PDA

View Full Version : Laaghangende broek strafbaar

Elminster
11th February 2005, 17:56
INWONERS EN BEZOEKERS van de Amerikaanse staat Virginia moeten voortaan zorgen dat ze een goede broekriem dragen. Het Huis van Afgevaardigden heeft ingestemd met een wetsontwerp dat laaghangende broeken strafbaar maakt.
Als ook de Senaat van Viriginia instemt met het wetsvoorstel van de Democraat Algie Howell, riskeren mensen wiens onderbroek voor een deel zichtbaar is, binnenkort een boete van 50 dollar. "Ondergoed wordt niet zonder reden ondergoed genoemd", aldus de Republikeinse afgevaardigde John Reide die het voorstel steunde. -ANP

Aldus de Metro 11-02-2005: Ik zou zeggen, het werd wel eens tijd dat aan deze norm-en-waarde-loze praktijken een eind werd gemaakt *no*

Geobear
11th February 2005, 18:34
discriminatie! Laat mensen toch zelf weten wat ze dragen, zo lang ze maar niet naakt gaan rondlopen...Ik zou zeggen: neem ook een wet aan tegen stropdassen :P

Nitro
11th February 2005, 18:54
ma niggah friends and me wanna show some styl to get tha hot chicks, but $50 is too much :(

Laevid
12th February 2005, 00:02
Nitro begrijpt het helemaal. Vette discrimanitie voor de mensen uit de hood.

Nitro
12th February 2005, 00:34
gangsta!

aekold
12th February 2005, 10:03
HHmmm....zal er mijn bro eens attent op maken :).

SungShik
12th February 2005, 12:52
Toch maar fijn dat ik daar niet woon, anders had ik me degelijk moeten gaan kleden ofzo *balloon*

Angel
12th February 2005, 15:23
Ik vind het een heel goede / nette regeling, maar echt weer iets Amerikaans. :D )

Angel
13th February 2005, 12:17
Ik heb gisteravond van mijn tante (die in Virginia woont) gehoord dat ze de wet weer ingetrokken hebben. Jammer.... )

Nitro
13th February 2005, 12:21
niggah pants 4ever!

Geobear
13th February 2005, 16:35
Ik heb gisteravond van mijn tante (die in Virginia woont) gehoord dat ze de wet weer ingetrokken hebben. Jammer.... )
Gelukkig...ik hou niet van discriminatie bij wet )

Elminster
13th February 2005, 21:49
Discriminatie is het pas als je onderscheid maakt op punten waar je zelf niets aan kan doen (ras, leeftijd, geaardheid..). Wordt laatste tijd erg vaak verkeerd gebruikt... Maar verder ben ik het met je eens want het zou wel de grootste bullshitwet ooit zijn :S

Scratch dat laatste trouwens maar, er zijn nog steeds wetten in 1 of andere staat die het verbieden vanaf de eerste verdieping van een hotel op buffels te jagen :D....

aekold
13th February 2005, 22:55
In alaska is het voor elanden verboden om op een zebrapad sex te hebben met een andere eland.

Nitro
13th February 2005, 23:31
ja Aekold we weten dat het moeilijk voor je is om dat te beseffen, maar niet iedereen vindt elanden-sex opwindend...:|

Geobear
14th February 2005, 10:41
Discriminatie is het pas als je onderscheid maakt op punten waar je zelf niets aan kan doen (ras, leeftijd, geaardheid..). Wordt laatste tijd erg vaak verkeerd gebruikt
Als je gelijk hebt, krijg je dat van mij ook hoor en je hebt gelijk op zich, maar het blijft een onzinnige wet (of beter gezegd: wetsvoorstel, want de wet is niet doorgegaan, als ik het goed begrijp) die onderscheid maakt op iets wat je mooi kunt vinden of niet, maar niet echt onzedelijk te noemen is (naar Nederlandse maatstaven dan :P)