View Full Version : 20-02-2005: Extended Two headed Giant Toernooi
Carnage
12th February 2005, 19:21
Meer informatie: Zie hier:
http://www.trefpuntmagic.nl/agenda/view_agenda.php?id=20
Discussier hier verder (Y).
Carnage
12th February 2005, 20:33
Even voor de volledigheid.
De Betrayers of Kamigawa set mag gespeeld worden, aangezien deze precies toernooi-legaal wordt op 20 februari (Y).
SungShik
18th February 2005, 17:38
Ik doe niet mee ben ik bang...
Zijn er toevallig nog mensen die dan een beetje Extended willen spelen naast het toernooi (ivm beetje playtesten voor GP Eindhoven), want dan kom ik nog wel even langs...
Nitro
18th February 2005, 17:40
Zijn er toevallig nog mensen die dan een beetje Extended willen spelen naast het toernooi (ivm beetje playtesten voor GP Eindhoven), want dan kom ik nog wel even langs...
ik wil je wel een paar keer inmaken hoor, ben altijd bereid om mensen te helpen :) (Y)
Carnage
18th February 2005, 21:20
Ik ben er ook om te judgen, Sung-Shik. Ik neem een Extended deck mee. (Y)
SungShik
18th February 2005, 21:57
@Carnage: Doe je zelf niet mee?
Ik weet trouwens neit meer zeker of ik kom...
Hoorde net dat oma ook weer eens vereerd zou moeten worden met een bezoek van haar enige aziatische kleinzoon...
aekold
18th February 2005, 22:27
Ik wil iig ok nog wel een paar potjes testen.
SungShik
18th February 2005, 22:38
Oh het oma bezoek gaat niet meer door hoor ik
Ik kom zondag dus nog langs...
EDIT: Zou er iemand aan
4 Kami of the Ancient Law
2 Samite Healer
kunnen denken (allemaal commons dus dat zou toch wel te doen moeten zijn he *balloon* )?
Nitro
19th February 2005, 01:59
Samite Healer _O_
lars
19th February 2005, 14:57
hey ik kom in ieder geval neem mss nog 1 losse gozer mee die wil kijken hoe een toernooi werkt. (hij wil dat niet ik) maar heb dan waarschijnlijk lift met de auto (en mijn teammate). Maar kan je je auto daar ergens parkeren?
aekold
19th February 2005, 15:10
Ja, is vlak bij een parkeerplaats en zolang het geen koopzondag is, is die gratis.
lars
19th February 2005, 15:11
en dat is het niet?:P
Elminster
19th February 2005, 15:16
Die vraag wordt meestal pas de zondag zelf beantwoord :)
Ik neem ook een extended standaard-madness deck mee, op verzoek van Aekold
Carnage
19th February 2005, 16:19
Mooi (Y). Ik hoop dat het beetje druk wordt eigenlijk.
@SungShik - Nee ik doe niet mee, heb niets meer van Sebastien vernomen en daarmee zou ik samen spelen. Ach ja, maakt niet uit.
lars
19th February 2005, 17:09
neem mijn madness (half af deck ook wel mee:P) Maar dat van zondag open weten ze zelf niet nee logisch het blijven brabanders;) Naja we zien wel:) Maar dat parkeer terein is zeker ergens als je van het spoor komt na trefpunt?
aekold
19th February 2005, 19:12
het parkeerterrein ligt idd vlak na het trefpunt, bij de snackbar waar we altijd eten halen en waar die beer op die pilaar staat.
SungShik
19th February 2005, 19:18
Offtopic:
Ja die berenpilaar heb ik nou nooit begrepen :S
Wat heeft dat in godsnaam met de kade of roosendaal uit te staan!?
aekold
19th February 2005, 19:19
Dat is een monument voor de geloof canadese strijders die Roosendaal in WO2 bevrijden. Zij waren van de polarbear division, dus vandaar.
Nitro
19th February 2005, 20:10
nee man, das bullshit
Het zit zo:
In de ijstijd waren er in dit gebied opvallend veel polar beren te vinden. Toen de ijstijd aan zijn einde begon te komen, bleven de polarberen nog een tijdje en wisten zich aan te passen aan de temperatuur. Maar helaas stierf de laatste polarbeer een aantal jaar daarna als nog. Gezien de verbroeding tussen de mens en polarbeer hier in dit gebied is het plein ongedoopt tot polarbeer klein en is er een standbeeld voorgebouw. Dat door de eeuwen heen een aantal keer opnieuw is gebouw vanwege de verwoestingen die door oorlogen aankwamen.
Nitro
20th February 2005, 19:09
het was weer vet en het is toch nog opvallend dat Jeroen en ik toch nog zo goed waren voor 2 decks die niet opelkaar aansloten en waarvan 1 in 20 minuten was gebouwd.
Grand Melee was ook leuk daarna, beetje dom dat ik niet gewoon die earthquake had gespeeld dan had ik namelijk gewoon gewonnen, beetje dom maar ja
aekold
20th February 2005, 23:49
Was idd zeer gaaf, alleen had een iets hogere opkomst verwacht, maarja.
Grand melee daarna was ook humor. Denk dat ik vaker de voetbal af ga zeggen :D.
Carnage
21st February 2005, 00:15
Jah, de gelegenheidsformatie ging best lekker inderdaad, Nitro (Y) _O_. Volgende keer weer? :P.
Elminster en Aekold hadden echte monsterdecks (Wildfire), waarbij elk deck opzichzelf al 2 tegenstanders tegelijk aankunnen, laat staan dat ze gecombineerd helemaal de vloer aanvegen.
Het waren ook allemaal kleurrijke decks (Tribal --> Goblins, Elves, Zombies, Aluren combodecks, disruption decks).
Grand Melee was echt weer goud van oud. Interesse in een echt Grand-Melee toernooi? :)
Elminster
21st February 2005, 00:34
Het was echt vet, en wildfire still rocks :D. Vooral we elkaar gingen naaien ipv de tegenstander *jump*
Grand-Melee klinkt goed, als altijd
Nitro
21st February 2005, 00:53
hoe lang is grand melee geleden?
aekold
21st February 2005, 00:56
Laatste keer was geloof ik 26 juni :D. Lijkt me dus weer tijd voor.
Maar mss eerst even een normaal formaat doen?
Carnage
21st February 2005, 23:13
Yep, 'normaal' formaat klinkt goed....Legacy anyone? :)
lars
22nd February 2005, 17:59
humz klinkt moeilijk:P een fatsoenlijk deck van 100 kaarten maar mss doe ik wel mee:)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.