View Full Version : Extended Magic Toernooi 9-1-2005
Carnage
31st December 2004, 10:11
Op zondag 9 januari zal er een Extended Magic toernooi plaats vinden op onze vaste lokatie.
In een Extended toernooi zijn ruwweg kaarten toegestaan die uitgebracht zijn vanaf het Tempest block tot nu, met uitzondering van de kaarten die gebanned zijn. Kijk op http://www.wizards.com/default.asp?x=judge/resources/sfrextended voor de exacte lijst van toegestane kaarten (en welke er gebanned zijn).
We spelen onder 'modified swiss' regels dat wil zeggen dat je in een poule zit en altijd moet spelen tegen tegenstanders met dezelfde lose/win ratio. Er wordt gespeeld om 'best out of 3', wat wil zeggen dat de eerste speler die 2 games wint, de match wint.
Je deck zal bestaan uit minimaal 60 kaarten waarbij elke kaart maximaal 4 keer in je deck mag zitten, met uitzondering van basic land.
Je mag een sideboard meenemen bestaande uit exact 15 kaarten, waaruit je kaarten mag kiezen die je na de eerste game mag verwisselen met kaarten in je deck.
Deelname kost Eur 2,50.
Owww en je kan je Voorinschrijven via de agenda (http://www.trefpuntmagic.nl/agenda/view_agenda.php?id=18) als je een geregistreerde forumbezoeker bent. (Y)
squirle
31st December 2004, 10:17
Leuk. Alleen kijken of ik een ander extended deck kan maken anders zullen sommige mensen niet blij zijn :).
aekold
31st December 2004, 12:15
JA, doe gek, doe origineel. Een keer geen ravager.
Ik zal eens kijken of ik dan moet voetballen, als dat niet zo is ben ik zeker van de partij.
Kolky
31st December 2004, 12:53
Ik ben wss wel 'Judge' of ik moet ineens zin hebben een nieuw deck te bouwen.
Vortexx
31st December 2004, 13:00
Leuk, doe zeker mee :D
zal kijken of ik een nieuw deckje kan maken, anders ga ik weer lekker met equip..
Overigs mag je met ravager komen hoor, kwil der nog steeds is van winnen =P
Elminster
31st December 2004, 15:11
Doe dat buiten t toernooi om ;)
Ik doe mee denk ik, alleen met een crappy fundeck vrees ik.. So much for my rating :)
Nitro
31st December 2004, 15:59
a leuk :), ff kijken of ik kan
Yavanna
31st December 2004, 19:30
rlxt, volgens mij kan ik eindelijk ook is ;)
Laevid
1st January 2005, 16:46
Ik kom niet, ik zit dan juist in het drukst van mijn tentamenperiode. (Maar anders was't nog extended dus dan zou'k waarschijnlijk nog niet meegedaan hebben ;))
Ik zag trouwens dat de ratings al 3 maanden niet vernieuwd zijn. Dat mag volgens mij ook wel es een nieuwe worden :P
aekold
1st January 2005, 18:13
Hehe, ik denk dat ik mee kan doen.
Elminster
1st January 2005, 18:19
Ik denk niet dat er veel ratings verwerkt moeten worden... Unhinged enzo laten we maar niet meetellen lijkt me ;)
Wesley
1st January 2005, 18:22
9 Januari is een ook een T2 toernooi, DCI sanctioned. Ik denk dat ik daar heen ga :)
Laevid
1st January 2005, 23:30
Ik denk niet dat er veel ratings verwerkt moeten worden... Unhinged enzo laten we maar niet meetellen lijkt me ;)
Why not? :+
lars
2nd January 2005, 12:51
ik wil ook wel komen (ja ik post ook weer eens wat:P) maaruhm heeft iemand een stern proctor?:( ik heb die nodig:)
Carnage
3rd January 2005, 10:32
Why not? :+
Ik doe 't meestal na 2 toernooien, Laevid (Y). Komt goed jongen, de gegevens gaan niet verloren :P.
@Lars --> Cool! Kom vooral langs! Een Stern Proctor zou iemand toch wel moeten kunnen lenen en/of ruilen met je denk ik....zet een request in de Trading Corner (Y).
lars
3rd January 2005, 12:21
Carnage ik kom alleen als je weer tegen me voor de fun gaat spelen met dat type 1 deck waarmee je me 600 damage deed:P Maar ik ga me niet van te voren inschrijven je ziet me wel.
Planetouched
3rd January 2005, 15:28
hmm, ik denk dat er wel een kansje in zit dat ik kom:)
Carnage
3rd January 2005, 22:03
Carnage ik kom alleen als je weer tegen me voor de fun gaat spelen met dat type 1 deck waarmee je me 600 damage deed:P Maar ik ga me niet van te voren inschrijven je ziet me wel.
Consider it a deal (Y) *nasty* ;)
Laevid
4th January 2005, 00:02
Ik doe 't meestal na 2 toernooien, Laevid (Y). Komt goed jongen, de gegevens gaan niet verloren :P.
(Y) *jump*
Zenz
4th January 2005, 11:06
ik doe mee ... =]
Vortexx
4th January 2005, 13:37
hmm, ik denk dat er wel een kansje in zit dat ik kom:)
kan je als je komt de kaarten voor Sengir Vampire meenemen (oftewel ludo)
SungShik
5th January 2005, 19:57
Meest gespeelt, aflopend.
- Madness
- The Rock/Gobbo's/RDW
- Scepter Control/Reanimate
- Life / Disire
- Aluren
Is er zondag toevallig iemand die ??n dezer decks bij heeft / speelt?
Zoja, zou die persoon een paar games tegen mij willen spelen (naast het toernooi?)
Wat is het idee achter The Rock en Reanimate trouwens (heeft iemand daar toevallig een decklist van?)?
Zitten daar nog speciale techs in ofzo?
squirle
5th January 2005, 21:03
Leg het as zaterdag wel uit of je komt ze tegen :).
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.