PDA

View Full Version : Dungeons & Dragons bordspel voor 10 Euro

aekold
27th December 2004, 12:41
10 euro? Dan ga ik hem vanmiddag wel even halen denk. Gewoon voor de minatuurtjes.

Elminster
27th December 2004, 17:16
Geloof niet dat dit hetzelfde is als Hero's Quest? Anway, ga je gang aekold (Y):)

Angel
27th December 2004, 18:16
En ik heb hem gehaalt. Tis iets uitgebreider dan Hero Quest, maar het lijkt er wel op. Zitten iig meer dan 40 miniatuurtjes bij, dus kunnen we weer een dnd'en.
EDIT: hehe, steef der account, maar eigenlijk hoort dit bericht bij Aekold, dus werk dat even bij, bij mijn post aantal :D.

Nitro
27th December 2004, 18:18
EDIT: hehe, steef der account, maar eigenlijk hoort dit bericht bij Aekold, dus werk dat even bij, bij mijn post aantal :D.

Wil je hiermee zeggen dat 'Angel' je 2e account is en dat we die moeten verwijderen en het aantal post bij Aekold erbij moeten tellen?
consider it done! :) (Y)

Mr G. Bears
27th December 2004, 18:58
En ik heb hem gehaalt. Tis iets uitgebreider dan Hero Quest, maar het lijkt er wel op. Zitten iig meer dan 40 miniatuurtjes bij, dus kunnen we weer een dnd'en.

Waarom die edit? Het was voor ons al duidelijk dat het niet van steef afkomstig was.

Carnage
27th December 2004, 19:36
Ik heb 'm ook gehaald (nu wel met een 'd' :P).

En idd, 40 miniatures....4 helden (zelfde als in het Players Handbook van D&D) en een zooitje Trolls, Gnolls, Ghosts en weet ik veel allemaal wat.....en ow jah, natuurlijk ook nog 5 dubbelzijdige grids (Y).

Ik zal de spelregels nog eens lezen, misschien dat 't spel zelf ook leuk is.

Aekold, jij was toch verslaafd aan Hero's Quest vroeger?

aekold
27th December 2004, 20:52
Ja, best wel. Tis nu alleen een beetje verneukt, beetje kapot enzo. Erg jammer.

Yavanna
27th December 2004, 23:50
damn, dat van die gehaalT was ook het eerste dat mij opviel... dacht, HEJ steef is dr touch kwijt ;) maar het was idd duidelijk pieter :D

Planetouched
28th December 2004, 01:25
ik ga em denk morgen ook maar es halen, voor 10 euro kan ik em niet laten liggen:)

aekold
28th December 2004, 14:29
Zou wel snel zijn, want volgens mij gaat het best hard.

Carnage
28th December 2004, 19:27
Ja, best wel. Tis nu alleen een beetje verneukt, beetje kapot enzo. Erg jammer.

Kapot? Wat heb je met die miniatures zitten doen man :D

Yavanna
28th December 2004, 19:33
vraag het niet!!! noooooooo!!!

Planetouched
28th December 2004, 20:07
nah, ik kwam er dus achter dat de enigste bart smit fokkin ver weg is, dus heb ik maar war of the ring gekocht,...check de impuls aankoop:).

naja, ga hem zo eens uitproberen, de makkelijke versie dan wel.

aekold
29th December 2004, 13:24
Kapot? Wat heb je met die miniatures zitten doen man :D
Een aantal is geverft en paar dingentjes afgebroken enzo.

Elminster
31st December 2004, 14:59
Dat hou je bij zulke miniatuurtjes... jammer maar helaas...

Goblin Warlord
8th March 2005, 18:27
HALLLLOOWWW....ik kom weer eens een kijkje nemen op TPM. Toch niets te doen :)

Maar goed: dat bordspel heb ik maar gekocht: voor 10 euro kan je het niet laten liggen. Maar vreesch niet, het spel lijkt totaal niet op D&D, het enige zijn de charachters die in het player's handbook staan. Voor de rest is het gewoon een heel makkelijk en grappig spelletje. Voor 10 euro is het echt een geweldig spel.

Nitro
8th March 2005, 18:47
HALLLLOOWWW....ik kom weer eens een kijkje nemen op TPM. Toch niets te doen :)

dus zo denk je over ons :+

Goblin Warlord
8th March 2005, 18:58
Eerder over Magic :)
Hele tijd niet meer gespeeld (sinds de restyle), maar het blijft toch een soort verslaving. En toen is trefpunt ook een beetje langzaam verdwenen.

lars
19th March 2005, 13:15
ga het dan weer spelen man. Hero's Quest volgens mij iedereen die dat speelde speelt tegenwoordig DND of niet?:)

Ps. Goblin Warlord heeft mijn DND spullen overgenomen dus ik speel het nooit meer had ook geen party meer.

aekold
19th March 2005, 20:21
Heeft er hier iemand hero quest over??

Planetouched
19th March 2005, 20:24
ehe is dat onderhand al niet bijna antiek?:)

aekold
19th March 2005, 20:59
Zozo, de weg naar het trefpunt weer eens weten te vinden :P?

Elminster
20th March 2005, 23:02
Juist niet bedoel je?

Maar inderdaad, waar was je? En kolky trouwens..., we hebben ff een TPM-crew-fotoshoot gedaan :D

Planetouched
21st March 2005, 02:37
waar? wanneer? als je een fotoshoot wil doen zul je toch ff duidelijk de mensen ervoor moeten oproepen? Kan niet ruiken dat mijn presentie gewenst is

Nitro
21st March 2005, 08:50
ja had je gisteren bij het toernooi moeten zijn he )

Elminster
21st March 2005, 10:05
Dat stond gewoon in het private gedeelte... maar we kunnen jullie er wel bij photoshoppen :)

Maar het is toch sowieso logisch dat het leuk is als je naar het toernooi komt?

Planetouched
21st March 2005, 15:30
nop, had een essay dat ik nog moest uitypen + dag ervoor late bbq party bij arend gehad.

Daarbij had ik a) geen deck, b) geen zin om dat op toernooi rond te lopen met niks te doen

Elminster
21st March 2005, 16:05
Dus je kon toch niet, dus wat maakt t dan uit of je t wist...

Carnage
22nd March 2005, 00:14
Maar ik ben zowieso wel voor een nieuwe photo-shoot (L).

Ff afspreken middels een threadje? (Y)

Elminster
22nd March 2005, 01:11
Begrijpelijk :D. Ja is wel handiger ja...

aekold
22nd March 2005, 10:22
Credits fly out to angel.