziet staan met de naam New Sig: dan is het zo gek nog niet om daar bij te gaan denken dat je er je nieuwe sig op zet
Nitro
1st October 2002, 21:08
post hier de dingen die nergens anders kunnen. Gewoon wat dingen die je vandaag hebt meegemaakt ofzo.
Mr G. Bears
1st October 2002, 22:29
ook over school?
jaa
ik heb een 6.7 gehaald voor mijn NL
en een 6 voor Wiskunde, dat was een herkansing en nu sta ik een 4,8 gemiddeld
Blade of Darkness
1st October 2002, 22:49
(E)mij hebben ze 2 keer wakker moeten maken vandaag, bij duits en engels(E)
Nitro
1st October 2002, 22:52
je hoeft geen dagboeken hier te zetten btw en moet niet een gewone dag zijn beetje speciaal ej (no offense)
Mr G. Bears
1st October 2002, 23:13
speciale gebeurtenissen, ow zal ik dan es over mijn Denkbeeldige fanclub gaan praten
hordes chicks die achter me aan rennen, zo snel dak ze zelf niet eens meer zie
Laevid
1st October 2002, 23:31
Ik wilde ff lezen wat er hier zoal gezegd werd....bleek dat ik de laatste keer op pag. 2 zat....dat was weer een half uur van m'n leven....
Pyro
2nd October 2002, 00:06
Tja, vandaag heb ik eigenlijk nix bijzonders gedaan, behalve naar weer zo'n takkeverjaardag geweest. En morgen kan ik ff 'bijborrelen' bij de studievereniging maar dat geloof ik ook allemaal...in het kader van Dierendag krijg je consumptiebonnen voor een Das en een Vos...:S
Laevid
2nd October 2002, 00:08
was de vos dat witte dier van vanmiddag?
Pyro
2nd October 2002, 00:14
Ik denk het. Kweet et ook niet precies allemaal, is vanmiddag ff snel tegen mij verteld. Maar ja, het boeit me eigenlijk niet zo, want ik krijg ze toch never nooit naar binnen gewerkt...
Bremmer
2nd October 2002, 02:22
Tja, vandaag heb ik eigenlijk nix bijzonders gedaan, behalve naar weer zo'n takkeverjaardag geweest. En morgen kan ik ff 'bijborrelen' bij de studievereniging maar dat geloof ik ook allemaal...in het kader van Dierendag krijg je consumptiebonnen voor een Das en een Vos...:S
als we toch off-topic bezig zijn........welke studievereniging hebben we het over? Kom zelf net terug van een borrel bij m'n studievereniging uit tilburg vandaar
Mr G. Bears
2nd October 2002, 07:41
ik kom net terug van mijn bedje, ik ben voor de verandering maar es vroeg opgestaan(Y)
Ik denk laten we es kijken of Nitro nog online is , maar tevergeefs
Pyro
2nd October 2002, 23:22
Ik zit bij SBIT, voor Informatiekunde dus. En die hebben iedere eerste woensdag van de maand geloof ik zo'n borrel in cafe Kandinsky...
Nitro
3rd October 2002, 01:13
ik kom net terug van mijn bedje, ik ben voor de verandering maar es vroeg opgestaan(Y)
Ik denk laten we es kijken of Nitro nog online is , maar tevergeefs
ja sorry maar ik kan niet elke dag van de week tot 5 uur opblijven. Ik wil het wel een keer doen, maar met zo weinig slaap is de volgende dag erg zwaar
Nitro
3rd October 2002, 01:14
Ik zit bij SBIT, voor Informatiekunde dus. En die hebben iedere eerste woensdag van de maand geloof ik zo'n borrel in cafe Kandinsky...
In welk caf???? Ik dacht dat je in Tilburg studeerde, maar kennelijk is de KUB verhuist naar Rusland ofzo. Heeft mijn broer nooit iets over gezegd, hmmm vaag
Mr G. Bears
3rd October 2002, 08:59
haha, ja ik weet et ook niet, bij Pieter zijn de namen van die Cafe's nog vreemder, moet je maar es vragen,
Blade of Darkness
3rd October 2002, 17:05
(E)Kolky kan wel zingen hoor, kijk maar:
Nitro
3rd October 2002, 17:33
Het plaatje is beschadigd ofzo want ik heb hem gedownload maar dan werkt tie ook niet
Elminster
3rd October 2002, 19:04
nee een randje met een rood kruisje op wit is niet echt een bewijs van kolky's zangtalenten.... (R)
Pyro
3rd October 2002, 23:55
Tja, het SCHIJNT in Tilburg te liggen, maar ja er zijn daar zoveel cafe's dat je broer daar misschien nooit is geweest. Trouwens, ook bij ons zijn de namen soms wel heel erg vaag, wat dacht je van cafe Twee Keer Bellen?
Nitro
16th October 2002, 22:39
ja lekkere creatieve namen, zijn er nog meer van die cafes?
LoUNgeR
16th October 2002, 22:46
goeie kunstenaar, maar ik ga geen kunstgeschiedenisles geven ierzo.
dus offtoppicen maar.
Lusten jullie MOSTERD
Nitro
16th October 2002, 22:54
ja Mosterd is lekker, ik gebruik het meestal op knakworst. Ik hou meer van die hetere mosterd maar niet te heet zoals in Antwerpen bij de GP, dat was pas heet
Laevid
16th October 2002, 23:00
Jammie.....mosterd....ik gooi het meestal op een boterham met kaas.....op de kaas dan eej niet op de boterham :S
LoUNgeR
16th October 2002, 23:01
In Antwerp they like it spicy.
Je moet vooral een keer in de rosse buurt naar SNACKBAR BOOBIES gaan.
met de boobie-burger en dergelijke.
ook met mosterd
Nitro
16th October 2002, 23:13
haha wat is er dan heter die tent of toch nog steeds de mosterd
Laevid
16th October 2002, 23:14
Originally posted by LoUNgeR
In Antwerp they like it spicy.
Je moet vooral een keer in de rosse buurt naar SNACKBAR BOOBIES gaan.
met de boobie-burger en dergelijke.
ook met mosterd
Nou ben ik al heeeeeeel vaak in antwerpen gewees ook in de rosse buurt maar nog nooit in snackbar boobies....waar zit die precies?
Mr G. Bears
21st October 2002, 09:46
haha , nu schudt lounger zomaar een mooie routebeschrijving uit zijn mouw let maar op
Bremmer
26th October 2002, 11:22
yo waar is iedereen?? Er waren gisteren al weinig nieuwe posts terwijl ik er zelf de laatste tijd al heel weinig op het forum zat, maar ook vandaag zijn ze er niet?(?)
Laevid
26th October 2002, 17:38
ik had tot 2 keer toe 's avonds dat ie de server van trefpunt niet kon vinden...maar dat begin ik een beetje gewoon te worden de laatste tijd....de ene keer werkt essent tegen de andere keer de server....
Nitro
26th October 2002, 18:28
ja er wordt niet echt geregeert op de posts
LoUNgeR
27th October 2002, 15:04
de route is als volgt:
Als je op de grote markt staat ga je richting de schelde. Op je weg daarnaartoe zie je vaneiges aan je linkerhand de hoeren. je loopt naar het eerste raam waar altijd een dikke negerin zit, je zegt haar een goedendag en zei zal je vertellen dat je gewoon de straat uit moet lopen. In die straat zitten achtereenvolgens, een blonde poolse schone, een heroine hoer, een slanke zimbabweaanse en tot slot jouw moeder. Daar ga je natuurlijk ff naar binnen om te vragen hoeveel ze al heeft verdient en als da goed meevalt krijg je misschien wel een paar eurooootjes om naar boobies te gaan.
Met een paar eurooootjes op zak ga je verder. Je slaat rechts af richting Caf? d'anvers. je kunt het niet laten om van die paar euroootjes een pintje te gaan drinken en ff flink uit je dak te gaan. Maar na al dat heftig gedans krijg je honger. Je gaat weer naar buiten en geeft de uitsmeiter een klein beetje van je paar eurootjes. als je buiten stapt ga je naar links en op de hoek vant straat staan urinoirs om ff je pintje eruit te pissen. Afgeschud en al loop je verder om bij de volgende kruising links te gaan en daar zie je in de verte aan je rechterkant in rood-blauw neonlicht BOOBIES staan. Daar geniet je heerlijk van je boobie-burger.
Alstublieft g bears
Nitro
27th October 2002, 23:01
we kunnen ook daar ons grote verjaardagsfeest geven
Blade of Darkness
28th October 2002, 13:42
(E)Kan gezellig worden:D:D
Laevid
28th October 2002, 22:23
Jihaa ja dat wordt me een leuk feest....maar ja wie wil welke Boobie-burger? :D (vooral die met mosterd is in trek denk)
Nitro
29th October 2002, 00:20
dan wordt het een hete boel, :& hot hot hot :&
Blade of Darkness
29th October 2002, 20:48
(E)Of zoals ze bij de donnertent zeggen: sambalknoflooksaus? Alsof het 1 woord is en dan nog onduidelijk ook;J
Nitro
29th October 2002, 21:44
this one please, but please hurry!!
Nitro
23rd November 2002, 19:00
ja mensen eindelijk weten wie Pim heeft vermoord...het Volkert van der G 8) hij heeft eindelijk bekend
Laevid
23rd November 2002, 19:14
Ja echt geweldig......ze hebben hem na het schieten aangehouden en nu weten we toch eindelijk dat hij het is geweest....echt fantastisch......ik had het echt niet verw8.....maar ja eerlijkheid duurt het langst eej.....
Mr G. Bears
24th November 2002, 12:00
uiteraard
Als er nu nog mensen denken van, Was hij het joh, goh dat kwam onverwacht, dan ben je wel heel raar bezig, of je volgt et nieuws nooit
ok Off-Topicen
Sonata Arctica, nee daar heb ik alleen iets over te zeggen. euhm
zeg iets, zeg et dan, zeg iets, iets, doe iets, zeg het zeg het zeg het.
De technologie in de toekomst,
wie denkt er dat in de toekomst nog veel meer mogelijk is, ik bedoel, alles wordt geautomatiseerd enzo, wat denken jullie ervan
Misschien wordt mosterd wel de hoofdbrandstof van de toekomst, om bij het onderwerp te blijven
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.